07. Факультет журналістики, реклами та видавничої справи
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 07. Факультет журналістики, реклами та видавничої справи за browse.metadata.dateaccessioned
Зараз показуємо 1 - 20 з 166
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості підготовки студентів спеціальності «видавнича справа та редагування» в Одеському національному університеті імені І. І. Мечникова(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2014) Шевченко, Тетяна Миколаївна; Шевченко, Татьяна Николаевна; Shevchenko, Tetiana M.У статті йдеться про принципи підготовки студентів спеціальності «видавнича справа та редагування» в ОНУ імені І. І. Мечникова.Документ Сучасна редакторська модель опрацювання студентських періодичних видань(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2014) Порпуліт, Олена ОлександрівнаСтудентські ЗМІ, їх історія, сучасний стан і тенденції розвитку — необхідне й важливе поле для дослідження. У широкому колі журналістських питань ця тема є актуальною, оскільки сучасне студентство відіграє особливу роль у вирішенні важливих соціальних, політичних та моральних проблем суспільства. На думку В. Маковій, «студентські ЗМІ мають інформувати про важливі події, що відбуваються у вищому навчальному закладі, виховувати та об’єднувати студентів. Такі ЗМІ — реальний механізм представлення інтересів студентства та захисту його прав. Редакції цих видань ставлять за мету створення професійної студентської журналістики, об’єднання студентства та видання газет і журналів, що інформують про всі події у вищому навчальному закладі»Документ Особливості друкованої продукції одеського самвидаву 60-80 років ХХ століття(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2014) Коваленко, Алла Федосіївна; Kovalenko, Alla F.; Коваленко, Алла ФедосеевнаСтаття присвячується дослідженню особливостей друкованої продукції самвидаву в м. Одеса. Аналіз видань (журналів, брошур, листівок, оригінальних друкованих текстів тощо), їхній зміст та художньо-технічне оформлення здійснено відповідно до чинного стандарту ДСТУ 3017‑95.Документ Творчі здобутки М. Хвильового — редактора(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2014) Слюсаренко, Марія Іванівна; Слюсаренко, Мария Ивановна; Sliusarenko, Mariia I.Відомий український письменник і публіцист Микола Хвильовий відбувся як талановитий редактор. Почергово створені ним (з кінця 1926-го — до грудня 1930-го року) три журнали «Вапліте», «Літературний Ярмарок» і «Пролітфронт» стали зразками нової національної журналістики. Кожне видання користувалося великою увагою читачів через власний неповторний облік, актуальний зміст та цікаве оформлення.Документ Жанрово-комунікаційні особливості памфлетів Миколи Хвильового доби «Камо грядеши» [автореферат](Б. в., 2015) Слюсаренко, Марія Іванівна; Слюсаренко, Мария Ивановна; Sliusarenko, Mariia I.Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата наук із соціальних комунікацій за спеціальністю 27. 00.04. – теорія та історія журналістики. – Інститут журналістики, Київський національний університет імені Тараса Шевченка Міністерства освіти і науки України. – Київ, 2015. У дисертації досліджуються засоби комунікаційної ефективності памфлетів Миколи Хвильового 1925 – 1926 років. Пояснена обумовленість у памфлетному жанрі раціонального та емоційного начал, універсальним комунікаційним засобом визначена сміхова оцінність, що виникає внаслідок синтезу понятійного та образного мислення. Сатиричний жанр відзначається двоплановістю (сплавом аналітичної та белетризованої) оповіді. У основі памфлетів М. Хвильового перебуває стаття, одиниці та операції логічного мислення скеровані на просвіту мас та вироблення знань читачів як керівної сили до дій. Сатирична картина політичної дійсності заселена антиподами творці – руйначі, засоби комічного (іронія, гумор, дотеп та сарказм) та різновиди тропів (метафора, метонімія, оксиморон, порівняння) сприяють виробленню бажаної оцінки та сміхової реакції на негативне. Діалогічність памфлетів на позатекстовому рівні спричинила виникнення соціального діалогу, публічного обговорення гострих суспільних питань; діалогізація публіцистичного викладу виконує комунікаційно-прагматичні та комунікаційно-експресивні функції. Значимими елементами ефективної комунікації автор-публіка є смислова структура (форма розгортання думки) і композиція (взаємообумовленість окремих частин тексту).Документ Жанрово-комунікаційні особливості памфлетів Миколи Хвильового доби «Камо грядеши» [дисертація](Б. в., 2015) Слюсаренко, Марія Іванівна; Слюсаренко, Мария Ивановна; Sliusarenko, Mariia I.У дисертації досліджуються засоби комунікаційної ефективності памфлетів Миколи Хвильового 1925 – 1926 років. Пояснена обумовленість у памфлетному жанрі раціонального та емоційного начал, універсальним комунікаційним засобом визначена сміхова оцінність, що виникає внаслідок синтезу понятійного та образного мислення. Сатиричний жанр відзначається двоплановістю (сплавом аналітичної та белетризованої) оповіді. У основі памфлетів М. Хвильового перебуває стаття, одиниці та операції логічного мислення скеровані на просвіту мас та вироблення знань читачів як керівної сили до дій. Сатирична картина політичної дійсності заселена антиподами творці – руйначі, засоби комічного (іронія, гумор, дотеп та сарказм) та різновиди тропів (метафора, метонімія, оксиморон, порівняння) сприяють виробленню бажаної оцінки та сміхової реакції на негативне. Діалогічність памфлетів на позатекстовому рівні спричинила виникнення соціального діалогу, публічного обговорення гострих суспільних питань; діалогізація публіцистичного викладу виконує комунікаційно-прагматичні та комунікаційно-експресивні функції. Значимими елементами ефективної комунікації автор-публіка є смислова структура (форма розгортання думки) і композиція (взаємообумовленість окремих частин тексту).Документ Простий складний жанр репортажу(2016-11-21) Слюсаренко, Марія Іванівна; Слюсаренко, Мария Ивановна; Sliusarenko, Mariia I.У статті конкретизуються особливості репортажу як жанру інформування. Простежено погляди теоретиків жанрової форми, зосереджена увага на складових, що забезпечують ефективне спілкування.Документ У истоков украинской христианской литературы(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2009) Александров, Александр Васильевич; Александров, Олександр Васильович; Aleksandrov, Oleksandr V.В статті досліджуються чинники, які впливали на формування духовного простору — передумови виникнення української християнської літератури. Показано, зокрема, значення візантійської, балканської та західнослов'янскої традицій. Підкреслено важливу роль у становленні літератури кирило-мефодієвської ідеології з її відкритістю як на Схід, так і на Захід.Документ Стратегії формування і трансформування досвіду читання у версіях українських журналів про літературу – «Київська Русь», «ШО»(2008) Іванова, Олена Андріївна; Иванова, Елена Андреевна; Ivanova, Olena A.У статті розглядаються українські журнали про літературу в аспекті рецептивнокомунікативного способу вивчення досвіду читання як особливого типу соціальної діяльності людини, до якого її спонукає та який форматує мистецька журналістика.Документ „Новий світ” США та Канади у сприйнятті українських письменників другої половини ХІХ століття(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2005) Сидун, Ірина Володимирівна; Сидун, Ирина Владимировна; Sydun, Iryna V.Збереглось небагато свідоцтв про зв’язок українських земель з Сполученими Штатами в ХІХ ст. Джерела фіксують насамперед наявність економічних та культурних відносин. Разом з тим важливим залишається питання щодо рівня знань в Україні відносно США. Тому важливе значення мають літературні дані. Література була важливим джерелом для вивчення стану громадського настрою, ціннісних орієнтирів, якими живилось українське суспільство. Через літературу можна з’ясувати ступінь наявності в суспільстві рівня знань про ту чи іншу країну. Саме літератори відображали свої враження про „Новий світ”, так як лише їм, як найбільш активній частині суспільства, були доступні матеріали, в яких можна було знайти відомості про заокеанські країни.Документ Американский характер и культура питания глазами советских публицистов (на материале путевых очерков Ильи Ильфа и Евгения Петрова «Одноэтажная Америка»)(2013) Валькова, Екатерина Геннадьевна; Валькова, Катерина Геннадіївна; Valkova, Kateryna H.В статье рассматривается культура Соединенных Штатов Америки и быт американцев. Особое внимание уделяется культуре питания Америки как отражению культуры страны и американского характера. Параллельно рассматриваются следующие категории: культура, межкультурная коммуникация, диалог, диалог культур, время. Объектом исследования выбраны путевые очерки Ильи Ильфа и Евгения Петрова «Одноэтажная Америка».Документ Картина світу в подорожніх нарисах Іллі Ільфа та Євгена Петрова «Одноэтажная Америка»(2013) Валькова, Катерина Геннадіївна; Valkova, Kateryna H.; Валькова, Екатерина ГеннадьевнаУ статті розглядається картина світу, відтворена у подорожніх нарисах Іллі Ільфа та Євгена Петрова. Основний акцент зроблено на аналізі географічного і психологічного просторів, як провідних категорій, що дає уявлення про картину світу у цих нарисах.Документ Пропагандистський складник у подорожніх нарисах І. Ільфа та Є. Петрова «Одноповерхова Америка»(2014) Валькова, Катерина Геннадіївна; Valkova, Kateryna H.; Валькова, Екатерина ГеннадьевнаУ статті розглядається проблема ідеологічного впливу на читачів у подорожніх нарисах Іллі Ільфа та Євгена Петрова «Одноповерхова Америка». Особливу увагу приділено стереотипному описові американського образу життя, звичаїв і традицій населення США.Документ Масово-комунікаційні функції шляху в «Одноповерховій Америці» І. Ільфа та Є. Петрова(2016) Валькова, Катерина Геннадіївна; Valkova, Kateryna H.; Валькова, Екатерина ГеннадьевнаСтаття присвячена дослідженню наративу шляху, яким рухаються мандрівники-оповідачі публіцистичним світом, відтвореним у книзі подорожніх нарисів Іллі Ільфа та Євгена Петрова «Одноповерхова Америка». Встановлено, що шлях представлений тут на трьох семантичних рівнях. Перший – географічний, це міські вулиці та дороги, якими журналісти проїхали, щоб досягти своєї комунікаційної мети – зрозуміти Америку та американців. На другому рівні публіцисти узагальнюють факти, синтезуючи їх у масово-комунікаційну модель американської цивілізації та людини, яка її створила. Третій рівень шляху репрезентовано утопічною історичною концепцією авторів-ідеологів, які знають, у якому напрямку розвивається весь світ, тому вони взяли на себе пропагандистську функцію. Детально аналізується багата на події історія поїздки подорожуючих до Секвоя-парку, що дозволило показати синкретичний зв’язок кута зору обсерватора та наритиву шляху.Документ Антропология неопатристического синтеза(2013) Голубицкая, Анна Витальевна; Golubytska, Ganna V.The author presents the original view on an anthropological conception of The Neo Patristic Synthesis. The article analyzes current debates around this anthropology. Generally, an analysis of sources serves of this conception to clarify what an anthropology of The Neo Patristic Synthesis is and what it is not.Документ Художній світ Пастернака-лірика(2000) Іванова, Олена Андріївна; Иванова, Елена Андреевна; Ivanova, Olena A.Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата філологічних наук зі спеціальності 10.01.02 – російська література. – Одеський національний університет ім.І.І. Мечникова, Міністерство освіти і науки України, м.Одеса, 2000 р.У дисертації досліджується художня система лірики Б. Пастернака в якості художнього світу, що нею породжується. Доводиться, що даний підхід суттєво розширює рамки наукового дослідження специфіки окремого феномена літературного процесу шляхом аналізу його художньої онтології, залишаючись у межах дескриптивно-іманентного опису художньої системи із застосуванням феноменологічного, герменевтичного, текстологічного та структурно-семантичного методів. Художня реальність Пастернака-лірика має містеріальний характер, розгортається безпосередньо “тут і зараз”, завжди конкретна, не надається для відчуженого спостереження й дійсна тільки для того, хто бере в ній участь. Вона пульсує, створюючись кожної миті заново. Контекст становлення-проявлення реальністю самої себе на рівні поетичного його втілення суміщує, обіймає контексти всіх учасників естетичної діяльності (автора, героя, читача), а образ світу, що виникає в ліричному тексті, має просторові ознаки - ознаки топографічності та топологічності. Пастернаківське ж слово про світ – максимально суб’єктивоване і невіддільне від контексту події, що відбувається у світі і зі світом.Документ Встановлення міждисциплінарних зв’язків фахових дисциплін як складова міждисциплінарної інтеграції (на прикладі підготовки телевізійних репортерів)(2014) Лісневська, Аліна Леонідівна; Коженовська, Т. О.; Lisnevska, Alina L.; Kozhenovska, T. O.У статті розглядаються принципи встановлення міждисциплінарних зв’язків як важливої складової міждисциплінарної інтеграції з метою оптимізації професійної підготовки телевізійних репортерів. Також обґрунтовується доцільність встановлення міждисциплінарних зв’язків за рахунок включення до програм фахових дисциплін інтегрованих тем і блоків та створення глосарію телевізійного репортера.Документ Професійно-орієнтоване середовище як умова формування компетентності фахівця (на прикладі професійної підготовки телерепортера)(2015) Лісневська, Аліна Леонідівна; Лисневская, Алина Леонидовна; Lisnevska, Alina L.В статті розглядається професійно-орієнтоване середовище як педагогічна умова формування компетентності майбутнього фахівця та надається обґрунтування доцільності його створення у процесі фахової підготовки телевізійних репортерів; досліджено сутність цього середовища, його структура та складові; професійне мислення розглядається як важлива складова компетентності майбутнього фахівця; надаються конкретні форми навчальної діяльності майбутніх телерепортерів як приклад використання активних методів навчання у професійно-орієнтованому середовищі.Документ «Вы побеждённый народ. Ах, нет, оккупированный» (как кино формирует реальность)(2015) Мацышина, Ирина Витальевна; Мацишина, Ірина Віталіївна; Matsyshyna, Iryna V.Військова ескалація на сході України змушує шукати причину та наслідки між знаком та реальністю. Тому кінематограф став об'єктом дослідження в цій статті, за допомогою чого простежується трансформація образу Донбасу у другій половині ХХ століття. Аналіз історичного контексту в кіно дозволив розпізнати не тільки ідеологічне замовлення, а й приховані маркери дійсності заднього плану. Саме їх знаки відіграють драматичну роль сьогодні.Документ Режисерсько-операторські аспекти фахової підготовки телевізійних репортерів(2015) Лісневська, Аліна Леонідівна; Лисневская, Алина Леонидовна; Lisnevska, Alina L.У статті зосереджено увагу на режисерсько-операторських аспектах підготовки телевізійних репортерів, що здійснюється завдяки зміцненню міждисциплінарних зв’язків у процесі навчання. Професійній діяльності телевізійних репортерів властиві високий рівень ситуативності, комплексний підхід до вирішення завдань із використанням не тільки журналістських, але й режисерських та операторських знань та навичок. У зв’язку з підвищенням ролі зорового ряду на екрані, особливою характеристикою професіоналізму телевізійного репортера повинна стати звуко-зоровість – викладення телерепортажу у логічній послідовності визначених та побудованих кадрів. У статті визначено стрижневі поняття у змісті фахових дисциплін, складено глосарій телевізійного репортера, що сприятиме структуруванню понять і зв’язків у галузі телевізійної журналістики, режисури, операторської майстерності, а також безпосередньо телевізійного репортерства.