Бакалаври ЕПФ

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 40
  • Документ
    Організація процесу розробки нового товару (послуги)
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Ремінна-Доротюк, Ілона Анатоліївна
    В умовах глобальних викликів при постійному зростанні споживчих потреб для виробничих підприємств актуальним є процес розроблення нових товарів або послуг, а управлінські рішення щодо їх розроблення складні та мають певну ризикованість, але вони необхідні для виживання і розвитку підприємства з точки зору постійного загострення конкурентної боротьби у національному макроекономічному середовищі. Для зменшення ризиків необхідним є діагностика й узгодження результатів, отриманих на кожному етапі розроблення нового товару на підприємстві. Дослідження теорії і практики організації процесу розробки нового товару (послуги) надає змогу стверджувати, що сьогодні даний науковий аспект потребує удосконалення теоретико-методичної бази. Це обумовлює актуальність та закономірність дослідження сутності практики організації процесу розробки нового товару (послуги) в умовах глобальних викликів.
  • Документ
    Організаційна структура управління та особливості їх застосування на підприємстві
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Провідошина, Єлизавета Андріївна
    Процес структурної побудови економічної організації (підприємства) є специфічною роботою менеджменту, в першу чергу, самої організації, В деякий випадках керівництво організації, з приводу розробки структури, звертається до сторонніх підприємств, які мають професійні здобутки (підприємства консалтингового бізнесу) щодо розробки та впровадження таких проектів. Структурна побудова підприємства є важливим напрямком діяльності менеджменту, який через структурування впроваджує базову функціональну специфіку, яка формує необхідні підрозділи підприємства. Актуальність процесів структурування організації направлена на збалансовану роботу лінійних і функціональних підрозділів та їх керівництва. Структурна координація потрібна, також, в системі взаємодії низового, середнього і вищого рівня діяльності лінійного управлінського персоналу. Структура підприємства визначається його цілями діяльності, зміна яких потребує корекції і, навіть, повної зміни організаційної структури підприємства. Структурна компонента знаходиться в системній взаємодії з функціями і методами менеджменту, а також, сполучними процесами управлінської діяльності. Структурна характеристика підприємства створює певний каркас діяльності менеджменту в цілому, доводить специфіку того, чи іншого підприємства, показує можливості конкурентоспроможності підприємства на ринку. Тому дослідження процесів структурної побудови менеджменту підприємства є завжди актуальними проблемами формування і розвитку професійної системи менеджменту любого підприємства, особливо з позицій визначення його ефективності і результативності.
  • Документ
    Розвиток цифрових технологій в управлінні персоналом
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Продаєвич, Марія Олександрівна
    В умовах глобальної цифровізації, швидкої зміни ринку праці та зростаючих очікувань від співробітників, використання сучасних технологій стає критично важливим для досягнення стратегічних цілей організацій. Цифрові технології мають визначальний вплив на трансформацію організацій та способів їхнього функціонування. Вони докорінно змінюють різні аспекти менеджменту в цілому та справляють великий вплив на управління персоналом, забезпечуючи організаціям нові можливості для підвищення конкурентоспроможності через підвищення результативності та ефективності роботи персоналу, розвиток мотивації, людського капіталу та задоволеності працівників своєю роботою.
  • Документ
    Управління ризиками інвестиційних проєктів
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Петкун, Тетяна Дмитріївна
    Інвестування виступає як один з основних механізмів економічного розвитку та як фундаментальна база для прогресу. Раціональний підхід до інвестицій передбачає використання науково обґрунтованих стратегій управління, які забезпечують найповніше урахування існуючих ризиків, проведення аналізу ефективності запланованих заходів та прийняття оптимальних рішень під час реалізації інвестиційних проєктів. Зростання ризиків інвестування ускладнює вибір оптимальних та доступних методів фінансування, вимагає використання нетрадиційних стратегій та механізмів, а також належної реалізації захисних заходів.
  • Документ
    Ефективність прийняття управлінських рішень
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Панчук, Максим Олегович
    Одним із самих дефіцитних ресурсів людської діяльності є ресурс управлінський, який прямо повинен визначає результативну якість бідь-якої діяльності, яка спрямована на позитивний розвиток людського суспільства. Результативна якість діяльності управлінських кадрів визначається позитивною результативністю прийнятих управлінських рішень. Зрозуміло, що поки не можна сказати, що усі управлінські рішення, які приймаються кадрами менеджменту, стануть результативними, але питома вага їх в умовах професіоналізації менеджменту має весь збільшуватися. Кадри менеджменту, приймаючи управлінські рішення, мають, в принципі, право на помилку, - навіть потрібно впроваджувати методику «культури помилкових дій», але персоніфікована відповідальність завжди буде направляти менеджмент на розробку і прийняття управлінських рішень, які приводять економічну організацію до необхідних результативних цілей. Тому дослідження проблем, які пов’язані з процесами досягнення позитивної якості прийняття управлінських рішень, стають головними в розвитку сучасної професійної системи менеджменту. Крім того, результативна якість управлінських рішень не може стати практичною реальністю без попередньої професійної і спеціальної підготовки кадрів менеджменту. А тому, власне, результативна якість підготовки кадрів менеджменту повністю проецирується на якість процесу прийняття управлінських рішень.
  • Документ
    Концепція бренд-менеджменту: світовий та український досвід
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Опря, Ольга Іванівна
    Умови жорсткої конкуренції змушують підприємців розробляти, освоювати і застосовувати різноманітні інструменти, що дозволяють отримати шанс в боротьбі за споживача. Процес впровадження бренд-менеджменту в управлінську діяльність вітчизняних підприємств з урахуванням того, що в сучасному конкурентному середовищі триває боротьба брендів, а не товарів, за їхнє місце у свідомості споживачів, відбувається доволі повільно. Така діяльність вимагає певних навичок, і, перш за все, вивчення прогресивного досвіду зарубіжних компаній, чиї торгові марки є запорукою успіху на ринку.
  • Документ
    Організація процесу планування в рекламній діяльності підприємств
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Мисліцька, Софія Олександрівна
    Актуальність теми полягає у зростаючій важливості ефективного планування в рекламній діяльності підприємств у сучасних динамічних ринкових умовах. Планування рекламних кампаній вимагає точного аналізу потреб ринку та оптимізації рекламних бюджетів для досягнення максимальної ефективності.
  • Документ
    Коучинг як ключ до успіху у готельному бізнесі
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Мунтян, Ольга Дмитрівна
    У сучасному світі, де готельний бізнес стикається з численними викликами та швидкими змінами, роль коучингу в управлінні персоналом набуває особливого значення. Коучинг визнаний не лише як інструмент розвитку особистісних навичок, але й як стратегічний елемент, що сприяє досягненню організаційних цілей. Його вплив охоплює всі рівні управління, надаючи працівникам можливість не лише самореалізуватися, але й сприяти успіху компанії в цілому.
  • Документ
    Вплив використання цифрових технологій та інструментів на маркетингові стратегії підприємств
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Морозова, Анастасія Олександрівна
    У сучасному світі, що переживає стрімкий розвиток технологій, роль цифрових інструментів у сфері маркетингу надзвичайно важлива. Наприклад, компанії, такі як Amazon, Google та Facebook, використовують цифрові технології для персоналізації рекламних пропозицій, аналізу даних клієнтів та побудови ефективних маркетингових кампаній. Amazon використовує алгоритми штучного інтелекту для рекомендаційних систем, що допомагають покупцям знаходити товари, які їм ймовірно сподобаються, підвищуючи тим самим конверсію та продажі.У зв'язку зі зростанням важливості цифрових технологій у сфері маркетингу, особливо в контексті зростання конкуренції та змін у поведінці учасників ринку – продавців, покупців, посередників, розуміння їхнього впливу на стратегії корпоративного маркетингу стає надзвичайно актуальним. Незважаючи на зростання важливості цифрових технологій у сфері маркетингу, ще існують значні прогалини в нашому розумінні їхнього повного потенціалу та впливу. Деякі аспекти використання штучного інтелекту, такі як етичні проблеми та захист особистих даних, залишаються слабко вивченими. Крім того, необхідно розглянути вплив цифрових технологій на різні галузі та регіональні особливості, оскільки це може мати велике значення для розробки маркетингових стратегій у різних контекстах.
  • Документ
    Управління корпоративною соціальною відповідальністю організації в умовах глобалізації
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Мазур, Максим Володимирович
    У сучасних умовах глобальних перетворень діяльність організацій все частіше спрямована на прийняття рішень та їх виконання на благо людства, суспільства, у відповідності до його цінностей. При цьому суб’єкти господарювання поважають цінності та прагнення суспільства, окремих його індивідів, намагаються зробити все можливе для реалізації цих прагнень, досягаючи при цьому свої бізнес-цілі. Більш того, все більше організацій у своєму стратегічному розвитку приймають управлінські рішення, як відповідальний член суспільства, працюють над його покращенням, не зважаючи на те, що це протилежно головному мотиву бізнес діяльності – максимізація прибутку. У контексті цього проблема розвитку соціальної відповідальності або корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) є актуальною, постійно розвивається і набуває нових властивостей.
  • Документ
    Впровадження стратегічного менеджменту на ТОВ "Югметалсервіс"
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Масленніков, Олексій Євгенович
    В умовах глобальних викликів вирішення проблеми стабілізації у господарській діяльності підприємств та забезпечення її розвитку не можуть зводитися до простого реагування на зміни, що відбуваються. Усе ширше визнається необхідність застосування прогресивної системи управління, яка містить інноваційну, конкурентну та підприємницьку реакції на зміни у макроекономічному середовищі, що дозволяє керувати цими змінами на основі наукових методів їхнього передбачення для досягнення цілей підприємства. Такою системою є стратегічний менеджмент на підприємстві. Дослідження теорії і практики стратегічного менеджменту надає змогу стверджувати про необхідність його удосконалення з урахуванням впливу глобальних викликів сьогодення. Це обумовлює актуальність та закономірність дослідження процесу впровадження стратегічного менеджменту на ТОВ «Югметалсервіс в умовах глобальних викликів.
  • Документ
    Управлінські та соціальні аспекти екоінноваційного підприємництва
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Марценюк, Віктор Петрович
    Актуальність теми роботи зумовлена низкою важливих чинників та проявляється у кількох ключових аспектах. Сучасний світ стикається зі значними екологічними проблемами, такими як зміна клімату, втрата біорізноманіття, забруднення повітря і води, що вимагає нових підходів до ведення бізнесу з метою мінімізації негативного впливу на навколишнє середовище. Зростання попиту на стійкі рішення серед споживачів, які стають все більш свідомими щодо екологічних наслідків своїх виборів, стимулює компанії до впровадження екологічних інновацій для збереження конкурентоспроможності на ринку. Крім того, розвиток законодавчої бази та політик багатьох країн спрямований на стимулювання підприємств до впровадження екоінновацій та переходу до сталих бізнес-практик. Інвестиції в екоінновації можуть призводити до зниження витрат на ресурси та енергію, підвищення ефективності виробничих процесів та створення нових ринкових можливостей.
  • Документ
    Впровадження світового досвіду HR-менеджменту на українських підприємствах
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Мамалига Даніїла Олегівна
    Сучасний розвиток в умовах швидких змін й часто неочікуваних викликів суттєво посилює значення людського чинника діяльності бізнесу, а HR-менеджмент визначається сьогодні найважливішою сферою організаційного управління. Саме кадровий менеджмент, як доводять дослідження й досвід передових країн світу, здатен значно підвищити ефективність діяльності господарюючого суб’єкта і забезпечити його конкурентоспроможність у складних глобалізаційних умовах господарювання.
  • Документ
    Розробка та оцінка ефективності маркетингової програми підприємства
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Лекан, Дмитро Андрійович
    В умовах глобальних викликів маркетинг – це креативна управлінська діяльність у господарській системі підприємства, головним завданням якого є досягнення основних цілей задоволення потреб споживачів, забезпечуючи тим самим комерційний успіх підприємства. Дослідження теорії і практики управління маркетингом у господарській системі підприємства надає змогу стверджувати, що сьогодні даний науковий аспект потребує удосконалення теоретико-методичної основи. Це обумовлює актуальність та закономірність дослідження процесу розробки та оцінка ефективності маркетингової програми на підприємстві в умовах глобальних викликів.
  • Документ
    Співвідношення понять "керівництво" та "лідерство" в сучасному менеджменті
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Кравцова, Ольга Олександрівна
    Історії розвитку менеджменту нині займає вершину актуальності в сучасному світі, адже володіння такою інформацією буде супутником і важелем правильних рішень у конкретних ситуаціях та питаннях. Формування ринкової економіки поставило перед організаціями нові виклики та проблеми, які вже не одне десятиліття вивчали західні колеги економісти.
  • Документ
    Інструменти психології у маркетингу
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Кратюк, Марія Віталіївна
    Маркетинг — сфера, з якою кожна людина зустрічається чи не щодня. Банери у міському транспорті, реклама у соціальних мережах, система розміщення товарів на поличках супермаркетів, та, звісно, їх упакування — безпосередній результат діяльності маркетологів, які займаються формуванням попиту та задоволення потреб споживачів.
  • Документ
    Justification of the company's strategy for entering new markets
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Обгрунтування стратегії виходу підприємства на нові ринки
    В умовах глобальних викликів головною проблемою стратегічного планування на підприємствах є відсутність вірно розроблених цілей їх операційної діяльності за основними напрямами та адаптивних стратегій їх досягнення. В умовах воєнного стану діяльність по розробці комплексної соціально-економічної стратегії підприємства повинна бути пріоритетною. Якщо стратегія виходу підприємства на нові ринки – це набір правил, прийомів та алгоритмів, за допомогою яких досягаються поставлені цілі розвитку підприємства у надзвичайних умовах, то розробка комплексної стратегії виходу на новий ринок включає в себе як поставлені цілі діяльності по основним напрямкам, так і шляхи їх досягнення. Дослідження теорії і практики обґрунтування стратегії виходу підприємства на нові ринки надає змогу стверджувати, що сьогодні даний науковий аспект потребує удосконалення теоретико-методичної бази. Це обумовлює актуальність та закономірність дослідження сутності процесу обґрунтування стратегії виходу підприємства на нові ринки в умовах глобальних викликів.
  • Документ
    Формування мотиваційної політики підприємства
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Коркіна, Анастасія Олександрівна
    В умовах сучасної ринкової економіки питання підвищення ефективності діяльності підприємств і зміцнення їх конкурентоспроможності стають надзвичайно актуальними. Одним із ключових чинників розвитку підприємств є їх персонал, здатний забезпечити значне зростання продуктивності та ефективності праці, що сприяє підвищенню прибутків. Головним фактором, який стимулює трудову діяльність працівників і підвищує їх внесок у діяльність підприємства, є мотивація. Без оптимальної системи мотивації праці персоналу жодне підприємство не може функціонувати ефективно, оскільки вона стимулює працівників до продуктивної праці для досягнення як особистих, так і корпоративних цілей.
  • Документ
    Зміна ролей та функцій менеджера під впливом впровадження штучного інтелекту
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Константинова, Ангеліна Андріївна
    Науковий інтерес до штучного інтелекту (ШІ) як об’єкта економічного дослідження з кожним днем зростає. Розвиток зарубіжного ринку ШІ знаходиться на новому перехідному етапі, завдяки якому надаються нові можливості для розвитку матеріального виробництва та економічного зростання всіх країн світу.
  • Документ
    Роль контролінгу у системі управління підприємством (на прикладі ТОВ "Хладконтакт")
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Іонова, Наталія Сергіївна
    В умовах глобальних викликів функціонування та розвитку суб’єктів господарювання потребують застосування ефективних технологій управління, які враховують тенденції глобалізації соціально-економічних процесів. Застосування сучасних концепцій управління підтримує досягнення стратегічних цілей суб’єктів господарювання з підвищенням ефективності системи управління. Така концепція сфокусована на контролінгу, від інформаційної та аналітичної підтримки якого залежить ефективне функціонування та розвиток суб’єктів господарювання. Дослідження теорії і практики контролінгу у системі управління підприємством надає змогу стверджувати, що даний управлінський інструмент потребує удосконалення теоретико-методичної бази. Це обумовлює актуальність та закономірність дослідження сутності ролі контролінгу у системі управління підприємством.