Перегляд за Автор "Kniazian, Marianna O."
Зараз показуємо 1 - 18 з 18
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Виробнича (педагогічна) практика(Букаєв В. В., 2023) Князян, Маріанна Олексіївна; Kniazian, Marianna O.У методичних рекомендаціях здобувачам вищої освіти першого (бакалаврського) рівня пропонуються основні вимоги до організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти протягом виробничої (педагогічної) практики. Методичні рекомендації містять індивідуальний план роботи практиканта, основні завдання щодо відвідування та самостійного проведення студентами уроків, вимоги до оформлення звітної документації, рекомендовану літературу для самопідготовки. Практична діяльність здобувачів вищої освіти має на меті актуалізувати знання іноземних мов, професійно-педагогічні та професійно- методичні знання, вміння організовувати навчання й виховання учнів з використанням сучасних цифрових технологій. Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, викладачів-науковців.Документ Відображення особливостей поведінки та діяльності молодших школярів у творі Рене Госінні «Маленький Ніколя»(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Князян, Маріанна Олексіївна; Панченко, Iнна Володимирівна; Князян, Марианна Алексеевна; Панченко, Инна Владимировна; Kniazian, Marianna O.; Panchenko, Inna V.Мета статті — розглянути лінгвістичні засоби відображення особливостей поведінки та діяльності дітей у творі Рене Госінні «Маленький Ніколя». Об’єктом дослідження є лексичні одиниці та стилістичні прийоми, які репрезентують дії дітей у серії оповідань Рене Госіннi. Предметом є психологічний і лінгвістичний підходи до інтерпретації специфіки освітньої та ігрової діяльності, спілкування та взаємодії молодших школярів у досліджуваному творі. У роботі використано дескриптивний метод, а також методи порівняльного та стилістичного аналізу тексту, які допомогли виявити та інтерпретувати засоби створення комічного ефекту в розглянутому творі. Результатом дослідження є виявлення гумору та іронії письменника, що використовуються для відображення бажання дітей самоствердитися в колективі, продемонструвати свою творчу енергію в діяльності, реалізувати свої оригінальні проекти. Висновки. Основними лексико-стилістичними засобами створення гумористичного ефекту у творі Рене Госіннi «Маленький Ніколя» є: іронія, епітети, порівняння, гіпербола, персоніфікація, перелік. Практична цінність дослідження полягає у використанні його результатів для оптимізації вивчення лексико-стилістичних засобів репрезентації поведінки та діяльності дітей у творах українських і французьких письменників, а також у реальному житті.Документ «Домашнє читання» : метод. рек. (до курсу «Основна іноземна мова (фр.)» (третій рік навчання) для здобувачів ступеня вищ. освіти «Бакалавр» спец. 035 «Філологія», спеціалізації 035.055 Ром. мови і літ. (пер. включ.), перша фр.(2021) Князян, Маріанна Олексіївна; Панченко, Iнна Володимирівна; Романюк, Діана Хачатурівна; Kniazian, Marianna O.; Panchenko, Inna V. ; Romaniuk, Diana Kh.У методичних рекомендаціях репрезентовано систему організації навчально-пізнавальної діяльності здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» спеціальності 035 «Філологія», спеціалізації 035.055 Романські мови і літератури (переклад включно), перша французька) з обовʼязкового освітнього компонента «Основна іноземна мова (французька)», змістового модуля «Домашнє читання». Методичні рекомендації можуть бути корисними й здобувачам вищої освіти, котрі вивчають французьку мову як другу іноземну на факультеті романо-германської філології. Пропонуються вправи на опрацювання лексичного, граматичного матеріалу, а також самостійні, дослідницькі, проєктні, творчі завдання, що мають на меті активізацію спонтанного усного та писемного мовлення студентів, формування інтегральної, загальних та спеціальних компетентностей, забезпечення результатів, передбачених у освітньо-професійній програмі «Романські мови та літератури (переклад включно), перша – французька» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Для здобувачів вищої освіти, викладачів-науковців.Документ «Домашнє читання» : метод. рек. до курсу «Основна іноземна мова (фр.)» для здобувачів ступеня вищ. освіти «Бакалавр» спец. 035 «Філологія», спеціалізації 035.055 Ром. мови і літ. (пер. включ.), перша фр. ; другий рік навчання(2021) Князян, Маріанна Олексіївна; Романюк, Діана Хачатурівна; Kniazian, Marianna O.; Romaniuk, Diana Kh.У методичних рекомендаціях подано систему організації навчальної діяльності здобувачів другого року навчання ступеня вищої освіти «Бакалавр» спеціальності 035 «Філологія», спеціалізації 035.055 Романські мови і літератури (переклад включно), перша французька) з обовʼязкової освітньої компоненти «Основна іноземна мова (французька)», змістового модуля «Домашнє читання» (або «Синтетичне читання художнього тексту»). Вправи та завдання є корисними також тим здобувачам вищої освіти, які вивчають французьку мову як другу іноземну. Пропонуються вправи, що передбачають читання творів французьких письменників, переклад запропонованих фрагментів з іноземної мови на українську. Мають місце граматичні вправи, які сприяють актуалізації засвоєних знань з практичної граматики французької мови. Лексичні вправи спрямовані на розширення лексичного фонду здобувачів освіти. Проєкти, творчі вправи, як і вправи, спрямовані на вивчення стилістичної своєрідності тексту, мають на меті формування компетентності студентів гнучко й ефективно використовувати французьку мову в усній та письмовій формі. Для здобувачів вищої освіти, викладачів-науковців.Документ Діяльнісний підхід до викладання іноземних мов у західноєвропейському педагогічному досвіді(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2013) Князян, Маріанна Олексіївна; Берлінська, Н. Ф.; Kniazian, Marianna O.Дослідження проблем підвищення якості навчання іноземних мов у системі середньої та вищої освіти Європейського Союзу дозволяє стверджувати, що останнім часом все більше уваги приділяється діяльнісному підходу викладання мов, що дозволяє диверсифікувати контексти навчання й ознайомити учнів і студентів із західноєвропейською цивілізацією. Так, автори навчального посібника «Alors?» Ж. Бсакко, М. Ді Жура підкреслюють що володіння мовою є самостійне висловлювання(усне та письмове) на цій мові.Документ Методика викладання і виховання у вищій школі(Олді плюс, 2024) Князян, Маріанна Олексіївна; Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна; Kniazian, Marianna O.; Vieilandie, Liliia V.-V.Методичні рекомендації містять питання для обговорення, практичні завдання, завдання для самостійної роботи, рекомендовану літературу та перелік питань для підсумкового контролю. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів спеціальності «Освітні, педагогічні науки» та допомагають при підготовці до практичних занять, оформлені робіт при самостійному виконанні завдань.Документ Методика викладання іноземної мови(Букаєв В. В., 2023) Князян, Маріанна Олексіївна; Kniazian, Marianna O.У методичних рекомендаціях здобувачам вищої освіти першого (бакалаврського) рівня пропонуються теми, питання до практичних занять, завдання для самостійної роботи, література для самопідготовки. Методичні рекомендації сприяють формуванню знань студентів про сучасні вимоги щодо організації освітнього процесу з викладання іноземної мови, психологічні засади, методи формування артикуляційних, інтонаційних, лексичних, граматичних знань та вмінь, а також умінь у аудіюванні, говорінні, читанні, письмі. Передбачається підготовка студентів до використання цифрових технологій на уроках французької мови та в позакласний час. Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, викладачів-науковців.Документ Методика викладання іноземної мови у вищій школі(2023) Князян, Маріанна Олексіївна; Kniazian, Marianna O.У методичних рекомендаціях представлено зміст та структуру практичних занять, рекомендовану літературу до самопідготовки за кожною темою, завдання для самостійної роботи. Метою методичних рекомендацій є формування у здобувачів вищої освіти теоретичних знань та практичних умінь ефективного викладання іноземних мов у вищій школі. Здобувачі оволодівають інноваційними методами, цифровими технологіями формування у студентів мовних знань та вмінь у видах мовленнєвої діяльності. Передбачається формування інтегральної, загальних та спеціальних компетентностей здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня, здатності бути критичним і самокритичним, до адаптації та дії в новій ситуації, до використання інформаційно-комунікаційних технологій, організації освітнього процесу та викладання іноземних мов у закладах вищої освіти. Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 035 Філологія, викладачів-науковців.Документ Методологічні засади викладання іноземних мов у ХХІ столітті(Астропринт, 2009) Князян, Маріанна Олексіївна; Kniazian, Marianna O.Як неодноразово стверджували науковці (Ж. Делор, В. Кремень, І. Зязюн), початок XXI століття відзначається активним переходом людства від індустріальної до когнітивної цивілізації, в контексті якої принципового значення набуває володіння комунікативною ком- петентністю як засобом спілкування, особистісного самозростання та виховання молодого покоління, котре й творитиме світ протягом цього століття. У смисловому полі цієї проблеми виникає необхідність висвітлення методологічних засад викладання іноземних мов, що забезпечує теоретичний базис для створення інноваційних педагогічних технологій та прийомів, сприяє реалізації цілей Болонського процесу, закладає орієнтири для професійного саморозвитку викладачів.Документ Основи педагогічної майстерності(Букаєв В. В., 2023) Князян, Маріанна Олексіївна; Kniazian, Marianna O.У методичних рекомендаціях репрезентовано тематику практичних занять, питання до них, список наукових джерел, котрі пропонуються до кожного заняття, завдання для самостійної роботи з послідовністю етапів їх виконання. Методичні рекомендації спрямовані на розширення педагогічних знань студентів, оволодіння професіоналізмом, науковим світоглядом, культурою педагогічної праці, збагачення практичного досвіду. Передбачається формування інтегральної, загальних та спеціальних компетентностей, умінь ефективно впроваджувати професійно-педагогічну діяльність, аналізуючи найкращий досвід знаних педагогів. Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, викладачів-науковців.Документ Педагогіка(Букаєв В. В., 2023) Князян, Маріанна Олексіївна; Kniazian, Marianna O.У методичних рекомендаціях викладено тематику, питання до практичних занять, завдання для самостійної роботи, рекомендовану літературу. Методичні рекомендації спрямовані на формування та закріплення в майбутніх бакалаврів філології теоретичних знань про розвиток педагогічної думки в Україні та зарубіжжі, важливі теоретичні підходи, категорії, поняття, закономірності, принципи педагогіки, дидактики, теорії виховання. Подано сучасні вимоги щодо менеджменту в закладах загальної середньої освіти, учнівського самоврядування. Передбачене формування загальних та спеціальних компетентностей, умінь проектувати та втілювати педагогічну діяльність, ефективно вирішуючи нагальні професійні завдання. Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, викладачів-науковців.Документ Педагогіка вищої школи(2023) Князян, Маріанна Олексіївна; Kniazian, Marianna O.У методичних рекомендаціях подано практичні заняття (їх тематика, питання, які розглядаються, рекомендована література) та завдання для самостійної роботи. Метою методичних рекомендацій є сформувати та актуалізувати у здобувачів вищої освіти теоретичні знання про концептуальні основи педагогіки вищої школи, теорію навчання, виховання студентства, основи управління закладом вищої освіти. Передбачається формування вмінь організовувати та впроваджувати освітній процес у закладах вищої освіти, організовувати навчання, виховання студентської молоді відповідно до принципів та вимог управління закладом вищої освіти та студентського самоврядування. Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня, викладачів-науковців.Документ Підготовка кваліфікаційної роботи з «Методики викладання іноземних мов у вищій школі» для здобувачів другого (магістерського) рівня(2023) Князян, Маріанна Олексіївна; Kniazian, Marianna O.У методичних рекомендаціях подано завдання із самостійної роботи, яку здобувачі вищої освіти другого (магістерського) рівня мають виконати в процесі науково-дослідницької діяльності з «Методики викладання іноземної мови у вищій школі». Метою методичних рекомендацій є сформувати у здобувачів вищої освіти знання про сучасні наукові методи, здатність до проєктування та реалізації дослідження, розробки та впровадження інновацій, оформлення наукового тексту та презентації спільноті набутих результатів. Розкривається категоріальний апарат наукової роботи у сфері методики викладання іноземних мов, подано список літератури, яка допоможе здобувачам вищої освіти у виконанні наукового дослідження. Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за вказаними спеціалізаціями, викладачів-науковців.Документ Роль наукових ідей Володимира Львовича Скалкіна на сучасному етапі розвитку національної освіти(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2013) Князян, Маріанна Олексіївна; Kniazian, Marianna O.Сьогодні забезпечити інноваційність розвитку національної системи освіти, її інтеграцію до європейського освітнього простору є неможливим без звернення до методичних концепцій видатних науковців України, серед яких чільне місце посідає наукова творчість Володимира Львовича Скалкіна. Саме в наукових працях В. Л. Скалкіна представлено ефективні засоби навчання іноземних мов, розвитку креативного потенціалу особистості дитини, її світогляду, загальної культури, індивідуальної унікальності.Документ Стилістика французької мови. Тропи.(2022) Панченко, Iнна Володимирівна; Князян, Маріанна Олексіївна; Panchenko, Inna V. ; Kniazian, Marianna O.У методичних рекомендаціях подано теоретичну інформацію про основні тропи, зокрема метафору, метонімію, синекдоху, та систему вправ із самостійної роботи, метою якої є розширення знань здобувачів вищої освіти про сутність, механізми, типологію, функції окреслених прийомів виразності. Методичні рекомендації спрямовані на формування здатності здобувачів вищої освіти до аналізу, систематизації та інтерпретації мовних фактів, вільного й усвідомленого оперування спеціальною термінологією, усвідомлення засад і технологій створення текстів різних жанрів і стилів. Кожний розділ методичних рекомендацій відображає як суто лінгвістичний матеріал, так і систему послідовно репрезентованих вправ (від мовних до комунікативних). Для здобувачів вищої освіти ступеня бакалавра.Документ Стратегії професійної комунікації(2023) Князян, Маріанна Олексіївна; Kniazian, Marianna O.Методичні рекомендації містять практичні заняття (а саме їх теми, питання, котрі розглядаються, рекомендована література), завдання для самостійної роботи. Метою методичних рекомендацій є забезпечити формування здатності здобувачів вищої освіти до ефективної комунікації в професійній діяльності насамперед у науковій та освітній галузях. Передбачається оволодіння методологічними засадами та термінологічним базисом стратегій професійної комунікації, стратегіями комунікативної поведінки, комунікативними стилями, вміннями застосовувати стратегії в ситуації конфліктного спілкування, а також з метою досягнення взаєморозуміння у викладацькій діяльності та в науково-дослідницькій діяльності. Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 035 Філологія, викладачів-науковців.Документ Традиції французького абсурдистського театру у п’єсі Віктора Солодчука «Де ми були вісім років»(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Войтенко, Леся Іванівна; Князян, Маріанна Олексіївна; Voitenko, Lesia I.; Kniazian, Marianna O.У статті проаналізовано п’єсу В. Солодчука «Де ми були вісім років», що увійшла до електронної версії «Антології-24», яка опублікована цьогоріч. Твір аналізується з позицій французького театру абсурду шляхом виявлення спільних ознак у ньому та у п’єсах С. Беккета й Е. Іонеско, як-от: подібна світоглядна картина світу, що обумовлена конкретно-історичними чинниками, втрата сенсу буття, життя без мети і віри. Калейдоскопічна форма організації наративу, абсурдність та парадоксальність подій та гротескні персонажі, чиї діалоги зводяться до обмеженого монологу, вони не чують один одного. Форма і стиль антидрами підпорядковані ефекту самого доказу — гротескності, фарсу, доведеного до надмірності, що розкриває одноманітність і безглуздість життя. Прагнення осягнути універсалії буття, повторювані закономірності в людському існуванні вводяться у текст завдяки жанру притчі, міфу, символу і метафори. Слово втрачає свої логічні та граматичні зв’язки, стає гротескним, що призводить до втрати ним значення. Абсурдистський принцип реалізується і на рівні образної системи п’єси Солодчука, де персонаж постає як багатоголоса сутність. У текстах представників театру абсурду акцентується увага на матеріальних предметах, які замінюють Іншого, тому зростає роль речей, предметів, декорацій, певною мірою вони замінюють героям об’єкт спілкування. У п’єсі Солодчука таким предметом є Рюкзак, який наділено надзвичайними здібностями — забором агресії з зовнішнього світу. Відкритий фінал переборює, навіть заперечує техніку «вичерпності’» діалогу в абсурдистських тектстах та закликає до концептуального творення майбутнього.Документ Усне та писемне мовлення(2021) Князян, Маріанна Олексіївна; Панченко, Iнна Володимирівна; Романюк, Діана Хачатурівна; Kniazian, Marianna O.; Panchenko, Inna V. ; Romaniuk, Diana Kh.У методичних рекомендаціях репрезентовано систему самостійної роботи здобувачів ступеня вищої освіти «Бакалавр» спеціальності 035 «Філологія», спеціалізації 035.055 Романські мови і літератури (переклад включно), перша французька) з обовʼязкової освітньої компоненти «Основна іноземна мова (французька)», а саме з такого її складника, як «Лексико-граматичний та комунікативний аспекти французької мови». Методичні рекомендації можуть бути корисними й студентам, котрі вивчають французьку мову як другу іноземну мову на факультеті романо-германської філології. Пропонуються блоки вправ «compréhension écrite», «production orale», «production écrite», що мають на меті активізацію вмінь здобувачів вищої освіти у читанні, усному та писемному мовленні.