Бакалаври ЕПФ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаври ЕПФ за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 40
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Justification of the company's strategy for entering new markets(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Обгрунтування стратегії виходу підприємства на нові ринкиВ умовах глобальних викликів головною проблемою стратегічного планування на підприємствах є відсутність вірно розроблених цілей їх операційної діяльності за основними напрямами та адаптивних стратегій їх досягнення. В умовах воєнного стану діяльність по розробці комплексної соціально-економічної стратегії підприємства повинна бути пріоритетною. Якщо стратегія виходу підприємства на нові ринки – це набір правил, прийомів та алгоритмів, за допомогою яких досягаються поставлені цілі розвитку підприємства у надзвичайних умовах, то розробка комплексної стратегії виходу на новий ринок включає в себе як поставлені цілі діяльності по основним напрямкам, так і шляхи їх досягнення. Дослідження теорії і практики обґрунтування стратегії виходу підприємства на нові ринки надає змогу стверджувати, що сьогодні даний науковий аспект потребує удосконалення теоретико-методичної бази. Це обумовлює актуальність та закономірність дослідження сутності процесу обґрунтування стратегії виходу підприємства на нові ринки в умовах глобальних викликів.Документ Адаптивні методи управління в умовах кризи(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Файт, Аліна ВікторівнаМетоди адаптивного управління - це набір стратегій, технік та інструментів, що дозволяють організаціям ефективно реагувати на зміни та виклики, викликані кризовими ситуаціями. Розгляд цих методів зумовлений необхідністю розробки та впровадження таких управлінських стратегій, які б дозволяли підприємствам швидко і ефективно реагувати на виклики зовнішнього середовища. В умовах повномасштабного вторгнення питання дослідження питання ролі методів адаптивного управління невпинно зростає. За умови їх відсутності є ризики втрати конкурентних переваг, зниження ефективності діяльності та фінансових втрат.Документ Використання CRM систем у формуванні конкурентоспроможності підприємства(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Друтіс, Марта ОлегівнаВ умовах сучасного динамічного ринку підприємства стикаються з необхідністю постійного підвищення своєї конкурентоспроможності. Одним із ключових інструментів для досягнення цієї мети є використання CRM-систем (Customer Relationship Management), які дозволяють ефективно управляти відносинами з клієнтами, підвищувати рівень обслуговування та оптимізувати бізнес-процеси. Впровадження CRM-систем сприяє глибшому розумінню потреб клієнтів, що, у свою чергу, веде до підвищення лояльності та збільшення обсягів продажів. Крім того, інтеграція CRM з ERP-системами та цифровими технологіями маркетингу створює додаткові можливості для оптимізації управлінських процесів і підвищення ефективності діяльності підприємства.Документ Вплив використання цифрових технологій та інструментів на маркетингові стратегії підприємств(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Морозова, Анастасія ОлександрівнаУ сучасному світі, що переживає стрімкий розвиток технологій, роль цифрових інструментів у сфері маркетингу надзвичайно важлива. Наприклад, компанії, такі як Amazon, Google та Facebook, використовують цифрові технології для персоналізації рекламних пропозицій, аналізу даних клієнтів та побудови ефективних маркетингових кампаній. Amazon використовує алгоритми штучного інтелекту для рекомендаційних систем, що допомагають покупцям знаходити товари, які їм ймовірно сподобаються, підвищуючи тим самим конверсію та продажі.У зв'язку зі зростанням важливості цифрових технологій у сфері маркетингу, особливо в контексті зростання конкуренції та змін у поведінці учасників ринку – продавців, покупців, посередників, розуміння їхнього впливу на стратегії корпоративного маркетингу стає надзвичайно актуальним. Незважаючи на зростання важливості цифрових технологій у сфері маркетингу, ще існують значні прогалини в нашому розумінні їхнього повного потенціалу та впливу. Деякі аспекти використання штучного інтелекту, такі як етичні проблеми та захист особистих даних, залишаються слабко вивченими. Крім того, необхідно розглянути вплив цифрових технологій на різні галузі та регіональні особливості, оскільки це може мати велике значення для розробки маркетингових стратегій у різних контекстах.Документ Впровадження світового досвіду HR-менеджменту на українських підприємствах(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Мамалига Даніїла ОлегівнаСучасний розвиток в умовах швидких змін й часто неочікуваних викликів суттєво посилює значення людського чинника діяльності бізнесу, а HR-менеджмент визначається сьогодні найважливішою сферою організаційного управління. Саме кадровий менеджмент, як доводять дослідження й досвід передових країн світу, здатен значно підвищити ефективність діяльності господарюючого суб’єкта і забезпечити його конкурентоспроможність у складних глобалізаційних умовах господарювання.Документ Впровадження стратегічного менеджменту на ТОВ "Югметалсервіс"(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Масленніков, Олексій ЄвгеновичВ умовах глобальних викликів вирішення проблеми стабілізації у господарській діяльності підприємств та забезпечення її розвитку не можуть зводитися до простого реагування на зміни, що відбуваються. Усе ширше визнається необхідність застосування прогресивної системи управління, яка містить інноваційну, конкурентну та підприємницьку реакції на зміни у макроекономічному середовищі, що дозволяє керувати цими змінами на основі наукових методів їхнього передбачення для досягнення цілей підприємства. Такою системою є стратегічний менеджмент на підприємстві. Дослідження теорії і практики стратегічного менеджменту надає змогу стверджувати про необхідність його удосконалення з урахуванням впливу глобальних викликів сьогодення. Це обумовлює актуальність та закономірність дослідження процесу впровадження стратегічного менеджменту на ТОВ «Югметалсервіс в умовах глобальних викликів.Документ Діджиталізація менеджменту на прикладі підприємства(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Горлачьова, Марія ОлексіївнаДіджиталізація - це процес перетворення аналогових процесів, продуктів та послуг на цифровий формат. Це може включати в себе перехід від паперової документації до електронних систем управління, використання цифрових технологій для автоматизації бізнес-процесів, а також створення цифрових продуктів та сервісів для споживачів. Діджиталізація має великий вплив на різні сфери життя, включаючи бізнес, організації, державні служби, освіту та здоров'я, забезпечуючи більшу ефективність, зручність та доступність інформації та послуг для користувачів.Документ Етика управлінської діяльності на підприємстві(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Череднюк, Анастасія ЮріївнаДілова етика - це сукупність етичних принципів і норм, якими має скеровуватися діяльність організацій та їхніх членів у сфері менеджменту і підприємництва. Дослідження з етики управлінської діяльності на підприємстві мають значний вплив на різні аспекти ведення бізнесу. Дослідники вивчають та аналізують етичні проблеми, з якими стикаються підприємства, та розробляють рекомендації щодо того, як їх вирішувати, що в свою чергу сприяє розвитку етичних норм та стандартів, які допомагають компаніям вести себе етично та відповідально. Це обумовлює актуальність та закономірність дослідження етики управлінської діяльності на підприємстві.Документ Ефективність прийняття управлінських рішень(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Панчук, Максим ОлеговичОдним із самих дефіцитних ресурсів людської діяльності є ресурс управлінський, який прямо повинен визначає результативну якість бідь-якої діяльності, яка спрямована на позитивний розвиток людського суспільства. Результативна якість діяльності управлінських кадрів визначається позитивною результативністю прийнятих управлінських рішень. Зрозуміло, що поки не можна сказати, що усі управлінські рішення, які приймаються кадрами менеджменту, стануть результативними, але питома вага їх в умовах професіоналізації менеджменту має весь збільшуватися. Кадри менеджменту, приймаючи управлінські рішення, мають, в принципі, право на помилку, - навіть потрібно впроваджувати методику «культури помилкових дій», але персоніфікована відповідальність завжди буде направляти менеджмент на розробку і прийняття управлінських рішень, які приводять економічну організацію до необхідних результативних цілей. Тому дослідження проблем, які пов’язані з процесами досягнення позитивної якості прийняття управлінських рішень, стають головними в розвитку сучасної професійної системи менеджменту. Крім того, результативна якість управлінських рішень не може стати практичною реальністю без попередньої професійної і спеціальної підготовки кадрів менеджменту. А тому, власне, результативна якість підготовки кадрів менеджменту повністю проецирується на якість процесу прийняття управлінських рішень.Документ Забезпечення тайм-менеджменту на підприємстві(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Давтян, Арам СерговичТайм-менеджмент є надзвичайно актуальною темою в сучасному світі, оскільки швидкий темп життя та велика кількість завдань у бізнесі та особистому житті вимагають ефективного використання часу для досягнення успіху. Правильне управління часом допомагає збільшити продуктивність, знизити рівень стресу, досягати поставлених цілей і забезпечує баланс між роботою та особистим життям. Зосередження на пріоритетах, планування розподілу часу і уникнення відволікань допомагають залучати та утримувати клієнтів у бізнесі, а також сприяють розвитку особистості та покращенню загального стану здоров’я. Відтак, тайм-менеджмент є ключовою навичкою, що дозволяє досягати більше результатів за короткий час і забезпечує успішну адаптацію до вимог сучасного світу.Документ Застосування та вдосконалення функцій менеджменту в системі управління сучасною організацією(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Черногоров, Микола ОлександровичВ світі глобальних викликів для менеджменту постає питання побудови ефективної системи управління, яка буде забезпечувати гнучкість в швидкозмінних умовах зовнішнього середовища та водночас буде здатна підтримувати стабільність внутрішніх процесів організації. Дослідження функцій менеджменту як одного з базових елементів структури управління надає змогу стверджувати, що сьогодні питання їх застосування та вдосконалення потребує удосконалення теоретико-методичної бази. Це обумовлює актуальність та закономірність дослідження функцій менеджменту як форми забезпечення та підвищення ефективності системи менеджменту економічної організації.Документ Зміна ролей та функцій менеджера під впливом впровадження штучного інтелекту(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Константинова, Ангеліна АндріївнаНауковий інтерес до штучного інтелекту (ШІ) як об’єкта економічного дослідження з кожним днем зростає. Розвиток зарубіжного ринку ШІ знаходиться на новому перехідному етапі, завдяки якому надаються нові можливості для розвитку матеріального виробництва та економічного зростання всіх країн світу.Документ Концепція бренд-менеджменту: світовий та український досвід(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Опря, Ольга ІванівнаУмови жорсткої конкуренції змушують підприємців розробляти, освоювати і застосовувати різноманітні інструменти, що дозволяють отримати шанс в боротьбі за споживача. Процес впровадження бренд-менеджменту в управлінську діяльність вітчизняних підприємств з урахуванням того, що в сучасному конкурентному середовищі триває боротьба брендів, а не товарів, за їхнє місце у свідомості споживачів, відбувається доволі повільно. Така діяльність вимагає певних навичок, і, перш за все, вивчення прогресивного досвіду зарубіжних компаній, чиї торгові марки є запорукою успіху на ринку.Документ Концепція історичних передумов формування і розвитку професійної системи менеджменту(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Гайванюк, Анастасія ІгорівнаІсторичні аспекти дослідження проблем формування сучасної професійної системи менеджменту є і будуть залишатися актуальним напрямком розвитку науки, аналітики і практики менеджменту. Якщо ми не знаємо історичних обставин розвитку менеджменту, буде важко зрозуміти системний характер менеджменту, його історичну актуальність, методику і методологію менеджменту, процеси професіоналізації управлінської діяльності та перспективи майбутнього розвитку менеджменту в ХХІ столітті. Крім того, актуальність історичних аспектів формування і розвитку професійної системи менеджменту пов’язані також з розумінням розвитку управлінської (менеджерської) науки, специфіки управлінської практичної діяльності та розвитку менеджменту як окремої професії. Великим досягненням управлінської науки як такої, є специфікація, власне, самого менеджменту і визначення його об’єкту, предмету і науково-дослідної бази дослідження в цілому. Потрібно особливо зазначити, що серед багатьох соціально-економічних і соціокультурних умов, які впливали і впливають на розвиток професійного менеджменту, є такі, які і сформували в основі сучасну професійну систему менеджменту, - їх прийнято називати історичними передумовами менеджменту. Тому фіксація кожної передумови і їх системних та історичних характер дії створюють об’єктивне розуміння професійної системи менеджменту та процеси його інноваційної трансформації.Документ Коучинг як ключ до успіху у готельному бізнесі(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Мунтян, Ольга ДмитрівнаУ сучасному світі, де готельний бізнес стикається з численними викликами та швидкими змінами, роль коучингу в управлінні персоналом набуває особливого значення. Коучинг визнаний не лише як інструмент розвитку особистісних навичок, але й як стратегічний елемент, що сприяє досягненню організаційних цілей. Його вплив охоплює всі рівні управління, надаючи працівникам можливість не лише самореалізуватися, але й сприяти успіху компанії в цілому.Документ Лідерство у системі управління промисловим підприємством(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Бабенко, Єва ЄвгенівнаДля досягнення цілей та вирішення стратегічних завдань у системі управління промисловим підприємством необхідно розробити дієвий спосіб організації влади. Тому, без розумного та відповідального лідера у господарській системі – це неможливо. Лідер – це суб’єкт, який повинен задовольняти інтереси та потреби працівників підприємства, не виходячи за межі права і цивільних норм, щоб не зробити своє оточення залежним від власних благодіянь. Дослідження теорії і практики лідерства у системі управління промисловим підприємством надає змогу стверджувати, що сьогодні даний науковий аспект потребує удосконалення теоретико-методичної бази. Це обумовлює актуальність та закономірність дослідження сутності лідерства у системі управління промисловим підприємством в умовах глобальних викликів.Документ Організаційна структура управління та особливості їх застосування на підприємстві(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Провідошина, Єлизавета АндріївнаПроцес структурної побудови економічної організації (підприємства) є специфічною роботою менеджменту, в першу чергу, самої організації, В деякий випадках керівництво організації, з приводу розробки структури, звертається до сторонніх підприємств, які мають професійні здобутки (підприємства консалтингового бізнесу) щодо розробки та впровадження таких проектів. Структурна побудова підприємства є важливим напрямком діяльності менеджменту, який через структурування впроваджує базову функціональну специфіку, яка формує необхідні підрозділи підприємства. Актуальність процесів структурування організації направлена на збалансовану роботу лінійних і функціональних підрозділів та їх керівництва. Структурна координація потрібна, також, в системі взаємодії низового, середнього і вищого рівня діяльності лінійного управлінського персоналу. Структура підприємства визначається його цілями діяльності, зміна яких потребує корекції і, навіть, повної зміни організаційної структури підприємства. Структурна компонента знаходиться в системній взаємодії з функціями і методами менеджменту, а також, сполучними процесами управлінської діяльності. Структурна характеристика підприємства створює певний каркас діяльності менеджменту в цілому, доводить специфіку того, чи іншого підприємства, показує можливості конкурентоспроможності підприємства на ринку. Тому дослідження процесів структурної побудови менеджменту підприємства є завжди актуальними проблемами формування і розвитку професійної системи менеджменту любого підприємства, особливо з позицій визначення його ефективності і результативності.Документ Організація процесу планування в рекламній діяльності підприємств(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Мисліцька, Софія ОлександрівнаАктуальність теми полягає у зростаючій важливості ефективного планування в рекламній діяльності підприємств у сучасних динамічних ринкових умовах. Планування рекламних кампаній вимагає точного аналізу потреб ринку та оптимізації рекламних бюджетів для досягнення максимальної ефективності.Документ Організація процесу розробки нового товару (послуги)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Ремінна-Доротюк, Ілона АнатоліївнаВ умовах глобальних викликів при постійному зростанні споживчих потреб для виробничих підприємств актуальним є процес розроблення нових товарів або послуг, а управлінські рішення щодо їх розроблення складні та мають певну ризикованість, але вони необхідні для виживання і розвитку підприємства з точки зору постійного загострення конкурентної боротьби у національному макроекономічному середовищі. Для зменшення ризиків необхідним є діагностика й узгодження результатів, отриманих на кожному етапі розроблення нового товару на підприємстві. Дослідження теорії і практики організації процесу розробки нового товару (послуги) надає змогу стверджувати, що сьогодні даний науковий аспект потребує удосконалення теоретико-методичної бази. Це обумовлює актуальність та закономірність дослідження сутності практики організації процесу розробки нового товару (послуги) в умовах глобальних викликів.Документ Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах розвитку Індустрії 4.0(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Грановська, Софія ОлександрівнаУ сучасних умовах глобальної цифровізації економіки, розвиток Індустрії 4.0 став одним з головних факторів, що визначають конкурентоспроможність підприємств. Індустрія 4.0 характеризується інтеграцією передових технологій, таких як інтернет речей (IoT), штучний інтелект (ШІ), великі дані (Big Data) і хмарні обчислення, що дозволяє значно підвищити ефективність виробничих процесів та маркетингової діяльності. Впровадження цих технологій у маркетингову діяльність підприємств відкриває нові можливості для взаємодії з клієнтами, персоналізації пропозицій, оптимізації витрат і підвищення рівня задоволеності споживачів.