Підручники, навчальні посібники та інші науково- та навчально-методичні праці ФПСР, Соціальна робота
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Підручники, навчальні посібники та інші науково- та навчально-методичні праці ФПСР, Соціальна робота за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 31
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методичні рекомендації до написання дипломних робіт ОКР «бакалавр» напряму підготовки «Соціальна робота»(2016) Дунаєва, Лариса Миколаївна; Варнава, Уляна Володимирівна; Хлівнюк, Тетяна Петрівна; Брагар, Марина Іванівна; Varnava, Uliana V.; Khlivniuk, Tetiana P.; Bragar, Maryna I.; Dunaieva, Larysa M.Тематика дипломних робіт складається провідними викладачами кафедри i затверджується на першому в навчальному році засіданні. Зазначений перелік не є вичерпним, студент може самостійно сформулювати тему дипломної (бакалаврської) роботи i з відповідним обґрунтуванням подати заяву про затвердження завідувачу кафедри. Студенти мають визначитися щодо теми дипломної (бакалаврської) роботи протягом 2–3 тижня, на останньому курсі навчання (вересень-жовтень). При виборі теми необхідно враховувати, що в межах однієї форми навчання, як правило, не допускається виконання дипломної (бакалаврської) роботи за однією i тією ж темою двома чи більше студентами, тому лаборант кафедри має інформувати студентів про вже обрані теми дипломних робіт. В окремих випадках, зумовлених винятковим збігом обставин (зміна законодавства, стажування за кордоном, перехід на іншу роботу тощо), допускається зміна чи уточнення затвердженої теми дипломної (бакалаврської) роботи. Тема роботи повинна відповідати наказу ОНУ імені І.І.Мечникова про затвердження тем дипломних бакалаврських робіт. Студентові слід мати на увазі, що наукове дослідження – це цілеспрямоване вироблення нових знань, які розкривають нові явища в суспільстві та природі, для використання їх у практичній соціальній діяльності. З’ясовуючи об’єкт, предмет, мету й завдання дослідження, необхідно зважати на те, що між ними й темою дипломної (бакалаврської) роботи є системні логічні зв’язки. Виконання бакалаврської роботи передбачає оволодіння й застосування теоретичних знань щодо методології наукового дослідження і практичних навичок його організації та проведення. Уміння поставити наукову проблему, сформулювати її актуальність, спланувати й провести емпіричне дослідження та проаналізувати його результати; самостійно аргументувати висновки; узагальнювати та систематизувати враховуються під час оцінювання бакалаврської роботи як такі, що наочно підтверджують і засвідчують теоретико-методологічний рівень кваліфікації випускника і його спроможність до самостійної роботи. Бакалаврська робота повинна відповідати кваліфікаційним вимогам стосовно змісту, мати структуру, яка дає змогу продемонструвати логіку зв'язків між явищами та процесами, які описуються.Документ Історія соціальної роботи : методичні вказівки для самостійної роботи студентів заочної форми навчання напряму підготовки 231(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Гладченко, Світлана Володимирівна; Gladchenko, Svitlana V.Курс «Історія соціальної роботи» займає важливе місце в системі підготовки спеціалістів в галузі організації і менеджменту соціальної роботи. За роки незалежності України соціальна робота пройшла кілька етапів становлення та розвитку. За цей час створено державну систему центрів соціальних служб для молоді, виникли різноманітні служби, ініціаторами яких стали як державні структури, так і громадські організації. Наразі підготовку соціальних педагогів,, соціальних працівників, підвищення професійної кваліфікації фахівців здійснюють понад 30 вищих навчальних закладів. Постійно зростає кількість наукових досліджень з цієї проблематики, виходять друком видання, в яких представлений як зарубіжний, так і національний досвід, теоретичні й практичні напрацювання. Регулярним стало обговорення різноманітних питань соціальної роботи на міжнародних, національних, регіональних конференціях, семінарах, «круглих столах». Вагомою складовою процесу становлення і розвитку соціальної роботи в Україні продовжують залишатися проекти й програми соціального спрямування, що здійснюються за допомогою міжнародних організацій.Документ Соціальна робота з жінками : методичні вказівки для самостійної роботи студентів очної форми навчання напряму підготовки 5.130102(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Гладченко, Світлана Володимирівна; Gladchenko, Svitlana V.У сучасних умовах імперативом суспільного розвитку виступає соціальна справедливість, що передбачає дотримання прав людини і подолання всіх видів дискримінації, у тому числі і ґендерної, тобто ущемлення прав людей за ознакою статі. Соціальна робота з жінками набуває актуальності з кожним роком.Документ Історія України : методичні вказівки для самостійної роботи студентів напряму підготовки / спеціальності 231 / 5.13010101 «Соціальна робота»(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Гладченко, Світлана Володимирівна; Gladchenko, Svitlana V.Курс «Історія України» є обов’язковим навчальним предметом у системі вищої освіти України. Вивчаючи історичну діяльність і суспільне життя українського народу в соціально-політичній та державотворчій сферах суспільства, історія, поряд з іншими суспільними дисциплінами, складає основу гуманітарної освіти молодого спеціаліста. Знання вітчизняної історії є невід’ємним елементом формування повноцінного світогляду особистості, що в свою чергу впливає на відтворення історичної пам’яті народу. Бути свідомим громадянином держави і не знати її історію – неможливоДокумент Система організації соціальних служб(2018) Дубініна, Яна Павлівна; Dubinina, Yana P.Предметом вивчення навчальної дисципліни «Система організації соціальних служб» є принципи організації соціальних служб; головні засади соціальної роботи та перспективи розвитку соціальних служб в Україні; моделі взаємодії та співпраці різноманітних соціальних служб та суб’єктів соціальної роботи на рівні громад; організація надання соціальних послуг, соціальної допомоги і соціальної підтримки населенню в соціальних службах. Мета вивчення навчальної дисципліни «Система організації соціальних служб» полягає в опануванні студентами основ системної організації діяльності соціальних служб; ознайомленні з особливостями та принципами організації соціальної роботи в загальних і спеціалізованих службах; з моделями взаємодії та співпраці різноманітних соціальних служб та суб’єктів соціальної роботи. Основними завданнями вивчення дисципліни є ознайомлення студентів із теоретико-методологічними основами організації роботи в соціальних службах; розгляд інноваційних технологій в роботі соціальних служб; формування навика визначення пріоритетності завдань спеціалізованих служб; озброєння вміннями та навичками проектування та надання допомоги особам, які перебувають у складній життєвій ситуації, з урахуванням потенціалу існуючих соціальних служб.Документ Гендерний аспект діяльності соціального працівника: методичні вказівки для самостійної роботи студентів напряму підготовки 231 «Соціальна робота»(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Гладченко, Світлана Володимирівна; Gladchenko, Svitlana V.У сучасних умовах імперативом суспільного розвитку виступає соціальна справедливість, що передбачає дотримання прав людини і подолання всіх видів дискримінації, у тому числі і ґендерної, тобто ущемлення прав людей за ознакою статі. Гендерні аспекти діяльності в соціальній роботі набувають актуальності з кожним роком.Документ Теорія і практика управління навчальним закладом: методичні вказівки для самостійної роботи студентів спеціальності 231 «Соціальна робота»(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Гладченко, Світлана Володимирівна; Gladchenko, Svitlana V.Курс «Теорія і практика управління навчальним закладом» є обов’язковим навчальним предметом для магістрів соціальної роботи у системі вищої освіти України. Сучасна історія країн, які інтенсивно розвиваються, свідчить про те, що їх економічним успіхам передувало реформування всіх ланок освіти. Саме освіта дає змогу підвищувати людський потенціал, створювати передумови для самореалізації особистості.Документ Анатомия и морфология центральной нервной системы(2018) Псядло, Эдуард Михайлович; Псядло, Едуард Михайлович; Psiadlo, Eduard M.Настоящее издание содержит краткий учебно-образовательный материал по курсу анатомии и морфологии ЦНС, как основной биологической и медицинской дисциплине, составляющей фундамент естественно-научной подготовки и мировоззрения психологов. Позволит студентам изучить ряд вопросов, связанных с: особенностями строения и свойств нейронов и нервной ткани; структурой межнейрональных связей; морфофункциональной организацией отделов нервной системы; закономерностями дифференцировки и созревания нервной системы в онтогенезе; эволюции возникновения, развития и функционирования психики человека. Учебное пособие «Анатомия и морфология центральной нервной системы» ориентировано на студентов факультета «психология и социальная работа», аспирантов и специалистов, в области психологии, педагогики и социальной работы.Документ Історія соціальної роботи в Україні та за кордоном: методичні вказівки для самостійної роботи студентів напряму підготовки 231 «Соціальна робота»(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Гладченко, Світлана Володимирівна; Gladchenko, Svitlana V.Курс «Історія соціальної роботи в Україні та за кордоном» займає важливе місце в системі підготовки спеціалістів в галузі організації і менеджменту соціальної роботи. За роки незалежності України соціальна робота пройшла кілька етапів становлення та розвитку. За цей час створено державну систему центрів соціальних служб для молоді, виникли різноманітні служби, ініціаторами яких стали як державні структури, так і громадські організації. Зараз підготовку соціальних працівників, підвищення професійної кваліфікації фахівців здійснюють понад 30 вищих навчальних закладів. Постійно зростає кількість наукових досліджень з цієї проблематики, виходять друком видання, в яких представлений як зарубіжний, так і національний досвід, теоретичні й практичні напрацювання. Регулярним стало обговорення різноманітних питань соціальної роботи на міжнародних, національних, регіональних конференціях, семінарах, «круглих столах». Вагомою складовою процесу становлення і розвитку соціальної роботи в Україні продовжують залишатися проекти й програми соціального спрямування, що здійснюються за допомогою міжнародних організацій.Документ Історія України : методичні вказівки для самостійної роботи студентів напряму підготовки 231 «Соціальна робота»(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Гладченко, Світлана Володимирівна; Gladchenko, Svitlana V.Курс «Історія України» є обов’язковим навчальним предметом у системі вищої освіти України. Вивчаючи історичну діяльність і суспільне життя українського народу в соціально-політичній та державотворчій сферах суспільства, історія, поряд з іншими суспільними дисциплінами, складає основу гуманітарної освіти молодого спеціаліста. Знання вітчизняної історії є невід’ємним елементом формування повноцінного світогляду особистості, що в свою чергу впливає на відтворення історичної пам’яті народу. Бути свідомим громадянином держави і не знати її історію – неможливо.Документ Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Теорія соціальної роботи» для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота(2021) Варнава, Уляна Володимирівна; Varnava, Uliana V.Методичні рекомендації з курсу «Теорія соціальної роботи» розроблені на кафедрі соціальної роботи факультету психології та соціальної роботи ОНУ імені І. І. Мечникова на основі освітньо-професійної програми підготовки здобувачів першого (освітньо-кваліфікаційного) рівня вищої освіти відповідно до навчального плану для спеціальності 231 Соціальна робота. Згідно з навчальним планом «Теорія соціальної роботи» є нормативною дисципліною циклу професійної підготовки. На вивчення навчальної дисципліни відводиться 180 годин, що становить 6 кредитів ЄКТС.Документ Право соціального забезпечення України(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021) Дунаєва, Лариса Миколаївна; Аблов, Анатолій Федорович; Ablov, Anatolii F.; Dunaieva, Larysa M.Методичні вказівки призначено для студентів денної форми навчання першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота на факультеті психології і соціальної роботи ОНУ імені І. І. Мечникова. Вказівки можуть бути використані студентами при підготовці до відповідей на семінарських заняттях, під час самостійної роботи та підготовки до екзамену.Документ Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Арт-технології у соціальній роботі» для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 «Соціальна робота»(2021) Варнава, Уляна Володимирівна; Varnava, Uliana V.Методичні рекомендації з курсу «Арт-технології у соціальній роботі» розроблені на кафедрі соціальної роботи ОНУ імені І. І. Мечникова на основі освітньої програми підготовки здобувачів освітнього рівня «бакалавр» відповідно до навчального плану для спеціальності 231 «Соціальна робота».Документ Методичні рекомендації до практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Вікова психологія» для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота(2022) Варнава, Уляна Володимирівна; Varnava, Uliana V.Методичні рекомендації допомагають при підготовці до відповідей на практичних заняттях, оформленні робіт при самостійному виконанні завдань, при підготовці до атестації. Увагу приділено формуванню професійної компетентності соціальних працівників у сфері психічної вікової норми та психологічного благополуччя. Розраховано для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота факультету психології та соціальної роботи ОНУ імені І.І. Мечникова.Документ Методичні рекомендації до практичних занять та самостійних робіт з навчальної дисципліни «Соціальна робота з особами девіантної поведінки» для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спец. 231 Соціальна робота(2022) Варнава, Уляна Володимирівна; Varnava, Uliana V.Методичні рекомендації допомагають при підготовці до відповідей на практичних заняттях, оформленні робіт при самостійному виконанні завдань, при підготовці до атестації. Увагу приділено формуванню професійної компетентності соціальних працівників у сфері соціальної роботи з особами з девіантною поведінкою. Розраховано для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота факультету психології та соціальної роботи ОНУ імені І.І. Мечникова.Документ Виробнича практика(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Терещенко, Ганна Олександрівна; Данілова, Олена Сергіївна; Уханова, Анастасія Ігорівна; Danilova, Olena S.; Ukhanova, Anastasiya I.Методичні рекомендації містять всю необхідну інформацію з дисципліни «Виробнича практика» для студентів напряму підготовки 053 «Психологія» та 231 «Соціальна робота» на факультеті психології та соціальної роботи ОНУ імені І. І. Мечникова. Методичні рекомендації призначено для студентів денної й заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» та 231 «Соціальна робота» і можуть бути використані студентами й викладачами відповідних кафедр.Документ Соціальна реабілітація(Бондаренко М.О., 2023) Варнава, Уляна Володимирівна; Varnava, Uliana V.Пропоновані методичні вказівки допомагають при підготовці до відповідей на практичних заняттях, оформленні робіт при самостійному виконанні завдань, при підготовці до атестації. Увагу приділено формуванню професійної компетентності соціальних працівни- ків у сфері соціально-профілактичної роботи у різних сферах. Розраховано для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота факультету психології та соціальної роботи ОНУ імені І. І. Мечникова.Документ Політологія(Бондаренко М. О., 2023) Дунаєва, Лариса Миколаївна; Хлівнюк, Тетяна Петрівна; Трушевич, Ганна Богданівна; Dunaieva, Larysa M.; Khlivniuk, Tetiana P.; Trushevych, Hanna B.У методичних рекомендаціях наведено основні питання для обговорення на семінарських заняттях, практичні завдання дисципліни «Політологія» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Соціальна робота» спеціальності 231 Соціальна робота. Основна мета рекомендацій – надати методичну допомогу здобувачам вищої освіти у підготовці та вивченні тем семінарських занять та у процесі самостійної роботи.Документ Практикум з соціальної роботи(Бондаренко М. О., 2023) Кулава, Катерина Олександрівна; Kulava, Kateryna O.Пропоновані методичні рекомендації допомагають при підготовці до відповідей на практичних заняттях та підготовці до самостійного виконання завдань. Увагу приділено формуванню професійної компетентності соціальних працівників. Розраховано для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота факультету психології та соціальної роботи ОНУ імені І. І. Мечникова.Документ Психологія стресу(Бондаренко М.О., 2023) Варнава, Уляна Володимирівна; Varnava, Uliana V.Пропоновані методичні вказівки допомагають при підготовці до відповідей на практичних заняттях, оформленні робіт при самостійному виконанні завдань, при підготовці до атестації. Увагу приділено формуванню професійної компетентності соціальних працівників у сфері соціально-профілактичної роботи у різних сферах. Розраховано для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота факультету психології та соціальної роботи ОНУ імені І.І. Мечникова.