Перегляд за Автор "Karpenko, Maksym Yu."
Зараз показуємо 1 - 20 з 20
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Gerundial and half-gerundial complexes(Освіта України, 2023) Пожарицька, Олена Олександрівна; Карпенко, Максим Юрійович; Pozharytska, Olena O.; Karpenko, Maksym Yu.У розробці представлено загальну систему неособових форм дієслова в англійській мові та базові правила використання синтаксичних комплексів з герундієм. Подані тексти для трансформацій та вправи призначені для розвитку граматичних навичок та закріплення правил. Запропонований матеріал є корисним доповненням до навчального посібника Морозової І.Б. та Степаненко О.О. «The Use of the Non-Finites» (2021) та базується на системі викладання даної теми, представленій у ньому.Документ Moods in modern English. The subjunctive & other oblique moods(Освіта України, 2023) Морозова, Ірина Борисівна; Карпенко, Максим Юрійович; Пожарицька, Олена Олександрівна; Morozova, Iryna B.; Karpenko, Maksym Yu.; Pozharytska, Olena O.У розробці представлено загальну систему способів дієслова в англійській мові та базові правила використання умовного способу дієслова разом з типовою структурою речень, для яких даний граматичний феномен є типовим. Запропонований матеріал є корисним доповненням до навчального посібника Морозової І. Б. та Пожарицької О. О. «The Use of Modal Verbs and Moods» (2022) та базується на системі викладання даної теми, представленій у ньому. Подані тексти для аналізу та вправи призначені для розвитку граматичних навичок.Документ Sensor modality in advertising discourse(Назарчук С. Л., 2024) Karpenko, Olena Yu.; Neklesova, Valeriia Yu.; Tkachenko, Hanna V.; Karpenko, Maksym Yu.; Карпенко, Олена Юріївна; Неклесова, Валерія Юріївна; Ткаченко, Ганна Володимирівна; Карпенко, Максим ЮрійовичThe article is dedicated to the study of sensory modalities in advertising discourse. Advertising discourse refers to the language and communication strategies employed in advertising messages as cohesive texts deeply embedded in real-life contexts amidst numerous accompanying background elements within an integrated communicative environment. It encompasses the linguistic choices, persuasive techniques, and stylistic features used to convey marketing messages to a target audience, aiming at attracting attention, creating desire, and encouraging action, typically towards purchasing a product or service. The aim of this article is to analyze the ways of realizing sensory modalities in advertising discourse. The object of the research is advertising discourse, the subject being manifestations of sensory modalities in advertisements. The factual material of the research was selected from the collections of popular or iconic advertisements. Advertising discourse often appeals to emotions and utilizes visual elements to communicate the intended message effectively and influence consumer behaviour. The heterogeneity of advertisements, represented by a phrase alone or in combination with a static or dynamic visual image or acoustic accompaniment, these combinations vary significantly, increasing the desirability of the advertised product to impress us daily. Different sensory modalities — visual, associated with images; auditory, associated with sounds and their perception; and kinesthetic, associated with physical sensations, as well as their manifestations, reflected in certain speech predicates –influence how we think, feel, mentally represent our experiences and make choices. The application of sensory modalities in advertising discourse is observed on three levels: on the first level, we deal with the material representation of the advertising message that results in different communicative types of advertisements; on the second level, the preferred representational system is revealed via predicates or the sensory-based words; on the third level, product names, pragmatonyms, become the bearers of sensory information, consequently appealing to human senses.Документ Аналіз художнього тексту(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2020) Карпенко, Олена Юріївна; Васильєва, Ольга Олександрівна; Карпенко, Максим Юрійович; Karpenko, Olena Yu.; Vasilyeva, Olga O.; Karpenko, Maksym Yu.Метою розробки є допомога студентам факультету романо-германської філології в опануванні аналізом англомовного художнього тексту, що є інтегральною частиною підсумкової державної атестації. У розробці представлено низку теоретичних спостережень, а також низку художніх текстів для аналізу, що сприятиме розумінню студентами диверсифікації мовних засобів, що використовуються авторами для створення бажаного художнього ефекту. Даний різновид діяльності спрямовує аналітичні пошуки студентів, не обмежуючи їх. Розраховано на студентів 4 курсу бакалаврату денного відділення іспанської філологіїДокумент Використання гіпностилістичних шаблонів лексичного рівня для навіювання і поглиблення гіпнотичного трансу в китайському гіпнотичному дискурсі(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2020) Карпенко, Максим Юрійович; Карпенко, Максим Юрьевич; Karpenko, Maksym Yu.Мета даного дослідження – навести основні лінгвістичні шаблони китайської гіпнотичної комунікації, а також висвітлити основні лінгвальні особливості навіювань у китайськомовному гіпнотичному дискурсі. Об’єктом дослідження є гіпнотичний дискурс у китайській мові, а предметом – механізми проведення гіпнотичного комунікативного акту в китайській мові. Матеріалом послугували записи мовлення гіпнотерапевтів під час гіпнотичного сеансів китайською мовою сумарним обсягом близько 100 годин. В статті було визначено, що гіпноз, тобто такий стан свідомості, який включає фокусування уваги й зниження ступеня периферичного усвідомлення, що характеризується збільшенням можливості реакції на навіювання, а саме: 1) зниженням ступеня алертності й психомоторної активності людини, що нагадує сон; 2) кооперацією людині, яка називається клієнтом, з людиною, яка називається терапевтом чи оператором; 3) збільшенням вірогідності успішного здійснення навіювання. Було зазначено основні фізіологічні симптоми гіпнотичного стану як по відношенню до зовнішніх проявів, наприклад, нерухомість, заплющення очей, розслаблення м’язів, зміна характеру дихання, уповільнення ковтання слини, автоматичні сіпання, що мають ідеомоторий характер, тощо; так і в аспекті фізіологічних змін у діяльності кори головного мозку, а саме – інтенсифікація активності відділів кори головного мозку, що відповідають за опрацювання візуальних образів, звуків, кінестетичних почуттів й частотний феномен, при якому вони активуються водночас, що називається синестезією. Було розглянуто перебіг типового сеансу гіпнотерапії, який включає в себе наступні компоненти: наведення, навіювання й виведення. Також було розглянуто гіпностилістичні шаблони, які використовуються гіпнотерапевтами задля формування стану гіпнотичного трансу у клієнта. Було висунуто пропозицію посилатись на галузь мовознавства, яка вивчає лінгвальні особливості гіпнотичного мовлення, за допомогою терміна гіпностилістика, а на процес виокремлення шаблонів гіпнотичного мовлення, що було описано – за допомогою терміна гіпностилістичний аналіз. Було виокремлено гіпностилістичні шаблони лексичного рівня.Документ Виокремлення базової одиниці Інтернет-ономастикону(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2012) Карпенко, Максим Юрійович; Карпенко, Максим Юрьевич; Karpenko, Maksym Yu.Дослідження присвячено архітектурі Інтернет-ономастикону. Зроблено спробу виокремити базову одиницю цієї архітектури. Окреслено деякі характеристики сайтонімів.Документ Гіпностилістичні шаблони навіювання в гіпнотичному дискурсі(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2020) Карпенко, Максим Юрійович; Карпенко, Максим Юрьевич; Karpenko, Maksym Yu.У статті досліджується гіпнотичний дискурс, тобто результат комунікації в ситуації гіпнотерапевтичного впливу разом із всіма (матеріальними й нематеріальними) конституентами комунікативної ситуації. При застосуванні гіпнозу гіпнотерапевт використовує гіпнотичне мовлення, яке характеризується специфічними гіпностилістичними шаблонами (патернами).Метою цієї статті є окресення лінгвальних особливостей функціонування гіпностилістичних навіювань в китайскому гіпнотичному дискурсі. Об’єктом дослідження обрано гіпнотичний дискурс в китайській мові, а предметом — механізми проведення гіпнотичного комунікативного акту в китайській мові. Матеріалом послугували транскрипти записів мовлення гіпнотерапевтів під час гіпнотичного сеансів китайською мовою сумарним обсягом 50 годин. В дослідженні було використано наступні методи: загальнонаукові методи (індукція і дедукція, аналіз і синтез, кількісний тощо) для виведення науково обґрунтованих умовиводів; загальнолінгвістичні методи (дискурсивний аналіз) для аналізу саме лінгвальної складової гіпнотичного дискурсу; використано авторську методику гіпностилістичного аналізу задля виокремлення лінгвальних шаблонів створення гіпнотичності і навіювання. Основні результати дослідження. Потужною групою лінгвальних шаблонів, що призводять до зміни вірувань, є ті, які базуються на зміні розміру рамки сприйняття. До них належать: зменшення та збільшення (було зареєстровано 213 випадків зменшення і 338 випадків збільшення), масштабування (використано 130 разів) і метафрейм (використано 73 рази). Також однією з груп навіювань, що призводять до зміни вірувань, є ті, які мають аксіологічний характер, до них відносяться: застосування до себе (використано 104 рази), стратегія реальності (використано 240 разів), ієрархія критеріїв (використано 189 разів), та контрприклад (використано 357 разів). Застосування аналізованих навіювань під час гіпноичного впливу сеансу гіпнотерапії уможливлює поглиблення трансу та, відповідно, здійснення ефективної корекції обмежуючих вірувань. Перспективи подальших досліджень вбачаються у різнобічному вивченні лінгвальних механізмів здійсення гіпнотичного впливу на реципієнта на матеріалі китайської та англійської мов.Документ Денотатно-номінативна класифікація англомовних пезонімів(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Карпенко, Максим Юрійович; Голубенко, Лідія Миколаївна; Варбанець, Тетяна Вікторівна; Карпенко, Максим Юрьевич; Голубенко, Лидия Николаевна; Варбанец, Татьяна Викторовна; Karpenko, Maksym Yu.; Golubenko, Lidiia M.; Varbanets, Tatyana V.У статті висвітлено природу й різновиди пезонімів у кореляції з їхніми денотатами — комп’ютерними іграми. Комп’ютерні чи електронні ігри мають власні дистинктивні лінгвальні особливості, через що привертають до себе увагу в тому числі й дослідників-мовознавців, проте вони наразі є мало ви- вченими в філології. Метою дослідження є опис денотатно-номінативної кла- сифікації англомовних пезонімів. Об’єктом дослідження є оніми на позначення об’єктів віртуальних світів електронних ігор в англійській мові. Предметом дослідження є англомовні пезоніми, що є назвами ігор. Для цього використову- вались описовий та таксонімічний методи. Матеріалом дослідження послугу- вали 300 пезонімів, вибрані методом суцільної вибірки з рейтингів популярних англомовних ігор різних жанрів на сайті-агрегаторі відгуків гравців про ігри. Невід’ємним компонентом кожної електронні ігри є можливість працювати на певних платформах, тобто належність до платформної парадигми. Слід зазначити, що будь-яка ігрова платформа має аналогічну будову — ігрова консоль, наприклад, це комп’ютер, що має спеціалізовану операційну систему, яку призначено для запускання суто ігрових програм. Саме через цей факт ми вважаємо терміни комп’ютерна гра й електронна гра синонімічними, оскільки будь-який придатний для ігор пристрій побудовано за принципом комп’ютера. Ще однією важливою характеристикою денотатів пезонімів є можливість чи відсутність можливості взаємодіяти з іншими гравцями, тобто її належ- ність до режимної парадигми. Результатом дослідження є ретельний опис денотатно-номінативної класифікації пезонімів згідно з трьома парадигмами класифікації їхніх денотатів: платформною, режимною та жанровою. Зна- чним здобутком дослідження є введення цієї новітньої для ономастики сфери до існуючої ономастичної терміносистеми.Документ Лінгвістичні особливості інтернет-дискурсу(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Карпенко, Максим Юрійович; Карпенко, Максим Юрьевич; Karpenko, Maksym Yu.Статтю присвячено вивченню проблем, пов’язаних з сучасним розвитком дискурсивної парадигми, зокрема, виділенню нового напрямку дискурсології, а саме інтернет-дискурсу та його лінгвістич- них особливостей. Метою цієї розвідки є встановлення особливостей природи й буття інтернет-дискурсу. Об’єктом дослідження послугував дискурс комп’ютерно- опосередкованої комунікації, предметом — його лінгвістичні особливості. Матеріалом вивчення є 1000 сайтонімів, вибраних способом суцільної вибірки. Висновки: Дискурс є результатом процесу людського спілкування. Він властивий певній ситуації в певному середовищі, включає в себе всю повноту матеріальних (здійснені інтеракції, матеріалізовані в мовленні) і нематеріальних (комунікативна ситуація) складників цього процесу і має дистинктивні лінгвальні ознаки, які можуть бути сформовані ситуацією, середовищем або шляхом передачі інформації в цьому середовищі. Тобто, дискурс є результатом комунікації в певній ситуації разом зо всіма конституентами. Видається доцільним використовувати термін електронний дискурс для посилання на всю повноту вербальної або невербальної комунікації з електронікою, а також комунікацію, опосередковану нею; термін комп’ютерний дискурс — для посилання на комунікацію в межах комп’ютерного буття, не обов’язково опосередковану Інтернетом; для посилання суто на інтернет-комунікацію — термін інтернет-дискурс. В дослідженні зосереджено увагу на такому складникові інтернет-дискурсу, як мовлення Всесвітньої павутини — WWW- дискурсі. Встановлено основні лінгвістичні риси всіх зазначених видів дискурсів.Документ Розподіл сайтонімів-композитів за компонентами-конституентами(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Карпенко, Максим Юрійович; Карпенко, Максим Юрьевич; Karpenko, Maksym Yu.В статті окреслено деякі особливості лексичного складу власних назв на позначення веб-сайтів. Об’єктом дослідження є сайтоніми — власні назви, що номінують складники Інтернету — сайти. Предметом дослідження є онімний простір Інтернету, який має власну специфіку через унікальність досліджуваних онімів. Матеріалом дослідження послугувала вибірка найчастіше відвідуваних сайтонімів обсягом у 1000 позицій, зроблена на основі списку найпопулярніших сайтів, який формується сервером компанії Alexa Internet, Inc. Виявлено загальні тенденції в номінації складених назв, що номінують сайтоніми різних функціональних зон: комунікативної, інформаційної, комерційної, рекреаційної, освітньої, файлообмінної, а також сайтонімів, які слугують назвами дорвеям. Найчастіше уживаною словотвірною моделлю, за допомогою якою творяться назви вебсайтів є словоскладання. В даній статті було виокремлено найуживаніші лексеми, що входять в склад складних за структурою сайтонімів, та зроблено спробу розтлумачити їх вибір з кута зору функціональної навантаженості сайта. Наша розвідка показує, що найчастіше уживаними компонентами сайтонімів-композитів є лексеми на позначення тематики сайту та патронімічні елементи, тобто лексеми, основним призначенням яких є категоризація сайту.Документ Сurrent Trends in Grammar(Освіта України, 2023) Морозова, Ірина Борисівна; Пожарицька, Олена Олександрівна; Карпенко, Максим Юрійович; Morozova, Iryna B.; Pozharytska, Olena O.; Karpenko, Maksym Yu.Розробка ставить собі завданням поглибити філологічну підготовку здобувачів освіти, систематизувати набуті теоретичні та практичні знання й навички та сформувати вміння користуватися здобутками сучасних граматистів як у процесі власного наукового пошуку, так і під час спілкування та викладання англійської мови. У методичних рекомендаціях наведено запитання для дискусій та QR-коди на відео з відомими граматистами.Документ Синтаксичний аналіз речення(2020) Карпенко, Олена Юріївна; Васильєва, Ольга Олександрівна; Карпенко, Максим Юрійович; Karpenko, Olena Yu.; Vasilyeva, Olga O.; Karpenko, Maksym Yu.Метою цих методичних вказівок є допомога студентам відділення англійської філології в опануванні навичками синтаксичного аналізу речення. У розробці представлено загальний план аналізу речення, весь матеріал розподілено на дві частини: аналіз простого речення та аналіз складного речення. Методичні вказівки призначені для розвитку граматичних навичок студентів відділення англійської філології факультету романо-германської філології. До того, знання та навички, які були отримані студентами під час цього курсу, мають бути продемонстрованими на державному іспиті, що значно підвищує важливість адекватного засвоєння студентами поданого матеріалу. Розраховано на студентів 4 курсу бакалаврату денного / 5 курсу заочного відділення англійської філології.Документ Структурна класифікація сайтонімів(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2013) Карпенко, Максим Юрійович; Карпенко, Максим Юрьевич; Karpenko, Maksym Yu.Статтю присвячено спробі виокремлення структурних типів сайтонімів, зокрема у межах окремих функціональних зон.Документ Структурні особливості сайтонімів англомовного сектору Інтернету(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2015) Карпенко, Максим Юрійович; Карпенко, Максим Юрьевич; Karpenko, Maksym Yu.В статті розглядаються структурні особливості сайтонімів англомовного сектору Інтернету. Зокрема, приділено увагу теоретичним засадам розмежування різних груп сайтонімів за структурним типом з урахуванням їх специфіки як окремого класу ідеонімів.Документ Теоретичні засади інтернет-ономастики(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Карпенко, Максим Юрійович; Карпенко, Максим Юрьевич; Karpenko, Maksym Yu.В дослідженні зосереджено увагу на власних назвах, притаманних комп ютерному середовищу. Запропоновано ономастичний термінологічний апарат, який би використовувався в наукових розвідках, об'єктом яких є феномени комп ютерного буття. Зокрема, детально розглянуто Інтернетонімію.Документ Типи комбінованої мотивації сайтонімів(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2015) Карпенко, Максим Юрійович; Карпенко, Максим Юрьевич; Karpenko, Maksym Yu.В дослідженні розглядаються особливості мотивації власних назв на позначення веб-сайтів, зокрема можливі комбінації різних мотивів номінації. Виділено типи комбінацій і проведено аналіз мотивації 1000 найвідвідуваніших сайтонімів.Документ Функції сайтонімів(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2014) Карпенко, Максим Юрійович; Карпенко, Максим Юрьевич; Karpenko, Maksym Yu.Порівняно з іншими розрядами онімів, сайтоніми є досить обмеженими у своїх функціях. Це відбувається в першу чергу через те, що в них є регламентована структура, а їх графічна репрезентація не може мати якесь особливе форматування або супровід, вони пишуться лише латинськими літерами та ін. Сайтоніми повинні задовольняти наступному ряду параметрів: бути унікаль- ними, бо в системі доменних імен не можуть існувати два однакові ідентифікатори, що відповідає номінативній функції; бути легкими для запом’ятовування, оскільки більша вірогідність, що користувач повернеться. Зокрема це важливо для комерційно-орієнтованих сайтів, прибуток яких є прямо пропорційним кількості відвідувань, що відповідає інформаційно-рекламній функції; вони мають викликати викликати у користувача певну психологичну реакцію, якої автор або колектив авторів бажають досягти за допомогою цього ідентифікатора. Це можна назвати сугестивною функцією, яка полягає в здатності оніма бути ефективним засобом впливу на свідомість адресата.Документ Ідеонімія англійської мови(2020) Васильєва, Ольга Олександрівна; Карпенко, Олена Юріївна; Карпенко, Максим Юрійович; Vasilyeva, Olga O.; Karpenko, Olena Yu.; Karpenko, Maksym Yu.У методичних вказівках подається основний лекційний матеріал до спецкурсу. Методичні вказівки розроблено для студентів V курсу заочної форми навчання факультету романо-германської філології і входить до освітньо-професійної програми підготовки бакалавра спеціальності 035 Філологія. Спецкурс присвячено вивченню ідеонімів, тобто власних назв на позначення результатів людської творчої діяльності, що мають духовну, інтелектуальну та мистецьку цінність. Практична цінність курсу визначається можливістю використання отриманих знань при написанні наукових праць і кваліфікаційних робіт студентів та магістрантів філологічних спеціальностей.Документ Іноземна мова у дипломатичній практиці та міжнародному спілкуванні (китайська мова)(Астропринт, 2023) Шевченко, Юлія Геннадіївна; Карпенко, Максим Юрійович; Karpenko, Maksym Yu.Методичні вказівки розраховані на поглиблене вивчення тем навчальної дисципліни «Іноземна мова у дипломатичній практиці та міжнародному спілкуванні (китайська мова)» та були розроблені відповідно до робочої програми та силабусу для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 291 «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії». Основна мета вказівок — надати методичну допомогу здобувачам вищої освіти у підготовці та вивченні тем практичних занять та в процесі самостійної роботи.Документ Історія англійської мови(Букаєв В. В., 2024) Карпенко, Олена Юріївна; Карпенко, Максим Юрійович; Karpenko, Olena Yu.; Karpenko, Maksym Yu.Розробка ставить собі завданням сформувати знання здобувачів освіти щодо розвитку англійської мови з точки зору становлення фонетичного складу, граматичних категорій, еволюції лексичної системи, дати студентам основи лінгвістичних знань, необхідних для поліпшення розуміння глибинних лінгвістичних процесів розвитку англійської мови.