Візуальні характеристики іміджу жінки – телеведучої каналу «Інтер»

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2006
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Численні наукові дослідження переконливо свідчать про те, що засвоюваність інформації залежить не тільки від її змісту, форми подачі, але й від авторитету того, хто її подає. У постійного читача загальноукраїнського видання, регіональної газета чи районного часопису, телеглядача загальноукраїнського чи місцевого каналу телебачення поступово формуються погляди на того чи іншого автора, ведучого, репортера, оглядача. Це дуже тонка, індивідуальна справа. Але є якісь загальні ознаки авторської індивідуальності. Про ці «загальні ознаки авторської індивідуальності» В. Здоровега пише так: «Щоб бути цікавим для реципієнта, публіцист насамперед має бути особистістю , а значить заслужити авторитет власною чесністю, послідовністю, правдивістю, непримиренністю до зла, точністю оцінок та прогнозів. Цей рейтинг формується поступово й потребує постійного підтвердження. Небагатьом авторам вдається бути в центрі уваги громади. Нерідко спалахи популярності швидко згасають. Тут є як об’єктивні (зміна соціальної ситуації, орієнтація на новий тип мислення, психологічна потреба у відповідному типі контактів з аудиторією), так і суб’єктивні причини (переорієнтація на інші сфери діяльності, внутрішня вичерпаність, своєрідна психологічна втома, розчарування і т. ін.)».
Опис
Ключові слова
імідж, наукові дослідження, авторська індивідуальність
Бібліографічний опис
Діалог: медіа-студії : зб. наук. праць
DOI
ORCID:
УДК