11. Факультет романо-германської філології
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 11. Факультет романо-германської філології за Ключові слова "035.041 Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська"
Зараз показуємо 1 - 20 з 20
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Lexicology workshops(Букаєв В. В., 2024) Ігіна, Олена Володимирівна; Савранчук, Ірина Петрівна; Ihina, Olena V.; Savranchuk, Iryna P.У методичних рекомендаціях представлена тематика практичних занять, питання, що розглядаються, вправи та завдання для поглибленого розуміння та вивчення дисципліни “Лексикологія англійської мови” на третьому курсі. Метою методичних вказівок є сформувати та актуалізувати у здобувачів вищої освіти теоретичні знання про лексикологічну диференціацію мови загалом і англійської мови зокрема, про засоби словотвору англійської мови, про типи лексичних значеннь слів, фразеологію та етимологію англійських слів. Передбачається формування практичних вмінь аналізувати та описувати лексичні засоби в англомовних текстах різних функціональних стилів.Документ Means of Expressing Unreality in English(Букаєв В. В., 2024) Морозова, Ірина Борисівна; Пожарицька, Олена Олександрівна; Мойсеєнко, Наталія Григорівна; Morozova, Iryna B.; Pozharytska, Olena O.; Moiseienko, Nataliia H.Розробка ставить собі завданням прищепити та розвинути у студентів навички нормативного вживання різних мовних засобів вираження нереальності в англійській мові та концентрується на категорії способу дії nа торкається базових значень модальних дієслів. Запропонований матеріал є корисним доповненням до навчального посібника Морозової І. Б. та Пожарицької О. О. «The Use of Modal Verbs and Moods» (2022) та базується на системі викладання даної теми, представленій у ньому.Документ Moods in modern English. The subjunctive & other oblique moods(Освіта України, 2023) Морозова, Ірина Борисівна; Карпенко, Максим Юрійович; Пожарицька, Олена Олександрівна; Morozova, Iryna B.; Karpenko, Maksym Yu.; Pozharytska, Olena O.У розробці представлено загальну систему способів дієслова в англійській мові та базові правила використання умовного способу дієслова разом з типовою структурою речень, для яких даний граматичний феномен є типовим. Запропонований матеріал є корисним доповненням до навчального посібника Морозової І. Б. та Пожарицької О. О. «The Use of Modal Verbs and Moods» (2022) та базується на системі викладання даної теми, представленій у ньому. Подані тексти для аналізу та вправи призначені для розвитку граматичних навичок.Документ Pronouns(Олді Плюс, 2024) Жук, Валентина Аркадіївна; Мойсеєнко, Наталія Григорівна; Zhuk, Valentyna A.; Moiseienko, Nataliia H.Дана розробка містить відомості про особливості функціонування займенників у сучасній англійській мові та вправи, націлені на засвоєння граматичних правил та розвиток навичок вживання даної частини мови у сучасному усному та письмовому мовленні.Документ Syntactic Complexes with the Non-Finites(Букаєв В. В., 2024) Морозова, Ірина Борисівна; Пожарицька, Олена Олександрівна; Васильєва, Ольга Олександрівна; Morozova, Iryna B.; Pozharytska, Olena O.; Vasylieva, Olga O.Дана розробка ставить собі завданням прищепити та розвинути у студентів навички нормативного вживання та побудови синтаксичних комплексів з неособовими формами дієслова. У розробці представлено загальну систему неособових форм дієслова в англійській мові та базові правила використання синтаксичних комплексів з ними. Подані тексти для трансформацій та вправи призначені для розвитку граматичних навичок та закріплення правил. Запропонований матеріал є корисним доповненням до навчального посібника Морозової І. Б. та Степаненко О. О. «The Use of the Non-Finites» (2021) та базується на системі викладання даної теми, представленій у ньому.Документ The Use of Prepositions(Букаєв В. В., 2024) Морозова, Ірина Борисівна; Пожарицька, Олена Олександрівна; Жук, Валентина Аркадіївна; Morozova, Iryna B.; Pozharytska, Olena O.; Zhuk, Valentyna A.Розробка ставить собі завданням прищепити та розвинути у студентів навички нормативного вживання прийменників як однієї з найвживаніших службових частин мови. У розробці представлено загальну систему прийменників в англійській мові та базові правила їх використання. Подано вправи для тренування вмінь вірного використання прийменників різних типів та тексти для перекладу задля закріплення матеріалу.Документ Vocabulary practice(Букаєв В. В., 2023) Степанюк, Неля Василівна; Терехова, Лілія Володимирівна; Ігіна, Олена Володимирівна; Stepaniuk, Nelia V.; Terekhova, Liliia V.; Ihina, Olena V.У методичних рекомендаціях представлена тематика практичних занять, питання, що розглядаються, вправи та завдання для поглибленого розуміння та вивчення дисципліни на третьому курсі. Мета методичних вказівок полягає у розвитку лексичної компетенції здобувачів освіти у межах запропонованих тем (архітектура, глобалізація, мистецтво, психологія, культури, технології).Документ Vocabulary studies(Букаєв В. В., 2023) Степанюк, Неля Василівна; Ігіна, Олена Володимирівна; Тхор, Неоніла Максимівна; Stepaniuk, Nelia V.; Ihina, Olena V.; Tkhor, Neonila M.У методичних рекомендаціях представлена тематика практичних занять, питання, що розглядаються, вправи та завдання для поглибленого розуміння та вивчення дисципліни на другому курсі. Мета методичних вказівок полягає у розвитку лексичної компетенції здобувачів освіти у межах запропонованих тем (спілкування, навколишнє середовище, спорт, медицина, транспорт, література та кіномистецтво).Документ Буквалізми у перекладі: стратегії подолання(Букаєв В. В., 2023) Матузкова, Олена Прокопівна; Коваленко, Ольга Володимирівна; Matuzkova, Olena P.; Kovalenko, Olha V.Методичні посібник до практичних занять та самостійної роботи містять рекомендації, інструкції, поради для виконання практичних завдань та самостійних робіт. Він також може бути корисним для широкого кола осіб, які удосконалюють свої навички в галузі теорії та практики перекладу та знання англійської мови.Документ Домашнє читання(Букаєв В. В., 2023) Тхор, Неоніла Максимівна; Калінюк, Олена Олексіївна; Савранчук, Ірина Петрівна; Степанюк, Неля Василівна ; Tkhor, Neonila M.; Kaliniuk, Olena O.; Savranchuk, Iryna P.; Stepaniuk, Nelia V.У методичних вказівках представлені вправи та завдання до текстів оповідань відомих британських та американських авторів для поглибленого розуміння та вивчення дисципліни на першому курсі. Мета методичних вказівок полягає у розвитку лексичних і граматичних навичок здобувачів освіти факультету романо-германської філології.Документ Домашнє читання : на матеріалі оповідань А. К. Дойля : Ч. 1(Фенікс, 2020) Тхор, Неоніла Максимівна; Попік, Ірина Петрівна; Калінюк, Олена Олексіївна; Tkhor, Neonila M.; Popik, Iryna P.; Kaliniuk, Olena O.У методичних вказівках представлені розробки до оповідань видатного англійського письменника А.К. Дойла «A Scandal in Bohemia», «Five Orange Pips» та «The Boscome Valley Mystery». Методичні завдання до кожного розділу побудовані за однаковою схемою і складаються з двох частин. Перша частина містить передтекстові вправи, друга – післятекстові. Вправи першої частини є рецептивно-комунікативними і виконуються до прочитання розділу, їх метою є вмотивування читання та керування «змістовою» та «смисловою» інформацією тексту. Вправи другої частини виконуються після прочитання кожного з розділів і містять дві групи вправ. Перша група вправ має за мету збагачення лексичного запасу студентів на базі нових лексичних одиниць і містить мовні репродуктивні вправи, спрямовані на формування лексичних навичок та удосконалення граматичних навичок. Друга група складається з умовно-мовленнєвих лексичних вправ, під час виконання яких студенти використовують «змістову» інформацію художнього тексту, а також мовленнєвих вправ, які спрямовані на розвиток умінь студентів у побудові монологічних і діалогічних висловлювань у мовленнєвих ситуаціях, співвіднесення зі «смисловою» інформацією кожного з розділів.Документ Домашнє читання : на матеріалі оповідань А. К. Дойля : Ч. 2(Фенікс, 2021) Тхор, Неоніла Максимівна; Попік, Ірина Петрівна; Калінюк, Олена Олексіївна; Tkhor, Neonila M.; Popik, Iryna P.; Kaliniuk, Olena O.У методичних вказівках представлені завдання до оповідань видатного англійського письменника А. К. Дойля «The Speckled Band», «The Copper Beeches» та «The Red-Headed League». Методичні завдання до кожного розділу побудовані за однаковою схемою і складаються з різних типів вправ: рецептивно-комунікативних, мовно-репродуктивних, умовно-мовленнєвих, лексичних та мовленнєвих.Документ Методика викладання зарубіжної літератури(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Абабіна, Наталія Василівна; Ababina, Nataliia V.Методичні рекомендації пропонують теми для вивчення методики викладання зарубіжної літератури, плани практичних занять, завдання для самостійної роботи та інструкції для їх виконання, питання для підсумкового контролю, критерії оцінювання навчальних досягнень. Матеріал орієнтований на надання здобувачам вищої освіти базових знань з основ викладання шкільного курсу зарубіжної літератури. Матеріал методичних рекомендацій призначений для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 035 Філологія.Документ Основи риторики(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Мусій, Валентина Борисівна; Musiy, Valentyna B.Мета видання – ознайомлення слухачів з ключовими поняттями класичної риторики та неориторики, допомога в засвоєнні лекційного матеріалу, підготовці до практичних занять та виконанні самостійної роботи з кожної з тем курсу. Об’єкт уваги – поступове формування та становлення риторики, сутність класичної риторики та основні напрями сучасної неориторики. Цільова аудиторія – здобувачі першого (бакалавр) рівня вищої освіти спеціальності 035 Філологія.Документ Основна іноземна мова (англійська). Content Module I. The Communicative Function of Intonation(Олді Плюс, 2023) Бігунова, Наталя Олександрівна; Дьоміна, Наталя Юхимівна; Bihunova, Natalia O.; Diumina, Natalia Yu.Навчально-методичний посібник призначений для здобувачів першого рівня вищої освіти спеціальності 035 Філологія, спеціалізації 035.041 «Германські мови та літератури (переклад включно), перша - англійська», які вивчають обов’язкову дисципліну «Основна іноземна мова (англійська)». Навчально-методичний посібник може бути рекомендований і для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої в рамках дисципліни «Друга іноземна мова (англійська)». Посібник спрямований на засвоєння здобувачами теоретичного матеріалу з фонетики англійської мови, розуміння особливостей комунікативних функції інтонації, оволодіння базовими інтонаційними моделями, розпізнавання функціональних типів художнього і публіцистичного дискурсу: оповідання, опис й міркування. Основна мета навчально-методичного посібника – надати методичну допомогу здобувачам вищої освіти у підготовці та вивченні зазначених дисциплін під час занять та у процесі самостійної роботи. До посібника додаються аудіоматеріали.Документ Перша іноземна мова (англійська). Змістовий модуль 1. Практична фонетика англійської мови(Гельветика, 2023) Матієнко-Сільницька, Анна Валеріївна; Грігорян, Анна Ігорівна; Matiienko-Silnytska, Anna V.; Grigorian, Anna I.Навчально-методичний посібник призначений для здобувачів першого рівня вищої освіти спеціальностей 035 Філологія спеціалізації 035.041 Германські мови та літератури (переклад включно), перша-англійська, які вивчають обов’язкову дисципліну «Практична фонетика англійської мови». Навчально-методичний посібник може прислужитися і для здобувачів першого (бакалаврського) рівня в рамках дисципліни «Друга іноземна мова (англійська)». Основна мета навчально-методичного посібника – надати методичну допомогу здобувачам вищої освіти у підготовці та вивченні зазначених дисциплін під час занять та у процесі самостійної роботи. Посібник спрямований на засвоєння здобувачами теоретичного матеріалу, розуміння особливостей артикуляції англійських звуків та розвинення навичок сучасної стандартної південно-британської вимови.Документ Стилістика основної мови(Букаєв В. В., 2023) Колегаєва, Ірина Михайлівна; Тхор, Неоніла Максимівна; Kolehaieva, Iryna M.; Tkhor, Neonila M.; Ткаченко, Ганна Володимирівна; Tkachenko, Hanna V.У методичних рекомендаціях подано практичні заняття (їх тематика, питання, які розглядаються, рекомендована література) та завдання для самостійної роботи. Метою методичних рекомендацій є сформувати та актуалізувати у здобувачів вищої освіти теоретичні знання про стилістичну диференціацію мови загалом і англійської мови зокрема, про засоби стилістичної експресивності англійської мови, про функціональну стилістичну систему англійської мови. Передбачається формування вмінь аналізувати та адекватно описувати експресивний потенціал англійської мови у різних функціональних стильових прошарках мови. Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, викладачів-науковців.Документ Історичний розвиток германських племен(Олді Плюс, 2024) Жук, Валентина Аркадіївна; Мойсеєнко, Наталія Григорівна; Zhuk, Valentyna A.; Moiseienko, Nataliia H.Дана розробка містить рекомендації до вивчення особливостей формування германських мов і народностей через призму їхнього історичного розвитку. До кожної теми наведено ключову інформацію, яка допомагає розібратися в специфіці того чи іншого історичного періоду існування германських племен та його вплив на розвиток германських мов. Завдання для самостійної роботи до кожної теми мають своєю метою сприяння засвоєнню та поглибленню знань, окреслених програмою даної дисципліни.Документ Історія англійської мови(Букаєв В. В., 2024) Карпенко, Олена Юріївна; Карпенко, Максим Юрійович; Karpenko, Olena Yu.; Karpenko, Maksym Yu.Розробка ставить собі завданням сформувати знання здобувачів освіти щодо розвитку англійської мови з точки зору становлення фонетичного складу, граматичних категорій, еволюції лексичної системи, дати студентам основи лінгвістичних знань, необхідних для поліпшення розуміння глибинних лінгвістичних процесів розвитку англійської мови.Документ Історія України та української культури(Бондаренко М. О., 2024) Вінцковський, Тарас Степанович; Гончарук, Тарас Григорович; Полторак, Володимир Миколайович; Юраш, Євгеній Олександрович; Vintskovskyi, Taras S.; Honcharuk, Taras H.; Poltorak, Volodymyr M.; Yurash, Yevhenii O.У курсі «Історія України та української культури» висвітлюються різні аспекти історії України від палеоліту до сучасності. Особлива увага приділяється головним подіям в історії українського суспільства та державності, становленню та історії української політичної нації. Методичні рекомендації містять опис курсу, поради відносно засвоєння лекційного матеріалу, плани практичних занять, завдання для самостійної роботи, рекомендовану літературу. Для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 035 – «Філологія», спеціалізацій: 035.041 Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська; 035.043 Германські мови та літератури (переклад включно), перша – німецька; 035.051 Романські мови та літератури (переклад включно), перша – іспанська; 035.055 Романські мови та літератури (переклад включно), перша – французька.