Переглянути
Нові надходження
Документ Мобільний додаток для управління персональними фінансовими даними(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2025) Шерстньов, Павло ОлександровичМетою роботи є розробка мобільного додатку для управління персональними фінансами, який дозволяє користувачам ефективно контролювати доходи, витрати, бюджет і фінансові цілі. У розробці застосовано сучасні підходи до створення мобільних застосунків, зокрема використано фреймворк Flutter, мову програмування Dart та хмарну платформу Firebase для автентифікації користувачів і зберігання даних. Додаток реалізує базовий функціонал фінансового менеджера: додавання транзакцій, планування бюджету, створення фінансових цілей, візуалізація даних у вигляді графіків та діаграм, а також профіль користувача. Для зручності передбачено інтуїтивно зрозумілий інтерфейс та адаптивний дизайн. У результаті виконання роботи створено багатофункціональну систему з можливістю автономної роботи та синхронізації з хмарою, яка може бути використана широким колом користувачів для особистого фінансового обліку. Додаток має перспективи подальшого розвитку, зокрема інтеграцію з банківськими API, створення сімейного бюджету та аналітичних модулів.Документ Розробка ігрового застосунку з реалізацією механік маніпуляції часом(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2025) Шамрай, Максим ДаниловичСучасна індустрія відеоігор активно розвивається, демонструючи постійний пошук нових ідей та підходів до організації ігрового процесу. Одним із перспективних напрямів у геймдизайні є використання концепції паралельних світів, що відкриває нові можливості для створення оригінального геймплею, наративу та взаємодії з ігровим середовищем. Така механіка дає змогу гравцеві взаємодіяти з кількома вимірами одночасно, змінюючи умови проходження гри й формуючи унікальний користувацький досвід.Документ Програмна реалізація вимірювань, обробки та передавання даних щодо температури та вологості повітря(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2025) Сіваш, Павло АндрійовичУ кваліфікаційній роботі розробляється тема «Програмна реалізація вимірювань, обробки та передачі інформації щодо температури та вологості». Мета роботи – розробити функціональну метеостанцію, яка складається з датчиків температури та вологості, що здатні здійснювати вимірювання основних параметрів навколишнього середовища, обробляти та передавати ці дані у зручному форматі. Для досягнення мети роботи, виконано низку встановлених завдань: - проаналізовано особливості платформи Arduino; - складено схему підключення сенсорів; - розроблено програмне забезпечення для роботи з сенсорами; - виконано аналіз роботи алгоритму читання даних; - розширено функціональності метеостанції. Реалізована система збору, обробки та передачі даних температури і вологості може бути застосована у різних сферах: від побутових метеостанцій до промислових систем моніторингу мікроклімату. Розроблений проєкт може дозволити виконувати агрометеорологічні вимірювання та сприятиме подальшому розвитку автоматизованих систем моніторингу навколишнього середовища. Простота реалізації та доступність компонентів дозволяють використовувати систему як навчальний проєкт для вивчення основ роботи з мікроконтролерами та сенсорами. Подібні проєкти є відмінним інструментом для вивчення принципів роботи датчиків та комунікаційних протоколів, що сприяє розвитку технічних навичок у студентів та інженерів-початківців.Документ Розробка мобільного Android-застосунку для контролю рівня стресу та занять з медитації(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2025) Незнайко, Аліна ВадимівнаУ кваліфікаційній роботі розробляється тема «Розробка мобільного Android-застосунку для контролю рівня стресу та занять з медитаціями». Актуальність бакалаврської роботи полягає у створенні мобільного застосунку для платформи Android, який спрямований на зниження психоемоційного навантаження користувача шляхом впровадження інтерактивних модулів медитацій та йоги. Враховуючи зростання рівня тривожності у сучасному суспільстві, потреба у доступних інструментах саморегуляції є вкрай високою. Об’єкт дослідження – процеси зниження психоемоційного навантаження засобами цифрових технологій. Предмет дослідження – програмні засоби та методи реалізації функціональності мобільного застосунку, спрямованого на забезпечення користувача аудіовізуальними інструментами для релаксації, концентрації та емоційного відновлення. У ході виконання роботи було проаналізовано існуючі рішення, сформульовано вимоги до функціоналу та інтерфейсу, проведено проектування архітектури, розроблено графічний інтерфейс користувача та реалізовано програмну частину застосунку мовою Java в середовищі Android Studio. Практична цінність роботи полягає у можливості використання створеного застосунку широким колом користувачів для самостійної профілактики стресових станів у повсякденному житті.Документ Розробка гри "Time Shifter" з елементами eкши та механікою управління часом(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2025) Лазаренко, Даниїл ОлексійовичКваліфікаційну роботу бакалавра присвячено дослідженню, проєктуванню та реалізації часових механік у відеоіграх. Основна увага приділена створенню ігрової моделі, в якій маніпуляції з часом відіграють ключову роль у геймплеї та впливають на користувацький досвід. У теоретичному розділі класифіковано види часових механік, розглянуто їх вплив на гравця, а також проаналізовано психологічні та когнітивні аспекти сприйняття часу в інтерактивному середовищі. Робота включає порівняльний аналіз сучасних ігор з механіками «управління часом» та SWOT-оцінку авторського проєкту «Time Shifter» у контексті ринку. Розроблено сценарну модель, обґрунтовано вибір рушія Unity та спроєктовано архітектуру механіки уповільнення, прискорення та перемотування часу. Здійснено прототипування гри, реалізовано візуальні, аудіо- та анімаційні компоненти, а також проведено валідацію працездатності та оптимізацію продуктивності. На фінальному етапі виконано користувацьке тестування, зібрано відгуки та визначено напрями подальшого розвитку: адаптацію під різні платформи, розширення контенту та вдосконалення левел-дизайну. Розроблений ігровий застосунок демонструє потенціал часових механік як інноваційного інструменту для підвищення залучення та варіативності ігрового процесу.Документ Розробка мобільного застосунку для ідентифікації рослин(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2025) Бойченко, Вікторія ВікторівнаМетою кваліфікаційної роботи є впровадження мобільного рішення, яке дозволяє для ідентифікації рослин за допомогою технологій комп’ютерного зору та штучного інтелекту, що надаватиме користувачам швидкий та зручний спосіб розпізнавання видів рослин і отримання корисної інформації про них. Методи розробки базуються на використанні сучасних фреймворків і бібліотек, зокрема React Native для реалізації інтерфейсу мобільного застосунку, Python та Django для побудови серверної логіки, PostgreSQL для зберігання структурованих даних, а також TensorFlow Lite і PlantNet API для обробки зображень і розпізнавання рослин на основі технологій комп’ютерного зору та машинного навчання. Результатом роботи є функціональний мобільний застосунок, що дозволяє користувачам ідентифікувати рослини за зображенням, отримувати детальну інформацію про види, переглядати історію запитів, зберігати улюблені екземпляри, працювати в офлайн-режимі та взаємодіяти з системою через інтуїтивний інтерфейс. Застосунок забезпечує швидкий та надійний доступ до інформації завдяки використанню сучасних технологій фронтенду, бекенду, а також інструментів штучного інтелекту.Документ Оцінки ймовірності банкрутства у класичних моделях ризику(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2025) Торохтій, Артем ЯковичКлacичнa мoдeль pизику з oднopiдним пуaccoнiвcьким пpoцecoм нaдxoджeнь, пocтiйнoю cтaвкoю пpибутку тa пocтiйним вiдcoткoм дocлiджувaлacь бaгaтьмa нaукoвцями, тaкими як Sundt тa Teugels (1995, 1997), Asmussen (1998), Klu¨ppelbergand тa Stadtmu¨ller (1998), Kalashnikov тa Konstantinides (2000). У дaнiй poбoтi poзглянутo двocтopoннi oцiнки для ймoвipнocтi бaнкpутcтвa в цiй мoдeлi. Вiдoмi нepiвнocтi в клacичнiй мoдeлi pизику бeз дiї вiдcoткoвoї cтaвки дoзвoляють нaм oтpимaти тoчнi двocтopoннi oцiнки. Цeй пiдxiд тaкoж мoжнa зacтocувaти для дocлiджeння швидкocтi збiжнocтi нaближeниx oцiнoк ймoвipнocтi бaнкpутcтвa.Документ Умови існування зникаючих розв'язків у систем квазілінійних диференціальних рівнянь(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2025) Сумка, Юлія ВіталіївнаУ роботах В.М. Євтухова, його учнів, та багатьох інших авторів [1]-[12], при вивченні асимптотичної поведінки розв’язків диференціальних рівнянь вищих порядків з нелінійностями типу Емдена-Фаулера та експоненційними нелінійностями на одному з етапів дослідження використовувались результати з робіт про існування зникаючих у нескінченності розв’язків у систем квазілінійних диференціальних рівнянь з майже сталими коефіцієнтами та з майже трикутною лінійною частиною. Дещо іншого типу результати використовувалися в монографії І.Т. Кігурадзе та Т.А. Чантурія [12] при встановленні асимптотичних властивостей розв’язків узагальнених рівнянь типу Емдена-Фаулера.Документ Аналіз цінових коливань криптоактивів із застосуванням сучасних методів моделювання(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2025) Осипова, Яна ВалеріївнаКриптовалюти є одними з важливих і обговорюваних фінансових інструментів у сучасному світі, вони виходять за межі традиційних фінансових систем і здобули популярність серед інвесторів та громадськості. Попередні курсові роботи ми присвятили аналізу взаємозв'язку між криптовалютами за допомогою візуалізації та статистичних методів, таких як кореляційний та регресійний аналіз. Дослідження було зосереджено на аналізі взаємозв'язків між двома криптовалютами — Bitcoin (BTC) та Dogecoin (DOGE) — протягом 2022 року.Документ Суми Клостермана на еліпсі(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2025) Кисельов, Даниїл ОлеговичУ роботі розглядаються питання, пов’язані з узагальненням класичних сум Клостермана на кільця цілих чисел уявних квадратичних полів із введенням геометричних обмежень на змінні, зокрема у вигляді рівняння еліпса. Тому перший розділ присвячений апарату класичних сум Клостермана та сум Гауса: даються їхні визначення, основні властивості та відомі оцінки.Документ Візуалізація коливань математичного маятника в середовищі Microsoft Visual Studio environment(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2025) Савельєв, Єгор ДмитровичУ кваліфікаційній роботі розробляється тема «Візуалізація коливань подвійного математичного маятника в середовищі Microsoft Visual Studio». Робота присвячена комп’ютерному моделюванню коливань подвійного математичного маятника з урахуванням сили опору середовища. Створений Windows-додаток на мові C# в середовищі Microsoft Visual Studio 2022 із застосуванням 2D-графіки, який візуалізує коливання подвійного математичного маятника у режимі віртуального часу. В роботі отримано систему двох нелінійних диференціальних рівнянь руху маятників, яка згодом вирішувалась чисельно методом Рунге-Кутта IV порядку точності. Для порівняння отримано аналітичне рішення у випадку малих коливань маятників без урахування сили опору для довільного співвідношення мас та довжин маятників. Створений додаток дозволяє проводити розрахунки та візуалізацію як для випадку кінцевих коливань, так і для випадку малих коливань, будує траєкторію другого маятника та графіки кутових відхилень обох маятників. Проведено порівняльний аналіз кінцевих та малих коливань, а також аналіз коливань маятників для різних геометричних параметрів.Документ Розробка інформаційної технології розв'язання задач вибухобезпеки(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2025) Обертінський, Олексій ОлексійовичДипломна робота присвячена дослідженню та впровадженню інформаційних технологій у сфері забезпечення вибухобезпеки. Основна увага приділена розробці програмного застосунку для розрахунку основних параметрів детонаційного вибуху газових сумішей з метою оперативної оцінки ризиків виникнення детонації і підвищення рівня безпеки на вибухонебезпечних об'єктах. У рамках роботи проведено аналіз фізико-хімічних процесів, що супроводжують детонаційний вибух, досліджено основні чинники, які впливають на характер і силу вибуху. Здійснено аналіз предметної області, визначено вимоги до функціоналу застосунку та розроблено математичну модель для обчислення швидкості детонації та термодинамічних параметрів її продуктів. Реалізацію програмного забезпечення виконано з використанням мови програмування C# та інструментів Windows Forms, що входять до складу платформи Microsoft .NET Framework. Архітектура застосунку побудована відповідно до принципів структурного програмування, без використання зовнішніх баз даних, з акцентом на легкість, автономність і швидкість роботи. Результатом дослідження є створення програмного продукту з графічним інтерфейсом, який дає змогу інженерам, експертам і дослідникам швидко отримувати необхідні дані для оцінювання небезпечних умов. Застосунок дає можливість здійснювати вибір типу пального та окислювача, дозволяє вводити початкові параметри суміші, а також автоматично обчислює вихідні характеристики. Отримані результати можуть бути використані у навчальному процесі, на підприємствах хімічної, нафтової, газової та енергетичної галузей, а також у структурах, що займаються техногенною безпекою.Документ Розробка інформаційної системи формування навичок проходження НМТ(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2025) Карайван, Денис АндрійовичМетою дипломної роботи є створення комплексної інформаційної системи для підтримки процесу підготовки до національного мультипредметного тесту (НМТ), яка дозволяє автоматизувати процес формування тестових завдань, їх редагування та проходження. В рамках реалізації було розроблено програмне забезпечення з графічним інтерфейсом користувача, що забезпечує інтерактивну взаємодію як для адміністратора системи, так і для користувачів-тестувальників. Система підтримує кілька типів тестових завдань, зокрема: 1. Тести з вибором правильної відповіді, які дозволяють користувачу обрати один з наданих варіантів. 2. Завдання на відповідність, де користувачу необхідно зіставити елементи з різних списків. 3. Завдання з введенням відповіді, в яких користувач вводить текстове значення як відповідь. Окрему увагу приділено реалізації функціоналу адміністратора. Адміністратор має змогу створювати нові тестові файли, додавати завдання до існуючих тестів, вибираючи тип питання (тест із вибором, на відповідність чи з відкритою відповіддю), а також приєднувати до завдань зображення. Додатково реалізовано модуль редагування вже створених завдань і можливість конфігурування кількості питань кожного типу в одному тесті, що забезпечує гнучкість у формуванні контрольних робіт відповідно до вимог освітнього процесу.Документ Інформаційна система управління готелем для тварин(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2025) Гавинський, Ілля АндрійовичМета даного дипломного проекту – проектування і реалізація інформаційної системи готелю для тварин. Користувачами даної системи є асистенти, грумери, завскладом, клієнти, менеджер та ветеринари. Реалізація виконана з використанням мови C# і СУБД PostgreSQL. Архітектура системи відповідає шаблону MVP. У розробленій інформаційній системі передбачений повний контроль над інформацією щодо сервісів, ресурсів, які використовуються сервісами, резерваціями клієнтів та працівників. Особливістю системи є можливість ведення повного та детального обліку інформації щодо кожної резервації, такої як обрані сервіси, витрачені на них ресурси, номер зайнятої кімнати та інші. Також для клієнтів та ветеринарів реалізована система відеоспостереження за вихованцями. В інформаційній системі реалізований захист від несанкціонованого доступу та здійснено розмежування повноважень різних категорій користувачів. Результатом дипломного проектування є інформаційна система управління готелем для тварин зі зручним призначеним для користувача інтерфейсом, що легко сприймається.Документ Розробка інтелектуальної системи керування поведінкою об'єктів в Unity(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2025) Волощук, Ілля ЕдуардовичУ дипломній роботі представлено розробку інтелектуальної системи керування об’єктами в ігровому середовищі Unity. Метою роботи є створення гнучкої, масштабованої та оптимізованої системи для реалізації керування ігровими об’єктами, зокрема «супротивників», що взаємодіють із «гравцем» у реальному часі. В якості архітектурної основи для всього застосунку використано шаблон проєктування Finite State Machine. Цей патерн застосований як для загального керування логікою станів у грі, так і безпосередньо для реалізації поведінки ігрових об’єктів. Кожен такий об’єкт функціонує в межах чітко визначених станів, що забезпечує модульність, легкість масштабування та простоту тестування. Зокрема, важливу роль у функціонуванні станів відіграють зовнішні бібліотеки, які були використані в рамках дипломної роботи. Для керування залежностями застосовано Zenject — інструмент для впровадження інверсії залежностей, який дозволяє керувати створенням об’єктів. Для реалізації асинхронних процесів застосовано UniTask — високопродуктивну бібліотеку для роботи з асинхронністю в Unity. Також у межах реалізації логіки станів було використано Unity Jobs — систему багатопоточного виконання завдань, що дозволяє виводити обчислення з основного потоку. Це критично важливо при великій кількості ігрових об’єктів у системі, коли необхідно паралельно розраховувати наступний крок для кожного такого об’єкта. Основним результатом дипломної роботи можна вважати повнофункціональну систему, яка придатна для використання в ігрових проєктах із заданою кількістю відповідних об’єктів, та яка забезпечує легке розширення їх поведінки без порушення існуючої логіки самої гри.Документ Розробка веб-додатку для закладів готельно-ресторанного бізнесу(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2025) Яцков, Геннадій АндрійовичДипломний проєкт присвячено розробці інноваційної цифрової платформи, яка спрямована на оптимізацію процесу вибору закладів харчування, оформлення замовлень та управління бізнес-процесами для користувачів і власників закладів. Платформа забезпечує зручний інтерфейс для швидкого пошуку закладів за різними критеріями, ознайомлення з актуальними меню, оформлення попередніх замовлень із вибором часу отримання та отримання сповіщень про їх статус. Для власників закладів розроблено інтегровану CRM- систему, яка надає інструменти для управління профілем закладу, меню, замовленнями та аналітикою бізнес-показників. Проєкт реалізовано з використанням сучасних веб-технологій, зокрема React, HTML, CSS, JavaScript, а також мікросервісної архітектури з REST API та WebSocket для забезпечення швидкої та надійної взаємодії між клієнтами, сервером і CRM- системою. Веб додаток створює екосистему, що сприяє економії часу користувачів, підвищенню ефективності ресторанного бізнесу та зменшенню екологічного впливу завдяки оптимізації замовлень і скороченню транспортних викидів.Документ Розробка програмного інструменту для розрахунку максимальних напружень у конструктивних елементах(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2025) Ястіна, Дар'я ЄвгеніївнаУ кваліфікаційній роботі розробляється тема «Розробка програмного інструменту для розрахунку максимальних напружень у конструктивних елементах». Мета роботи – розробити програмний інструмент, який дозволяє здійснювати розрахунок максимальних напружень у конструктивних елементах з урахуванням заданих вхідних параметрів, навантажень та геометричних характеристик. В результаті в роботі розроблено інструментарій з наступним функціоналом: конструювання конструкції та силових факторів, що діють на конструкцію, та аналіз знаходження максимального напруження та перерізу конструкції, де це напруження виникає. Побудовано три математичні моделі для розрахунку напруженого стану, розроблено три розрахункові моделі розрахунку максимальних напружень. Результатом виконання кваліфікаційної роботи є можливість побудови конструкції будь-якої складності та розрахунку напруженого стану трьох моделей.Документ Розробка імітаційної моделі сценаріїв взаємодії користувача у діалогових процесах(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2025) Шульга, Данило ОлеговичМетою роботи є забезпечення користувачів надійним та гнучким програмним застосунком для імітаційної моделі сценаріїв взаємодії користувача у діалогових процесах. Розроблений інструмент поєднує механізм запису й відтворення макросів із підтримкою точного фіксування натискань клавіш, рухів і кліків миші, глобальне налаштування гарячих клавіш у будь-якій частині системи та режими автокліку й мультикліку з контролем кількості повторів і інтервалів. Інтерфейс на базі Tkinter забезпечує інтуїтивну взаємодію, ядро Recorder реалізує багатопотокове записування і відтворення подій, та інший функціонал, а модулі на основі pynput, keyboard та ctypes/WinAPI гарантують точну емуляцію введення під Windows і Linux. Файлове сховище у форматі JSON відповідає за збереження макросів, налаштувань мультикліку та обраних фонів. Результатом роботи є потужний автоклікер, який поєднує в собі весь спектр можливостей імітації дій користувача – від простих кліків і клавіатурних подій до складних послідовностей та циклічного сценарію, забезпечуючи значне підвищення продуктивності та зручності у виконанні повторюваних завдань.Документ Моделювання ігрових процесів з використанням пошукових алгоритмів для оптимізації рішень(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2025) Чабан, Данило МиколайовичКваліфікаційна робота на тему: «Розробка ігрового застосунку на базі рушія Godot». Метою даної кваліфікаційної роботи є дослідження та практична реалізація механік 2D-ігрового застосунку у стилі top-down rogue-like, з акцентом на автоматичну бойову систему та систему покращення персонажа. У запропонованому проєкті користувач керує персонажем, який автоматично атакує ворогів, отримує досвід за їх знищення та має можливість обирати покращення на кожному новому рівні. У процесі роботи було проаналізовано сучасні підходи до проєктування rogue-like-ігор, здійснено огляд можливостей ігрового рушія Godot, спроєктовано архітектуру застосунку, реалізовано основну ігрову логіку та виконано тестування функціональності.Документ Моделювання рухомих 3D-об'єктів у динамічних сценах(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2025) Хохол, Даніїл ВіталійовичКваліфікаційна робота містить основну текстову частину на 50 сторінці, список використаних джерел з 23 найменувань на 3 сторінках, додатки на 4 сторінках. У роботі проаналізовано процес створення тривимірної гри жанру шутер із використанням ігрового рушія Unreal Engine 4. Досліджено ключові етапи моделювання 3D об'єктів у динамічному середовищі, а також особливості реалізації анімацій, фізики, штучного інтелекту та взаємодії користувача з ігровим світом. Реалізовано функціонал керування персонажем, обробки подій у грі, створення ігрових механік, обробки зіткнень та тестування системи. Результати роботи можуть бути використані як основа для створення подібних інтерактивних 3D-ігор, у навчальному процесі, а також для набуття практичного досвіду у використанні сучасних інструментів розробки ігор.