Перегляд за Автор "Ustianska, Olha V."
Зараз показуємо 1 - 20 з 28
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ АКТИВНІСТЬ КАТЕПСИНОПОДІБНИХ ПРОТЕЇНАЗ У РІЗНИХ ВИДІВ ЗМІЙ(Астропринт, 2010) Орлова, Л. Д.; Устянська, Ольга Володимирівна; Мотрук, Н. В.; Чернадчук, Сніжана Сергіївна; Петров, Сергей Анатольевич; Устянская, Ольга Владимировна; Orlova, L. D.; Ustianska, Olha V.; Motruk, N. V.; Chernadchuk, Snizhana S.; Petrov, Serhii A.; Чернадчук, Снежана Сергеевна; Петров, Сергій АнатолійовичВперше виявлено наявність катепсиноподібних ферментів в препаратах,виготовлених з різних видів змій.Встановлено,що всі досліджувані препарати характеризуються наявністю активності катепсин-D-подібних протеїназ. Найбільш активними є катепсиноподібні протеїнази в препаратах з Vipera ursini Bonap (Гадюка степова) і з Natrix natrix (Вуж звичайний).Документ Аналіз профілактичних заходів щодо зниження шкільного травматизму(2016) Полищук, Л. М.; Радаєва, Ірина Миколаївна; Устянська, Ольга Володимирівна; Устянская, Ольга Владимировна; Ustianska, Olha V.; Радаева, Ирина Николаевна; Radaieva, Iryna M.Нещасні випадки, що відбуваються з учнями в стінах школи і під час навчального процесу, є причиною майже 15% всіх дитячих травм. Згідно зі статистикою на першому місці за поширеністю знаходяться побутові травми. Друге місце займає транспортний травматизм. Причинами травм можуть бути порушення правил та інструкцій з безпеки, небажання виконувати вимоги безпеки, нездатність їх виконати. У віковому аспекті найбільш травмованим вважається вік від 6 до 12 років. Роботу з профілактики травматизму необхідно проводити диференційовано, залежно від віку учнів. Заходи щодо профілактики травматизму повинні включатися в план виховної роботи, який контролюється керівництвом школи. Основна робота, спрямована на профілактику травматизму, повинна проводитися в позаурочний час. Знання та навички, отримані в школі, закріплюються в повсякденному житті. Основна увага дорослих направлена на попередження дорожньо-транспортного травматизму, а також на навчання дітей безпечному виконанню різних господарських робіт.Документ Біоетика та біобезпека(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Еберле, Лідія Вікторівна; Устянська, Ольга Володимирівна; Шкодовська, Анна Марія Ігорівна; Eberle, Lidiia V.; Ustianska, Olha V.; Shkodovska, Anna Mariia I.Пропоновані методичні вказівки стануть у нагоді при виконанні практичних робіт з дисципліни вільного вибору «Біоетика та біобезпека», яка викладається студентам першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальностей 102 «Хімія» та 226 «Фармація, промислова фармація» факультету хімії та фармації Одеського національного університету імені І. І. Мечникова.Документ Біологічна хімія. Частина I: Загальні закономірності метаболізму : робочий зошит для виконання лабораторних робіт(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Устянська, Ольга Володимирівна; Шкодовська, Анна Марія Ігорівна; Ustianska, Olha V.Робочий зошит для лабораторних робіт з курсу «Біологічна хімія» призначений для опанування методами якісного і кількісного аналізу. Лабораторні роботи містять класичні біохімічні методи і нові методики, також є контрольні питання і завдання за програмою «Біологічна хімія» (для здобувачів вищої освіти спеціальності 226 «Фармація. Промислова фармація.»), що дозволяє студентам глибоко засвоїти теоретичний матеріал.Документ Біологічна хімія. Частина I: Метод. вказівки до лабораторних робіт(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Устянська, Ольга Володимирівна; Еберле, Лідія Вікторівна; Ustianska, Olha V.; Eberle, Lidiia V.До методичних вказівок для проведення лабораторних робіт з курсу «Біологічна хімія» (І частина) внесений перелік практичних навичок, якими студенти мають оволодіти під час лабораторного заняття; є контрольні питання і завдання за програмою «Біологічна хімія» (для здобувачів вищої освіти спеціальності 226 «Фармація. Промислова фармація.»).Документ Біологічна хімія. Частина IІ : Молекулярна біологія. Біохімія міжклітинних комунікацій та фізіологічних функцій: робочий зошит для виконання лабораторних робіт(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Устянська, Ольга Володимирівна; Шкодовська, Анна Марія Ігорівна; Ustianska, Olha V.Робочий зошит для лабораторних робіт з курсу «Біологічна хімія» призначений для опанування методами якісного і кількісного аналізу. Лабораторні роботи містять класичні біохімічні методи і нові методики, також є контрольні питання і завдання за програмою «Біологічна хімія» (для здобувачів вищої освіти спеціальності 226 «Фармація. Промислова фармація.»), що дозволяє студентам глибоко засвоїти теоретичний матеріал.Документ Біологічна хімія. Частина IІ: Метод. вказівки до лабораторних робіт(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Устянська, Ольга Володимирівна; Еберле, Лідія Вікторівна; Ustianska, Olha V.; Eberle, Lidiia V.До методичних вказівок для проведення лабораторних робіт з курсу «Біологічна хімія» (ІI частина) внесений перелік практичних навичок, якими студенти мають оволодіти під час лабораторного заняття; є контрольні питання і завдання за програмою «Біологічна хімія» (для здобувачів вищої освіти спеціальності 226 «Фармація. Промислова фармація.»).Документ Важливість здоров’язберігаючих технологій в освіті(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Радаєва, Ірина Миколаївна; Устянська, Ольга Володимирівна; Устянская, Ольга Владимировна; Ustianska, Olha V.; Radaieva, Iryna M.; Радаева, Ирина НиколаевнаЗдоров’я людей в усі часи вважалося найвищою цінністю життя. У сучасному суспільстві воно стає ще й умовою виживання. Система освіти несе свою, і чималу частку відповідальності за здоров’я підростаючого покоління. Більше половини активного часу життя студент проводить в навчальному закладі або займається навчальними справами.Документ Вивчення взаємодії тіаміну та його метаболітів з частково очищеним катепсином L(2012) Устянська, Ольга Володимирівна; Устянская, Ольга Владимировна; Ustianska, Olha V.; Вовчук, Iрина Леонiдiвна; Вовчук, Ирина Леонидовна; Vovchuk, Iryna L.; Радіонов, Денис Борисович; Радионов, Денис Борисович; Radionov, Denys B.; Чернадчук, Сніжана Сергіївна; Чернадчук, Снежана Сергеевна; Chernadchuk, Snizhana S.; Петров, Сергій Анатолійович; Петров, Сергей Анатольевич; Petrov, Serhii A.В статті вивчався вплив тіаміну та основних його метаболітів на активність частково очищеного катепсину L. Встановлено, що зв’язування тіаміну та його метаболітів з молекулою частково очищеного катепсину L відбувається за рахунок піримідинової частини молекули, а активація фермента реалізується завдяки циклічній тіазоловій частині тіаміну.Документ Гомеопатичні препарати(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Еберле, Лідія Вікторівна; Устянська, Ольга Володимирівна; Eberle, Lidiia V.; Ustianska, Olha V.Методичні вказівки для проведення практичних занять з курсу «Гомеопатичні препарати» призначені для засвоєння студентами теоретичних основ з історії гомеопатії, її принципів у сучасному науковому розумінні; описані лікарські форми та їх приготування, виписування та застосування у хворих. Дано опис найбільш характерних для гомеопатії препаратів та їх призначення при поширених респіраторних і серцево-судинних захворюваннях.Документ Дослідження вмісту аскорбінової кислоти в квітковому пилку(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Устянська, Ольга Володимирівна; Александрова, Олександра Ігорівна; Еберле, Лідія Вікторівна; Боднарюк, Н. В.; Лахманюк, Ю. Р.; Ustianska, Olha V.; Aleksandrova, Oleksandra I.; Eberle, Lidiia V.Продукти бджільництва, швидко засвоюються організмом, добре переносяться та, у більшості випадків, не мають негативного впливу або протипоказань для застосування. Це призводить до їх зростаючої популярності з кожним роком. Крім того, широкий спектр корисних властивостей цих продуктів сприяє їх використанню в фармакології та медицині.Документ Епідеміологія хвороб цивілізації(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Радаєва, Ірина Миколаївна; Устянська, Ольга Володимирівна; Radaieva, Iryna M.; Ustianska, Olha V.Робочий зошит для проведення практичних занять з курсу «Епідеміологія хвороб цивілізації» створено за затвердженою програмою з курсу «Епідеміологія хвороб цивілізації». Видання містить практичні завдання, виконання яких дозволить здобувачам засвоїти знання щодо заходів з локалізації осередку інфекційних захворювань, використання епідеміологічних досліджень, профілактичних та протиепідемічних заходів щодо найбільш поширених інфекційних хвороб та тих, що мають міжнародне значення. Робочий зошит адресований студентам факультету хімії та фармації спеціальності 226 «Фармація, промислова фармація» другого (магістерського) рівня вищої освіти.Документ Загальна характеристика та класифікація сучасних методів дослідження біологічних систем. Звукові методи дослідження в клініці. Ч. І [Електронний ресурс] : метод. вказівки(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Устянська, Ольга Володимирівна; Шкодовська, Анна Марія Ігорівна; Ustianska, Olha V.Методичні вказівки для проведення практичних занять з курсу «Сучасні методи дослідження біологічних систем» призначені для вивчення студентами методів дослідження біологічних систем та органів, що необхідні для діагностики різноманітних захворювань людини. Методичні вказівки для лабораторних занять з дисципліни розроблені до розділу «Загальна характеристика та класифікація сучасних методів дослідження біологічних систем» та теми «Медична візуалізація. Звукові методи дослідження в клініці».Документ Загальна характеристика та класифікація сучасних методів дослідження біологічних систем. Спектроскопічні методи аналізу. Ч. ІI [Електронний ресурс] : метод. вказівки(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Устянська, Ольга Володимирівна; Шкодовська, Анна Марія Ігорівна; Ustianska, Olha V.Методичні вказівки для проведення практичних занять з курсу «Сучасні методи дослідження біологічних систем» призначені для вивчення студентами методів дослідження біологічних систем та органів, що необхідні для діагностики різноманітних захворювань людини. Методичні вказівки для лабораторних занять з дисципліни розроблені до розділу «Загальна характеристика та класифікація сучасних методів дослідження біологічних систем» та теми «Спектроскопічні методи аналізу».Документ Небезпека вмісту канцерогенів в харчових продуктах(2015) Радаєва, Ірина Миколаївна; Поліщук, Любов Миронівна; Устянська, Ольга Володимирівна; Баштан, Cвітлана Олександрівна; Ustianska, Olha V.; Radaieva, Iryna M.Розглянуто вплив канцерогенів на організм людини. Обґрунтовано доцільність раціонального харчування.Документ Основи медичних знань. Догляд за хворими і постраждалими (І частина)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Устянська, Ольга Володимирівна; Радаєва, Ірина Миколаївна; Ustianska, Olha V.; Radaieva, Iryna M.Методичні вказівки «Основи медичних знань. Догляд за хворими і постраждалими» (І частина) для проведення практичних занять з дисципліни «Основи медичних знань» для засвоєння теоретичних основ, виконання практичних завдань з відповідями на контрольні запитання, тести, ситуаційні завдання для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 226 «Фармація, промислова фармація» та першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 102 Хімія (ОНП «Фармацевтична хімія»). Також методичні вказівки будуть корисними для здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей.Документ Основи фізіології, гігієни праці та виробничої санітарії. Ч.1. Санітарно-гігієнічні вимоги до показників шуму. Дія шуму на організм і здоров’я людини(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Гвоздій, Свiтлана Петрiвна; Устянська, Ольга Володимирівна; Gvozdii, Svitlana P.; Ustianska, Olha V.Метою вивчення охорони праці у вищій школі є формування у майбутнього фахівця високого рівня знань із соціальних, правових і організаційних питань охорони праці, із питань гігієни праці, виробничої санітарії, вибухової та пожежної безпеки. Випускник ЗВО має чітко усвідомлювати соціально-етичну важливість проблеми безпеки праці; уміти вирішувати типові задачі охорони праці відповідно до посадових обов’язків майбутньої професії; мати активну позицію щодо практичної реалізації принципу пріоритетності охорони життя та здоров’я працівників.Документ Педагогіка у вирішенні соціальної проблеми охорони здоров’я та безпеки молоді(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Устянська, Ольга Володимирівна; Поліщук, Л. М.; Радаєва, Ірина Миколаївна; Устянская, Ольга Владимировна; Ustianska, Olha V.; Радаева, Ирина Николаевна; Radaieva, Iryna M.Потреба здорового способу життя сьогодні не викликає ані сумнівів, ані заперечень. З кожним роком статистичні дані свідчать про зниження фізіологічного та психічного здоров’я молоді, що негативно позначається на демографічній ситуації у країні. В сучасних соціально-економічних умовах назріла гостра необхідність розгляду поняття «ефективність навчання» з позиції збереження здоров'я. У статті розглядається важливість педагогічної науки у вирішенні соціально значущої проблеми охорони здоров’я дітей, підлітків та студентської молоді через залучення до здорового і безпечного способу життя; аналізуються теоретичні знання з цього питанн, розглядаються фактори, які негативно впливають на здоров’я молоді. Автори статті звертають увагу на проблему оцінювання ефективності освіти, розвитку людини та збереження здоров'я. Аналізуються напрямки педагогічної діяльності, розробки специфічних підходів, здоров’язберігаючих технологій, форм і методів педагогічних дій, які б позитивно впливали на процес навчання і виховання учнівської молоді з метою безпеки, збереження та укріплення їх здоров'я. Збереження здоров’я школярів і молоді, від якого залежить здоров’я наступних поколінь, є найважливішим державним завданням. Авторами підкреслюється, що повна реалізація здоров’язберігаючих освітніх технологій можлива в разі охоплення одночасно всіх складових і компонентів як освітньої системи в цілому, так і у формуванні здорового способу життя. Метою та завданням роботи є: аналіз дослідження вітчизняних і зарубіжних авторів з даної теми; надання рекомендацій щодо формування у студентів культури здоров’я та безпеки.Документ Перша долікарська допомога з основами БЖД. Частина 1. Перша долікарська допомога при НС(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Устянська, Ольга Володимирівна; Радаєва, Ірина Миколаївна; Ustianska, Olha V.; Radaieva, Iryna M.Методичні вказівки для проведення практичних занять з курсу «Перша долікарська допомога з основами БЖД» призначені для засвоєння здобувачами вищої освіти теоретичних та практичних знань з надання першої долікарської допомоги при різних надзвичайних ситуаціях, невідкладних станах та проведення профілактично-оздоровчої роботи з питань безпеки життєдіяльності для збереження власного здоров’я та життя і здоров’я найближчого оточення.Документ Перша долікарська допомога з основами БЖД. Частина 2. Захист населення під час НС техногенного та воєнного характеру(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Устянська, Ольга Володимирівна; Радаєва, Ірина Миколаївна; Ustianska, Olha V.; Radaieva, Iryna M.Методичні вказівки «Перша долікарська допомога з основами БЖД. Ч. 2. Захист населення під час НС техногенного та воєнного характеру» для проведення практичних занять з дисципліни «Перша долікарська допомога з основами БЖД» для засвоєння теоретичних основ, виконання практичних завдань з відповідями на контрольні запитання, тести, ситуаційні завдання для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 226 «Фармація, промислова фармація», першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 102 Хімія (ОНП «Фармацевтична хімія») та спеціальності 102 Хімія. Також методичні вказівки будуть корисними для здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей.