Логотип репозиторію
  • English
  • Українська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Українська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Riabenko, Mykhailo I."

Зараз показуємо 1 - 20 з 28
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Адаптація здобувачів вищої освіти у період воєнного стану
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Ніколаєв, О. О.; Рябенко, Михайло Іванович; Riabenko, Mykhailo I.
    Актуальність дослідження визначається тим фактом, що студенти в Україні, вперше у XXI столітті, вже третій рік поспіль, змушені здобувати освіту в умовах воєнного стану, який діє на території всієї країни. Постійна загроза життю та здоров'ю людей, здавалося б, відсунула необхідність отримувати знання на другий план. Однак, війна рано чи пізно закінчиться і доведеться задуматися про свій майбутній розвиток, побудову професійної кар'єри. Для цього потрібні навички та компетенції, які неможливо отримати без адаптації до освітнього процесу в умовах діючого воєнного стану вже сьогодні.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Викладач як суб’єкт освітніх правовідносин
    (Олді плюс, 2024) Рябенко, Михайло Іванович; Riabenko, Mykhailo I.
    Методичні рекомендації містять питання для обговорення, практичні завдання, завдання для самостійної роботи, рекомендовану літературу та перелік питань для підсумкового контролю. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів спеціальності «Освітні, педагогічні науки» та допомагають при підготовці до практичних занять, оформлені робіт при самостійному виконанні завдань.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    До проблеми порушень академічної доброчесності в закладах вищої та післядипломної освіти
    (2022) Рябенко, Михайло Іванович; Riabenko, Mykhailo I.
    Мета дослідження полягає в аналізі причин порушення принципів академічної доброчесності суб’єктами вищої та післядипломної освіти.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Дотримання академічної доброчесності в ЗВО як умова розширення можливостей для освіти дорослих в Україні
    (2023) Рябенко, Михайло Іванович; Riabenko, Mykhailo I.
    На сучасному етапі розвитку нашого суспільства та держави, коли українська економіка дуже серйозно потерпає від наслідків військових дій. В той час коли переважна більшість населення знаходяться під психологічного тиском, велика кількість людей від’їжджають за кордон, підприємницька активність знижується, на наш погляд, особливу увагу потребує усвідомлення необхідності підвищення ролі розвитку освіти дорослих в Україні.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Духовність як передумова формування академічної доброчесності суб’єктів освітніх відносин у закладах вищої освіти
    (2019) Рябенко, Михайло Іванович; Riabenko, Mykhailo I.
    Стаття присвячена проблемі формування академічної доброчесності основних суб’єктів освітніх правовідносин у закладі вищої освіти. Розглянуто заклад вищої освіти як активного учасника суспільних відносин та одного з провідних центрів формування всебічного розвитку особистості, одними з основних завдань яких є збереження та примноження моральних, культурних, наукових цінностей і досягнень суспільства тощо. Зроблено всебічний аналіз поняття «академічна доброчесність». Визначено, що є порушенням академічної доброчесності. Висвітлено важливість дотримання стандартів академічної доброчесності науково-педагогічними працівниками та здобувачами вищої освіти, зокрема, з метою забезпечення довіри до закладів вищої освіти взагалі, а також упевненості в чесності та правоті основних учасників освітніх відносин. Розглянуто погляди видатних діячів сучасності та минулого щодо сутності людини як, перш за все, духовної особи. Проаналізовано дослідження щодо сутності поняття «духовність». Показано затребуваність формування духовності, перш за все, учасників навчально-виховного процесу закладу вищої освіти. Визначено сутність і специфіку суб’єктів освітніх відносин у закладах вищої освіти. З’ясовано основні вимоги щодо претендентів на посади науково-педагогічних працівників. Охарактеризовано нормативно-правові акти, що регулюють діяльність закладів вищої освіти щодо наявності норм і правил, присвячених питанням духовності та дотриманню принципів академічної доброчесності в освітньому процесі. Під час дослідження було виявлено важливість посилення стандартів щодо морально-духовних якостей науково-педагогічного працівника вищої школи як основного організатора освітнього процесу, необхідність у взаємодії всіх зацікавлених (ЗМІ, представників громадськості, державних діячів тощо) щодо подолання академічної недоброчесності в закладах вищої освіти, а також підвищення рівня духовності в суспільстві взагалі та суб’єктів освітнього процесу зокрема.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Духовність як складова здоров’я учасників освітнього процесу закладів вищої освіти
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Рябенко, Михайло Іванович; Riabenko, Mykhailo I.
    У відповідності до Конституції України: Людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. Стан здоров`я населення – одна з найважливіших характеристик трудового потенціалу. Довге і здорове життя відкриває можливість для розвитку людини, суспільства та країни в цілому. Мусимо констатувати, що населення нашої країни перебуває в стані кризи здоров`я: рівень захворюваності населення зростає, тривалість життя зменшується, смертність підвищується, витрати на лікування зростають тощо.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Заклад вищої освіти як центр формування академічної доброчесності
    (2022) Рябенко, Михайло Іванович; Riabenko, Mykhailo I.
    Стаття присвячена закладам вищої освіти як невід’ємного інституту суспільства та одного з основних осередків формування академічної доброчесності. Зокрема, висвітлено бачення основної місії університетів в розрізі часу, призначенні університетів як охоронців культурної спадщини та вплив університетів на розвиток суспільства та держави. Наголошено на масовості вищої освіти в Україні та наведені данні статистики щодо кількості закладів вищої освіти в України та чисельність осіб, що в них навчаються. Висвітлено основні складності з якими вимушені стикатися в своїй діяльності сучасні заклади вищої освіти України. Наголошено на проблемі недовіри до університетів, зокрема надано данні соціологічного опитування станом на вересень 2022 року щодо довіри до університетів серед населення України. Також підкреслено що переважна більшість працівників закладів освіти та науки є особами, які здобули свою освіту в закладах вищої освіти. Надано визначення академічній доброчесності як одного з основних складових академічної культури. Також надано визначення поняття «центр» та на прикладі Одеського національного університету імені І. І. Мечникова продемонстровані можливості стати необхідним місцем задля зосередження діяльності щодо формування стандартів академічної доброчесності. Визначено поняття формування академічної доброчесності в закладах вищої освіти. Зроблено акцент на питаннях щодо якостей, які повинні бути сформовані в учасників освітнього процесу закладу вищої освіти задля забезпечення дотримання академічної доброчесності. Наголошено на складності процесу формування академічної доброчесності, необхідних вимогах та особливостях його організації. Виявлені основні суб’єкти від яких залежить ефективний процес формування академічної доброчесності в закладі вищої освіти. Зокрема, проаналізована роль, повноваження та можливості Міністерства освіти і науки України, керівника закладу вищої освіти, науково-педагогічних працівників в цьому процесі. У ході дослідження було наголошено на важливості та необхідності присутності у відповідальних суб’єктів волі при досягненні мети формуванні академічної доброчесності в закладі вищої освіти та окреслені подальші дослідження щодо проблеми формування академічної доброчесності в закладах вищої освіти.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Значення правової освіти для формування професійної підготовки викладачів іноземної мови
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Рябенко, Михайло Іванович; Лакіза, А.В.; Riabenko, Mykhailo I.
    Відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року в редакції від 22.08.2018 року запроваджено принцип партнерства між учнем, вчителем та батьками (1: 2). Успішна реалізація принципу партнерства між учнем, вчителем та батьками повинна будуватися на знанні прав та обов’язків кожної із сторін та поваги одна до іншої.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Методи інтерактивного навчання при вивченні української мови та літератури в сучасних закладах освіти
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Трембус, В. О.; Рябенко, Михайло Іванович; Riabenko, Mykhailo I.
    Актуальність дослідження обраної теми визначається сукупністю декількох факторів, таких як постійна потреба у вдосконаленні методів навчання з метою забезпечення ефективного засвоєння матеріалу учнями, адаптацією освітнього процесу до нових вимог з урахуванням розвитку сучасних технологій, а також розвитком ІТ, який відкриває нові можливості для інтерактивного навчання.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Норми права як регулятор суспільних відносин у галузі освіти
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2005) Рябенко, Михайло Іванович; Рябенко, Михаил Иванович; Riabenko, Mykhailo I.
    У статті розглядається проблема регулювання суспільних відносин за допомогою норм права. Досліджено особливості регулювання суспільних відносин у галузі освіти.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Органи управління закладом вищої освіти як суб’єкти профілактики порушень академічної доброчесності
    (2020) Рябенко, Михайло Іванович; Riabenko, Mykhailo I.
    Статтю присвячено вирішенню проблеми академічної недоброчесності в закладах вищої освіти. Акцент зроблено на питаннях профілактики порушень академічної доброчесності, зокрема ролі основних органів управління закладу вищої освіти як суб’єктів запобігання порушень академічної доброчесності. Зроблено аналіз поняття «академічна доброчесність». Визначено, що є порушенням академічної доброчесності. Проаналізо- вано чинні нормативно-правові акти, присвячені регулюванню діяльності основних органів управління закладом вищої освіти. Визначено основні повноваження кожного органу управління як суб’єкта профілактики порушень академічної доброчесності в освітньому процесі закладу вищої освіти. Зокрема, розглянуто можливості Кабінету Міністрів України в забезпеченні реалізації стандартів академічної доброчесності; Міністерства освіти і науки України як центрального органу виконавчої влади у галузі освіти і науки, який розробляє та затверджує стандарти освітньої діяльності, Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти тощо. Особливу увагу присвячено повноваженню та можливостям безпосередньо керівництва закладу вищої освіти: керівника закладу вищої освіти, керівника факультету, кафедри тощо. Виокремлено роль Вченої ради закладу вищої освіти як основного колегіального органу управління закладу вищої освіти й інших робочих та дорадчих органів у забезпеченні дотримання стандартів академічної доброчес- ності в освітньому процесі. Серед основних суб’єктів профілактики порушень академічної доброчесності висвітлена роль органів студентського самоврядування закладу вищої освіти, наукових товариств студентів, аспірантів, докторантів і молодих учених, профспілкових організацій тощо. У ході дослідження було наголошено на важливості виконання кожним органом управління безпосередніх обов’язків як суб’єктів профілактики порушень академічної доброчесності своїх повноважень та взаємоконтролю задля забезпечення довіри до освітнього процесу закладу вищої освіти.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Організація виховної та культурно-дозвіллєвої діяльності студентів
    (2023) Рябенко, Михайло Іванович; Riabenko, Mykhailo I.
    У методичних рекомендаціях розкривається програма курсу, наводиться план семінарських занять, перелік питань для підсумкового контролю, рекомендована література та інформаційні ресурси. Видання розраховано для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти (денна та заочна форма) спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки», при вивченні дисципліни «Організація виховної і культурно-дозвіллєвої діяльності студентів».
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Організація та супровід студентського самоврядування
    (Олді плюс, 2024) Рябенко, Михайло Іванович; Riabenko, Mykhailo I.
    Методичні рекомендації містять питання для обговорення, практичні завдання, завдання для самостійної роботи, рекомендовану літературу та перелік питань для підсумкового контролю. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» та допомагають при підготовці до практичних занять, оформлені робіт при самостійному виконанні завдань.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Освітня політика та соціально-правові засади управління закладом освіти
    (2023) Рябенко, Михайло Іванович; Riabenko, Mykhailo I.
    У методичних рекомендаціях розкривається програма курсу, наводиться план семінарських занять, перелік питань для підсумкового контролю, рекомендована література та інформаційні ресурси. Видання розраховано для здобувачів другого (магістерського) рівня навчання (денної та заочної форми навчання) спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки», при вивченні дисципліни «Освітня політика та соціально-правові засади управління закладом освіти».
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Освітнє право та академічна доброчесність
    (2023) Рябенко, Михайло Іванович; Riabenko, Mykhailo I.
    У методичних рекомендаціях розкривається програма курсу, наводиться план семінарських занять, перелік питань для підсумкового контролю, рекомендована література та інформаційні ресурси. Видання розраховано для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти (денна та заочна форма) спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, при вивченні дисципліни «Освітнє право та академічна доброчесність».
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Переваги та недоліки штучного інтелекту в системі сучасного навчання гуманітарних наук
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Чехунова, Д. А.; Рябенко, Михайло Іванович; Riabenko, Mykhailo I.
    Поява штучного інтелекту (ШІ) залишила вагомий внесок у багатьох сферах людської діяльності, полегшила та прискорила процес роботи сучасної людини та продовжує впливати на її повсякденне життя і роботу. Одна зі сфер, де ШІ використовується, – це освіта, зокрема в системі гуманітарних наук. Стрімкий технологічний розвиток та підвищена зацікавленість до гуманітарних наук сприяють пошуку та виникненню нових методів, безповоротно змінюючи застарілі й несправні системи навчання.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Причини правопорушень академічної доброчесності в закладах вищої освіти
    (2020) Рябенко, Михайло Іванович; Riabenko, Mykhailo I.
    Статтю присвячено проблемі правопорушень академічної доброчесності у закладах вищої освіти України. Зокрема, аналізуються основні причини, що спричиняють відповідне діяння. У статті висвітлено сутність поняття «академічна доброчесність» та відповідно те, що вважається порушенням академічної доброчесності та до якої відповідальності можуть притягнути основних учасників освітнього процесу у відповідності до чинного законодавства. Визначено сутність поняття «правопорушення» та тлумачення поняття «причина». У ході дослідження виявлено, що порушення норм академічної доброчесності в закладі вищої освіти являють собою складний причинний комплекс, що включає безліч різноманітних за змістом, характером, часом і місцем тощо чинників. Проаналізовані основні суб’єктивні та об’єктивні чинники, що спонукають учасників освітнього процесу до порушення правових норм щодо дотримання стандартів академічної доброчесності під час навчальної та наукової діяльності у закладі вищої освіти. До суб’єктивних чинників належать обставини, що залежать від учасників освітнього процесу закладу вищої освіти: духовно-моральний рівень, мотиви зайняття відповідною діяльністю, небажання працювати, низький рівень правосвідомості, невміння провадити наукові дослідження тощо. До об’єктивних чинників належать обставини, які не залежать від учасників освітнього процесу: відповідні суперечності в колективі, соціальне становище, незадовільний рівень матеріально-технічного забезпечення тощо. Чинники об’єктивно-суб’єктивного характеру, які лише певною мірою залежать від конкретного учасника освітнього процесу: внутрішня дисципліна, відсутність належного відбору на посади наукових та науково-педагогічних працівників, зокрема щодо етичного рівня, недостатня поінформованість учасників освітнього процесу щодо вимог норм чинного законодавства щодо стандартів академічної доброчесності, неналежний контроль керівництва відповідних підрозділів та органів управління закладом вищої освіти, вимога формальних кількісних показників (публікацій, методичного забезпечення тощо).
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Причини та наслідки вживання наркогенних речовин студентською молоддю
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Бойко, В. В.; Рябенко, Михайло Іванович; Riabenko, Mykhailo I.
    В умовах воєнного стану, коли Україна зазнає суттєвих політичних, соціально–економічних зрушень в суспільному житті. Виникають все більше ситуацій пов'язаних зі стресом. Як наслідок все це може призвести до порушення соціальної адаптації, яке характеризується зловживанням однією або кількома психоактивними речовинами. В цей непростий час, особливу увагу, на наш погляд, необхідно приділити здоров’ю населення України, зокрема учнівської та студентської молоді. Щоб подолати такі складні проблеми, як паління тютюну, вживання алкогольних напоїв, наркотичних засобів, необхідно вивчити соціальні, біологічні та психологічні причини тютюнопаління, вживання алкоголю і наркотиків, створити систему профілактичних мір, націлену на протидію умовам та факторам вживанням наркогенних речовин студентською молоддю.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Проблема академічної доброчесності в освітньому просторі закладів вищої освіти України
    (2019) Рябенко, Михайло Іванович; Riabenko, Mykhailo I.
    У відповідності до Закону України «Про освіту» освіта є основою інтелектуального, духовного, фізичного і культурного розвитку особистості, її успішної соціалізації, економічного добробуту тощо. Тобто, держава визнає, що всебічний розвиток особистості є запорукою розвитку суспільства та держави. В той же час, з початку становлення української держави, особливо значущою для нашої країни постала проблема корупції. За даними, зокрема, неурядової організації «Transparency International Україна», за статистикою звернень, корупція в освіті лідирує серед інших галузей.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Протидія та попередження корупції у закладі вищої освіти
    (2023) Рябенко, Михайло Іванович; Riabenko, Mykhailo I.
    У методичних рекомендаціях розкривається програма курсу, наводиться план семінарських занять, перелік питань для підсумкового контролю, рекомендована література та інформаційні ресурси. Видання розраховано для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти (денна та заочна форма) спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки», при вивченні дисципліни «Протидія та попередження корупції у закладі вищої освіти».
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

DSpace та ОНУ імені І.І.Мечникова copyright © 2009-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Форма зворотнього зв'язку