Факультет романо-германської філології
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Факультет романо-германської філології за Ключові слова "011 освітні, педагогічні науки"
Зараз показуємо 1 - 18 з 18
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Динаміка ціннісних орієнтацій студентів в умовах аномічного суспільства(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Алексєєва, Вікторія ОлександрівнаАктуальність теми дослідження. Сучасне українське суспільство знаходиться в умовах тотальних соціально-економічних трансформацій. Кожного дня ми стикаємося з прикладами безнормативності у всіх сферах суспільного життя серед різних верств населення, з відсутністю загальноприйнятої системи цінностей та норм. Цей є соціальна аномія, стан безнормативності. Відсутність чіткої системи цінностей призводить до того, що «свобода споживання» та егоїстичний індивідуалізм протистоять ідеям справедливості, суспільної солідарності та розвитку своїх здібностей задля загального щастя та розвитку цивілізації загалом. Дані суперечності в суспільно-економічних відносинах актуалізують питання виховання молодіДокумент Мовний портфель як засіб формування лексичної компетенції бакалаврів англійської філології(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Воробйова, Валерія ОлександрівнаАктуальність теми. Економічні та соціальні умови мирового суспільного розвитку в епоху глобалізації визначають нові завдання і потреби в системі вищої освіти, а саме, необхідність підготовки компетентних, комунікабельних та конкурентоспроможних фахівців, які не тільки володіють глибокими професійними знаннями та вміннями, а й готових до вирішення професійних завдань в умовах полімовного науково-освітнього середовища. Відповідно, в системі освіти значна увага приділяється пошуку ефективних технологій навчання іноземним мовам, які інтегрують потенціал лінгводидактичного інструментарію для проектування умов, принципів, коригування змісту і засобів навчання, зовнішньої оцінки його результатів і рефлексії щодо процесу та результатів вивчення мови. В якості однієї з таких технологій в цьому дослідженні розглядається Європейський Мовний Портфель (далі ЄМП).Документ Моніторинг динаміки розвитку бізнес-освіти в Україні(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Ненастьєва, Ганна АнатоліївнаУ дипломній роботі представлений результат дослідження проблеми якості бізнес-освіти в Україні. Розкриті теоретичні основи дослідження, з’ясований зміст основних категорій: якість освіти, бізнес-освіта, моніторинг. Визначені методологічні основи побудови бізнес-освіти в Україні на основі аналізу програм бізнес-шкіл та університетів. Проаналізовано досвід моніторингового дослідження якісного стану розвитку бізнес-освіти в УкраїніДокумент Оптимізація управління освітнім процесом у закладах вищої освіти(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Леонова, Олена ВолодимирівнаУ магістерській роботі досліджено проблему управління освітнім процесом у сучасних закладах вищої освіти. Визначено сутність поняття «управління освітою». Запропоновано шляхи оптимізації управління освітнім процесом на підставі досвіду організації освітнього процесу у закладах вищої освіти в інших країнах світу. Виявлено та обґрунтовано сім засобів ефективного покращення управління освітнім процесом, які спонукають як викладачів, так і студентів до творчого підходу в своїй праці, а також сприяють підвищенню статуса закладу вищої освіти на ринку вищої освіти: вільний вибір студентами предметів, що вивчаються; колективні проектні роботи; співпраця з підприємствами щодо фінансування проектів / студентів; діджиталізація ЗВО; дистанційне навчання; освітній туризм для викладачів. В умовах динамічності і невизначеності зовнішнього середовища ЗВО необхідно адекватно реагувати на мінливі освітні потреби суспільства і запити економіки, враховувати їх різноманіття (стати студіючою організацією), але при цьому, як педагогічній системі, здійснювати функцію передачі існуючої культури і формування її майбутнього стану. Розуміння освітнього процесу ЗВО як відкритої системи, що самоорганізується, яка знаходиться в постійному інформаційному обміні з єдиним інформаційним простором, зумовило появу потреби в ініціюванні механізмів управління, що активують її саморозвиток.Документ Організаційно-педагогічні основи попередження корупції у закладах вищої освіти(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Панченко, Тетяна ВячеславівнаУ період становлення та розвитку української держави дедалі більшої гостроти набувають питання загальнолюдських та морально-правових цінностей. Корупція в Україні, без перебільшення, найважливіша проблема, без вирішення якої будь-які реформи будуть приречені. Це одна з основних перешкод на шляху переходу нашої країни до якісно нового рівня побудови демократичної, правової, соціально-орієнтованої та економічно розвинутої держави. Як показують проведені дослідження, корупція в Україні зайняла помітне місце в структурі суспільних відносин, набула системного характеру і в багатьох випадках підмінила офіційні нормативно врегульовані відносиниДокумент Особливості педагогічної освіти в Німеччині(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Бровкіна, Руслана ІванівнаАктуальність теми. У розвитку вітчизняної педагогіки в даний час спостерігається якісно новий етап. Проблема оновлення сучасної системи освіти пов'язана зі зміною педагогічної парадигми, спрямованої на інтернаціоналізацію, що обумовлює великий інтерес до зіставлення моделей культури, освіти різних країн і народів. Набуває потреби знайти найбільш повну інформацію про роботу зарубіжних вчених в галузі освіти для того, щоб більш об'єктивно оцінити ефективність різних елементів зарубіжного досвіду, ознайомитися з різними новаціями в галузі педагогіки, перейняти позитивний досвід, досягнення і не повторювати помилок.Документ Педагогічна освіта в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Кисельова, Людмила АнатоліївнаУ дипломній роботі представлений результат дослідження проблеми педагогічної освіти в Україні. Розкриті теоретичні основи дослідження, з’ясований зміст основних категорій: педагогічна освіта, система педагогічної освіти, структура педагогічної освіти. Визначені методологічні основи побудови педагогічної освіти в Україні на основі аналізу Законів України «Про освіту», «Про вищу освіту», Концепції розвитку педагогічної освіти (2018). Проаналізовані зміни у системі педагогічної освіти, пов’язані із запровадженням реформи Нова українська школа.Документ Педагогічні засади впровадження інтерактивних технологій у процес навчання студентів закладів вищої освіти(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Щербина, Юлія ВолодимирівнаАктуальність дослідження. Основне завдання вищої педагогічної освіти України – підготовка фахівців європейського зразка, всебічно розвинутих компетентних педагогів з високим рівнем культури праці та здатністю до гнучкого мислення, що дозволяє самостійно поновлювати набуті знання, розширювати професійний кругозір і педагогічну майстерність. Суспільна потреба в ініціативних, авторитетних, всебічно освічених фахівцях актуалізує соціальне замовлення на підготовку педагогів нової генерації, здатних застосувати найновіші досягнення педагогічної теорії та практики у процесі творчої самореалізаціїДокумент Педагогічні умови впровадження ТРВЗ-технології у процес професійної підготовки майбутніх менеджерів(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Іващенко, Ольга СергіївнаАктуальність теми. Сучасний соціальний і економічний розвиток країни, що характеризується нестабільністю, жорсткою конкуренцією, постійними змінами ринкової кон’юнктури, потребує кваліфікованих, ініціативних менеджерів, які, по-перше, матимуть ґрунтовну теоретичну й практичну підготовку з фаху, по-друге, зможуть самостійно приймати рішення, пов’язані з професійною діяльністю та створювати власними силами нові науково-технічні цінностіДокумент Радіо-інтерв'ю як засіб розвитку педагогічної майстерності майбутнього викладача англійської мови(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Мартинюк, Катерина АндріївнаВ умовах модернізації системи освіти в Україні перед вищою школою стоїть завдання підготовки широкого кола фахівців з глибокими і фундаментальними теоретичними знаннями і практичною підготовкою. Одним з напрямків діяльності класичних університетів є професійно-педагогічна підготовка випускників до роботи у вищих навчальних закладах. Це пояснює необхідність впровадження у заклади вищої освіти нового, більш широкого підходу до професійного навчання, освіти, розвитку магістратури і вимагає особливої уваги до формування особистісно-орієнтованих якостей майбутніх наукових і педагогічних кадрівДокумент Розвиток лексичних навичок студентів факультету романо-германської філології (англійське відділення) методом тренінгу(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Алєксєєвець, Маріанна СергіївнаАктуальність теми. У методиці викладання іноземних мов в останнє десятиліття значна увага приділяється лексичному компоненту мовної компетенції, що пояснюється переосмисленням природи мови і ролі лексичних одиниць. Це вносить свої корективи в розробку методики викладання іноземної мови. Незважаючи на наявність досліджень, присвячених системній презентації лексики і організації тренування її використання в мовній діяльності, практика викладання практичної англійської мови, бесіди з викладачами, результати діагностуючих і контрольних зрізів показують, що у студентів мовних факультетів в недостатній мірі сформовані навички оперування складною в семантичному відношенні лексикоюДокумент Розвиток творчих здібностей студентів в процесі позааудиторної гурткової роботи ( на прикладі гуртка з виготовлення штучних квітів)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Вітковська, Марина ВікторівнаАктуальність теми дослідження. Педагогічна наука веде активний пошук шляхів вдосконалення підготовки професійних кадрів. Вища освіта має давати системні знання про професійну сферу діяльності, формувати особистісні якості фахівця, вказувати на необхідність виявлення творчого потенціалу особистості, формування відповідних умінь та навичок. Такі цілі дозволяють створювати гуманістичні реформаторські тенденції в освіті, спрямовані на створення умов для розвитку та самореалізації особистості. У Законі України «Про освіту» ( 2017 р.), Концепції Нової Української школи акцентується увага на необхідність формування і розвитку творчих здібностей учнів та молоді, як одного з основоположних принципів реформування і модернізації вітчизняної освітиДокумент Тенденції розвитку вищої філологічної освіти вУкраїні та за кордоном(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Рибальченко, Катерина ПетрівнаУ магістерській роботі досліджено проблему із визначенням тенденцій розвитку вищої філологічної освіти, як складової системи вищої освіти в Україні в контексті світових тенденцій розвитку освіти. Визначені основні світові тенденції розвитку вищої освіти на початку ХХІ столітті, загалом основні тенденції розвитку системи вищої освіти України у контексті світових та євроінтеграційних процесі, основні світові тенденції розвитку філологічної освіти на початку ХХІ століття, тенденції розвитку філологічної освіти України у контексті світових та євроінтеграційних процесів. На базі дослідження, визначено та обґрунтовано основні тенденції розвитку системи вищої освіти та філологічної освіти в Україні у контексті світових та євроінтеграційних процесівДокумент Управління процесом формування економічної компетентності майбутніх фахівців неекономічних спеціальностей(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Хріпко, Анна ВолодимирівнаСучасний етап розвитку освіти характеризується необхідністю підвищення компетентності майбутнього фахівця відповідно до запитів суспільства, тому що в умовах ринкової системи виникає неминуче перетворення знань у товар, а цінність будь-якого освітнього і наукового досягнення визначається ринковою ціною, попитом на нього. Основною вимогою до освіти стає формування мобільної, усебічно розвиненої особистості, здатної адаптуватися до соціально-економічних змін і успішно реалізовуватися в умовах інформатизації суспільства. Зміна концептуальних засад сучасної освіти, що окреслюється в основних положеннях вітчизняних нормативно-правових документів, міжнародних актах, які забезпечують реалізацію Болонського процесу, передбачає перенесення основних акцентів із сфери отримання особистості на розвиток її творчих здібностей. Зростає потреба в креативних педагогічних кадрах, спроможних працювати в сучасних умовах розвитку державності України, здатних створити оптимальні умови свого саморозвитку, самоосвіти і самореалізації як упродовж навчання в закладах освіти різних типів і профілів, так і впродовж усього життяДокумент Феномен управлінського спілкування в теорії і практиці освітнього менеджменту(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Бурчанова, Тетяна ВіталіївнаАктуальність теми дослідження. В умовах демократизації та модернізації національної системи освіти домінуючою стає здатність керівників здійснювати гуманістичний підхід в управлінні, виявляти високу психологічну компетентність у взаємодії з підлеглими, вміння встановлювати ділові та доброзичливі стосунки у педагогічному колективі. Практичне розв’язання завдань, поставлених перед системою освіти України процесами державотворення, кардинальними змінами у суспільно-політичному та економічному житті суспільства, вимагає належної підготовленості керівників до ефективного керування загальноосвітніми навчальними закладами у складних умовах сьогодення, а також вияву оптимального – колегіального стилю управлінського спілкування з членами педагогічного колективу й провідними учасниками освітнього простору.Документ Формування науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів іноземних мов(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Чалюк, Анастасія ЛеонідівнаАктуальність і доцільність теми дослідження. Питання розвитку сучасної цивілізації невід’ємно пов’язане з ефективністю пізнавальних процесів індивіда. Його здатність на основі накопичених знань, сформованих умінь розвивати власний духовний світ, прагнути до самовдосконалення та самозростання набуває неабиякої значущості. Особливої важливості в означеному аспекті набуває підвищення ефективності підготовки майбутніх учителів іноземних мов, а саме культури наукової праці, аналітичного мислення, професійно-творчих умінь; на цьому наголошується в Законах України «Про освіту», «Про вищу освіту», Національній доктрині розвитку освіти України у ХХІ столітті, Національній стратегії розвитку освіти в Україні на 2012-2021 рокиДокумент Формування інтелектуальної ініціативи майбутніх учителів іноземних мов(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Попіль, Катерина ОлександрівнаАктуальність дослідження. В сучасних умовах входження України в європейські економічні і культурно-освітні структури, активної глобалізації всіх сфер суспільства, фахівці мають бути не тільки компетентні у своїй професії, але й здатні дати адекватну відповідь викликам сьогодення. Отже, одним із завдань закладів вищої освіти є підготовка компетентних, конкурентоспроможних фахівців, здатних успішно розв’язувати проблемні завдання, гнучко й нестандартно мислити, вміти пристосовуватись до швидких змін умов життя у полікультурному середовищіДокумент Шляхи і засоби підвищення мотивації студентів природничих спеціальностей до вивчення англійської мови професійного спрямування(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Кожин, Наталія ОлегівнаВ умовах сучасної глобалізації, коли помітно збільшився інтерес до вивчення іноземних мов, зокрема англійської як мови міжнародної комунікації, проблема мотивації до навчання іноземної мови професійного спрямування є відкритою та актуальною. Одним із стратегічних завдань вищої освіти, згідно з Програмою розвитку освіти в Україні на XXI століття, є досягнення якісно нового рівня мобільності та професійно-практичної підготовки фахівців. Сучасний спеціаліст високого рівня зобов’язаний постійно вдосконалювати свої знання, уміння та навички в умовах стрімкого науково-технічного прогресу.