Перегляд за Автор "Porpulit, Olena O."
Зараз показуємо 1 - 20 з 21
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Адресна скерованість рекламного тексту(Астропринт, 2010) Порпуліт, Олена Олександрівна; Porpulit, Olena O.У розвідці проаналізовано наслідки впливу факторів культурного порядку на адресата рекламної інформації, обґрунтовано доцільність врахування соціальних факторів (належність до референтної групи, роль і статус реципієнта)при розробці рекламного звернення.Документ Візуальні характеристики іміджу жінки – телеведучої каналу «Інтер»(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2006) Порпуліт, Олена Олександрівна; Porpulit, Olena O.Численні наукові дослідження переконливо свідчать про те, що засвоюваність інформації залежить не тільки від її змісту, форми подачі, але й від авторитету того, хто її подає. У постійного читача загальноукраїнського видання, регіональної газета чи районного часопису, телеглядача загальноукраїнського чи місцевого каналу телебачення поступово формуються погляди на того чи іншого автора, ведучого, репортера, оглядача. Це дуже тонка, індивідуальна справа. Але є якісь загальні ознаки авторської індивідуальності. Про ці «загальні ознаки авторської індивідуальності» В. Здоровега пише так: «Щоб бути цікавим для реципієнта, публіцист насамперед має бути особистістю , а значить заслужити авторитет власною чесністю, послідовністю, правдивістю, непримиренністю до зла, точністю оцінок та прогнозів. Цей рейтинг формується поступово й потребує постійного підтвердження. Небагатьом авторам вдається бути в центрі уваги громади. Нерідко спалахи популярності швидко згасають. Тут є як об’єктивні (зміна соціальної ситуації, орієнтація на новий тип мислення, психологічна потреба у відповідному типі контактів з аудиторією), так і суб’єктивні причини (переорієнтація на інші сфери діяльності, внутрішня вичерпаність, своєрідна психологічна втома, розчарування і т. ін.)».Документ Графічний образ тексту зовнішньої реклами(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2005) Порпуліт, Олена Олександрівна; Porpulit, Olena O.Проблеми художньо-технічного оформлення писемного тексту, про які нині чимало пишуть і теоретики редагування, і видавці-практики, набули особливої актуальності лише останнім часом, коли спостерігається активізація видавничої діяльності, чітко окреслюється зростання запитів щодо якості друкованої продукції не лише з точки зору її змісту, а й стосовно ілюстрування, технічного оформлення та поліграфічного виконання.Документ Заголовок газетного тексту: редакторський аспект(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2004) Порпуліт, Олена Олександрівна; Porpulit, Olena O.Ефективність авторського тексту залежить від уміння письменника зацікавити реципієнта предметом розповіді. Одним з прийомів який стимулює читацьку активністъ, є використання автором оригінальних яскравих заголовків, здатних одразу привернути увагу читача. Тому при визначенні спроможності тексту «працювати» з реципієнтом редактор повинен оцінити не тільки актуальність теми твору, його композицію, способи і форми інтерпретації фактичного матеріалу логіку викладу, мовну культуру тексту, але й зв’язок заголовка зі змістом твору, - тобто оцінити його внутрішню й зовнішню організацію.Документ Засоби створенн’я рекламного відеообразу (на матеріалі телеканалів «Інтер», «СТБ»)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2011) Циковська, Алла Петрівна; Порпуліт, Олена Олександрівна; Porpulit, Olena O.Реклама є невід’ємною частиною інформаційного простору й користується надзвичайною популярністю як серед рекламодавців, так і серед споживачів. На сьогодні реклама відіграє важливу роль у формуванні поглядів та норм поведінки індивідів, а також чинить вплив на формування суспільної свідомості загалом. У цьому аспекті варто виокремити телевізійну рекламу як найдієвіший спосіб промоції. Завдяки поєднанню трьох складників (візуального, вербального та звукового) реклама на телебаченні може показувати нові товари та послуги, давати уявлення про технологію приготування різних страв, демонструвати побутову техніку та автомобілі у дії, вона допомагає споживачеві знайти спосіб вирішення проблеми чи складної ситуації, радить яким чином можна покрашити здоров’я, підвищити статус тощо.Документ Зелінська Н. В. Наукове книговидання в Україні: навчальний посібник. - Львів, 2002.(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2004) Порпуліт, Олена Олександрівна; Porpulit, Olena O.Будь-яка випущена книга виконує в суспільстві три функції: ідеологічну, інформаційну та естетичну. По-перше, свідомо або несвідомо автор (і видавець) завжди враховуе, для кого й з якою метою він її пише (випускає у світ). Крім того, ступінь суспільного впливу книги визначаеться не лише її матеріальною та інтелектуальною властивостями, а й залежить від особистої участі осіб, закладів, які займаються виробництвом, розповсюдженням і зберіганням книг. Н. В. Зелінська, авторка навчального посібника «Наукове книговидання в Україні» (Львів, 2002 р.), багато років очолює кафедру видавничої справи і редагування Української академії друкарства, в стінах якої започатковані найкращі традиції національного книговидання, сформовані основні установки та принципи українського книговидання, закладено фундамент поняттєво-термінологічного апарату видавничої справи та редагування.Документ Кольорове забарвлення й музичний супровід як складники формування настрою споживача рекламного тексту(Астропринт, 2012) Порпуліт, Олена Олександрівна; Porpulit, Olena O.У розвідці з’ясовано, як «вигадати» за допомогою кольорового забарвлення й музичного супроводу успішні, орієнтовані на формування настрою, рекламні тексти.Документ Критерії оцінки якості перекладу рекламного тексту(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2007) Порпуліт, Олена Олександрівна; Porpulit, Olena O.Основною вимогою, що висувається до рекламних текстів, є вимога максимальної кількості інформації при мінімальному обсязі При цьому стислість викладу повинна поєднуватися з виразністю й експресивністю. Ефективність рекламного звернення залежить від низки чинників, які перебувають у взаємодії.Документ Моделі рекламного нарису(Астропринт, 2009) Порпуліт, Олена Олександрівна; Porpulit, Olena O.У статті проілюстровано можливості нарису як жанру художньо-пубіцистичної групи текстів у створенні рекламного дискурсу, виокремлені найчастотніші моделі рекламних нарисів.Документ Міфонім Змій в українських і російських чарівних казках(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 1999) Порпуліт, Олена Олександрівна; Porpulit, Olena O.Найпопулярнішою міфологічною номінацією в українських і російських чарівних казках виступає особова назва Змій. Онім Змій у казковому тексті має варіанти й може супр оводжуватися епітетом: укр. Змія, рос. Змей Горыныч , Змей Змеевич , Змеевич-богатырь. Змей Лютый, Змей Черноморский.Документ Міфонімічний простір чарівної казки: безумовні та ймовірні міфоніми(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 1999) Порпуліт, Олена Олександрівна; Porpulit, Olena O.Однією з найпоширеніших трансформацій міфа у далеких слов'янських традиціях була казка. Вододіл тут, на думку І.Троцького, проходить у плані соціальної значущості оповіді [15:534], і навіть народи, які стоять на дуже низькому ступені культури, здійснюють у цьому відношенні межу, часто і термінологічно, між міфом та казкою. Міф і казка відрізняються не тільки самі по собі, скільки тим, як до них ставляться: «міф с оповідання релігійного роду, казка - естетичного».Документ Осмислення персуазивних особливостей публіцистики Івана Дзюби(Астропринт, 2014) Порпуліт, Олена Олександрівна; Porpulit, Olena O.У розвідці виокремлено певні стратегії переконання, використовувані Іваном Дзюбою у доробках, опублікованих на сторінках всеукраїнської газети «День»; схарактеризовано мовні репрезентанти засобів впливу, наявні в публіцистичних виступах автора.Документ Принципи редакторської обробки визначень(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2011) Порпуліт, Олена Олександрівна; Porpulit, Olena O.У статтi окреслено базові аспекти роботи редактора з текстом визначень, наголошено на обумовленості редагування визначень предметним змістом, цільовим призначенням i читацькою адресою видання.Документ Редагування фактологічного складника навчального видання(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2008) Порпуліт, Олена Олександрівна; Porpulit, Olena O.У сучасних умовах розвитку національного книговидання культура української книги, без сумнів, визначальною мірою залежить вiд фактологічного забезпечення авторського тексту. Відповідно до мети видання, потреб читачів, одне з основних завдань при оцінці фактичного матеріалу - перевірити його точність і правдивість. Оскільки викривлення, помилки фактичного характеру знецінюють видання, підривають довіру до нього, зашкоджують справі в цілому, редакторові необхідно перевірити фактичний матеріал, який використав автор тексту.Документ Риторичні фігури в текстах друкованої реклами(Астропринт, 2013) Порпуліт, Олена Олександрівна; Porpulit, Olena O.У статті окреслено специфіку журнальної реклами, охарактеризовано наявні в рекламних повідомленнях фігури думки і словесні фігури.Документ Роль власної назви у газетному заголовку(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2001) Порпуліт, Олена Олександрівна; Porpulit, Olena O.Спосіб подання новин так само, як і спосіб верстки газети, певним чином впливає на заголовок. Газетні заголовки часто зберігають сліди так званого "телеграфного стилю" повідомлень, які отримують пресагентства, оскільки для журналіста найважливішим є зберегти початкову свіжість інформації, донести її "вибуховий" потенціал, зосередивши всю інформацію в декількох легких для сприйняття очима й розуміння слів. Особливість газетних повідомлень, таким чином, обумовлена прагматичною настановою цього типу комунікації, а саме, укласти якомога більше інформації у можливо меншу кількість рядків.Документ Соціальна культурологія(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Порпуліт, Олена Олександрівна; Porpulit, Olena O.У методичних рекомендаціях розкривається програма дисципліни, даються рекомендації щодо засвоєння лекційного матеріалу та підготовки до практичних занять, наводиться список рекомендованої літератури. Вивчення дисципліни дасть змогу здобувачам освіти засвоїти понятійний та аналітичний апарат соціальної культурології; опрозорити структурні та процесуальні виміри культури, механізми її впливу та суспільне життя; навчитися обґрунтовано виокремлювати соціальний аспект культурного життя і культурний аспект соціального життя. Методичні рекомендації адресовані здобувачам першого (бакалаврського) рівня вищої освіти факультету психології і соціальної роботи ОНУ ім. І. І. Мечникова спеціальності 231 Соціальна робота, а також стануть у нагоді викладачам, слухачам ліцеїв, курсів, коледжів, які цікавляться проблемами культури сучасного суспільства.Документ Соціологічні виміри сучасного суспільства(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Порпуліт, Олена Олександрівна; Porpulit, Olena O.У методичних рекомендаціях розкривається програма дисципліни, даються рекомендації щодо засвоєння лекційного матеріалу та підготовки до практичних занять, наводиться список рекомендованої літератури. Вивчення дисципліни дасть змогу здобувачам освіти розкрити сутності соціальних змін, виявити фактори і причини їх виникнення; прозоріти спрямованість та кінцеву результативність сучасних соціальних змін, наявних в українському суспільстві; навчитися обґрунтовано виокремлювати соціальний аспект українського сьогодення. Методичні рекомендації адресовані здобувачам першого (бакалаврського) рівня вищої освіти факультету психології і соціальної роботи ОНУ імені І. І. Мечникова спеціальності 053 Психологія, а також стануть у нагоді викладачам, слухачам ліцеїв, курсів, коледжів, які цікавляться проблемами соціальних змін і соціальних вимірів сучасного суспільства.Документ Сучасна редакторська модель опрацювання студентських періодичних видань(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2014) Порпуліт, Олена Олександрівна; Porpulit, Olena O.Студентські ЗМІ, їх історія, сучасний стан і тенденції розвитку — необхідне й важливе поле для дослідження. У широкому колі журналістських питань ця тема є актуальною, оскільки сучасне студентство відіграє особливу роль у вирішенні важливих соціальних, політичних та моральних проблем суспільства. На думку В. Маковій, «студентські ЗМІ мають інформувати про важливі події, що відбуваються у вищому навчальному закладі, виховувати та об’єднувати студентів. Такі ЗМІ — реальний механізм представлення інтересів студентства та захисту його прав. Редакції цих видань ставлять за мету створення професійної студентської журналістики, об’єднання студентства та видання газет і журналів, що інформують про всі події у вищому навчальному закладі»Документ Функціонування антропоніма Іван в українських та російських чарівних казках(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 1999) Порпуліт, Олена Олександрівна; Porpulit, Olena O.Найпопулярніший чоловічий антропонім церковного календаря Іван в казковому ономастичному просторі виступає як загальна та традиційна назва, як ім’я типу, тобто байдуже до того, які акції здійснює герой на ім’я Іван.