Підручники, навчальні посібники та інші науково- та навчально-методичні праці ФХФ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Підручники, навчальні посібники та інші науково- та навчально-методичні праці ФХФ за Автор "Chebotaryov, Aleksandr N."
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методи збору, обробки та аналізу екологічних даних(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021) Хома, Руслан Євгенійович; Khoma, Ruslan E. ; Чеботарьов, Олександр Миколайович; Chebotaryov, Aleksandr N.Методичні вказівки складено відповідно до програми з спецкурсу “Методи збору, обробки та аналізу екологічних даних”. Вони містять структуру, зміст навчальної дисципліни та методики виконання лабораторних робіт, які призначені студентам факультету хімії та фармації за спеціальністю 014 «Середня освіта (Хімія)». Може бути рекомендований для студентів природничих факультетів при підготовці до занять “Аналітична хімія навколишнього середовища” “Екотоксикологія”, які навчаються за спеціальностями 102 «Хімія», 014 «Середня освіта (Хімія)» та 226 «Фармація, промислова фармація».Документ Методика та техніка шкільного хімічного експерименту. Частина 1. Організація безпечного експерименту в школі : методичні вказівки для студентів ф-ту хімії та фармації(2020) Снігур, Денис Васильович; Снигур, Денис Васильевич; Snigur, Denys V.; Чеботарьов, Олександр Миколайович; Чеботарёв, Александр Николаевич; Chebotaryov, Aleksandr N.Хімія - це наука, де теорія йде поряд із практикою, де є місце експеримент у й дослідницьким задачам. Для здобуття повноцінних знаннь з хімії, які побудовані на конкретних уявленнях про речовини, які вивчаються, необхідно виконувати якомога більше хімічних дослідів. знань про речовини і хімічні реакції, важлива умова активізації пізнавальної діяльності учнів, виховання зацікавленості до предмета, формування наукового світогляду, уяви про практичне застосування хімічних знань. Експеримент дозволяє виділити і вивчити найбільш суттєві сторони об'єкта чи явища за допомогою різноманітних інструментів, приладів, технічних засобів в заданих умовах. Проблему організації учнівського експерименту, а також й організації експерименту демонстраційного неможливо залишати без уваги. Розробляються теоретичні основи формування розумових дій, засоби управління пізнавальною діяльністю, дидактичні умови розвитку дослідницьких та експериментаторських умінь тощо.Документ Метрологічні основи хімічного аналізу(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021) Снігур, Денис Васильович; Чеботарьов, Олександр Миколайович; Snigur, Denys V.; Chebotaryov, Aleksandr N.; Снигур, Денис Васильевич; Чеботарёв, Александр НиколаевичПропонований курс лекцій містить повний виклад матеріалу з курсу «Метрологічні основи хімічного аналізу», який читається студентам факультету хімії та фармації Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Курс лекцій призначений для самостійної роботи студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 102 «Хімія» та 014 «Середня освіта. Хімія», а також для студентів, які навчаються за спеціальністю 226 «Фармація. Промислова фармація». Курс лекцій може бути корисним при опануванні дисципліни «Основи стандартизації та сертифікації».Документ Основи сертифікації та організації роботи випробувальної лабораторії : методичні вказівки для студентів третього (освітньо-наукового) рівня (PhD) вищої освіти спеціальності 102 «Хімія»(2020) Чеботарьов, Олександр Миколайович; Чеботарёв, Александр Николаевич; Chebotaryov, Aleksandr N.; Снігур, Денис Васильович; Снигур, Денис Васильевич; Snigur, Denys V.; Гузенко, Олена Михайлівна; Гузенко, Елена Михайловна; Guzenko, Olena M.Перехід України до ринкової економіки визначив нові умови для діяльності вітчизняних підприємств, фірм та організацій, в тому числі хімічного профілю, не тільки на внутрішньому, але і на зовнішньому ринках. Право підприємства на самостійність, незалежно від форми його власності, не означає повну свободу у рішеннях, а вимушує вивчати, знати та використовувати у своїй практиці "правила гри”, що прийняті у всьому світі. Міжнародне співробітництво по будь-яким напрямкам та на будь-якому рівні вимагає гармонізації таких правил з міжнародними та національними нормами. Стандартизація, метрологія і сертифікація в тому вигляді, як це було прийнято у роки “планової економіки”, не тільки не вписувалася у нові умови роботи, але й гальмувала або просто робила неможливою інтеграцію України у цивілізований економічний простір. Особливо яскравим прикладом цього є умови до вступу нашої держави до Всесвітньої торгової організації − ГАТТ/ВТО.Документ Позакласна робота з хімії(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2020) Чеботарьов, Олександр Миколайович; Рахлицька, Олена Михайлівна; Гузенко, Олена Михайлівна; Чеботарёв, Александр Николаевич; Рахлицкая, Елена Михайловна; Гузенко, Елена Михайловна; Chebotaryov, Aleksandr N.; Rakhlytska, Olena M.; Guzenko, Olena M.; Щербакова, Тетяна Михайлівна; Щербакова, Татьяна Михайловна; Shcherbakova, Tetiana M.Головною метою підготовки вчителів у вищому педагогічному закладі є формування творчої, всебічно розвиненої особистості майбутнього фахівця з науковим світоглядом, з широким професійним кругозором, який постійно піклується про своє самовдосконалення, повністю відповідає вимогам, які висуває до нього час. Сучасна українська освіта в умовах євроінтеграції вимагає фахівців нової формації з світовим рівнем кваліфікації, творчих особистостей, вільних від закомплексованості і стереотипів мислення. Тому необхідно в корені оновити технологію їх підготовки до самостійної педагогічної діяльності в нових соціально-економічних умовах. Якість професійної підготовки педагогів забезпечується широким спектром засобів: оновленням змісту навчального процесу відповідно до останніх досягнень науки і практики, підвищенням науково педагогічної кваліфікації вчителів, залученням їх до активної участі в науково-дослідній роботі і т. д. Такім чином, важливим завданням вищої педагогічної освіти в Україні є підвищення професійної готовності педагогічних працівників в тому числі і до позакласної роботи.Документ Сорбційно-спектроскопічні та тест-методи в хімічному аналізі(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021) Гузенко, Олена Михайлівна; Чеботарьов, Олександр Миколайович; Снігур, Денис Васильович; Гузенко, Елена Михайловна; Чеботарёв, Александр Николаевич; Снигур, Денис Васильевич; Guzenko, Olena M.; Chebotaryov, Aleksandr N.; Snigur, Denys V.Навчально-наочний посібник складено відповідно з програмою курсу «Сорбційно-спектроскопічні та тест-методи в хімічному аналізі». Він містить навчально-наочний матеріал до лекційного курсу дисципліни для студентів 1 курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти факультету хімії та фармації ОНУ імені І. І. Мечникова. Навчально-наочний посібник може бути рекомендований для самостійної роботи студентів природничих факультетів при підготовці до занять та рубіжного контролю знань з курсу «Сорбційноспектроскопічні та тест-методи в хімічному аналізі».Документ Сорбційно-спектроскопічні та тест-методи в хімічному аналізі: методичні вказівки до лабораторних робіт для студентів V курсу (денного відділення) та VI курсу (заочного відділення) хімічного факультету(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2014) Чеботарьов, Олександр Миколайович; Чеботарёв, Александр Николаевич; Chebotaryov, Aleksandr N.; Гузенко, Олена Михайлівна; Гузенко, Елена Михайловна; Guzenko, Olena M.Методичні вказівки складено відповідно з програмою курсу «Сорбційно-спектроскопічні та тест-методи в хімічному аналізі». Вони містять структуру, зміст навчальної дисципліни та методики виконання лабораторних робіт, призначені студентам V курсу (денного відділення) та VI курсу (заочного відділення) хімічного факультету ОНУ імені І.І. Мечникова. Методичні вказівки можуть бути рекомендовані для самостійної роботи студентів при підготовці до занять та рубіжного контролю знань з курсу «Сорбційно-спектроскопічні та тест-методи в хімічному аналізі».Документ Сучасні методи пробопідготовки речовин та матеріалів до аналізу : методичні вказівки для студентів третього (освітньо-наукового) рівня (PhD) вищої освіти спеціальності 102 «Хімія»(2020) Чеботарьов, Олександр Миколайович; Чеботарёв, Александр Николаевич; Chebotaryov, Aleksandr N.; Гузенко, Олена Михайлівна; Гузенко, Елена Михайловна; Guzenko, Olena M.; Снігур, Денис Васильович; Снигур, Денис Васильевич; Snigur, Denys V.Пробовідбір і пробопідготовка є основою сучасної аналітичної хімії. Первинна мета, якою необхідно керуватися при дослідженні речовин - тих, що оточують людину, і тих, які вона використовує в тій чи іншій формі в життєдіяльності, - полягає у всебічному вивченні властивостей речовин і матеріалів. Властивості матеріалів визначаються їх складом, причому з огляду на як основні компоненти, так і на домішки. Більш того, часто властивості матеріалів залежать від розподілу домішок або компонентів за об’ємом речовини (матеріалу). Якщо хімік-аналітик не враховує ці труднощі при пробовідборі, то ймовірність отримати задовільні результати зводиться нанівець. Перш ніж приступити безпосередньо до пробо відбору та пробопідготовки зразка, хіміку необхідно чітко сформулювати мету аналізу. Наприклад, слід відповісти на такі питання: • Що слід проаналізувати? Іншими словами, що являє собою об'єкт аналізу? У найпростішому випадку це може бать індивідуальна хімічна сполука, будову якої необхідно встановити. Однак, якщо мова йде про більш складний зразок - промисловий матеріал, ґрунт, повітря, харчові продукти - необхідно перш за все вирішити, як провести відбір проби і як забезпечити її показність. • Яку інформацію слід отримати в результаті аналізу? Чи потрібно встановити склад зразка в цілому або будову його поверхні? Чи слід проводити повний аналіз зразка або можна обмежитися визначенням домішок? Від цих факторів також залежить вибір методів відбору проби і її розкриття.Документ Сучасні технології навчання хімії : метод. вказівки для студентів ф-ту хімії та фармації першого (бакалавр.) рівня освіти(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021) Гузенко, Олена Михайлівна; Рахлицька, Олена Михайлівна; Чеботарьов, Олександр Миколайович; Гузенко, Елена Михайловна; Рахлицкая, Елена Михайловна; Чеботарёв, Александр Николаевич; Guzenko, Olena M.; Rakhlytska, Olena M.; Chebotaryov, Aleksandr N.Методичні вказівки складено відповідно до програми курсу «Сучасні технології навчання хімії». Вони містять відомості щодо теоретичних та практичних основ застосування сучасних технологій навчання при викладанні навчального предмету «Хімія» у закладах середньої освіти. Рекомендовані для студентів природничих факультетів при підготовці до занять, які навчаються за спеціальністю 014 «Середня освіта (Хімія)».Документ Фізико-хімічні методи дослідження речовин та матеріалів(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021) Топоров, Сергій Васильович; Хома, Руслан Євгенійович; Чеботарьов, Олександр Миколайович; Toporov, Serhii V.; Khoma, Ruslan E. ; Chebotaryov, Aleksandr N.Методичні вказівки складено відповідно до програми спецкурсу “Фізико-хімічні методи дослідження речовин та матеріалів”. Вони містять структуру, зміст навчальної дисципліни, деякі теоретичні положення та методики виконання лабораторних робіт, призначені студентам факультету хімії та фармації за спеціальністю 102 «Хімія». Може бути рекомендовані для студентів при підготовці до занять “Аналітична хімія. Фізико-хімічні методи аналізу”, які навчаються за спеціальностями 102 «Хімія», 014 «Середня освіта (Хімія)» та 226 «Фармація, промислова фармація».Документ Хімічні методи кількісного аналізу : практикум з дисципліни «Аналітична хімія» для студентів ф-ту хімії та фармації першого (бакалавр.) рівня освіти(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021) Чеботарьов, Олександр Миколайович; Рахлицька, Олена Михайлівна; Гузенко, Олена Михайлівна; Щербакова, Тетяна Михайлівна; Снігур, Денис Васильович; Хома, Руслан Євгенійович; Chebotaryov, Aleksandr N.; Rakhlytska, Olena M.; Guzenko, Olena M.; Shcherbakova, Tetiana M.; Snigur, Denys V.; Khoma, Ruslan E.Практикум складено відповідно до програми курсу «Аналітична хімія» для того, щоб надати студентам другого курсу допомогу при вивченні теорії та практики методів кількісного хімічного аналізу. Практикум містить в стислій формі теоретичні основи методів титриметричного та гравіметричного визначення компонентів в пробах, а також рекомендації до виконання лабораторних робіт, прописи яких максимально наближені до реальних умов. Може бути рекомендований для студентів природничих факультетів при підготовці до занять, які навчаються за спеціальностями 102 «Хімія», 014 «Середня освіта (Хімія)» та 226 «Фармація, промислова фармація».