Бакалаври ЕПФ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаври ЕПФ за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 85
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Управління соціально-відповідальними інвестиціями підприємств в умовах глобалізації(Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Коркуц, Вікторія СергіївнаСоціальна відповідальність бізнесу стала одним з основних чинників, що впливає на імідж компанії та її успіх у реалізації бізнес-стратегій. І одним з найбільш важливих інструментів, що використовуються суб’єктами господарювання для досягнення соціальної відповідальності, є соціально-відповідальні інвестиції, які виконують економічну, соціальну, екологічну роль, спрямовані на сталий розвиток і таким чином забезпечують покращення добробуту населення. Більш того, все більше фахівців і керівників бізнес-організацій визначають соціально відповідально інвестиції як найвищий рівень соціальної відповідальності бізнесу. З іншого боку, глобальні трансформації призвели до зростання конкуренції на світовому ринку, посилення глобальних проблем сучасності, а також до збільшення вимог з боку суспільства, споживачів, працівників щодо соціально відповідальної діяльності суб’єктів господарювання. У зв'язку з цим, управління соціально-відповідальними інвестиціями організацій стає дедалі важливішим і актуальнішим у сучасних умовах глобальних трансформацій.Документ Структура і розвиток методів управлінської діяльності(Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Лапай, Анастасія ОлександрівнаПоказники ефективності господарської діяльності є важливими характеристиками процесу управління підприємством. Успіх підприємства на ринку товарів та послуг та його конкурентоспроможність залежать від професійної організації процесу управління, особливо в умовах трансформації національної економіки України. У сучасних умовах ринкового конкурентного середовища особливе значення набувають сучасні методи управління, які сприяють підвищенню ефективності підприємства і досягненню загальних соціально-економічних цілей. Вдосконалення засобів впливу органів управління на об’єкти управління стає необхідним для успішної діяльності підприємства в умовах ринкової конкуренції.Документ Управління інформаційною безпекою підприємсвтва(Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Шевченко, Дмитро ЄвгенійовичУ сучасному світі інформаційна безпека є життєво необхідною умовою забезпечення інтересів людини, суспільства та держави. Заходи щодо забезпечення інформаційної безпеки повинні здійснюватися в різних сферах - економіці, обороні, політиці, а також у соціальній сфері. Інформація давно стала одним з найважливіших ресурсів суспільного життя. Тому постійний розвиток інформаційних можливостей суспільства робить проблему інформаційної безпеки все більш актуальною. Не секрет, що помилки в інформаційних комп'ютерних мережах створюють загрозу економічній, соціальній, екологічній катастрофі. Крім того, зростаюча інтенсивність життя часом призводить до використання інформаційних можливостей у недоброчесних, навіть злочинних цілях.Документ Розробка стратегії розвитку сучасного підприємства (організації)(Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Сініка, Катерина ПавлівнаСучасні реалії ринкової системи диктують її суб'єктам неминучість постійного суперництва та прагнення до прогресу, необхідність випереджати потенційних конкурентів та зміцнювати свої позиції у коротко-строковій та довгостроковій перспективах. Поінформованість про те, що відбувається на ринку, готовність до реорганізації та адаптації бізнесу, здатність приймати стратегічні рішення швидше за інші – основи конкуренто-спроможності будь-якого підприємства. При цьому важливо враховувати, що в нинішніх умовах динамізму, будь-яким економічним і зокрема маркетинго-вим трендам і тенденціям притаманне стрімке моральне старіння, оскільки маркетингова діяльність вибудовується на основі попереднього стратегічного аналізу та маркетингового аудиту, необхідно регулярно переглядати та ак-туалізувати розроблені елементи маркетингової діяльності – стратегія, марке-тинговий комплекс тощо. У цьому короткострокове планування перестає бути панацеєю усфері маркетингу, навпаки, зростає актуальність стратегічногопід-ходу до маркетингової діяльності, що враховує довгострокові цілі розвитку підприємства.Документ Особливості використання концепції маркетингу взаємовідносин на корпоративному рівні(Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Мозгальова, Марія ЮріївнаЩе наприкінці XX століття поняття маркетингу взаємовідносин вперше з'явилося в маркетинговій літературі. З того часу, протягом останніх десятиліть, все більше спостерігається згадування цього поняття в наукових працях, причому як вчені, так і менеджери погоджуються, що міцні взаємини з клієнтами є важливими для стратегії розвитку компанії. Через злиття тенденцій, що впливають на глобальний бізнес-світ, включаючи перехід до економіки, заснованої на послугах, комодитизацію, зростання конкуренції по всьому світу, зростання ринків нових країн, старіння населення, насичення рекламою і, головне, цифрову епоху, вирішальний вплив та ефективність взаємин, порівняно з іншими маркетинговими заходами, продовжують зростати.Документ Віртуальні навчальні фабрики як механізм генерації доданої вартості в Industry 4.0(Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Павловська, Дар'я ВячеславівнаОднією з основних проблем трансформації сучасної світової та національної промисловості в умовах формування постіндустріального суспільства є нестача кваліфікованих кадрів. Існує значний розрив між потребами підприємств в інженерах та конструкторах з навичками роботи в умовах сучасного виробництва, у сучасному середовищі управління життєвим циклом продукту та наявністю таких фахівців на ринку. Університети та навчальні заклади стикаються з проблемою визначення майбутніх профілів роботи та відповідних вимог до наявності та рівня розвитку певних компетенцій, і їм доводиться адаптувати та вдосконалювати свої концепції освіти, у яких пріоритетом стає тісний зв'язок освітньої діяльності з реальним виробництвом. Насамперед, це пов'язано з тим, що сформувати необхідні компетенції можна лише за умов практичної діяльності.Документ Брендинг як форма підвищення лояльності споживачів в системі менеджменту(Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Шамугія, Давід КахайовичВ сучасному конкурентному бізнес- середовищі брендинг стає необхідною складовою успішного ведення бізнесу. Постійна зміна потреб і очікувань споживачів, насиченість ринку та вплив технологічних інновацій примушують компанії активно працювати над підвищенням лояльності своїх споживачів. У цьому контексті брендинг є ефективним інструментом, який сприяє зміцненню взаємовідносин між брендом і споживачами, а також сприяє створенню унікального образу компанії на ринку.Документ Проектування та інформатизація бізнес-процесів на підприємстві (організації)(Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Саід, Асіф АшимМоделювання бізнес-процесів в контексті модернізації економіки та управління є доцільним напрямком, що сприяє оптимізації бізнес-процесів та підвищенню ефективності діяльності. Сучасні підприємства в умовах постійної конкуренції, ускладнення виробничо-технічних та організаційно-економічних систем змушені постійно вдосконалювати свою діяльність. Це потребує розвитку нових технологій і методів ведення бізнесу, підвищення якості кінцевих результатів діяльності і, звичайно, впровадження методів управління та організації підприємницької діяльності.Нових, більш ефективних. Моделювання бізнес-процесів дозволяє аналізувати не тільки всю роботу вашого бізнесу, його взаємодію із зовнішніми організаціями, клієнтами та постачальниками, але й те, як організовані операції на кожному робочому місці. У цьому контексті досліджено особливості побудови бізнес-процесів на підприємствах та їх аналіз.Документ Використання системного підходу в управлінні сучасним підприємством (організацією)(Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Чавдар, Інна ГеннадіївнаСучасні глобальні виклики спричинили посилення конкуренції на національному та міжнародному ринках. Конкурентоспроможність суб’єктів національної економіки залежить від правильного підбору видів діяльності, встановлення пропорцій між ними, раціонального розташування господарських компонентів, тобто від повноти і раціональності застосування системного підходу. У зв’язку із цим питання підвищення ефективності застосування системного підходу в управлінні підприємством є актуальним завданням в умовах глобальних викликів. Дослідження теорії і практики застосування системного підходу в управлінні підприємством надає змогу стверджувати, що сьогодні управління цими процесами потребує удосконалення теоретико-методичної бази.Документ Внутріфірмове планування діяльності підприємства готельного бізнесу в сучасних умовах(Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Смоляков, Володимир ІгоровичУ сучасних кризових умовах господарювання значний вплив на діяльність підприємств туристичної галузі мають макроекономічні процеси в країні та світі, а також зниження купівельної спроможності населення. Підприємства туристичного бізнесу надзвичайно чутливо реагують на різного роду несприятливі перетворення економічного, політичного, кліматичного та інших характерів. Внутрішньо-фірмове планування є важливим елементом системи організації ринкових відносин, процесом, який є основою для розробки та реалізації ефективних стратегій розвитку готельних підприємств. З посиленням конкуренції, як наслідку поглиблення глобалізації та світових інтеграційних процесів, сучасний готельний бізнес, перебуваючи під впливом зовнішніх і внутрішніх змін, змушений шукати нові інструменти та методи управління, засновані на системних і комплексних підходах, одним з яких є внутрішньо фірмове планування власної діяльності. Соціально-економічні умови функціонування та провадження комерційної діяльності підприємницькими суб’єктами вирізняються істотним впливом кризових явищ та інших процесів зовнішнього середовища на можливості щодо підтримки стабільності та сталості організації комерційних відносин як на рівні внутрішніх процесів підприємства, так і в контексті його взаємодії з суб’єктами зовнішнього середовища. Описані умови складають об’єктивну основу до необхідності забезпечення підприємствами безперервності та планомірності функціонування ключових бізнес-процесів, що є неможливим за відсутності ефективно діючої системи управління процесом планування. Саме тому, на сьогодні, особливої теоретичної та прикладної ваги набувають дослідження проблематики побудови ефективної системи планування на підприємстві в умовах домінування ринкових форм організації економічних систем, що обумовлює актуальність дослідження проблематики сутнісних характеристик, функціонального наповнення, методичних підходів до аналізу та оцінювання, разом із відповідними організаційними напрямками вдосконалення ефективності управління процесом внутрішньо–фірмового планування на підприємстві готельного бізнесу.Документ Брендинг як форма підвищення лояльності споживачів в системі менеджменту(Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Фортунська, Ольга МиколаївнаБрендинг – це процес побудови, розвитку й управління брендом. Для забезпечення ефективного функціонування та розвитку суб’єктів господарювання в умовах глобальних викликів передусім необхідний концептуальний підхід до управління брендингом як форми підвищення лояльності споживачів в системі менеджменту. Дослідження теорії і практики брендингу надає змогу стверджувати, що сьогодні управління цими процесами потребує удосконалення теоретико-методичної бази. Це обумовлює актуальність та закономірність дослідження сутності брендингу як форми підвищення лояльності споживачів в системі менеджменту.Документ Антикризове управління суб'єктом господарювання в сучасних умовах(Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Коцюба, Микола МиколайовичВ умовах глобальних викликів у будь-якого суб’єкта господарювання як економічній системі можуть виникати кризові ситуації, які несуть певні загрози для існування даної системи. Щоб запобігти згубному впливу негативних процесів на суб’єкт господарювання, застосовують антикризове управління як процес управління, що дає можливість управлінському персоналу здійснювати свої функції так, щоб оптимально усувати невідкладні проблеми. Процес антикризового управління сфокусований на діях, які спрямовані на вирішення проблем, що були спричинені певними кризовими ситуаціями. У зв’язку із цим питання антикризового управління суб’єктом господарювання в сучасних умовах є надзвичайно актуальними. Дослідження теорії і практики антикризового управління суб’єктом господарювання в сучасних умовах надає змогу стверджувати, що сьогодні антикризове управління потребує удосконалення теоретико-методичної бази.Документ Удосконалення механізму антикризового управління суб'єктом господарювання(Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Чернєва, Анастасія ПетрівнаГлобальні виклики сьогодення та сучасний стан значної кількості підприємств такий, що вплив негативних зовнішніх і внутрішніх факторів можуть привести суб’єкта господарювання до банкрутства. Наявність таких факторів спричинює виникнення кризових ситуацій у господарській діяльності суб’єкта національної економіки, а криза об’єктивно характеризується безліччю взаємозалежних ситуацій, що підвищують складність та відповідний ризик в управлінській системі підприємства. У зв’язку із цим питання удосконалення механізму антикризового управління суб’єктом господарювання є актуальним завданням в умовах глобальних викликів. Дослідження теорії і практики антикризового управління у суб’єкта господарювання надає змогу стверджувати, що сьогодні управління цими процесами потребує удосконалення теоретико-методичної бази.Документ Управління конкурентноспроможності суб'єкта господарювання в умовах глобальних викликів(Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Гінак, Георгій АнатолійовичВ умовах глобальних викликів процес управління конкурентоспроможністю суб’єкта національної економіки є актуальним питанням сьогодення, оскільки висока його конкурентоспроможність є визначальним фактором ефективності функціонування суб’єкта господарювання. У зв’язку із цим питання управління конкурентоспроможністю суб’єкта господарювання в умовах глобальних викликів є надзвичайно актуальними. Дослідження теорії і практики управління конкурентоспроможністю підприємства надає змогу стверджувати, що сьогодні управління конкурентоспроможністю суб’єкта національної економіки потребує удосконалення теоретико-методичної бази.Документ Управління в системі економічної безпеки України: інноваційні методи та технології оцінювання(Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Войчишен, Андрій ОлександровичВ умовах глобальних викликів сучасні загрози економічної безпеки носять системний характер і виникають в різних сферах зовнішнього і внутрішнього середовища національної економіки, у тому числі у фінансовій, правовій, управлінській, технологічній, інформаційній та ін. Для того, щоб успішно протистояти загрозам, необхідно створити інтелектуальну систему економічної безпеки, яка здатна комплексно протидіяти глобальним загрозам у національному макроекономічному середовищі. Побудувати таку систему економічної безпеки суб’єктів господарської діяльності неможливо без активного впровадження інноваційних рішень, які стосуються організаційних структур підрозділів економічної безпеки, технологій, форм та методів роботи фахівців з безпеки по протидії небезпекам та загрозам зовнішнього і внутрішнього середовища. У зв’язку із цим питання управління в системі економічної безпеки України, а також система інноваційних методів та технології її оцінювання в умовах глобальних викликів є надзвичайно актуальними. Дослідження теорії і практики управління в системі економічної безпеки України надає змогу стверджувати, що в умовах глобальних викликів управління цими процесами потребує удосконалення теоретико-методичної бази.Документ Підвищення ефективності системи управління підприємством (організацією) шляхом реінжирінгу бізнес-процесів(Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Беспаліков, Олександр ВладиславовичСучасний стан розвитку світової і вітчизняної економіки обумовлений постійними змінами і неочікуваними викликами, серед яких впровадження штучного інтелекту, інноваційні технології, зростання конкуренції, пандемічні процеси, військова агресія рф, екологічні питання тощо. В таких умовах значно ускладнюються процеси управління сучасними підприємствами для оптимізації їх діяльності на основі перегляду тактичних й стратегічних цілей шляхом реінжинірингу бізнес-процесів. Правила гри на ринку швидко змінюються, споживачі стають більш розбірливими і досвідченими, нові технології часто випереджають можливості їх застосування, глобалізаційні процеси посилюються, зростає динамічність бізнесу, інноваційні системи управління та технологічні можливості бізнесу актуалізуються як ніколи.Документ Формування та аналіз моделей бізнесу та менеджменту в Industry 4.0(Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Сисоєва, Анастасія АртурівнаСучасні умови ведення бізнесу характеризуються непередбачуваними прогнозами щодо розвитку соціально-економічних систем, волатильністю та спадом. Увага власників бізнесу та вищого керівництва корпоративних структур спрямована на забезпечення адаптивних характеристик, які можуть сприяти сталому розвитку, формуванню організаційної гнучкості функції та здатності адаптуватися до швидко мінливих зовнішніх умов. Сучасні бізнес-структури потребують бізнес-моделі, яка швидко та ефективно реагує на зміни зовнішнього середовища та бізнес-можливостей.Документ Управління інноваційною діяльністю суб'єкта господарювання в умовах глобальних викликів(Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Томашпольський, Дмитро ВладиславовичГлобалізаційні процеси сьогодення вимагають від суб’єктів господарювання активного пошуку усіх шляхів, здатних забезпечити їх виживання і конкурентні переваги на реальному ринку товарів і послуг. Вітчизняне виробниче середовище характеризується високою трудомісткістю, нестачею фахівців науково-дослідного спрямування, суттєвим зношенням основних виробничих фондів, значними енергозатратами і металомісткістю продукції підприємств промисловості, низькою конкурентоспроможністю більшості видів вітчизняних товарів і послуг, наповненістю ринку України імпортною продукцією тощо. До того ж нестабільна політична ситуація, військова агресія рф, постковідні процеси, тотальна диджиталізація усіх сфер життя. Все це пояснює серйозне відставання науково-технічного рівня великої кількості вітчизняних підприємств від конкурентів із США, Японії, економічно розвинутих країн Західної Європи, які уже давно впроваджують інноваційні стратегії свого розвитку на основі досягнень науки і передових технологій виробничої діяльності, що допомагає швидше адаптуватися до швидких змін в умовах глобальних викликів. Тому розгляд питань управління інноваційною діяльністю суб’єктів господарювання в сучасних реаліях є надзвичайно актуальним і вкрай необхідним.Документ Інноваційні процеси розвитку професійної системи менеджменту в умовах сингулярності(Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Сафронюк, Віктор ІллічСучасний світ крокує в епоху революційних змін, які характеризуються швидким технологічним прогресом, інтеграцією та глобалізацією, змінами в соціально-економічному середовищі. Ці зміни вимагають нових підходів до управління організаціями, особливо в контексті такого явища як «сингулярність». Сингулярність - це теоретичний момент в майбутньому, коли штучний інтелект стане настільки розвиненим, що здатний самовдосконалюватися, викликаючи безперервний цикл технологічного розвитку, який буде непередбачуваним для людей.Документ Стандарти як фактор конкурентоспроможності системи управління(Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Ратенко, Кристина ОлександрівнаВ сучасному динамічному світі, зумовленому глобалізацією та інтеграцією, швидким розвитком технологій і зміною умов ринку, якісне та комплексне управління організаціями стає все більш складним і вимагає постійного вдосконалення. Управлінські методи та інструменти є важливими засобами, які своєчасно допомагають організаціям пристосуватися до цих динамічних змін, значно покращувати ефективність, конкурентоспроможність і досягати своїх стратегічних цілей. Враховуючи ці фактори, дослідження управлінських методів та інструментів розвитку організації вкрай актуальне.