Логотип репозиторію
  • English
  • Українська
  • Увійти
    Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Українська
  • Увійти
    Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Rudinska, Olena V."

Зараз показуємо 1 - 20 з 53
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Features and prospects for animal production export in Ukraine
    (2018) Rudinska, Olena V.; Рудинская, Елена Владимировна; Рудінська, Олена Володимирівна; Sorokova, Tetiana
    The effectiveness of using the marketing system in livestock farming depends on many factors, which causes some fundamental differences from similar systems in other fields of national economy. We distinguish the main: a large proportion of primary processing of prod-ucts (cooling, removal of impurities, pasteurization, etc.); the need to create a subsystem of preserving and storage; inelasticity of demand and everyday necessity in the diet of a person.In the view of marketing functions, the Ukrainian livestock market should be con-trolled and predicted by the means of collecting and processing large amounts of information on the livestock production; selecting the most profitable sales markets for placement, taking into account the soil-climatic zones (Polissya, Forest-steppe, Steppe); realization of forecasts (short, medium and long-term) for the market development of livestock products; develop-ment and improvement of main characteristics of products related to its quality; definition of commodity, price, communicative and logistic policy in the industry.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    The development of cluster type network structures as one of the preferential course of the governmental policy of Ukraine
    (2017) Bileha, O.; Selezneva, O.; Rudinska, Olena V.; Рудінська, Олена Володимирівна; Рудинская, Елена Владимировна
    There has been considered the essence of network structures and their place in the system of categories of the national economy’s theory and also the conceptual principles of a formation of competitive advantages of network structures of a cluster type. It is proved that the creation of network structures in Ukraine is an important component of structural policy of the state, in parts of support of such elements that provide the formation of a rational structure of the national economy. The objectives and the nature of structural transformations in the economy of the country have been justified by forming network structures of a cluster type, based on the experience of countries-leaders of the development of clusters and the implementation of appropriate state structural policy.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Актуальні моделі і методи прийняття рішень в портфельному менеджменті
    (2022) Кулі, Л.К.; Рудинская, Елена Владимировна; Рудінська, Олена Володимирівна; Rudinska, Olena V.
    Актуальність теми пов’язана із високою ефективністю портфельних стратегій в умовах кризових ситуацій. Стратегія портфельного менеджменту передбачає визначення певних підходів, методів, алгоритму та моделей прийняття рішень щодо основної мети інвестування. Портфельна теорія належить до мікроекономічних гіпотез іноземного інвестування і не втрачає своєї актуальності за останні десятиріччя.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Аналіз конкурентоспроможності регіонів україни в умовах військового конфлікту
    (2022) Бессарабова, Н.-К. А.; Рудінська, Олена Володимирівна; Рудинская, Елена Владимировна; Rudinska, Olena V.
    Дана тема є актуальною, оскільки сьогодні Україна переживає свої одні з найтяжчих днів в умовах військового конфлікту, а економіка на разі з цим є дуже крихкою, ніби «як кришталь». Це супроводжується, з одного боку, потребою швидкого реагування та прийняттям нестандартних рішень, щоб економіка залишалася повноцінною та діючою, а з іншого – повного переосмислення пріоритетів, необхідних дій та їх послідовності.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Аналіз статистики іноземного інвестування в Україні
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Белякова, Вікторія Вікторівна; Рудінська, Олена Володимирівна; Рудинская, Елена Владимировна; Rudinska, Olena V.
    Іноземні інвестиції виступають як один з найважливіших факторів розвитку економіки держави. Впродовж останніх років роль іноземних інвестицій у економіці України набуває ще більшого значення, адже наша держава проходить через стадію реформування економічних процесів на шляху до міжнародної інтеграції в європейський економічний простір.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Аналіз інвестиційної привабливості економіки україни з позицій кон’юнктури на ринку нерухомості
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2015) Рудінська, Олена Володимирівна; Рудинская, Елена Владимировна; Rudinska, Olena V.
    Вихід з кризи та економічне зростання будь-якої країни з ринковою економікою посилюється ефективним функціонуванням ринку нерухомості. Запорукою розвитку такого ринку в країні є попит на якісні об’єкти нерухомості, для фінансування, проектування, зведення та управління якими необхідна узгоджена робота команди фахівців. Цим зумовлена поява багатьох учасників ринку нерухомості, діяльність яких пов’язана з формуванням сучасної інфраструктури та споживчої вартості об’єктів нерухомості. Структура ринку нерухомості породжує його функції, які можна поділити, з одного боку, на мікроекономічні, що визначають внутрішні способи його дії, і макроекономічні – що характеризують його взаємодію з іншими сегментами економіки. З іншого боку, він має загальні функції, притаманні кожній ринковій організації (встановлення рівноважної ціни, забезпечення руху інвестиційних ресурсів та ін.), і специфічні, пов’язані з особливими можливостями нерухомості.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Антимонопольне регулювання та аспекти тарифної політики в індустрії гостинності
    (2019) Орлова, Наталія Володимирівна; Рудінська, Олена Володимирівна; Орлова, Наталья Владимировна; Рудинская, Елена Владимировна; Orlova, Nataliya V.; Rudinska, Olena V.
    Актуальність теми пов’язана із тім, що процес і результат ціноутворення в готельному бізнесі цікавить не тільки самих готельєрів, а й контролюючі структури. Це і антимонопольні органи, і ті ж міські адміністрації. Відповідно антимонопольного законодавства України , жоден з готельних комплексів не займає монопольні позиції, тобто не замає долі ринку більше 35%. Тому монополізація цього висококонкурентного сегменту бізнесу не є актуальною проблемою, але проблема ціноутворення та аспекти регулювання ціноутворення (тарифної політики) в індустрії гостинності потребують розробки підходів та визначення. На сучасному етапі актуальність регулювання та розробки тарифної політики в індустрії гостинності підсилюється вимогами оновленого законодавства .
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Брендинг як джерело формування стратегічних переваг підприємства
    (2020) Яков, С. М.; Рудінська, Олена Володимирівна; Рудинская, Елена Владимировна; Rudinska, Olena V.
    В умовах жорсткої конкуренції на ринку питання брендингу є дуже актуальним, адже бренд є одним із ефективних способів формування стратегічних конкурентних переваг перед іншими гравцями ринку за рахунок лояльності і прихильності споживачів. Сьогодні компанії стикаються з тим, що через багато причин, бренди (поряд із персоналом підприємства) є їх найважливішими активами.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Брендингові стратегії як основний інструмент забезпечення конкурентоспроможності підприємства
    (2021) Рудінська, Олена Володимирівна; Rudinska, Olena V.; Рудинская, Елена Владимировна; Чепурна, Л. В.
    Сучасна економіка характеризується споживчою витонченістю та вимагає від компаній застосування стратегічно нових підходів та методів, які суттєво відрізнятимуть їх від конкурентів з точки зору продуктів, послуг, структури, системи тощо. Одним із найсильніших інструментів створення конкурентної переваги є брендинг, який дозволяє вирізнити товар серед інших, а також досягти і закріпити бажані позиції на ринку. Бренд є цінним активом компанії, адже його наявність означає, що навіть при наближено рівних споживчих і інших властивостях товар чи послугу більше купуватимуть. Головна ціль – сформувати стійку позицію бренду у свідомості покупця.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Бізнес-планування та бізнес-моделювання в інвестиційному менеджменті
    (2021) Рудінська, Олена Володимирівна; Рудомьтова, Ю. О.; Рудинская, Елена Владимировна; Rudinska, Olena V.
    Інвестиційний менеджмент як ефективний механізм залучення та управління інвестиційними ресурсами методологічно вмикає процеси і бізнес-планування, і бізнес-моделювання. Науковці дискутують з приводу, яким чином побудова фінансової бізнес-моделі та розробка бізнес-плану корелюють між собою. Бізнес-модель надає відповідь про вектор стратегічного розвитку підприємства на підставі ґрунтовного багатофакторного управлінського аналізу, що базується на фінансово-економічних показниках діяльності підприємства. Бізнес-план - це техніко-економічне обґрунтування діяльності підприємств у ринкових умовах, програма його діяльності; він характеризує модель підприємства в майбутньому. Він складається для діючого підприємства, нового виду діяльності або продукції, для нового підприємства. Він потрібен керівникові фірми, акціонерам, інвесторам.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Вплив візуального мерчандайзингу на формування лояльності клієнтів
    (2020) Селезньова, Ольга Олександрівна; Рудінська, Олена Володимирівна; Кусик, Наталія Львівна; Seleznova, Olha O.; Rudinska, Olena V.; Kusyk, Nataliia L.; Селезнева, Ольга Александровна; Рудинская, Елена Владимировна; Кусик, Наталья Львовна
    У роботі досліджується інструментарій візуального мерчандайзингу стаціонарного та інтернет-магазину у контексті його впливу на формування лояльності клієнтів. Доведено, що візуальний мерчандайзинг впливає на лояльність клієнтів на стадії здійснення купівлі посередництвом візуальних елементів, таких як освітлення, кольори, шрифти, вивіски, вітрина, полиці та шафи, положення товарів у точці продажу, місце магазину тощо, що у своїй комбінації формують враження від процесу купівлі та задоволення споживача. Проаналізовано різницю між інструментарієм візуального мерчандайзингу стаціонарного та інтернет-магазину на прикладі торговельної мережі одягу Zara. Здійснено висновок про різні переваги обох варіантів торгівлі: можливість безпосереднього контакту з товарами та можливість дистанційної купівлі. А також рекомендовано використання додаткових принципів візуального мерчандайзингу для посилення позитивного ефекту: принцип піраміди та правило трьох.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Ефективний менеджмент як невід’ємний компонент конкурентоспроможності
    (2019) Шеремет, А. І.; Рудінська, Олена Володимирівна; Рудинская, Елена Владимировна; Rudinska, Olena V.
    В роботі розглядаються економічні та управлінські підходи, що були застосовані на макроекономічному рівні реформ у Німеччині 1945–1950 років, завдяки яким країна змогла швидко та суттєво поліпшити промисловоекономічне становище, гідно конкурувати на найбільших ринках світу та отримати лідерські позиції в європейському суспільстві. Тому ми дослідимо ці трансформаційні компоненти та з’ясуємо яку роль у цьому процесі відіграв ефективний менеджмент.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Идентификация и методические подходы к оценке уровня социальной ответственности бизнеса
    (НГУ, 2014) Кусик, Наталья Львовна; Рудинская, Елена Владимировна; Кусик, Наталія Львівна; Kusyk, Nataliia L.; Рудінська, Олена Володимирівна; Rudinska, Olena V.
    Статья посвящена проблеме идентификации социальной ответственности бизнеса как фактора устойчивого развития экономики в условиях кризисного состояния социальной сферы Украины. Для оценки уровня социальной ответственности бизнеса предлагается использовать прямую зависимость между уровнем социальной ответственности власти и бизнеса и социальной активностью населения. В данном контексте система управления социальной ответственностью бизнеса является более эффективной и мобильной, оптимизируя эту систему до двухуровневой иерархии. В рамках данной статьи предлагается выработать универсальный подход к оценке уровня социальной ответственности бизнеса в соответствии с выявленными взаимозависимостями на базе экономических показателей, коррелирующих с параметром социальных инвестиций.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Инновации как фактор эффективности предприятия
    (Букаєв В.В., 2010) Рудинская, Елена Владимировна; Насиковская, М. В.; Рудінська, Олена Володимирівна; Rudinska, Olena V.
    Инновация - это конечный результат внедрения новшества с целью улучшения объекта управления и получения экономического, социального, экологического, научно-технического или другого вида эффекта. Новшество - оформленный результат фундаментальных и прикладных, исследований, разработок или экспериментальных работ в какой-либо сфере деятельности по повышению ее эффективности
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Концепція холістично-орієнтованого управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств
    (2018) Рудінська, Олена Володимирівна; Рудинская, Елена Владимировна; Rudinska, Olena V.; Селезньова, Ольга Олександрівна; Селезнева, А. А.; Seleznova, Olha O.; Селезнева, Ольга Александровна
    У статті наведено відмінні риси управління маркетинговою діяльністю будівель- них підприємств. Розроблено та обґрунтовано концепцію холістично-орієнтованого управління маркетинговою ді- яльністю будівельних підприємств. Розкрито основні складники та сутність холістично-орієнтованого управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств. Наведено базові принципи та функції управління маркетинго- вою діяльністю будівельних підприємств. Визначено дві іпостасі маркетингової діяльності будівельних підприємств.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Кореляція інвестиційної та брендингової стратегій підприємства
    (2022) Чепурна, Л. В.; Рудінська, Олена Володимирівна; Rudinska, Olena V.
    Головним ефективним інструментом розвитку підприємства та підвищення його конкурентоспроможності у сучасному світі є бренд. Від сили його впливу та унікальності залежить успіх компанії, оскільки він дозволяє донести цінність запропонованих споживачеві товарів чи послуг. На підставі аналізу даного поняття, слід зазначити, що бренд – сукупність матеріальних і нематеріальні ознак, призначених для створення впізнаванності та унікальності, а також для створення репутації продукту, організації і т. п. Брендингом називають діяльність із розроблення, реалізації та управлінням бренду.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Корпоративный менеджмент
    (2008) Рудінська, Олена Володимирівна; Рудинская, Елена Владимировна; Rudinska, Olena V.; Яромич, С. А.
    Данное учебное пособие включает две дисциплины: корпоративное инвестирование и корпоративную культуру, которые в международной практике менеджмента изучаются и реализуются комплексно, как части единого целого - корпоративного менеджмента. Разделы пособия содержат теоретический, аналитический, статистический и методический материал по изложенной тематике, достаточный для изучения соответствующих дисциплин. Предназначено для студентов высших учебных заведений специальностей «Менеджмент организаций» и «Менеджмент внешнеэкономической деятельности». Изложенный материал может быть полезен и для широкого круга специалистов, изучающих вопросы корпоративного менеджмента.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Критерії й оцінка ефективної діяльності управлінської команди в сучасному багатопрофільному підприємстві
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Рудінська, Олена Володимирівна; Белякова, Вікторія Вікторівна; Рудинская, Елена Владимировна; Белякова, Виктория Викторовна; Rudinska, Olena V.; Beliakova, Viktoriia V.
    У статті розглянуто сутність основних критерієв оцінки діяльності управлінської команди в сучасному підприємстві. Проаналізовано історичний розвиток даної теми на основі праць вчених у сфері формування ефективної управлінської команди. На основі проведеного дослідження була обґрунтована концепція ефективності команди, яка повинна, бути побудована таким чином, щоб оцінити внесок і стимулювати кожного члена управлінської команди.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Лояльність клієнтів на споживчому ринку: основні поняття і тенденції розвитку
    (2012) Петриченко, П. А.; Рудінська, Олена Володимирівна; Яроміч, С. А.; Рудинская, Елена Владимировна; Rudinska, Olena V.
    Стан маркетингу в провідних країнах світу характеризується розвитком нової концепції, яку прийнято називати маркетингом взаємин. Головна його відмінність від попередніх полягає у формуванні довгострокової співпраці із споживачами за допомогою дії на їх поведінку в процесі здійснення покупки і на відношення до компанії. У той же час поведінка і переваги споживачів не є стабільними, відрізняються постійними змінами.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Маркетинг партнерських відносин в сфері вищої освіти України
    (2019) Рудінська, Олена Володимирівна; Рудинская, Елена Владимировна; Rudinska, Olena V.; Кусик, Наталія Львівна; Кусик, Наталья Львовна; Kusyk, Nataliia L.; Багдік'ян, Сусанна Вараздадівна; Багдикян, Сусанна Вараздадовна; Bahdikian, Susanna V.
    У статті проаналізовано можливості використання концепції маркетингу партнерських відно- син, як моделі, яку можна адаптувати до ринку освітніх послуг. Доведено, що концепцію доречно використовувати для налагодження довгострокового, рівноправного, взаємовигідного та збалан- сованого партнерства між надавачами і споживачами освітніх послуг для вирішення проблеми підготовки сучасних висококваліфікованих кадрів шляхом подолання розриву між теоретичним та практичним навчанням. Виявлено особливості застосування моделі в умовах впровадження системи дуальної освіти. З’ясовано, що дуальна освіта має базуватися на створенні стійкого три- кутника партнерських відносин «заклад освіти – здобувач освіти – роботодавець». Доведено, що для успішного впровадження дуальної освіти, особливо в сферу вищої освіти, трикутник має бути збалансований за інтересами, вигодами та перевагами для усіх партнерів.
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • 3
  • »

DSpace та ОНУ імені І.І.Мечникова copyright © 2009-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача