Філологічні студії
Постійне посилання зібрання
У збірнику «Філологічні студії» представлені наукові статті студентів філологічного факультету ОНУ імені І. І. Мечникова з мовознавства та літературознавства. Студенти-філологи під керівництвом викладачів у своїх статтях демонструють високий рівень наукових пошуків. Надруковані роботи є гідним внеском у вітчизняну науку і можуть бути використані учнями шкіл, молодими науковцями-студентами та усіма, кого цікавлять проблеми сучасної філологічної науки.
Переглянути
Перегляд Філологічні студії за Автор "Kasim, Halyna Yu."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання колоративів в українському рекламному дискурсі(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Волкова, Анна; Касiм, Галина Юрiївна; Касим, Галина Юрьевна; Kasim, Halyna Yu.На сьогоднішній день існують праці багатьох мовознавців, що досліджували колоративи, а саме їхні семантичні та стилістичні особливості, зокрема і в рекламному дискурсі. Теоретичною базою дослідження слугували праці А. Вежбицької [1], Т. Ковалевської [2], О. Кулько [3], Т. Семашко [4], Л. Хавкіної [5].Документ Мотивація та мовна приналежність назв закладів харчування у польському місті Познань(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2015) Довганюк, Владислава; Касiм, Галина Юрiївна; Касим, Галина Юрьевна; Kasim, Halyna Yu.Актуальність нашого дослідження полягає в тому, що ергоніми є великим і постійно оновлюваним классом власних назв, який відбиває смаки та ідеологію соціуму та ілюструє механізм процесів номінації у мові. Тому цей класс власних назв заслуговує на уважне вивчення, виявлення характерних особливостей та закономірностей виникнення і функціонування в мові. Наукова новизна дослідження полягає в новизні його матеріалу: назви, що розглядаються у статті, ще не були предметом лінгвістичного аналізу.Документ Мотивація та мовна приналежність назв закладів харчування у Суворовському районi мiста Одеси(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Вольпiна, Ольга; Касiм, Галина Юрiївна; Касим, Галина Юрьевна; Kasim, Halyna Yu.У статтi розглядається окремий клас власних назв, який мовознавцi називають ергонiмами. На прикладi назв кафе та ресторанiв, виокремлено певнi мотивацiйнi ознаки, що покладенi в основу їх розподiлу, а також зроблено класифiкацiю цих онiмiв за мовною приналежнiстю. Видiлено рiзновиди мотивацiї вказаних ергонiмiв.Документ Особливості мотивації та структури сучасних ергонімів (на матеріалі назв магазинів м. Одеси)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2015) Раснюк, Віра; Касiм, Галина Юрiївна; Касим, Галина Юрьевна; Kasim, Halyna Yu.Власні назви у лексичній системі мови, на думку Ю.О. Карпенка, переважають над апелятивами, тому різні аспекти їх практичного аналізу ще довго не будуть вичерпані. Зокрема це стосується ергонімів. Як відомо, цей термін було введено Н. Подольською: ергонім – назва ділового об’єднання людей, зокрема спілки, організації, закладу, корпорації, підприємства тощо [9, 166]. Денотати ергонімів, як випливає з цього визначення, досить різноманітні. Вивчення зазначеного типу власних назв є актуальним і через їхню швидку оновлюваність, і завдяки їхній мотиваційній та функціональній специфіці.Документ Семантичні та структурні особливості українських колоративів (на матеріалі назв косметичних продуктів)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Волкова, Анна; Касiм, Галина Юрiївна; Касим, Галина Юрьевна; Kasim, Halyna Yu.У статті подано аналіз семантичних та структурних особливостей українських колоративів, які наявні у назвах відтінків лаків для нігтів. У рекламних каталогах помічено тенденцію до частотного вживання вторинних колоративів, які утворилися внаслідок метафоризації колірних ознак денотата. Колорати вирозподілено на лексико-семантичні групи з огляду на характер мотивації назвиДокумент Ступінь інформативності назв магазинів Києва та Одеси (на матеріалі анкетування)(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2011) Козлова, Наталія; Касiм, Галина Юрiївна; Касим, Галина Юрьевна; Kasim, Halyna Yu.Нами був проведений експеримент, у якому взяли участь 60 осіб двох вікових груп: 18-30 років (42 особи) та 30-50 років (18 осіб), в т.ч. 50 жінок та 10 чоловіків. Опитування проводилось у вигляді письмового анкетування. Методика проведення експерименту відповідала усталеним моделям, що застосовуються в прикладній психології та психолінгвістиці. Випробовуваному було подано низку назв магазинів і запропоновано написати, що, на його думку, в тому чи інщому магазині продається. Тобто учасники експерименту повинні були зрозуміти за назвою магазина, який товар продається у ньому. Таким чином ми перевіряли ступінь інформативності ергонімів. Респондентам було запропоновано 25 назв магазинів м. Києва та 26 назв магазинів м. Одеси.Документ Фразеологізми з назвами побутових предметів в українській та польській мовах(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Довбиш, Анастасія; Касiм, Галина Юрiївна; Касим, Галина Юрьевна; Kasim, Halyna Yu.Фразеологію можна назвати свого роду дорогоцінною скарбницею будь-якої мови, яка відображає світ почуттів, образів, оцінок того чи іншого народу. Вона безпосередньо пов'язана з культурою мови.