Факультет романо-германської філології
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Факультет романо-германської філології за browse.metadata.dateaccessioned
Зараз показуємо 1 - 20 з 407
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування англомовної лексичної компетентності студентів немовних спеціальностей у процесі самостійної роботи(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Хандримайло, Євген АндрійовичДипломна робота магістранта 2 курсу спеціальності 011 – «освітні, педагогічні науки» факультету романо-германської філології Одеського національного університету імені І.І. Мечникова. Дипломна робота є теоретичним дослідженням проблеми формування англомовної лексичної компетентності студентів немовних спеціальностей у процесі самостійної роботи. Наукова новизна дослідження: досліджено методику формування англомовної лексичної компетентності студентів немовних фахів у процесі самостійної роботи; розроблено підсистему вправ для формування англомовної лексичної компетентності студентів немовних фахів у процесі самостійної роботи; уточнено сутність та структуру англомовної лексичної компетентності студентів не філологів, а також зміст її формування у процесі самостійної роботи; удосконалено критерії відбору матеріалу для формування у студентів не філологів англомовної лексичної компетентності в процесі самостійної роботи. Практична цінність отриманих результатів полягає в: реалізації методики формування англомовної лексичної компетентності студентів немовних фахів у процесі самостійної роботи; розробці комплексів вправ для формування англомовної лексичної компетентності у процесі самостійної роботи; побудові моделей організації аудиторної та позааудиторної самостійної роботи майбутніх фахівців з формування англомовної лексичної компетентності; укладенні методичних рекомендацій щодо формування англомовної лексичної компетентності у процесі самостійної роботи.Документ Просодичні особливості інституціонального радіодискурсу(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Боровська, Юліана БорисівнаДослідження інституціонального різновиду дискурсу, який проявляється у військовому спілкуванні, свідчить, що він становить собою відокремлену мовну підсистему, що об’єднує багатьох людей однієї професії. У зв’язку з цим досліджена у магістерській роботі просодична структура англомовного військового радіодискурсу як частини усного інституціонального дискурсу представляє великий науковий інтерес. У роботі розглянуто загальні закономірності створення військових текстів на основі її лексико-синтаксичної структури та визначено і проаналізовано просодичні засоби передачі головної інтенції радіо мовлення.Документ Вербалізація концептів "death" та "life" в англійських прислів'ях та приказках(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Чекалін, Володимир ВалерійовичНа сучасному етапі розвитку мовознавства вчені приділяють значну увагу концепту як одиниці когнітивної лінгвістики, здатному характеризувати загальні особливості мислення та світосприйняття, характерні певному народу.Документ Передача розділових питань при перекладі художніх текстів(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Хлівенко, Анастасія СергіївнаПереклад – це двомовна діяльність, яка являє собою особливий вид комунікації при якій відбувається безперервний процес осмислення (формування і формулювання) сприйнятої думки, тобто розуміння сенсу повідомлення на одній мові і “перетворення” цього сенсу в задум, формування та формулювання на іншій мові.Саме за допомогою перекладу здійснюється спілкування людей, що належать до різних культур, при цьому культурним посередником є саме перекладач. У зв’язку з цим багато вчених визнають той факт, що переклад – це не тільки перехід від однієї мови до іншої, але й перехід від однієї культури до іншої. Адже перекладач є носієм двох мов і неодмінно стикається з таким явищем як культура. І це не дивно, тому що мова – це передусім відбиток культури народу [19].Документ Лінгвальні особливості функціонування англомовних ергонімів(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Капара, Валентина АндріївнаДане дослідження присвячене аналізу різних аспектів функціонування назв ділових об'єктів (громадських і політичних організацій, підприємств, компаній, ресторанів, фірм, магазинів та інших форм колективної діяльності) в англійській мові. Інтерес до подібних найменувань виник порівняно недавно, в кінці XX - початку XXI ст. в зв'язку з швидким зростанням творчої, комерційної та соціально-політичної активності в економічно розвинених країнах.Документ Особливості функціонування англомовних міфоантропонімів (на матеріалі творів А. Конан Дойла)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Филь, Анна ЯрославівнаЛюдина користується словесними знаками для того, щоб за їх допомогою висловити своє сприйняття дійсності, роботу своєї думки. Словесні знаки є результатом прагнення людини до економії сил, до зручності в спілкуванні: якщо треба привернути увагу іншої людини до якого-небудь предмета, необов'язково кожного разу підводити її до цього предмета і показувати на нього. Таку вказівку на предмет можна замінити словом (чи декількома словами), тому у словесних знаків є форма і зміст.Документ Формування гендерної компетентності майбутніх учителів іноземної мови(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Бондаренко, Поліна ВолодимирівнаБондаренко П. В. Формування ґендерної компетентності майбутніх учителів іноземної мови: Магістерська робота за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки (спеціалізація – Педагогіка та лінгводидактика вищої школи). – Одеса: Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, 2019. – 94 с. У магістерській роботі досліджено проблему формування ґендерної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. Визначено сутність базових понять дослідження: «ґендерна компетентність», «формування ґендерної компетентності». Визначено структуру ґендерної компетентності. Теоретично обґрунтовано модель формування ґендерної компетентності майбутніх учителів іноземної мови, яка складається з цільового, змістового, технологічного, діагностико-результативного компонентів. Запропоновано навчальний курс «Основи гендерного виховання» і комплекс виховних заходів, що охоплюють основні напрями ґендерного виховання і сприяють формуванню ґендерної компетентності майбутніх учителів іноземної мови.Документ Формування організаційної культури як чинник ефективності управління освітнім закладом(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Брикова, Марія ПавлівнаАктуальність теми дослідження. Наразі сучасні дослідники управлінської науки все частіше звертають увагу на важливість такого чинника, як «людський фактор». Трактування та дослідження цього явища є відносно новим, та розпочалося у недалекі 70-80 роки й характеризується чинником, що визначає діяльність організацій. Однак, саме явище організаційної культури виникло набагато раніше і невід’ємним супутником виникнення власне самих організацій. У різні часи та в залежності від чинних соціально-економічних умов та факторів існували й різні типи організаційних культур. Варто відзначити, що саме розвиток ринкової економіки, а також перехід до інформаційного шляху розвитку суспільства обумовили важливість знань, кваліфікації та мотивації персоналу. Відсутність цих чинників унеможливлює втілення реалізації ідеї та ініціативи працівників на практиці. На сьогоднішній день організаційну культуру вважають найдієвішим мотиватором, регулятором і індикатором діяльності персоналу у розрізі будь-якої організації.Документ Формування мовної особистості майбутнього філолога у процесі викладання германських мов(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Чечет, Аліна ОлексіївнаАктуальність дослідження. Мовна картина світобачення представляє собою суб’єктивний образ, що відтворює об’єктивну реальність. Це зумовлено можливістю кожної людини до індивідуального та неповторного відтворення світу. Іншими словами, мовна картина світу є комплексом, який складають мовні засоби з відображення особливостей світосприйняття, котре має етнічний характер. Вони є сукупністю народних уявлень стосовно дійсності, що їх фіксують мовні одиниці на певному етапі народного розвою.Документ Моніторинг формування термінологічної компетентності майбутніх медичних працівників(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Гіндіна, Марина СеменівнаГіндіна М.С. Моніторинг формування термінологічної компетентності майбутніх медичних працівників. – Магістерська робота за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки (спеціалізація – Освітній менеджмент у вищій школі). – Одеса: Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, 2018. – 85с. У магістерській роботі досліджено проблему моніторингу формування термінологічної компетентності майбутніх медичних працівників. Визначено сутність базових понять дослідження: «термінологічна компетентність», «моніторинг формування професійно-термінологічної компетентності». У структурі термінологічної компетентності виокремлено три компоненти: анатомічна, фармацевтична та клінічна терміносистеми. Теоретично обґрунтовано модель системи моніторингу формування термінологічної компетентності майбутніх медичних працівників, яка складається з методологічного, змістового, технологічного, результативного і регулятивного компонентів. Розроблено його інструментарій, а саме, комплекс тестових завдань для визначення рівня сформованості термінологічної компетентності.Документ Формування академічної доброчесності студентів в процесі професійної підготовки(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Гуща, Павло СергійовичАктуальність дослідження. Глобалізація, стрімкий технологічний прогрес, швидке оновлення знань, вільний доступ до них й поширення засобами мас-медіа можна уважати основними особливостями ХХІ ст. Беручи до увагу одне з головних завдань освіти у широкому її визначені, а саме підготовку підростаючого покоління до вимог сьогодення, кристалізуються нові виклики для педагогіки вищої школи, адже саме у закладі вищої освіти майбутні фахівці здобувають необхідні знання, уміння та навички для успішної реалізації їхньої подальшої робочої діяльності та відповідності мінливим вимогам сучасного світу. В цих умовах, вища освіта та наука, як ніколи раніше, потребують чітких регламентів, що вирішували би дану проблему. Регулятором цієї якості виступає «академічна доброчесність» – термін, який нещодавно увійшов до наукового кругообігу.Документ Формування лідерських якостей студентської молоді(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Казанжи, Федір ФедоровичКазанжи Ф. Ф. Формування лідерських якостей студентської молоді. – Кваліфікаційна наукова робота на правах рукопису. – Одеський національний університет імені І. І. Мечнікова, Одеса, 2019. Магістерська робота присвячена дослідженню теоретико-психологічному комплексу лідерських якостей студентів, емпіричній перевірці їх вираженості, обгрунтуванні та верифікації програми фромувальних впливів. Аналіз наукової літератури показав відсутність єдиного погляду на розуміння феномену лідерства, його розмежування з поняттями лідера та керівника. Встановлено наявність різних підходів, концепцій лідерства, кожна з яких певним чином поюснює сутність, чинники та механізми функціонування лідерства. Виділяється ряд типів, видів та стилів лідерства. Теоретико-методологічний аналіз дав змогу окреслити перелік лідерських якостей особистості, таких як: креативність, ініціативність, емпатія, моральність, комунікативність, сила волі, стресостійкість, саморегуляція, самодисципліна тощо. Встановлено, що формування лідерських якостей містить ряд етапів, а модель їх формування включає ряд блоків, які розрязняються як кількісно, так і за сутністю. Створено комплекс методик діагностики лідерських якостей, виявлено та описано взаємозв’язки між показниками властивостей, що вивчаються, що дозволило встановити загальну тенденцію у взаємозв'язку показників лідерства і показників самоактуалізації, термінальних цінностей, емпатії, цінностей, які знаходяться в прямій взаємозалежності одне від одного тощо. Показано специфічні якості груп осіб з високим та низьким рівнем лідерства. Формувальна програма лідерських якостей містила блоки впливів, спрямованих на формування вираженості лідерства та якостей, йому притаманних (емоційна стабільність, емпатійність, самоактуалізація тощо). Апробація даної програми показала її ефективність.Документ Управління процесом національно-патріотичного виховання учнів військових ліцеїв(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Коротаєв, Олексій ПетровичКоротаєв О.П. Управління процесом національно-патріотичного виховання учнів військових ліцеїв: Магістерська робота за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки (спеціалізація – Освітній менеджмент у вищій школі). – Одеса: Одеський національний університет імені І.І. Мечникова. 2019. Наукова робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел. Зміст магістерської роботи викладений на 77 сторінках, список використаних джерел налічує 67 найменувань. У магістерській роботі досліджено проблему управління процесом національно-патріотичного виховання учнів військових ліцеїв. Метою роботи було аналіз сучасного стану управління процесом національно-патріотичного виховання в Україні та вироблення рекомендацій щодо оптимізації управління процесом національно-патріотичного вихованняу військових ліцеях. Автор поставив перед собою низку завдань та дослідив сутність та актуальність управління національно- патриотичним вихованням. Було проведено вивчення досвіду зарубіжних країн в здійсненні управління національно- патриотичним виховання. Здійснено аналіз сучасного стану управління національно- патриотичним виховання у військових ліцеях України та вироблені теоретичні та практичні рекомендації щодо ефективного управління національно-патріотичним вихованням у військових ліцеях України з урахуванням сучасних умов розвитку суспільства та країни. Джерельною базою дослідження є тексти, статті, законодавчі та нормативні акти Верховної Ради України, Міністерства освіти та науки України; Міністерства оборони України; «Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді»; твори класиків щодо проблем національно-патриотичного виховання; підручники по основам військової педагогіки та психології тощо.Документ Використання контекстно-орієнтованих завдань як засобу оцінювання рівня сформованості лексичної компетентності бакалаврів англійської філології(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Курносов, Олександр СергійовичАктуальність теми. В сучасній іншомовній освіті контроль результатів процесу навчання має особливе значення. Незважаючи на те, що дана категорія неоднаразово розглядалася вченими (Ізотова Н.В. 2004; Крившенко Л.П. 2004; Миролюбов О.О. 1999; Підкасистий П.І. 2011; Цетлін В.С. 1970), на сьогодні в даній області досліджень знову виникають питання, які вже давно були розглянуті. Поява нової хвилі інтересу зумовлена тим, що за останні 20 років в системі освіти відбулися глобальні зміни, які стосуються підходів до навчання іноземним мовам, теорія та технологія іншомовної освіти продовжує розвиватися прискореними темпами, що потребує постійного оновлення теоретичної та практичної бази даної наукової галузі.Документ Технологія контекстного навчання іноземної мови здобувачів вищої освіти ступеню магістр ( на прикладі спеціальності "011 Освітні, педагогічні науки"(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Куценко, Єлизавета ЛеонідівнаАктуальність теми. Істотні економічні, політичні та соціально-культурні перетворення на сучасному етапі розвитку України актуалізували потребу у фахівцях-педагогах, які володіють системними соціальними знаннями, досвідом прогнозування перспективного розвитку педагогічних відносин, підготовки й обґрунтування продуктивності комплексних рішень в умовах євроінтеграції та глобалізації. Задоволення цієї потреби залежить від ефективності системи вищої професійної освіти, оскільки саме вона спрямована на підготовку висококваліфікованих фахівців із нових спеціальностей, зокрема в галузі педагогіки вищої школи та лінгводидактики, здатних до професійного зростання та професійної мобільності на національному й міжнародному ринку праці (Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті, наказ Міністерства освіти і науки України “Про затвердження Плану дій щодо забезпечення якості вищої освіти України та її інтеграції в європейське і світове освітнє співтовариство на період до 2010 року”).Документ Композиційно-мовленнєва форма "опис" у романі Агати Крісті "And Then There Were None..(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Лахно, Альона ВіталіївнаОб’єктом даної роботи є роман Агати Крісті «And Then There Were None». Предметом дослідження являється композиційно-мовленнєва форма «опис» в романі Агати Крісті «And There Were None». Метою даного аналізу є виявлення лексико - стилістичних особливостей опису, створених Агатою Крісті (на матеріалі роману «And There Were None»).Документ Використання технологій арт-менеджменту у процесі підготовки фахівців сфери туризму(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Літковська, Катерина СергіївнаАктуальність теми дослідження. У демократичному суспільстві проблема підготовки компетентного фахівця визнається однією з найбільш важливих, що підкреслюється в державних документах про освіту (Закон України «Про вищу освіту» (2016 р.), «Стратегії економічного та соціального розвитку України (2004-2015 рр.)», «Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року (2013)», Положення про освітньо-кваліфікаційні рівні (ступеневу освіту), державні стандарти освіти, нормативно-правові акти чинного законодавства України з питань освіти і науки тощо.Документ Формування вторинної мовної особистості студентів-філологів у процесі застосування пісень сучасних американських та британських груп(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Моісєєв, Денис ЮрійовичДана робота присвячена розробці методики застосування пісень сучасних американських та британських груп у процесі формування вторинної мовної особистості студентів-філологів. За твердженням психологів, музика є одним з ефективних способів запам'ятовування лінгвістичного матеріалу, оскільки являє собою такий вид діяльності, який залучає до роботи обидві півкулі головного мозку, що в свою чергу сприяє тривалому зберіганню досліджуваного матеріалу і, як показує досвід, його швидшому відтворенні.Документ Моніторінг якості вищої освіти в закладах вищої освіти Польщі(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Мороз, Юлія СергіївнаМороз Ю. С. Моніторинг якості вищої освіти в закладах вищої освіти Польщі: Магістерська робота за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки» (спеціалізація – Освітній менеджмент у вищій школі). – Одеса: Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, 2019. – 95с. У роботі досліджено проблему моніторингу якості вищої освіти в закладах вищої освіти Польщі. Уточнено зміст ключових понять дослідження: «моніторинг», «якість освіти», «моніторинг якості освіти». Виокремлено загальноєвропейські підходи до моніторингу якості вищої освіти та узагальнено практику моніторингу якості вищої освіти в університетах країн Європи. Проаналізовано процес моніторингу якості вищої освіти у практиці вітчизняних закладів вищої освіти. Описано досвід моніторингу якості освіти у закладах вищої освіти Польщі на прикладі класичних університетів. Висвітлено можливості використання досвіду моніторингу якості університетської освіти Польщі в умовах системи вищої освіти України.Документ Академічна успішність здобувачів бізнес-освіти як предмет освітніх вимірювань у вищій школі(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Муравецький, Святослав АркадійовичАктуальність дослідження. Пріоритетним завданням, що визначається потребами розвитку суспільства, для освітян України у ХХІ столітті беззаперечно виступає якість підготовки фахівців. Сьогодні ми є свідками якісних змін як у розвитку держави (підтвердженням цього виступають систематичні реформування в розбудові країни), так і обставин життя самої людини, що не може не відобразитися у функціонуванні освітнього середовища й розумінні потреби поліпшення якості освіти.