Підручники, навчальні посібники та інші науково- та навчально-методичні праці ФМФІТ

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 106
  • Документ
    Методичні вказівки та завдання до самостійної роботи з спецкурсу «Основи фінансової математики» для студентів 3 курсу денної форми навчання спеціальності 113 Прикладна математика
    (2019) Васильєв, Олександр Борисович; Васильєва, Н. С.; Васильев, Александр Борисович; Vasyliev, Oleksandr B.
    Нехай P – початковий капітал (поточна або сучасна вартість), i - річна процентна номінальна ставка, n – загальний термін інвестування (в роках), m – кількість нарахувань процентів на рік, S – нарощена сума (майбутня вартість) на кінець терміну інвестування.
  • Документ
    Чисельні методи розв’язання систем лінійних алгебраїчних рівнянь
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Таірова, Марія Сергіївна; Журавльова, Зінаїда Юріївна; Журавлева, Зинаида Юрьевна; Zhuravlova, Zinaida Yu.
    Задача розв’язання лінійних алгебраїчних рівнянь (СЛАР) зустрічається в механіці, фізиці, хімії, інших галузях науки та техніки. До цієї задачі, взагалі, зводиться багато задач чисельного аналізу. Тому розв’язок систем є важливою проблемою в обчислювальній математиці. Потрібно відмітити, що при розв’язку систем ЕОМ доводиться мати справу як з великими масивами чисел(елементами матриць), які потребують великого об’єму пам’яті, так і з великим об’ємом обчислень. Крім того, на результат розв’язку можуть сильно вплинути помилки округлення, які допускаються при обчисленні на ЕОМ. Таким чином, у задачі розв’язку СЛАР з’єднується більшість проблем і особливостей як математичного, так і програмного характеру, що властиві взагалі чисельним методам. А завдяки широкому застосуванню СЛАР, питання ефективність і надійність алгоритмів та програм є важливим пунктом при розв’язку СЛАР.
  • Документ
    Основи вищої математики. Том 2. Частина 2.
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Щоголев, Сергій Авенірович; Кореновський, Аркадій Олександрович; Щёголев, Сергей Авенирович; Shchogolev, Sergiy A.
    Навчальний посібник написано відповідно до програми курсу «Вища математика», що читається студентам 1 курсу спеціальностей «географія», «геологія», «туризм». Викладено основи теорії, представлено основні практичні методи розв’язання задач, розглянуто низка прикладів, у тому числі фізичного змісту, наведено вправи для самостійної роботи. Для підготовки студентів геолого-географічних спеціальностей.
  • Документ
    Основи вищої математики. Том. 2. Частина 1.
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Щоголев, Сергій Авенірович; Кореновський, Аркадій Олександрович; Щёголев, Сергей Авенирович; Shchogolev, Sergiy A.
    Навчальний посібник написано відповідно до програми курсу «Вища математика», що читається студентам 1 курсу спеціальностей «географія», «геологія», «туризм». Викладено основи теорії, представлено основні практичні методи розв’язання задач, розглянуто низка прикладів, у тому числі фізичного змісту, наведено вправи для самостійної роботи. Для підготовки студентів геолого-географічних спеціальностей
  • Документ
    Фізика медичних аерозолів
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Калінчак, Валерій Володимирович; Черненко, Олександр Сергійович; Контуш, Сергій Михайлович; Калинчак, Валерий Владимирович; Черненко, Александр Сергеевич; Контуш, Сергей Михайлович; Kalinchak, Valerii V.; Chernenko, Oleksandr S.; Kontush, Serhii M.
    Штучні аерозолі знаходять широке застосування в багатьох областях людської діяльності: у хімічній, харчовій, парфумерно-косметичній, будівельній промисловості, медицині, сільському господарстві і т. д., що обумовлене їх високою ефективністю. Відомо, що збільшення поверхні речовини супроводжується збільшенням його активності. Малі кількості речовин, розпорошених у вигляді аерозолю, займають значний об'єм і володіють великою реакційною здатністю. У цьому полягає головна перевага аерозолів перед іншими дисперсними системами. Аерозольна форма дозволяє в побутових і промислових умовах швидко і без зайвих витрат розпилювати рідкі і порошкоподібні речовини у вигляді частинок заданого розміру. Крім того, аерозольний спосіб застосування економічно вигідний, оскільки він скорочує питому витрату речовини (у 5-10 разів) і підвищує ефективність його дії. Вивчення основних характеристик аерозолів, що знаходяться в повітрі навколо нас і в виробничих приміщеннях, направлене в основному на вирішення наступних завдань: – створення умов, сприятливих для здоров'я людей, шляхом використання передових технологій і розробки систем для очищення повітря від забруднюючих аерозолів; – прогнозування розповсюдження аерозолів в навколишньому середовищі; – контроль вмісту аерозолів у виробничих приміщеннях, коли вони можуть негативно впливати на хід технологічних процесів (проблема “чистих кімнат” у виготовленні напівпровідникових приладів і фармакології). Разом з можливістю визначення таких параметрів аерозолів, як швидкість їх розповсюдження разом з повітрям, їх здатність, наприклад, реагувати з газовими компонентами, конденсувати на собі вологу і багато інших, необхідно знати: 1) розмір частинок аерозолю як чинника, що визначає поведінку аерозольних частинок; 2) функцію розподілу частинок аерозолю по розмірах і їх концентрацію (масову або рахункову, тобто масу або число частинок в одиниці об'єму). Сучасні вимоги до визначення розмірів частинок такі високі, що зараз розроблені методи вимірювання розмірів в надзвичайно широкій області розмірів − приблизно від 0.001 до декількох сотень мікрон; природно, неможливо за допомогою лише одного методу охопити весь цей діапазон.
  • Документ
    Хімічна кінетика та масообмін
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Калинчак, Валерий Владимирович; Черненко, Александр Сергеевич; Калінчак, Валерій Володимирович; Черненко, Олександр Сергійович; Kalinchak, Valerii V.; Chernenko, Oleksandr S.
    В даному навчальному посібнику представлені теоретичні відомості, які допоможуть студентам визначати теплові ефекти, напрям, а також швидкості протікання гомогенних і гетерогенних хімічних реакцій. Посібник призначений студентам для індивідуальної роботи та самостійного розв’язку задач з курсу «Хімічна кінетика та ма- сообмін».
  • Документ
    Курс загальної фізики для біологів. Ч. 1
    (2010) Копійка, Кузьма Михайлович; Копійка, Олександр Кузьмич; Копейка, Александр Кузьмич; Kopiika, Oleksandr K.
    Курс загальної фізики для біологів в трьох частинах, побудований на лекційному матеріалі, який протягом багатьох років викладався студентам на біологічному факультеті Одеського національного уні-верситету імені І.І. Мечникова. У першій частині посібника викладені фізичні основи механіки і молекулярної фізики. Приводиться огляд фізичних методів, які мають велике практичне значення для сучасних біологічних досліджень. Навчальний посібник призначено для студентів біологічного фа-культету класичних університетів. Може бути корисним для студентів медичних вищих навчальних закладів та інших природничих спеці-альностей.
  • Документ
    Збірник задач з молекулярної фізики
    (2002) Копійка, Кузьма Михайлович; Поліщук, Дмитро Дмитрович
    Збірник задач з молекуляної фізики складений відповідно до програми курсу «Загальна фізика» фізичних спеціальностей університетів. Він охоплює основні розділи молекулярної фізики. Кожен розділ збірника має декілька параграфів. На початку кожного параграфу приведені короткі теоретичні положення, формули з даної теми, методичні вказівки та зразок розв’язання декількох типових задач даного параграфу. У кінці вміщені задачі для аудиторних та домашніх занять. Збірник містить понад 300 задач з усіх розділів молекулярної фізики, а також відповіді до них та необхідні таблиці. Задачі підібрані з різних популярних збірників, деякі складені авторами. Задачі є різного типу і різної складності. Посібник розрахований на студентів фізичних спеціальностей університетів. Може бути використаний студентами інших вузів з менш глибокою програмою.
  • Документ
    Збірник задач з механіки
    (2001) Копійка, Кузьма Михайлович; Поліщук, Дмитро Дмитрович
    Запропонований посібник є збірником задач з механіки, складених відповідно до програми курсу «Загальна фізика», для фізичних спеціальностей університетів. Він містить понад 200 задач з усіх розділів механіки, розміщених у логічній послідовності, в порядку їх ускладнення. До збірника включені найбільш характерні і типові задачі, які автори склали на основі існуючої науково-методичної літератури по даному розділу фізики. Наведені на початку кожного розділу короткі теоретичні відомості, а також методичні вказівки і приклади розв’язування типових задач роблять збірник корисним і зручним для використання студентами та викладачами. Посібник розрахований на студентів фізичних спеціальностей університетів. Може бути також використаний студентами інших вузів, які бажають поглибити свої знання з механіки.
  • Документ
    Курс загальної фізики для біологів. Ч. 3
    (2011) Копійка, Олександр Кузьмич; Копейка, Александр Кузьмич; Kopiika, Oleksandr K.
    В третій частині посібника «Курс загальної фізики для біологів» розглянуто основні поняття і закони оптики, атомної та ядерної фізики. Головну увагу приділено розумінню читачем основ і змісту фізичних явищ, а також встановленню границь застосування законів, що їх описують. Викладений матеріал покликаний сприяти розвитку у студентів навиків фізичного мислення, вмінню ставити і розв’язувати ними конкретні задачі. Навчальний посібник буде корисним для студентів біологічних, медичних, агротехнічних та інших природничих спеціальностей вищих навчальних закладів. В III заключній частині посібника «Курс загальної фізики для біологів» викладено основи електромагнітної та квантової теорії світла, основи атомної фізики з елементами квантової механіки і в кінці коротко розглянуто фізику атомного ядра. В основу цього випуску, так само як і в попередні частини посібника, покладений курс лекцій з загальної фізики, який читається студентам біологічного факультету Одеського національного університету. Викладення значної частини матеріалу пов’язано з великими методичними труднощами. Автор прагнув показати основні ідеї, їх фізичний зміст, методи дослідження і результати, отримані сучасною фізикою, уникаючи складного математичного апарату. При цьому зверталась достатньо велика увага на спадковість сучасної і класичної фізики, неминучу цінність тих результатів класичної фізики, без засвоєння яких важко про- никнутися ідеями сучасної фізики, зрозуміти її методи і усвідомити здобутки. Третя частина посібника написана у відповідності до програми нормативної дисципліни «Фізика» циклу природничо- наукової підготовки студентів кваліфікації «бакалавр біології». Зміст включає три змістовних блоки — оптика, атомна та ядерна фізика. Кожен змістовний блок складається з окремих розділів або, інакше кажучи, тем. В розділах з оптики основна увага приділялась розгляду принципових питань, пов’язаних з фізичною суттю оптичних явищ, таких як інтерференція, дифракція, поляризація, взаємодія світла з речовиною, які необхідно знати при формуванні світогляду майбутнього фахівця. В той же час в посібник, хоча і в невеликому об’ємі, включені питання прикладного характеру. Незамінним інструментом для біологів є мікроскоп, тому доцільно розглянути питання геометричної оптики, які коротко викладені в розділах оптики. В наш час у біології досить інтенсивно проводяться дослідження первинних молекулярних механізмів, що лежать в основі біологічних процесів. Основу для таких досліджень дає квантова теорія, елементи якої розглядаються в розділах атомної фізики. Для вивчення змін в живих організмах, що наступають внаслідок впливу на них іонізованого випромінювання, необхідні знання з ядерної фізики, основи якої також коротко розглянуті в останньому розділі. З ряду причин автором були опущені або дуже коротко висвітлені деякі питання програми. Тому передбачається, що в процесі вивчення матеріалу студенти, які бажають розширити свої знання, можуть користуватися іншою навчальною літературою. Труднощі, які виникли при написанні третьої частини посібника, не могли не привести до певних недоліків. Автор заздалегідь вдячний всім, хто повідомить йому свої зауваження та поради, і висловлює щиру вдячність професорам В. С. Стащу- ку, О. Є. Сергєєвій, В. Б. Роганкову за рецензування рукопису.
  • Документ
    Курс загальної фізики для біологів. Ч. 2.
    (2011) Копійка, Кузьма Михайлович; Копійка, Олександр Кузьмич; Kopiika, Oleksandr K.; Копейка, Александр Кузьмич
    У другій частині курсу загальної фізики для біологів викладено фізичні основи електрики, магнетизму та електромагнетизму. Головну увагу приділено з’ясуванню суті та змісту законів і понять, що входять до означених розділів фізики та мають велике практичне застосування у сучасній біології. Посібник розраховано на студентів біологічних спеціальностей, а також може бути корисним студентам медичних, аграрних та інших природничих спеціальностей вищих навчальних закладів. Зміст II частини посібника «Курс загальної фізики для біологів» складає вчення про електрику і магнетизм. Вивчення цих розділів для біологів має велике загальнонаукове і практичне значення. Вони, по-перше, формують сучасний світогляд майбутнього фахівця, розуміння ним різних електромагнітних явищ. На лабораторних заняттях, що супроводжують лекційний курс, відпрацьовують вміння користуватись різними електротехнічними і радіотехнічними приладами, які пов’язані як з професіональною, так і з господарською діяльністю. Це дуже важливо, особливо в наш час, коли в Україні йде гуманітаризація освіти, і фізика в загальноосвітніх навчальних закладах вивчається в незначних об’ємах. По-друге, розділи електрика і магнетизм створюють фундаментальну базу для вивчення різних біологічних процесів, наприклад: біоелектричні явища, що зумовлені виникненням біоелектричних потенціалів, біоенергетичних процесів, пов’язаних з генерацією та переносом енергії, чи електричних імпульсів в живих об’єктах. Тому уявлення про те, що студентам-біологам достатньо шкільних знань з фізики, є невірним. На сучасному етапі розвитку науки і техніки фахівець-біолог повинен мати достатнє розуміння і світосприйняття природних явищ. Лише за таких умов він буде фахівцем високого класу, конкурентоспроможним, здатним розв’язувати складні завдання в своїй професійній діяльності. Незважаючи на невелику кількість годин, що відводяться на вивчення розділів, автори намагались зробити виклад матеріалу послідовним, аргументованим, математично не завантаженим. В короткому математичному вступі приведені основні поняття, формули, а також теореми, якими користуються для описування електростатичних, магнітних і електромагнітних полів. Зміст посібника включає два змістовні блоки, кожен з яких поділяється на змістові модулі, або теми. В цілому він відповідає програмі нормативної дисципліни «Загальна фізика» для біологічних спеціальностей. Кожна тема закінчується контрольними питаннями та завданнями для самоконтролю. Навчальний посібник написано на основі лекційного та інших методичних матеріалів, які застосовувались на протязі багатьох років при проведенні занять із студентами біологічного факультету Одеського національного університету ім. І. І. Мечникова. Автори щиро вдячні академіку Національної академії наук України, професору Л. А. Булавіну, професорам А. М. Куценко і О. Є. Сергєєвій за рецензування рукопису та корисні зауваження.
  • Документ
    Химическая кинетика и массообмен
    (2012) Калинчак, Валерий Владимирович; Черненко, Александр Сергеевич; Калінчак, Валерій Володимирович; Черненко, Олександр Сергійович; Kalinchak, Valerii V.; Chernenko, Oleksandr S.
    Пособие предназначено для индивидуальной работы и самостоятельного ре- шения задач по курсу «Химическая кинетика и массообмен» студентов, спе- циализирующихся на кафедре теплофизики.
  • Документ
    Прикладная физика аэрозолей
    (2012) Калинчак, Валерий Владимирович; Контуш, Сергей Михайлович; Черненко, Александр Сергеевич; Калінчак, Валерій Володимирович; Контуш, Сергій Михайлович; Черненко, Олександр Сергійович; Kalinchak, Valerii V.; Kontush, Serhii M.; Chernenko, Oleksandr S.
    Методическое пособие предназначено для практических и лабораторных ра- бот, решения задач из курса «Физика аэрозолей» для студентов кафедры теп- лофизики физического факультета Одесского национального университета им. И.И. Мечникова. Пособие содержит короткие теоретические сведения по ос- новным темам, а также примеры решения задач, список предлагаемых для са- мостоятельного решения задач и лабораторные работы касательно каждой из тем. Предлагаемый материал основан на курсах общей физики: «Механика», «Молекулярная физика», «Электричество» и «Оптика».
  • Документ
    Механика жидкости и газа
    (2013) Калинчак, Валерий Владимирович; Черненко, Александр Сергеевич; Калінчак, Валерій Володимирович; Черненко, Олександр Сергійович; Kalinchak, Valerii V.; Chernenko, Oleksandr S.
    Научное издание содержит конспект лекций для части спецкурса «Механика жидкости и газа и физика аэрозолей», который читается на кафедре теплофизике Одесского националь- ного университета имени И.И. Мечникова.
  • Документ
    Основи астрофізики
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Панько, Олена Олексіївна; Панько, Елена Алексеевна; Panko, Olena O.
    Завдання до самостійної роботи «Основи астрофізики» створено до курсу «Загальна астрономія», що входить до освітньо-професійної/освітньо-наукової програми підготовки бакалавра напряму 104 – фізика та астрономія. Завдання дозволяють студентам ознайомитися із базовими уявленнями про характеристики та основні схеми телескопів, оцінювати можливість проведення обраного методу спостережень за допомогою того чи іншого астрономічного обладнання, навчитися визначати фізичні характеристики зір та галактик, використовуючи спостережний матеріал. Для студентів, що далі обирають спеціалізацію «астрономія», Завдання до самостійної роботи «Основи астрофізики» є практичною основою для засвоєння курсів «Астрофізика» та «Прибори та методи астрофізики». «Позагалактична астрономія» Відповідно до начальних програм та планів половина часу, що призначений на засвоєння матеріалу курсу, припадає саме на самостійну роботу студента. Разом з тим особливості викладання дисциплін астрономічного циклу потребують зворотного зв’язку між викладачем та студентом. Регулярне та своєчасне виконання завдань для самостійної роботи, які пропонуються у методичних рекомендаціях, дозволяють не тільки засвоїти основні уявлення зорне небо та небесну сферу, але ще й робити це на підставі спеціально відібраного спостережного матеріалу. Завдання для самостійної роботи розташовано у методичних рекомендаціях відповідно до лекційного матеріалу, але без жорсткої прив’язки до кожної лекції. Завдання виконуються послідовно. Всі необхідні для роботи довідкові відомості наведено у тексті. Для кожного завдання на початку сформульовано ціль роботи та наведено теоретичні відомості, після яких сформульовано контрольні запитання. Власне у завданнях для виконання студенти мають можливість застосовувати теоретичні знання. Відповіді для завдань не приводяться. Значна частина завдань виконується з використанням комп’ютерів, тому й самі методичні рекомендації призначені у першу чергу для використання як електронний ресурс. В ході виконання завдань формуються вміння, навички та компетенції відповідно до вимог програми підготовки бакалаврів. Якість виконання завдань студент може оцінити під час консультації з викладачем.
  • Документ
    Кінематика та фізика тіл Сонячної системи
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Панько, Олена Олексіївна; Панько, Елена Алексеевна; Panko, Olena O.
    Завдання до самостійної роботи «Кінематика та фізика тіл Сонячної системи» створено до курсу «Загальна астрономія», що входить до освітньо- професійної/освітньо-наукової програми підготовки бакалавра напряму 104 – фізика та астрономія. Завдання дозволяють студентам ознайомитися із базовими уявленнями про видимий та дійсний рух тіл сонячної системи, законами що описують рух планет та супутників, навчитися використовувати закони Кеплера, а також засвоїти принципи визначення розмірів окремих елементів деяких тил Сонячної системи. Для студентів, що далі обирають спеціалізацію «астрономія», Завдання до самостійної роботи «Кінематика та фізика тіл Сонячної системи» є практичною основою для засвоєння курсів «Небесна механіка» та деяких розділів курсу «Астрофізика». Відповідно до начальних програм та планів половина часу, що призначений на засвоєння матеріалу курсу, припадає саме на самостійну роботу студента. Разом з тим особливості викладання дисциплін астрономічного циклу потребують зворотного зв’язку між викладачем та студентом. Регулярне та своєчасне виконання завдань для самостійної роботи, які пропонуються у методичних рекомендаціях, дозволяють не тільки засвоїти основні уявлення про кінематику на фізичні властивості тіл Сонячної системи, але ще й робити це на підставі спеціально відібраного спостережного матеріалу. Завдання для самостійної роботи розташовано у методичних рекомендаціях відповідно до лекційного матеріалу, але без жорсткої прив’язки до кожної лекції. Завдання виконуються послідовно. Всі необхідні для роботи довідкові відомості наведено у тексті. Для кожного завдання на початку сформульовано ціль роботи та наведено теоретичні відомості, після яких сформульовано контрольні запитання. Власне у завданнях для виконання студенти мають можливість застосовувати теоретичні знання. Відповіді для завдань не приводяться. Значна частина завдань виконується з використанням комп’ютерів, тому й самі методичні рекомендації призначені у першу чергу для використання як електронний ресурс. В ході виконання завдань формуються вміння, навички та компетенції відповідно до вимог програми підготовки бакалаврів. Якість виконання завдань студент може оцінити під час консультації з викладачем.
  • Документ
    Зоряне небо та небесна сфера
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Панько, Олена Олексіївна; Панько, Елена Алексеевна; Panko, Olena O.
    Завдання до самостійної роботи «Зоряне небо та небесна сфера» створено до курсу «Загальна астрономія», що входить до освітньо-професійної/освітньо-наукової програми підготовки бакалавра напряму 104 – фізика та астрономія. Завдання дозволяють студентам ознайомитися із базовими уявленнями про небесну сферу, сузір’я, основними принципами створення систем координат в астрономії та будовою зораних атласів, уяснити особливості видимості світил на різних широтах та у різні пори року. Для студентів, що далі обирають спеціалізацію «астрономія», Завдання до самостійної роботи «Зоряне небо та небесна сфера» є практичною основою для засвоєння курсів «Сферична астрономія» та «Загальна астрометрія». Відповідно до начальних програм та планів половина часу, що призначений на засвоєння матеріалу курсу, припадає саме на самостійну роботу студента. Разом з тим особливості викладання дисциплін астрономічного циклу потребують зворотного зв’язку між викладачем та студентом. Регулярне та своєчасне виконання завдань для самостійної роботи, які пропонуються у у методичних рекомендаціях, дозволяють не тільки засвоїти основні уявлення зорне небо та небесну сферу, але ще й робити це на підставі спеціально відібраного спостережного матеріалу. Завдання для самостійної роботи розташовано у методичних рекомендаціях відповідно до лекційного матеріалу, але без жорсткої прив’язки до кожної лекції. Завдання виконуються послідовно. Всі необхідні для роботи довідкові відомості наведено у тексті. Для кожного завдання на початку сформульовано ціль роботи та наведено теоретичні відомості, після яких сформульовано контрольні запитання. Власне у завданнях для виконання студенти мають можливість застосовувати теоретичні знання. Відповіді для завдань не приводяться. Значна частина завдань виконується з використанням комп’ютерів, тому й самі методичні рекомендації призначені у першу чергу для використання як електронний ресурс. В ході виконання завдань формуються вміння, навички та компетенції відповідно до вимог програми підготовки бакалаврів. Якість виконання завдань студент може оцінити під час консультації з викладачем.
  • Документ
    Комп'ютерне моделювання фізичних процесів у середовищі WolframMathematica (інтерактивний навчальний посібник)
    (2016) Кулінський, Володимир Леонідович; Кулинский, Владимир Леонидович; Kulinskyi, Volodymyr L.
    Посібник містить інтерактивні ноутбуки та шаблони для виконання завданнь по курсу. Посібник призначено для студентів першого курсу магістратури ОНУ імені І.І. Мечникова спеціальності «Фізика та астрономія». Публікується за рішенням КТФА ОНУ імені І.І. Мечникова, протокол № 5 від 1 грудня 2016 року.
  • Документ
    Методичні вказівки для самостійної роботи з дисціплини "Економетрика". [Ч. Б]
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2014) Яровий, Анатолій Трохимович; Страхов, Євген Михайлович; Страхов, Евгений Михайлович; Яровой, Анатолий Трофимович; Strakhov, Yevhen M.; Yarovyi, Anatoliy T.
    Методичні вказвки для самостійної роботи з дисципліни "Економетрика" дя студентів напрямків підготовки 6.040201 математика, 6.040301 прикладна математика, 6.030501 економічна теорія, 6.030203 міжнародні економічні відносини, 6.030601 менеджмент
  • Документ
    Методичні вказівки для самостійної роботи з дисціплини "Економетрика". [Ч. А]
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2014) Яровий, Анатолій Трохимович; Страхов, Євген Михайлович; Страхов, Евгений Михайлович; Яровой, Анатолий Трофимович; Strakhov, Yevhen M.; Yarovyi, Anatoliy T.
    Методичні вказвки для самостійної роботи з дисципліни "Економетрика" дя студентів напрямків підготовки 6.040201 математика, 6.040301 прикладна математика, 6.030501 економічна теорія, 6.030203 міжнародні економічні відносини, 6.030601 менеджмент