Підручники, навчальні посібники та інші науково- та навчально-методичні праці ЕПФ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Підручники, навчальні посібники та інші науково- та навчально-методичні праці ЕПФ за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 201
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Economic Information Processing Systems: Tutorial(2021) Tyurin, Oleksandr V.; Akhmerov, Oleksandr Yu.; Тюрін, Олександр Валентинович; Ахмеров, Олександр ЮрійовичThe textbook is written in accordance with the program of the course " Economic information processing systems ", which is read to junior specialists and bachelors in the specialty "Economics". The manual will be useful to identify and critically assess the state and trends of economic information processing systems and apply them to the formation of new models of economic systems and processes.Документ Methodological recommendations(2017) Borshch, Viktoriya I.; Борщ, Вікторія Ігорівна; Борщ, Виктория ИгоревнаReformation of healthcare sector of Ukraine supposes the formation of new “generation” of medical personnel. It considers as the urgent objective training of high-qualified medical staff. This supposes not only qualitative professional education, but formation of their capability to implement principles of health economics, management and marketing sciences to the medical organization’s activity, to solve financial, economic and administrative tasks. Working-out of such skills of medical personnel is directed to healthcare system’s efficiency increasing. Thus, the main goal of these methodological recommendations is to form the economic thinking of medical students. As a result of studying recommendations students will acknowledge with main economic laws, mechanisms and categories of health care; they will receive theoretical and practical knowledge in marketing and management of health care. Recommendations are directed at the knowledge and practical skills obtaining, which are necessary for effective managerial decisions process realizing in healthcare field. A perfect study of the discipline will enable students to master the general laws, principles of formation and development of the economic, marketing and management system of the medical organization's activities.Документ Адвокатура в Україні(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2013) Бідюк, Микола Орестович; Bidiuk, Mykola O.; Бидюк, Николай ОрестовичУчбово-методичні рекомендації та робоча програма з дисципліни «Адвокатура в Україні» для студентів денної та заочної форми навчання зі спеціальності «Правознавство».Документ Адвокатура в Україні: методичний посібник(2020) Пілюк, Суліко Валеріївна; Кузнєцова, Зоя Вікторівна; Левенець, Анжела Вікторівна; Пилюк, Сулико Валерьевна; Кузнецова, Зоя Викторовна; Левенец, Анжела Викторовна; Piliuk, Suliko V.; Kuznietsova, Zoia V.; Levenets, Anzhela V.Вибіркова навчальна дисципліна «Адвокатура України» в навчальному плані економіко-правового факультету кафедри конституційного права та правосуддя має складну специфіку: з одного боку, дисципліна повинна озброїти студента знаннями про систему, завдання, організацію та діяльність адвокатури, а з іншого – знання повинні мати застосування до життєвих ситуацій. Таке викладання певним чином позначається на стилі проведення семінарських занять, які мають на меті: ▪ ▪ поглиблення і закріплення знань, одержаних студентами на лекціях з курсу, а також в ході самостійної роботи з підручниками, монографічною та нормативною літературою; ▪ ▪ опанування змісту нормативних джерел шляхом їх наукового тлумачення та в процесі застосування до конкретних життєвих ситуацій; ▪ ▪ одержання практичних навиків роботи з документами шляхом складання юридичних документів; ▪ ▪ підготовка до семінарських занять включає використання лекційного матеріалу; вивчення рекомендованої нормативної та наукової монографічної літератури: практичне застосування законодавства при вирішенні конкретних ситуацій, що виникають у зв’язку з діяльністю судових і правоохоронних органів; підготовку за пропозицією викладача доповідей, оглядів, наукових повідомлень тощо. Основними формами роботи на семінарських заняттях є: виступи з питань плану семінарського заняття, які мають поєднувати виклад теоретичного матеріалу з аналізом відомої студентам практики застосування певних норм законодавства України; розв’язання запропонованих викладачем ситуаційних завдань; обговорення дискусійних питань теми: складання проектів юридичних документів, що пов’язані з функціонуванням судових органів; складання тестів.Документ Актуальні проблеми конституційного та муніципального права(2020) Кузнєцова, Зоя Вікторівна; Левенець, Анжела Вікторівна; Пілюк, Суліко Валеріївна; Кузнецова, Зоя Викторовна; Левенец, Анжела Викторовна; Пилюк, Сулико Валерьевна; Kuznietsova, Zoia V.; Levenets, Anzhela V.; Piliuk, Suliko V.В умовах становлення України як демократичної, правової, соціальної держави вивчення навчальної дисципліни «Актуальні проблеми конституційного та муніципального права» має особливе значення та дає здобувачам третього овітньо- наукового рівня вищої освіти широкий діапазон світоглядних уявлень із найбільш важливих політико-правових проблем розвитку нашої держави: 1) становлення конституціоналізму в Україні на демократичних засадах; 2) забезпечення прав людини та громадянина; 3) реалізація народовладдя; 4) формування дієздатних структур громадянського суспільства. Конституційне право України є нормативною дисципліною, яка відноситься до блоку фундаментальних та професійно-орієнтованих навчальних дисциплін. Названа дисципліна передбачає опанування методології дослідження сутності і змісту конституційно-правових явищ в цілому і, зокрема, основ теорії конституції, конституційно-правового положення людини і громадянина, конституційно-правового регулювання територіальної організації держави, конституційно- правової основи організації і здійснення державної влади та організації і діяльності органів місцевого самоврядування.Документ Актуальні проблеми конституційного та муніципального права(2022) Кузнєцова, Зоя Вікторівна; Кузнецова, Зоя Викторовна; Kuznietsova, Zoia V.У методичних вказівках наведено основні положення до вивчення дисципліни «Актуальні проблеми конституційного та муніципального права» для здобувачів третього (науково-освітнього) рівня вищої освіти освітньонаукової програми «Право» спеціальності 081 «Право». Основна мета рекомендацій – надати методичну допомогу здобувачам вищої освіти у підготовці до практичних занять та самостійній роботі.Документ Актуальні проблеми кримінального права та кримінології(2021) Орловський, Богдан Михайлович; Чуваков, Олег Анатолійович; Павлова, Тетяна Олександрівна; Орловский, Богдан Михайлович; Чуваков, Олег Анатольевич; Павлова, Татьяна Александровна; Orlovskyi, Bohdan M.; Chuvakov, Oleh A.; Pavlova, Tetiana O.Метою викладання навчальної дисципліни «Актуальні проблеми кримінального права та кримінології» є поглиблене вивчення аспірантами сучасних теоретичних, законодавчих і практичних проблем, пов’язаних із застосуванням чинного кримінального законодавства України та базових теоретичних й практичних знань з кримінології, вивчення кримінологічних аспектів злочинності як негативного соціального явища.Документ Актуальні проблеми кримінального права та кримінології(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Чуваков, Олег Анатолійович; Дришлюк, Ігор Анатолійович; Павлова, Тетяна Олександрівна; Чуваков, Олег Анатольевич; Дрышлюк, Игорь Анатольевич; Павлова, Татьяна Александровна; Chuvakov, Oleh A.; Dryshliuk, Ihor A.; Pavlova, Tetiana O.Предметом вивчення навчальної дисципліни є положення відповідно до структури курсу, що складається двох частин: загальної та особливої. В загальній частині вивчаються: поняття та напрями кримінально-правової політики, розглянуто проблемні питання кримінальної відповідальності, а саме її поняття, межі та підстави виникнення; проблеми корпоративної відповідальності у кримінальному праві; складнощі розуміння системи заходів кримінально-правового впливу тощо. В Особливій частині вивчаються окремі теоретичні та практичні проблеми побудови диспозиції та санкції кримінально-правових норм Особливої частини Кримінального права України, проблеми реалізації основних інститутів кримінального права у нормах Особливої частини Кримінального кодексу України, складні питання запобыгання злочинності як основного завдання кримінології. Програма курсу «Актуальні проблеми кримінального права та кримінології» створена з метою: - виконання вимог Закону України «Про вищу освіту» в частині підготовки докторів філософії; - поглибленого вивчення та засвоєння норм, положень та інститутів чинного Кримінального кодексу України 2001 р.; - розгляду основних проблем кримінології як навчальної дисципліни, яка вивчає злочинність як соціальне негативне явище. Основними завданнями вивчення дисципліни «Актуальні проблеми кримінального права та кримінології» є: - поглиблене вивчення актуальних проблем сучасного кримінального права та кримінології; - формування навичок застосування отриманих знань про актуальні проблеми кримінального права та кримінології; - підготовка здобувачів до застосування отриманих знань і навичок в науково-дослідної і викладацької діяльності. Вивчення дисципліни дозволяє глибоко оволодіти знаннями про предмет дисципліни, використовувати отримані знання при написанні дисертаційного дослідження.Документ Актуальні проблеми кримінального права та кримінології(2022) Орловський, Богдан Михайлович; Орловский, Богдан Михайлович; Orlovskyi, Bohdan M.У методичних вказівках наведено основні положення до вивчення дисципліни «Актуальні проблеми кримінального права та кримінології» для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти спеціальності 081 «Право» галузі знань 08 «Право». Основна мета вказівок – надати методичну допомогу здобувачам вищої освіти у підготовці до практичних занять з навчальної дисципліни. Матеріал представлено у розрізі змістових модулів та тем.Документ Актуальні проблеми кримінального процесуального права та криміналістики(2022) Миколенко, Олена Миколаївна; Нарожна, Олена Володимирівна; Миколенко, Алена Николаевна; Нарожная, Елена Владимировна; Mykolenko, Olena M.; Narozhna, Olena V.У методичних вказівках наведено основні положення до вивчення дисципліни «Актуальні проблеми кримінального процесуального права та криміналістики» для здобувачів третього (науково-освітнього) рівня вищої освіти освітньо-наукової програми «Право» спеціальності 081 «Право». Основна мета рекомендацій – надати методичну допомогу здобувачам вищої освіти у підготовці та вивченні дисципліни на аудиторних заняттях та у процесі самостійній роботі.Документ Актуальні проблеми кримінального процесуального права та криміналістики(2021) Миколенко, Олена Миколаївна; Нарожна, Олена Володимирівна; Дришлюк, Ігор Анатолійович; Миколенко, Алена Николаевна; Нарожная, Елена Владимировна; Дрышлюк, Игорь Анатольевич; Mykolenko, Olena M.; Narozhna, Olena V.; Dryshliuk, Ihor A.Метою викладання навчальної дисципліни «Актуальні проблеми кримінального процесуального права та криміналістики» є поглиблене засвоєння аспірантами сучасних теоретичних, законодавчих і практичних проблем, пов’язаних з застосуванням чинного кримінального процесуального законодавства та базових теоретичних й методологічних знань і умінь щодо організації проведення слідчих (розшукових) дій на досудовому розслідуванні та під час розслідування правопорушень певних категорій.Документ Актуальні проблеми процесуального права(2022) Степанова, Тетяна Валеріївна; Степанова, Татьяна Валерьевна; Stepanova, Tetiana V.У методичних вказівках наведено основні положення до вивчення дисципліни «Актуальні проблеми процесуального права» для здобувачів третього (науково-освітнього) рівня вищої освіти освітньо-наукової програми «Право» спеціальності 081 «Право». Основна мета вказівок – надати методичну допомогу здобувачам вищої освіти у підготовці та вивченні дисципліни на аудиторних заняттях та у процесі самостійній роботі.Документ Актуальні проблеми судового процесу України(2021) Степанова, Тетяна Валеріївна; Степанова, Татьяна Валерьевна; Stepanova, Tetiana V.Актуальні проблеми судового процесу України – фахова вибіркова навчальна дисципліна, яка акумулює дослідження наукових та науково-прикладних проблем процесуального права. Головною метою процесуального законодавства є розширення можливостей учасників процесу щодо врегулювання правового спору, що виник між ними. При цьому науковець повинен бачити проблему ширше, враховуючи історичні засади розвитку та сучасний стан вітчизняного судочинства, перспективи впровадження тієї чи іншої новели до процесуального законодавства тощо.Документ Актуальні проблеми сучасного адміністративного процесу(2022) Гаран, Ольга Володимирівна; Добровольська, Ніна Василівна; Гаран, Ольга Владимировна; Добровольская, Нина Васильевна; Haran, Olha V.; Dobrovolska, Nina V.У методичних вказівках наведено основні положення до вивчення дисципліни «Актуальні проблеми сучасного адміністративного процесу» для здобувачів третього (науково-освітнього) рівня вищої освіти освітньо-наукової програми «Право» спеціальності 081 «Право». Основна мета рекомендацій – надати методичну допомогу здобувачам вищої освіти у підготовці та вивченні дисципліни на аудиторних заняттях та у процесі самостійній роботі.Документ Актуальні проблеми сучасного адміністративного процесу(2021) Гаран, Ольга Володимирівна; Добровольська, Ніна Василівна; Гаран, Ольга Владимировна; Добровольская, Нина Васильевна; Haran, Olha V.; Dobrovolska, Nina V.Предметом вивчення дисципліни «Актуальні проблеми сучасного адміністративного процесу» є сукупність суспільних відносин пов’язаних із адміністрати-вним процесом. Міждисциплінарні зв’язки: конституційне право; адміністративне судочинство; адміністративне право; проблеми адміністративного права. Метою викладання навчальної дисципліни «Актуальні проблеми сучасного адміністративного процесу» є формування системи теоретичних і практичних знань у сфері адміністративного права і процесу; підготовка до наукової діяльності висококваліфікованих фахівців-правознавців.Документ Актуальні проблеми цифрової економіки(2019) Тюрін, Олександр Валентинович; Максимов, Олександр Семенович; Максимова, Юлія Олександрівна; Tyurin, Oleksandr V.; Maksymov, Oleksandr S.; Maksymova, Julia O.Предметом вивчення навчальної дисципліни є положення відповідно до структури курсу, що складається з трьох частин: в першій частині розглянуті теоретичні аспекти розвитку і нормативного регулювання цифрової економіки; у другій частині показано, що кадри і освіта є ключовими чинниками розвитку цифрової економіки; у завершальній третій частині розглянуті закономірності розвитку і інформаційної безпеки цифрової економіки. Мета. Розкрити основні поняття і терміни, принципи і визначення цифрової економіки, цифровій трансформації економічних стосунків в суспільстві, розглянути їх характеристики і особливості, проаналізувати тенденції їх розвитку. Завдання. Викласти основні поняття і терміни, принципи і визначення цифрової економіки, цифровій трансформації економічних стосунків в суспільстві. З'ясувати основні етапи становлення цифрової економіки і закономірності розвитку цифрової трансформації економічних стосунків в суспільстві. Місце навчальної дисципліни в структурі освітнього процесу. «Актуальні проблеми цифрової економіки» є базовою навчальною дисципліною професійного циклу підготовки магістрів спеціальності 051 «Економіка». Знання, отримані в курсі «Актуальні проблеми цифрової економіки», стануть основою для майбутньої професійної діяльності наших випускників, які допоможуть їм активно включитися в цифрову трансформацію економічних стосунків, що визначають на сучасному етапі розвиток економіки.Документ Аудит(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Гоголь, Марина Миколаївна; Гоголь, Марина Николаевна; Gogol, Marina M.У методичних вказівках наведено основні положення до вивчення дисципліни «Аудит» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей 071 – Облік і оподаткування галузі знань 07 «Управління та адміністрування». Основна мета рекомендацій – надати методичну допомогу здобувачам вищої освіти у підготовці та вивченні дисципліни на аудиторних заняттях та у процесі самостійної роботи. Матеріал представлено у розрізі змістових модулів та тем.Документ Банківська система(2017) Катан, Людмила Ігорівна; Демчук, Наталія Іванівна; Бабенко-Левада, Вікторія Генадіївна; Журавльова, Тетяна Олександрівна; Zhuravlova, Tetiana O.; Журавлева, Татьяна АлександровнаНавчальний посібник спрямований на формування необхідних теоретичних знань і набуття практичних навичок з дисципліни «Банківська система» та формування професійних компетенцій з банківської справи. У ньому розглянуто особливості та проблемні аспекти формування, еволюційного розвитку та функціонування сучасних банківських систем. У навчальному посібнику послідовно викладено систему теоретичного, методологічного та практичного забезпечення дисципліни «Банківська система». До кожної теми наведено теоретичний матеріал для поглибленого опрацювання, завдання для самостійної й індивідуальної роботи у формі питань для самоконтролю та практичних задач. Запропонований навчальний посібник відповідає вимогам організації навчального процесу згідно з Болонською трансферною системою. Рекомендується для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за освітньо-професійною програмою бакалаврів зі спеціальності 6.030508 «Фінанси і кредит» 072 - «Фінанси, банківська справа та страхування».Документ Безпека життєдіяльності та основи охорони праці (модуль основи охорони праці) : метод. вказів. (рекоменд.) до вивч. навч.дисципл. для підгот. бакалаврів (першого рівня вищої освіти) за спец. 073 «Менеджмент і адміністрування», 071 «Облік і оподаткування», 051 «Економіка», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» денного відділення(2019) Байло, Олена Володимирівна; Потопахіна, Ольга Миколаївна; Байло, Елена Владимировна; Потопахина, Ольга Николаевна; Bailo, Olena V.; Potopakhina, Olha M.Навчальна програма дисципліни «Безпека життєдіяльності та основи охорони праці» (модуль основи охорони праці) розроблена і викладається для студентів економіко-правового факультету на першому курсі денної форми навчання за спеціальностями 073 «Менеджмент і адміністрування», 071 «Облік і оподаткування», 051 «Економіка», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» (перший (бакалаврський) рівень вищої освіти у другому семестрі. Планом навчального процесу для вивчення курсу цієї дисципліни відведено 3 кредити (60 годин учбових занять). З них на лекції передбачено – 14 годин, на семінарські заняття – 10 годин, на самостійну роботу – 36 годин. Дисципліна вивчається із застосуванням кредитно-модульної системи (КМС) і складається з одного змістовного модуля. Формою контролю є іспит. Предметом вивчення модулю основи охорони праці є фактори виробничого середовища, організаційно-технічні і санітарно-гігієнічні умови, у яких здійснюється трудова діяльність людини, а також система правових заходів щодо виконання правил техніки безпеки, виробничої санітарії та охорони праці. Міждисциплінарні зв’язки: трудове право, право соціального забезпечення, адміністративне право, конституційне право. Метою викладання навчальної дисципліни «Безпека життєдіяльності та основи охорони праці» (модуль основи охорони праці) є формування у майбутніх фахівців з вищою освітою необхідного в їхній подальшій професійній діяльності рівня знань та умінь з правових і організаційних питань охорони праці, гігієни праці, виробничої санітарії, техніки безпеки та пожежної безпеки, визначеного відповідними державними стандартами, а також активної позиції щодо практичної реалізації принципу пріоритетності охорони життя та здоров’я працівників по відношенню до результатів виробничої діяльності.Документ Безпека життєдіяльності та основи охорони праці (модуль основи охорони праці) : метод. вказів. (рекоменд.) до вивч. навч.дисципл. для підгот. бакалаврів (першого рівня вищої освіти) за спеціальністю 081 «Право» денного відділення(2019) Байло, Олена Володимирівна; Потопахіна, Ольга Миколаївна; Байло, Елена Владимировна; Потопахина, Ольга Николаевна; Bailo, Olena V.; Potopakhina, Olha M.Предметом вивчення циклу основи охорони праці є фактори виробничого середовища, організаційно-технічні і санітарно-гігієнічні умови, у яких здійснюється трудова діяльність людини, а також система правових заходів щодо виконання правил техніки безпеки, виробничої санітарії та охорони праці. Міждисциплінарні зв’язки: трудове право, право соціального забезпечення, адміністративне право, конституційне право. Метою викладання навчальної дисципліни «Безпека життєдіяльності та основи охорони праці» (модуль основи охорони праці) є формування у майбутніх фахівців з вищою освітою необхідного в їхній подальшій професійній діяльності рівня знань та умінь з правових і організаційних питань охорони праці, гігієни праці, виробничої санітарії, техніки безпеки та пожежної безпеки, визначеного відповідними державними стандартами, а також активної позиції щодо практичної реалізації принципу пріоритетності охорони життя та здоров’я працівників по відношенню до результатів виробничої діяльності. Основними завданнями вивчення дисципліни «Безпека життєдіяльності та основи охорони праці» (модуль основи охорони праці) є: – ознайомлення студентів із загальними поняттями безпеки та гігієни праці, безпеки та ризику, організації охорони праці на підприємстві та особливостями правового регулювання зазначених питань; – опанування знань, вмінь та навичок вирішувати професійні завдання з обов’язковим урахуванням галузевих вимог щодо забезпечення безпеки персоналу та захисту населення в небезпечних та надзвичайних ситуаціях і формування мотивації щодо посилення особистої відповідальності за забезпечення гарантованого рівня безпеки функціонування об’єктів галузі, матеріальних та культурних цінностей в межах науково обґрунтованих критеріїв прийнятного ризику; – сприяння розвитку у студентів самостійності мислення; – засвоєння студентами юридичної лексики і термінології; – формування правової культури студентів. Досконале вивчення навчальної дисципліни дозволить запобігти надзвичайним ситуаціям, зниження рівня техногенно-екологічних ризиків, успішно вирішувати завдання по підвищенню рівня безпеки та гігієни праці для здійснення ефективної професійної діяльності шляхом забезпечення оптимального управління охороною праці на підприємствах, формування у студентів відповідальності за особисту та колективну безпеку і усвідомлення необхідності обов’язкового виконання в повному обсязі всіх заходів гарантування безпеки праці на робочих місцях.