Перегляд за Автор "Pavlova, Valeriia V."
Зараз показуємо 1 - 20 з 27
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Андрагогіка(2023) Нагорна, Наталія Володимирівна; Павлова, Валерія Валеріївна; Nahorna, Nataliia V.; Pavlova, Valeriia V.Методичні рекомендації містять методичні матеріали до семінарських занять, рекомендацій до виконання практичних завдань та самостійної роботи, перелік питань до поточного контролю, теми для реферативних досліджень та рекомендована література. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки.Документ Андрагогічна модель навчання в системі професійно-педагогічної освіти дорослих(2022) Нагорна, Наталія Володимирівна; Павлова, Валерія Валеріївна; Nahorna, Nataliia V.; Pavlova, Valeriia V.У статті наголошено на актуальність освіти дорослих в умовах сьогодення. Обґрунтовано андрагогічну модель навчання та виявлено головну її відмінність від педагогічної. Розкрито роль методу моделювання, який сприяє систематизації знань про досліджуваний об’єкт. Представлено і проаналізовано андрагогічні моделі професійно- педагогічної освіти. Схарактеризовано андрагогічну модель інтерактивного навчання та умови її використання. Окреслено структуру концептуальної моделі, що визначається методологічною базою та логікою дослідження. Обґрунтовано методологічні засади професійної-педагогічної підготовки фахівців. Проаналізовано особливості кожного представленого блоку андрагогічної моделі. Доведено, що специфіка навчання дорослої людини відбувається відповідно до її віку, освітніх та життєвих потреб, реальних можливостей, індивідуальних особливостей і досвіду, психіки і фізіології, уміння пристосуватися до суспільних перетворень, готовність до змін, здатність навчатися впродовж життя. Підкреслено, що модель навчання дорослих побудована на основі інтеграції принципів навчання дорослих, неперервної освіти та професійної підготовки фахівців. Проаналізовано соціально-психологічні установки здобувачів: самосвідомість, досвід, готовність до навчання, мету навчання, використання отриманих знань, умінь, навичок, участь у процесі навчання. Визначено діяльнісні й рольові установки здобувачів та педагогів, специфіку організації процесу навчання, що передбачає самостійне визначення параметрів навчання і формування знань, умінь і навичок, побудову індивідуальної траєкторії навчання. Схарактеризовано педагогічні умови, які забезпечують ефективність процесу підготовки дорослих. Підкреслено основна умова – короткий термін навчання, який вимагає застосування інтенсивних форм навчання.Документ Гейміфікація як засіб навчання студентів ЗВО(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Добринін, В. П.; Павлова, Валерія Валеріївна; Pavlova, Valeriia V.У зв'язку з швидким розвитком технологій та поширенням цифрових навчальних середовищ, парадигма навчання в закладах вищої освіти відчутно змінюється. Сучасні студенти, які виросли в епоху інформаційних технологій, вимагають більш інтерактивних та методів, що залучають до навчання. Від традиційних лекційних форматів до інтегрованих цифрових середовищ, де грає важливу роль гейміфікація.Документ Дидактичні аспекти застосування проектної технології навчання в підготовці магістрів освіти(2019) Павлова, Валерія Валеріївна; Pavlova, Valeriia V.У статті розглянуто особливості організації та узагальнення досвіду використання проектної технології у процесі професійної підготовки викладача вищої школи в умовах магістратури. Визначено роль проектної технології під час підготовки педагогічних кадрів. Висвітлюється досвід використання проектної технології навчання в підготовці магістрів освіти. За допомогою проектної технології магістранти набувають знань і умінь зі спеціальності, підвищують рівень освіченості, ерудиції, вдосконалюють педагогічну майстерність, поповнюють професійні знання, розширюють професійний кругозір. Застосування проектної технології в підготовці магістрів освіти сприяє створенню умов для глибокого й повного засвоєння навчального матеріалу курсу, виробленню вмінь і навичок проектування майбутньої педагогічної діяльності, розвитку гнучкості та критичності мислення, творчих і дослідницьких здібностей, підвищенню комунікативної активності, формуванню здатності до інноваційної діяльності.Документ Завдання розвитку студентьского самоврядування в Україні(Одесский национальный университет имени И. И. Мечникова, 2010) Павлова, Валерія Валеріївна; Pavlova, Valeriia V.Сучасне суспільство вимагає від випускника вузу не тільки певного рівня і об’єму знань, але і самостійності мислення, здатності до творчої діяльності, можливості ухвалення рішення і покладання на себе відповідальності за доручену справу. На перший план висувається завдання вдосконалення управління системою освіти, в якій вища школа є частиною безперервної освіти, що несе основне навантаження щодо формування майбутньої еліти нації, її духовного багатства.Демократизація суспільного життя неухильно спричиняє за собою перехід на демократичні рейки соціальних інститутів і припуска є розмежування компетенцій на різних рівнях між органами управління освітою і навчальним закладом.Документ Коуч-технології в освіті дорослих(Бондаренко М. О., 2020) Павлова, Валерія Валеріївна; Pavlova, Valeriia V.Постановка проблеми, її актуальність. Серед чинників, що визначають актуальність проблеми освіти дорослих можна виділити політичну ситуацію в державі й соціально-економічні зміни в ній, стан ринку праці, перетворення в освіті тощо. Починаючи з середини ХХ ст., освіта дорослих стає одним із найважливіших засобів розвитку суспільства і людини. Пріоритетним напрямом є модернізація освіти, спрямована на удосконалення змісту, форм і методів освітньої діяльності як неперервної, що забезпечує формування особистості, здатної до саморозвитку і навчання упродовж всього життя. В Україні навчання впродовж життя поки що не визнано стратегічним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти. Проте, одним із пріоритетних напрямків розвитку освіти дорослих є визнання необхідності і подальше поширення неперервної освіти. Організаційні форми особистісно-професійного розвитку дорослих, технології особистісно-професійного розвитку різних категорій дорослих, зокрема коуч-технології в освіті дорослих сприяють розкриттю внутрішнього потенціалу особистості.Документ Методика викладання у вищій школі(2023) Павлова, Валерія Валеріївна; Нагорна, Наталія Володимирівна; Pavlova, Valeriia V.; Nahorna, Nataliia V.Методичні рекомендації містять орієнтовні питання до семінарських занять, завдання для самостійної роботи, рекомендовану літературу та перелік питань для підсумкового контролю. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів спеціальності «Освітні, педагогічні науки» та допомагають при підготовці до семінарських занять, оформлені робіт при самостійному виконанні завданьДокумент Освітнє середовище ЗВО: складові компоненти(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Пустовий, І. А.; Павлова, Валерія Валеріївна; Pavlova, Valeriia V.Актуальність дослідження визначається проблемою створення освітнього середовища вищого навчального закладу, котре постає як певна система умов–ресурсів, які забезпечують якісну фахову освіту особистості. Дослідники зосереджують значні зусилля на вивченні такого феномену як освітнє середовище ЗВО.Документ Освітнє середовище сучасного університету та його роль в становленні майбутнього фахівця(Букаєв В. В., 2023) Павлова, Валерія Валеріївна; Pavlova, Valeriia V.Необхідність інноваційного розвитку освітнього процесу сучасного університету зумовлюється тим, що в сучасних умовах відбувається якісний розвиток соціокультурної динаміки суспільства. А відтак, в рамках технологій формування особистості майбутнього фахівця, зважаючи на різні фактори впливу на його особистість, маємо розглядати і вплив освітнього середовища. Тобто майбутньому фахівцеві необхідні не лише знання та можливості набуття практичних умінь у предметній сфері, а й розвиток його здібностей як фахівця, маємо допомогти йому вдосконалити форми як професійного, так і особистісного самовдосконалення в суспільстві. Велика увага при такому підході приділяється розгляду впливу освітнього середовища на особистість майбутнього фахівця.Документ Освітні вимірювання та статистичні методи обробки даних(2023) Павлова, Валерія Валеріївна; Нагорна, Наталія Володимирівна; Pavlova, Valeriia V.; Nahorna, Nataliia V.Методичні рекомендації містять орієнтовні питання до практичних занять, практичні завдання, завдання для самостійної роботи, методичні рекомендації до проведення практичних занять. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів спеціальності «Освітні, педагогічні науки» та допомагають при підготовці до практичних занять, оформлені робіт при самостійному виконанні завдань.Документ Освітній коучинг в системі вищої професійної освіти(Бондаренко М. О., 2020) Павлова, Валерія Валеріївна; Тарасова, М. М.; Pavlova, Valeriia V.Якість модернізації сучасної вищої освіти багато в чому залежить від характеру протікання інноваційних процесів і визначається особливостями такої інновації, а саме інноваційним потенціалом середовища і педагогічного колективу. Болонський процес визначив важливі принципи розвитку європейської вищої освіти у ХХІ столітті, один із яких — переорієнтація на особистість студента як активного суб’єкта навчально-виховного процесу, перехід від викладання до учіння, самокерованого навчання. Це зумовлює переосмислення парадигми вітчизняної освіти, пошук нових механізмів надання знань і забезпечення їх якості. Водночас постає проблема відповідності зовнішнього забезпечення якості навчання внутрішнім процесам студента, актуалізації навчально-пізнавальної мотивації, пізнанню індивідуальних особливостей і розкриттю його творчого потенціалу. Забезпечити внутрішню стійку мотивацію студента до опанування професійними компетентностями покликаний коучинг як технологія навчання. Коучінг в освіті є темою мало вивченою, навіть за межами нашої країни, тому розвиток цього напряму є надзвичайно актуальним, зважаючи на мету освіти щодо формування нової генерації громадян.Документ Особливості формування здорового способу життя студентської молоді(ДонНУ імені Василя Стуса, 2021) Павлова, Валерія Валеріївна; Пак, О. І.; Pavlova, Valeriia V.Актуальність дослідження полягає у тому, що з розвитком нових технологій, інтернету та телебачення відбувається безпосереднє залучення індивідів до інформаційного простору практично із народження, водночас все менше уваги надається саме формуванню здорового способу життя. Сьогодні проблеми загрози здоров’ю розглядається як одна з найважливіших, особливо серед молоді. В Україні формування здорового способу життя молоді стало важливою соціально-економічною та гуманітарною складовою державної політики.Документ Педагогічна взаємодія майбутніх викладачів вищої школи як наукова проблема(Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління, 2023) Павлова, Валерія Валеріївна; Ларюкова, А. В.; Pavlova, Valeriia V.Останніми роками Україна приділяє велику увагу підвищенню академічних стандартів і забезпеченню якісної освіти у закладах вищої освіти. Акценти на особистісно-практико-орієнтованому, студенто-центрованому навчанні в організації освітнього процесу, на злободенності проблем оптимізації підготовки здобувачів у закладах вищої освіти диктують певні, модернізовані, критерії професійності викладача ЗВО: інтелектуальна активність, творче мислення, участь у суспільних проектах та ініціативах, соціальна активність, розвинені комунікативні навички, удосконалення цифрових компетентностей, здатність до міжособистісної взаємодії в межах професійного середовища тощо.Документ Педагогічна конфліктологія(Олді плюс, 2024) Павлова, Валерія Валеріївна; Pavlova, Valeriia V.Методичні рекомендації містять орієнтовні питання до семінарських занять, практичні завдання та завдання для самостійної роботи, рекомендовану літературу та перелік питань для підсумкового контролю. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів спеціальності «Освітні, педагогічні науки» та допомагають при підготовці до семінарських занять, оформлені робіт при самостійному виконанні завдань.Документ Педагогічні умови використання ділових ігор у закладах вищої освіти(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Рабошапко, А. О.; Павлова, Валерія Валеріївна; Pavlova, Valeriia V.На сучасному етапі розвитку освітнього простору в Україні виникла гостра необхідність орієнтації змісту і технологій навчання на розвиток індивідуальності майбутніх фахівців, які б у максимальному ступені були б спрямовані на професійне вдосконалення під час фахової підготовки. Основне завдання освіти полягає у формуванні у майбутніх фахівців якостей, необхідних для життя в суспільстві та нових соціальних відносин. Забезпечити виконання цих завдань можливо за умови поєднання традиційних методик навчання із новітніми педагогічними технологіями, в тому числі ігровими, чим і визначається актуальність дослідження.Документ Педагогічні умови формування методичної компетентності майбутніх викладачів вищої школи в процесі магістерської підготовки(2022) Павлова, Валерія Валеріївна; Нагорна, Наталія Володимирівна; Pavlova, Valeriia V.; Nahorna, Nataliia V.У статті розглянуто проблему формування методичної компетентності майбутнього викладача вищої школи, яка вимагає вирішення через реформування освіти та передбачає оновлення змісту навчання, зорієнтованого на формування ключових компетентностей. Визначено, що методична компетентність майбутнього викладача вищої школи – це інтегративна характеристика особистості, яка відображує рівень володіння методичними знаннями, вміннями діагностувати, проектувати, освоювати, відбирати зміст навчання, результати досягнення мети навчання, використовувати набутий досвід для вирішення широкого кола методичних завдань. Проаналізовано сутність поняття «педагогічні умови», під якими розуміємо таке поєднання об’єктивних і суб’єктивних чинників, які позитивно впливають на ефективність і результативність навчального-виховного процесу та дають змогу досягати здобувачам вищої освіти необхідного рівня сформованості певного виду професійної компетентності. Визначено та обґрунтовано педагогічні умови формування методичної компетентності майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури. А саме: формування стійкої мотивації через наближення навчального процесу до умов майбутньої професійної діяльності; розвиток творчих здібностей через активізацію самостійної роботи; надання навчальній роботі творчого та дослідницького характеру через включення здобувачів вищої освіти в проєктну діяльність; набуття первинного досвіду педагогічної діяльності, формування власного ставлення до обраної професії та відповідальності за свою роботу через практичну підготовку майбутніх викладачів вищої школи підчас педагогічної (асистентської) практики у ЗВО. Підкреслено, що формування методичної компетентності сприятиме розвитку творчих здібностей майбутніх викладачів вищої школи, дозволить максимально наблизити умови навчання до умов майбутньої діяльності, зорієнтує на самоосвіту і свідомий саморозвиток включення до дослідницької і проектувальної роботи.Документ Проблеми диференційованого навчання на уроках іноземної мови(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Приказюк, А. Р.; Павлова, Валерія Валеріївна; Pavlova, Valeriia V.Актуальність дослідження визначається тим, що педагогіка все частіше акцентує увагу на особистість здобувача освіти, відбувається перехід до варіативної, особистісно–орієнтованої моделі, яка зберігає усі норми та цілі навчання. Дітей не змушують адаптуватися до стандартних навчальних шаблонів, а навпаки – пристосовують шаблони до потреб учнів. Викладач іноземної мови може зіткнутися з різними проблемами під час диференційованого навчання. Педагог завжди знаходиться в активній роботі і в пошуку різнопланових підходів до навчальної групи для забезпечення ефективних результатів.Документ Розвиток дистанційного навчання в Україні(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Булаєнко, К. В.; Павлова, Валерія Валеріївна; Pavlova, Valeriia V.Актуальність дослідження визначається стрімким розвитком дистанційної форми освіти, що розпочався під час пандемії COVID-19 і триває досі через воєнний стан. Технологічний прогрес створює сприятливі умови для впровадження дистанційного навчання в українській освіті. Його розвиток може мати значний соціальний та економічний вплив, а саме, збільшити доступність освіти та підвищити кваліфікацію педагогів. З огляду на те, що українська система освіти потребує модернізації, дистанційне навчання може стати важливим інструментом для цього процесу.Документ Роль ігрових технології в становленні педагогічної майстерності майбутнього викладача(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Ларюкова, А. В.; Павлова, Валерія Валеріївна; Pavlova, Valeriia V.Актуальність дослідження полягає в тому, що гра в історії людства постійно виконувала дуже важливу роль. Перш за все, вона була і буде однією з основних складових формування особистості, виховання людини–громадянина та завжди викликає зацікавленість у вивченні різного матеріалу. Ігри мають перспективу до змін, але їх мета та сутність залишається однаковою. По-друге, гра є соціальною потребою і виконує певні суспільні функції, а саме забезпечує передавання суспільДокумент Сутність методу конкретних ситуацій (case–study) як інноваційного методу навчання(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Волкова, В. О.; Павлова, Валерія Валеріївна; Pavlova, Valeriia V.Актуальність дослідження пояснюється тим, що в останні роки, відбуваються активні зміни у сфері освіти, що пов'язано з реформами, впровадженими Міністерством освіти і науки України. Відповідно до цих реформ старі методи навчання вдосконалюються чи замінюються іншими, більш актуальними та сучасними. В даних умовах у вчителів є досить широкий спектр доступних для використання методів навчання, але кожен з них має власні переваги та недоліки, а тому необхідно ознайомитись з кожним з них для більш якісного процесу навчання.