Факультет міжнародних відносин, політології та соціології
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Факультет міжнародних відносин, політології та соціології за Ключові слова "054 соціологія"
Зараз показуємо 1 - 20 з 34
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ SMM (social media marketing) як технологія та професійне середовище: специфіка та динаміка(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Сторіяско, Катерина СергіївнаНа сучасному етапі розвитку суспільства відзначається активне проникнення нових інформаційних технологій в усі сфери життя. Не є винятком і канали комунікації. Виникнення та активне використання соціальних мереж поступово призвело до появи нової професійної діяльності, що іменується SMM (social media marketing). З’являються вакантні робочі місця на ринку праці, поступово зростає попит на професію, а разом з цим збільшується кількість освітніх курсів, семінарів, тренінгів у напрямку SMM, адже цій спеціальності не навчають у державних освітніх закладах.Документ Академічна доброчесність як основа сталого розвитку університету(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Д'якова, Дарія ОлександрівнаОб’єкт дослідження - академічна доброчесність у вищих школах світу. Предметом дослідження є розвиток університетів при дотримання принципів академічної доброчесності. Мета дослідження: вивчення фактичного стану академічної культури і факторів, що іх визначають в навчально-пізнавальній діяльності студентів. Завданням роботи є: розкрити сутність терміну" доброчесність", історію та чинники, які зумовили виникнення поняття; вивчити стан проблеми шляхом аналізу документів, матеріалів академічних дискусій, наукових публікацій тощо; виявити цінності та мотивацію студентів, що лежать в основі навчально-пізнавального процесу; з'ясувати роль Академічної Доброчесності у вищих навчальних закладах світу та порівняти закордонний досвід з українським; дослідити досвід закордонних практик з запровадження кодексів честі, системи честі; дослідити стадії формальної процедури розгляду порушення правил академічної поведінки закордонних університетів; виявити проблемні аспекти української освіти і яким чином можливо було б їх подолати; проаналізувати новий Закон про освіту, ст.42. виявити основні чинники, що зумовлюють виникнення недоброчесної поведінки у студентських колах; проаналізувати результати анкетування 10-ти ВНЗ України, проведеного у 2016р. Методи дослідження: Дослідження базується на використанні низки загальнотеоретичних методів, принципів і підходів. При написанні роботи використовується методи порівняльний та історичний.Документ Аналіз мереживних мемів (memes) з використанням програми контекстного пошуку(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Кондратюк, Катерина ПавлівнаУ 21 столітті інтернет-меми стали справжнім феноменом Інтернет культу-ри. Маючи вірусний характер розповсюдження, вони з великою швидкіс-тю розповсюджуються по мережі та набувають чималу популярність. Ін-тернет-меми можуть відображати переживання та почуття користувачів, а також впливати на формування образу реальності .Документ Взаємодія в кредито-банківській системі: соціотехнологічний аспект(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Чернявська, Тетяна СергіївнаAктуaльніcть дaнoї теми пoлягaє в тoму, щo в Укpaїні cпocтеpігaєтьcя знaчний інтеpеc дo бaнківcькиx уcтaнoв. Cуб'єкти гocпoдapcькoї діяльнocті тa фізичні ocoби зa виникнення фінaнcoвиx тpуднoщів вcе чacтіше звеpтaютьcя дo бaнків для oтpимaння у тимчacoве кopиcтувaння кoштів. Вoднoчac іcнує неoбxідніcть тлумaчення тa oкpеcлення меxaнізмів здійcнення бaнкaми кpедитнoї діяльнocті. Фopмувaння cиcтеми теopетичниx знaнь cфеpи кpедитниx взaємoвіднocин, щo виникaють між бaнківcькoю уcтaнoвoю і пoзичaльникoм - юpидичнoю чи фізичнoю ocoбoю, oтpимaння знaнь щoдo пpийняття pішень пpo нaдaння кpедитів і мінімізaції кpедитниx pизиків, виявлення ocнoвниx етaпів і меxaнізмів opгaнізaції кpедитнoгo пpoцеcу у бaнку тa ocoбливocтей кoнтpoлю і pегулювaння кpедитнoї діяльнocті з бoку НБУ і бaнківcькиx уcтaнoв.Документ Вимоги ринку праці та професійні орієнтації сучасних підлітків(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Осіпова, Марія ДмитрівнаРозбудова України передбачає осмислення процесу стaновлення й розвитку ринку праці. Вимоги ринку праці до професійної орієнтації сучасних підлітків передбaчає осмислення стaновлення й розвитку процесів, умов професійної орієнтації та технологій як одного із головних чинників професійного самовизначення підлітків в умовах сучасних суспільних змін та технологічного й технічного прогресу сучасного суспільствa. Процес формування ринку праці є складним та тривалим, він пов'язаний з еволюцією самого ринку праці. Кожен етап соціально – економічного розвитку формує нові потреби до нових поколінь, наново переосмислює особливості та вимоги до соціально професійних вмінь та навичок, потребує нових сучасних технологій підготовки фахівців. Забезпечення високого рівня підготовки нових кваліфікованих кадрів, дотримання адекватної взаємодії вимог ринку праці та підготовлених до праці фахівців вимагає визначення вибору професії, реалізації соціальних інтересів між роботодавцем та працівником. Запобігання виникненню нових загроз щодо безробіття можливе за умов постійного суспільного моніторингу та дослідження. Ця тема є важливою для соціологів і є одним з пріоритетних завдань соціології.Документ Відношення старшого покоління до конфліктів в молодіжному середовищі(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Незамаєва, Юлія МиколаївнаОб’єкт - старше покоління віком від 45 років, предметом виступає відношення до конфліктів в молодіжному середовищі, ціллю – спостереження специфіки відношення старшого покоління до конфліктів у молодіжному середовищі. Надалі можемо визначити задачі даного дослідження: 1. охарактеризувати вивчення теоретичних основ конфліктів в молодіжному середовищі; 2. проаналізувати основні види молодіжних конфліктів; 3. розглянути міжпоколіний конфлікт як соціальну проблему; 4. визначити основні характеристики міжпоколінного конфлікту в сім'ї; 5. розробити програму соціологічного дослідження.Документ Генерація "Z" в цифровому світі: особливості поведінки(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Знаменська, Еліна ЄвгенівнаРозвиток мультимедійних технологій в Україні у XXI столітті призводять до появи специфічних форм створення і поширення інформаційних і комунікаційних моделей для дітей і підлітків. Вивчення можливостей цифрового світу- потужної середовища та інструменту для розвитку особистості, що підростає - набуває особливого значення в соціологічній науці.Документ Генерація мілленіалів: експерименти з життям та трансформація споживання(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Вердиш, Володимир ВасильовичПокоління, яке винаходить, вводить, творить і в той же час руйнує - нові уявлення, розрив шаблонів, відхід від стереотипів. Можна сказати зіткнення одного тисячоліття з другим через мелленіалов. Невід'ємний зв'язок нинішнього покоління та розвитку цифрових технологій, все це викликає справжній інтерес до вивчення даної проблематики.Документ Гравці квест - кімнат: досвід типологічного аналізу(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Костенко, Анастасія ЮріївнаМетою дослідження є вивчення особливостей поведінки гравців квест-кімнат та виокремлення типів гравців відповідно їхніх ролей, мотивів та цілей (на прикладі квест-кімнати «Винодел», міста Одеси). Досягнення поставленої мети передбачає вирішення наступних дослідницьких задач: Проаналізувати соціологічні, психологічні і філософські теорії гри і виділити соціальні параметри ігрового процесу; Розглянути умови виникнення квест-кімнат та їх трансформації; Визначити основні характеристики та функції квест-кімнат; Провести типологічний аналіз групової поведінки гравців квест-кімнат. Об’єктом дослідження виступають гравці квест-кімнат. Предметом - соціальні параметри поведінки гравців квест-кімнат. Методи дослідження: Надійність і достовірність отриманих результатів забезпечувалася послідовною й логічно несуперечливою реалізацією методологічної основи дослідження на всіх етапах, застосуванням сукупності методів, адекватних цілям і завданням дослідження. Основним методом отримання соціальної інформації виступило: польове включене спостереження груп гравців.Документ Дозвільні практики студентської молоді(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Ворожейкіна, Анна АнатоліївнаОб'єктом дослідження є дозвілля студентської молоді. Предметом дослідження є дозвільна діяльність сучасної студентської молоді. Мета дослідження полягає в соціодіагностиці, типізації практик дозвільної діяльності та розробки рекомендації, щодо покращення форм організації дозвілля. Досягнення поставленої мети передбачає вирішення наступних дослідницьких завдань: Уточнення поняття «дозвілля» в контексті сучасної студентської молоді; Виявлення сутності , критеріїв та підходів вивчення студентської молоді; Розглянути види дозвільних переваг молодих людей, а також його негативні аспекти; Уточнити влив ціннісних орієнтацій на дозвілля студентської молоді Провести емпіричний аналіз дозвільних уподобань молоді в місті Одесі; Сформувати методичні рекомендації покращення форм організації дозвілля студентської молоді.Документ Діти, як об'єкт соціологічного дослідження: теоретичні, методологічні та етичні проблеми(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Понуренко, Аліна ЮріївнаАктуальність роботи обумовлена необхідністю глибокого вивчення дитинства як об'єкта дослідження в соціології дитинства, а також, виявлення теоретичних, методологічних і етичних проблем і шляхів їх вирішення. Актуальність дослідження дитинства обумовлена трансформаціями, яким піддається суспільство в цілому і діти як соціальна група. Складність і постійна динаміка об'єкта змушують обирати ті підходи, які здатні вловити специфічність і неповторність даного явища. Соціологія дитинства в поєднанні з накопиченими як всередині, так за межами даної дисципліни теоретичними матеріалами має на увазі таку методологію вивчення дитинства, яка здатна вловити трансформації всередині цього соціального конструкту.Документ Діяльність в місцевих українських ЗМІ (на прикладі міста Одеси)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Фараджова, Айгюн Алім гизиЗaсоби мaсової інформaції (ЗМІ) - пресa, рaдіо, телебaчення - це сaмостійнa індустрія, якa нaпрaвленa на стaновлення певної громaдської думки, нaціонaльної політичної свідомості та сaмосвідомості нaселення із зaстосуванням організаційно-технічних комплексів, для зaбезпечення мaсового вирaжування і певну передачу словесної, обрaзної та які признaчені музичної інформaції.Документ Етнодевіація як соціальний феномен(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Юрдик, Христина СергіївнаДана робота присвячена теоретичному та порівняльному аналізу проявів етнодевіації серед українського суспільства, а саме, вивченню проявів девіантної поведінки серед ромського населення та порівняння побуту та поведінки українок, що вийшли заміж за мусульман. А також детальне вивчення основних понять, які являються ключовими у даній роботі. Етнодевіація, в даній роботі, розуміється як повне або часткове неприйняття (заперечення) з боку окремих етнічних груп, етносів і народів (народностей) морально-етичних, правових, корпоративних, традиційних, релігійних і інших норм і правил, що регулюють життєдіяльність державо-утворювального етносу (нації). В той же час девіантність невід'ємна від злочинності, оскільки є складовою механізму переходу до злочинної поведінки через делінквентне, тобто правопорушуюче, що не тягне за собою кримінальної відповідальності. Злочинність є крайнім видом негативного відхилення від норми, будучи підсистемою девіантності, оскільки будь-яке порушення правової норми за своєю суттю одночасно зневажає моральну норму як загальносоціальний або навіть загальнолюдський еталон і призводить до порушень в системі соціальних стосунків. Таким чином, в даній роботі етнодевіантність включає і делінквентність, і злочинність.Документ Жінка в політиці України: соціальний портрет(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Тютюненко, Катерина СергіївнаЖінка, її права і свободи завжди була об’єктом соціологічних досліджень, історично так склалося, що суспільство маючи певні стереотипи стосовно жіночої ролі дискримінує її і не дає можливості проявляти свою амбітність. Роками, столлітями жінки боролися за свої права, об’єднувались у різноманітні жіночі рухи по всьому світі, вони прагнули досягти рівності в правах з чоловіками і бути прийняті суспільством на побутовому та соціальному рівні. Феміністичний рух, що почався ще у 19 столітті надалі набуває великої популярності. На сьогоднішній день у час розвинених технологій, ми не позбулись стереотипного мислення стосовно участі жінок у політиці, їх прагнення займати високі пости, тощо. Політика – майже єдина сфера життя суспільства, в якій, на думку всіх жінок, існує утиск за статтю, і являє єдиний блок питань, що викликав і викликає різкі розбіжності у поглядах чоловіків і жінок.Документ ЗМІ та проблеми масового маніпулювання(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Смичек, Яна ОлексіївнаНа початок двадцять першого століття сучасні засоби масової інформації (ЗМІ) відіграють важливу роль у формуванні суспільної свідомості громадян. Вони виступають як творчої, так і руйнівною силою суспільного організму. ЗМІ можуть як консолідувати аудиторію, так і роз'єднувати її. Засоби масової інформації сприяють формуванню громадянського суспільства, залучаючи широку аудиторію і кожну особистість в соціальній творчісті, пропонуючи на обговорення гострих проблем і різні точки зору. ЗМІ традиційно впливають на суспільну свідомість та поведінку людей, спонукаючи їх до досягнення тієї чи іншої мети. В періоди еволюційного розвитку структури та функцій ЗМІ, як правило, вносять вклад в стійке функціонування суспільства в цілому. Проте, в перехідну епоху розвитку суспільства окремі структури ЗМІ здобувають інші темпи життя, вони можуть розвиватися поза співфункціонування один з одним та суспільством в цілому, що проявляється у вираженні ідей та інтересів, іноді далеких від суспільних потреб. Все, що ми дізнаємось про наше суспільство та навіть про світ, в якому ми живемо, ми дізнаємося із ЗМІ, - вважає німецький соціолог Н. Луман [5].Документ Корпоративна культура в сучасній огранізації: соціологічний аспект(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Фуфаєва, Дар'я АнатоліївнаНа сьогоднішній день існує тенденція зростання значущості корпоративної культури і її ролі в управлінні організаціями. Соціальні організації цікавлять багато громадських наук, головним чином, соціологічних і економічних, які і визначають основне відношення до цього об'єкту вивчення. У всьому світі корпоративна культура має величезне значення для нормального функціонування компанії. Будь-яка успішна компанія підтримує яскраво виражену культуру, найбільш відповідну її цілям і яка відрізняє її від інших організацій.Документ Корупція як соціальний феномен(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Дегтярьова, Анна ОлександрівнаКорупція є широко поширеною проблемою в Україні. У 2016 році в Індексі сприйняття корупції міжнародної організації Transparency International Україна зайняла 131-ше місце зі 176 країн, що досліджувалися (поряд з Росією і Казахстаном. Ще в 2007 році Україна займала 118-те місце (зі 179 країн, що досліджувалися протягом року). На думку багатьох міжнародних та українських експертів корупція є сьогодні в Україні найважливішою проблемою, більш того, головною загрозою нормального розвитку суспільства. В умовах тотальної корумпованості всіх галузей влади на всіх рівнях принципово неможливо вирішити жодної соціальної, економічної, політичної проблеми. Негативні наслідки, породжувані цим явищем, не тільки перешкоджають прогресивному, поступальному розвитку суспільства, але й являють серйозну загрозу інтересам національної безпеки країни.Документ Кінокритика як комунікативна практика популяризації кіно(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Матвійчук, Олексій СергійовичМетою дослідження є виявлення функції і ролі сучасної кінокритики в популяризації кіно. Досягнення мети передбачає вирішення таких завдань: 1. визначити соціальні функції кінематографу та кінокритики; 2. дослідити трансформацію понять «комунікативна практика», «критика», «кінематограф»; 3. розглянути кінокритику як інструмент отримання відгуків на кіновитвір для подальшої інтерпретації твору; 4. дослідити способи формування кінокритикою уявлення про кінофільм у глядача; 5. заналізувати українські кіноплатформи, зокрема інтернет-кіноресурси, друковані видання, телепрограми та кінофестивалі. Об'єктом нашого дослідження є кінокритика. Предмет дослідження – вплив кінокритики як комунікативної практики на популяризацію кіно.Документ Мовні перешкоди та їх подолання в процесі євроінтеграції України(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Костіна, Тетяна ОлександрівнаНа сьогоднішній день влада України обрала головним напрямком для розвитку української держави - вступ до Європейського Союзу. Цей шлях не тільки відкриває для України нові перспективи розвитку, а й надає можливість співпрацювати з розвиненими європейськими країнами, що, в свою чергу, допоможе нашій державі зміцнити свої позиції в системі світових відносин. Співпраця між Україною та ЄС є важливою для обох сторін.Документ Моделі стилів споживання: соціологічний аналіз секонд-хенда(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Фурса, Поліна ГеннадіївнаУ сучасному українському суспільстві процес споживання відіграє одну з основних ролей у функціонуванні механізмів соціальної диференціації та ідентифікації, і, як наслідок, формує ідеологію споживання як світоглядний простір. Споживання стає атрибутом нерівності, соціальних і культурних практик. Та є не тільки якістю соціального статусу, а й показником культурного рівня соціальної системи.