Проблеми сучасного літературознавства
Постійне посилання зібрання
Галузь і проблематика: літературознавство; проблеми історії та теорії літератури, поетики, порівняльного літературознавства.
Сайт видання: http://psl.onu.edu.ua
Переглянути
Перегляд Проблеми сучасного літературознавства за Автор "Kazanova, Olha V."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аспекти дослідження генологічної природи ліричної прози(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Казанова, Ольга Валеріївна; Казанова, Ольга Валерьевна; Kazanova, Olha V.У статті досліджується специфіка родо-жанрових модифікацій прози в контексті жанрової динаміки, зумовленої ліризацією епічних текстів. Окреслено основні методологічні підходи до вивчення неоднорідних за своєю родо-жанровою природою текстів. Розглянуто композиційну структуру прямого мовлення, особливості прагматики висловлювань, засоби мовленнєво-психологічної характеристики героїв, часопросторову організацію тексту.Документ Друга Міжнародна конференція «Одеса і Чорне море як літературно-культурний простір»(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Казанова, Ольга Валеріївна; Казанова, Ольга Валерьевна; Kazanova, Olha V.Літопис подій. 15 16 вересня 2016 року в Літературному музеї міста Одеси відбулася Міжнародна конференція «Одеса і Чорне море як літературно- культурний простір», організована філологічним факультетом Одеського національного університету імені І. І. Мечникова, кафедрою українсько ї літератури спільно із філологічним факультетом університету в місті Білосток (Польша), кафедрою філологічних досліджень Схід Захід Білостоцького університету.Документ Композиційна та смислова роль монологічного мовлення у творах В. Стефаника(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2017) Казанова, Ольга Валеріївна; Казанова, Ольга Валерьевна; Kazanova, Olha V.У статті досліджено жанрово-стильові особливості монологічного мовлення у малій прозі В. Стефаника. Пряме мовлення героїв стає своєрідним засобом авторського психологізму. В. Стефаник прагне не «розповісти» про події, не виявити їх авторську оцінку та розуміння, а «показати» внутрішні переживання персонажів, сконцентрувати увагу читача на більш драматичних, емоційних життєвих ситуаціях. Особливо це відчувається у монологах образків-сценок письменника, які часто відтворюються у формі внутрішньої діалогічної комунікації із уявним співрозмовником. У таких мовленнєвих конструкціях визначальним стає використання драматичного прийому «сцени на сцені». Отже, новаторство жанрових модифікацій малої прози В. Стефаника виявляється у видозміні сюжетно-композиційних, наративних властивостей творів, засобів характеротворення та зображення образів персонажів, пов’язаних з процесами синтезування епічних та драматичних ознак у поетиці творів письменника.Документ Новелізація повісті Івана Липи «Нові хрести»(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2013) Казанова, Ольга Валеріївна; Казанова, Ольга Валерьевна; Kazanova, Olha V.У статті проаналізовано жанрові особливості повісті І. Липи «Нові хрести». Зокрема виявлено модифікації жанру на рівні тематики, композиції, наративних форм.Документ Особливості психологічного та естетичного світосприйняття Уляни Кравченко в генологічному дискурсі перехідної доби(Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, 2016) Казанова, Ольга Валеріївна; Казанова, Ольга Валерьевна; Kazanova, Olha V.У контексті літературного процесу кінця ХІХ — початку ХХ століття актуальним стає своєрідний синтетичний жанр — «поезія в прозі», особливістю поетики якого стає не лише поєднання ліричних та епічних родових ознак, але й вільне ставлення до канонічних норм наративного та композиційного структурування тексту. У даній статті детально розглянуто поетику циклу поезій у прозі Уляни Кравченко «Розгублені листочки». На основі аналізу творів письменниці означено своєрідність її художнього мислення та світосприйняття, авторський психологізм. Поезії в прозі з циклу «Розгублені листочки» ілюструють органічну єдність поетичного та прозового способів художнього відтворення дійсності, що насамперед позначилося на характері образотворення, психологічної домінанти вираження, ритмічному структуруванні тексту, афористичності мовлення тощо. Визначено антитетичний принцип текстової організації поезій у прозі, що зумовлює увиразнення ідейно-тематичного та емоційного наповнення творів.Документ Особливості сугестивної поетики у циклі «поезій в прозі» М. Коцюбинського «З глибини»(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2014) Казанова, Ольга Валеріївна; Казанова, Ольга Валерьевна; Kazanova, Olha V.У статті проаналізовано жанрові особливості поезій в прозі М. Коцюбинського. Зокрема, виявлено специфіку структурно-композиційного та мовленнєвого рівнів поезій в прозі письменника.Документ Проблема жанрового визначення малої прози В. Стефаника(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2015) Казанова, Ольга Валеріївна; Казанова, Ольга Валерьевна; Kazanova, Olha V.У статті проаналізовано жанрові особливості малої прози В. Стефаника. Зокрема, виявлено модифікації жанру новели на рівні прагматики, композиції, наративних форм.