Бакалаври ФПСР
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаври ФПСР за browse.metadata.dateaccessioned
Зараз показуємо 1 - 20 з 224
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Гендерні aспекти соціaльної роботи з людьми, що пострaждaли від нaсилля(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Костецька, Тетяна ВолодимирівнаПроблемa викорінення нaсильствa досить aктуaльнa у сучaсному житті, оскільки вонa стосується у порушенні прaв людини і прaв членa родини у сім'ї...Документ Шлюбні та дітородні орієнтації студентської молоді(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Бурлачук, Віроніка АнатоліївнаГоловною причиною загострення демографічної кризи в Україні є зниження до критичного рівня народжуваності. Сучасний демографічний стан свідчить про те, що забезпечується лише половина потрібного для відтворення населення. Сьогодні Україна вже перетнула межу зниження народжуваності, за якою відбувається незворотне руйнування демографічного потенціалу країни, що призводить до втрати умов для відновлення чисельності населення. Процес зниження народжуваності у сучасних умовах має глобальний характер і зумовлений низкою економічних, соціальних, біологічних, культурних причин та трансформацій моральних устоїв.Документ Соціальна політика в сфері соціального захисту малозабезпечених сімей в Україні(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Маєва, Ірина ВолодимирівнаНизький рівень платоспроможності громадян це дуже поганий показник соціальної політики будь якої держави. Це може призвести до порушення всіх систем функціонування країни. Демографічні, політичні, економічні, медичні та навіть до морального та культурного занепаду. І це далеко не повний перелік неблагополучних наслідків.Документ Соціальна реклама як інструмент впливу на молодь(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Шевченко, Анастасія СергіївнаУ наш час велика кількість уваги приділяється проблемам значимості соціальної реклами. Потреба постанови суспільних питань збільшує важливість цього типу реклами та встановлює проблеми її подальшого формування. Соціальна реклама несе в собі інформацію, представлену в стислій і художньо вираженій формі. Вона може доносити до свідомості молоді та її уваги найбільш значущі дані і відомості про наявні в суспільстві проблеми. Вона звернена в цілому до всіх, так і до кожного окремо.Документ Вебкамінг,як соціальне явище: сутність, тенденції та наслідки(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Сокульська, Крістіна ВолодимирівнаВебкам бізнес з’явився в кінці дев’яностих, разом з поширенням інтернету. Однак за 20 років цей напрям інтернет розваг сильно еволюціонував. Вебкам індустрія активно розвивається, і сьогодні по всьому світу вже працюють тисячі студій. Дана індустрія добре розвинена в Японії, Південній Кореї, Росії, Америці і в країнах Латинської Америки. Найбільшого поширення в Україні даний вид бізнесу зазнав останні декілька років – на це вплинули поширення інтернету та соціально-економічні проблеми.Документ Використання методу case-study в соціальній роботі з сім’ями та дітьми(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Біла, Маргарита ЮріївнаПотік інформації у сучасному світі вимагає застосування таких методів навчання, які дозволили б ефективно передавати доволі великий обсяг знань, забезпечили високий рівень оволодіння матеріалом, який вивчається. Сьогодні основні методичні інновації пов’язані з використанням активних, або як їх ще називають інтерактивних, методів навчання. Суть їх полягає у тому, що навчальний процес організовується на основі взаємодії, діалогу, в ході якого студенти навчаються критично мислити, вирішувати складні проблеми на основі аналізу обставин і відповідної інформації, враховувати альтернативні думки, приймати продумані рішення, брати участь у дискусіях, спілкуватись з іншими людьми.Документ Особливості діяльності недержавних організацій в сфері дозвілля дітей(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Свищова, Ірина ЛеонтіївнаГоловним положенням державної освітньої політики, що зафіксовані у Національній доктрині розвитку освіти України в ХХІ столітті, визначений принцип єдності освіти і науки, здійснення якого визначає концентрацію сил і ресурсів на навчанні молодих фахівців – цілісних гармонійних особистостей. Рішення цього завдання шляхом прояви конструктивного педагогічного досвіду організації дозвілля дітей у недержавних організаціях підтримуватиме підвищення якості підготовки фахівців з вищою освітою, що здатні творчо використовувати у професійній діяльності сучасні досягнення науково-технічного й культурного прогресу.Документ Психологічні особливості агресивної поведінки в підлітковому віці(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021) Агаджанян, Сусанна СашаївнаНа початку 21 столiття свитова економiчна криза, криза глобальноi системи, криза, яка повьязана з пандемiей коронавируса змінили особливості функціонування практично всіх сфер життя. Серйозні зміни відбулися у роботи освітнього середовища. Система освіти змушена в значній мірі перейти на дистанційну форму. Для учнів загальноосвітніх навчальних закладів дистанційне навчання є нетиповим, тому такий перехід викликав ряд труднощів не тільки технічного й організаційного, але і психологічного характеру. Отже, важливою є психологічна допомога та підтримка, спрямована на адаптацію до нових умов навчання, зниження психологічної напруги та формування мотивації до роботи в нових умовах.Документ Співвідношення особливостей спілкування і тривожності у дітей підліткового віку(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021) Коржан, Маргарита ОлександрівнаНа початку ХХI йдуть масштабні зміни і швидкі процеси соціально-економічних і політичних трансформацій в суспільстві.У цix обставинах найважче доводиться підліткам з їх ще не стійким світоглядом, рухливою системою цінностей. У ситуації пандемії коронавируса, змінились особливості функціонування практично всіх сфер життя, в тому числі умови роботи освітнього середовища, яке повністю перейшло у дистанційний формат. Для учнів загальноосвітніх навчальних закладів дистанційне навчання є нетиповим, тому такий перехід викликав ряд труднощів не тільки технічного й організаційного, але і психологічного характеру. Підлітковий вік традиційно вважається найважчим у виховному відношенні. Найчастіше труднощі підліткового віку пов'язують із статевим дозріванням як причиною різних психофізіологічних і психічних відхилень. У підлітковому віці можуть вперше виникати або помітно загострюватися різного роду патологічні реакції, пов'язані з розвитком психічних захворювань або труднощами процесу формування особистості.Документ Взаімовплив деструктивних міжособистісних конфліктів на рівень стресостійкості(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021) Платонова, ІринаНа початку ХХI cтолiття проблема впливу стреса на здоров'я і діяльність людини стає всe більш гострою. В останні роки ця проблема є однією з найбільш важливих і актуальних психології та інших суміжних наук. Причиною цього є світова eкономічна криза, криза глобальгой системи, криза міжкультурних взаємин, пандемія коронавируса,різке збільшення темпів нашого життя; негативний вплив екології та багато інших факторів. Сьогодні світ переживає одну з найважливіших глобальних проблем – пандемію коронавірусної хвороби (COVID-19), яку Всесвітня організація охорони здоров’я оголосила надзвичайною ситуацією в галузі охорони здоров’я , а також найбільшим викликом людству в ХХІ ст. На тлі пандемії COVID розвинулася безпрецедентна криза, яка торкнулася не лише охорони здоров’я, а й усіх сфер суспільного життя, і особливо відчутно — в країнах, що розвиваються. Профілактичні заходи для уникнення зараження вірусом — соціальне дистанціювання та ізоляція, чинять значний вплив на суспільство. Такі умови потребують психологічної, соціальної та нейробіологічної адаптації.Документ Психологічні особливості впливу керівника на підлеглих(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021) Сульдіна, Владислава ГеннадіївнаПроблема впливу керівника на підлеглих нині є дуже актуальною, оскільки управління – це взаємодія того, хто керує, з тим, ким керують. Управлінський вплив здійснюється постійно в різних формах у процесі взаємодії між колективом і керівником. Важливо, щоб цей вплив був цілеспрямованим та позитивним з боку керівника, а персонал не супротивився такому впливу. У сучасному світі будь-яка сфера життєдіяльності людини підпорядкована психологічному впливу, який широко включається в процеси її праці, навчання, виховання, управління. Цей вплив може відігравати як позитивну, так і негативну роль: формувати позитивні або негативні якості особистості, мобілізувати або демобілізувати працездатність особистості та колективу, підвищувати або знижувати трудову активність персоналу.Документ Особливості переживання управлінських бар'єрів(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021) Казарян, Каріне МарленівнаАктуальність дослідження. Труднощі демократичної модернізації сучасної України досить суттєво впливають на шлях її перевлаштування в ключі руху до нового суспільства. Саме тому таким надзвичайно значущим для українських людей є проблема умов здійснення управлінської діяльності і прийняття управлінських рішень, які відповідають стандартам сьогодення. Управлінська діяльність, поєднуючи в собі різноманітні об’єктивні та суб’єктивні чинники, значною мірою залежить від культури, якої дотримуються основні суб’єкти управлінської практики. Навіть у типовій ситуації управлінці однакової кваліфікації діятимуть залежно від бачення ситуації, уподобань, досвіду, передумовою яких є і психологічні особливості особистостей кожного з них. У сучасних умовах ефективність управлінської діяльності керівника будь-якої організації багато в чому визначає долю всієї системи професійного напряму, що переживає нелегкий період становлення. Однією з важливих умов забезпечення ефективного функціонування структурної ланки є оптимізація управління.Документ Гендерні особливості психологічної ресурсності особистості в умовах війни в Україні(Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Абдулкарім, Мая ФірасПроблема, яку привносить дослідження феномену психологічної ресурсності особистості, особливо гостро постала з часів повномаштабного військового втроргнення в Україну. Численна кількість різних видів кризових ситуацій в умовах війни: загрози життю, майну, здоровʼю, умови невизначеності, вимушеність біженства за кордон або внутрішнього переміщення в теренах України, адаптація за кордоном для продовження навчання або роботи в іншій країні та багато інших проблем постали перед українцями і потребують нового етапу досліджень психологічної ресурсності особистості у таких умовах. Окрім усього вищеназваного, існують ще гендерні особливості цих аспектів та загалом проблеми психологічної ресурсності в залежності від статі, особливо в умовах війни. Тому у цій роботі розглядатиметься психологічна ресурстність через призму гендерних особистісних особливостей психологічної ресурсності, видів стресових реакцій та копінг-поведінки.Документ Роль індивідуально-психологічних властивостей педагогів у професійній майстерності в умовах дистанційного навчання(Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Бабіна, Ірина СергіївнаСьогоднішня ситуація відрізняється масштабними та прискорюваними технологічними змінами, глобальною турбулентністю та непередбачуваністю у соціально-економічній та політичній сферах, ризиком природних та екологічних катастроф. Цю ситуацію сучасні психологи характеризують по-різному – дивергенція, катастрофічність (не в повсякденному сенсі, а в науковому), біфуркація тощо. Загальний зміст всього цього – непередбачуваність, нелінійність ситуації, відсутність чітких алгоритмів дії, визначеність причинно-наслідкових зв’язків між різними явищами. У цих умовах від особистості потрібна готовність до життя в ситуації невизначеності, усвідомленість і рефлексія, відповідальність і життєстійкість, готовність до дій у змінних умовах і безперервний саморозвиток, дивергентне мислення як здатність до продукування множини рішень та створення нових варіантів вирішення завдань.Документ Психоемоційний стан жінок в період вагітності. Психопрофілактика та психокорекція(Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Батіщева, Ірина ВолодимирівнаОсобливості психічного стану жінки під час вагітності вже давно перебувають у центрі уваги фахівців. При цьому відзначається як негативна, так і позитивна емоційна роль вагітності. Питання материнства, і зокрема вагітності, важливого етапу підготовки до материнства, було недостатньо висвітлено в науковій літературі і набуло уваги лише в останні десятиліття. Народження дитини пов'язане з фізичними та емоційними змінами, і більшість вагітних жінок переживають стрімкі емоційні зміни. Через гормональну перебудову під час вагітності настрій вагітної жінки може кардинально змінюватися мало не щогодини. Дотримуючись правил психічного здоров'я, вагітні жінки можуть вирішити ці емоційні зміни під час вагітності і відчувати себе спокійно. Емоційна рівновага та фізична підготовка однаково важливі для вагітних жінок, оскільки однаково допомагають підготуватися до материнства. Відсутність досвіду материнства може призвести до раптових емоційних сплесків у вагітних жінок.Документ Особливості проявів агресії у підлітковому віці(Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Цимбал, Анастасія ВікторівнаНаша країна знаходиться у важкому часі сьогодення- часі війни. Наслідки цього впливають на усіх громадян, не зважаючи на вік. Посилюється страх, тривожність, агресивність. Наступний негативний фактор- скорочення живого спілкування у зв’язку з епідеміологічним карантином, що спричинено пандемією COVID-19. Обидва фактори впливають на успішну соціалізацію дітей у й без того такий складний підлітковий вік навіть без додаткових труднощів сьогодення, та обумовлюють актуальність нашого дослідження. Сучасні українські дослідники вважають проблему вивчення проявів агресії у підлітковому віці актуальною та надають зусилля у дослідженні природи агресії, саморегуляції психоемоційних станів, розвитку ефективної взаємодії, формування відповідальності у підлітка та у всіх об’єктів взаємодії, відповідальності за дотримання соціальних норм та моделей поведінки. Нам знайомі В. В. Кириченко, М. Д. Белей, З. Р. Кісіль, Ю. В. Кочанова, А. Д. Сподобаєва та інші сучасні вчені, які досліджують тему агресивності у підлітковому віці.Документ Роль мотиваційної спрямованості у процесі самореалізації особистості(Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Брезгунова, Юлія ВадимівнаГармонійний розвиток людей і реалізація індивідуального потенціалу стають дедалі необхіднішими для нормального функціонування і прогресу суспільства. При цьому цінність суспільства залежить від того, наскільки добре люди, що живуть у цьому суспільстві, реалізують свої потреби та можливості в різних сферах життя. На сучасному етапі розвитку психології дедалі більша увага приділяється таким проблемам, як реалізація основних людських якостей духовності та творчості, вивчення психологічних чинників і механізмів перетворення людиною себе та світу, визначення типологічних та особистісних особливостей у формуванні здатності до повної реалізації потенціалу людини. Здатність до самореалізації є суттю життя і притаманна всім живим істотам; бажання реалізувати свій потенціал - головне джерело людського життя. Здійснюючи сенс життя, людина реалізує себе, свою зовнішню сутність. У процесі самореалізації реалізується прагнення людини до ідентичності та цілісності. По суті, зміст людської історії - це прагнення людей знайти себе і задовольнити свої потреби, виходячи з власних можливостей. Усі люди можуть стати тими, ким вони можуть стати.Документ Вплив рівня тривожності студентів на продуктивність процесу навчання(Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Чолак, Валерія АнатоліївнаПитання тривожності залишається актуальним впродовж усього становлення людства, та залишається проблемою і наразі, яка стрімко набирає обертів Тривожний стан стає наслідком не впевнення у майбутньому, незадоволення потреб людини та безліччю стресів, які людина має у сучасному активному світі за яким доволі тяжко встигнути. Якщо розглядати окремо українське суспільство, то буде влучно зауважити що воно наразі переживає доволі тяжкі часи і кожен індивід реагує на негативні події по-своєму. Багато людей мають ознаки емоційної лабільності та прояви високого рівня агресивності та тривожності. Студентське життя – це постійні зміни, що роблять складніше взаємодію молодої людини як з внутрішнім, так і зовнішнім світом. Вони також – джерело підвищеної особистісної тривожності. Почуття тривожності, яке супроводжується емоційною нестійкістю, хвилюваннями впливає на працездатність молодої людини, її здоров’я, взаємини з оточуючими людьми, може призвести до виникнення відчуття самотності. Великий рівень особистісної тривожність провокує проблеми у спілкуванні, конфлікти у взаємовідносинах, завищені вимоги до себе та оточуючих. Надмірний рівень особистісної тривожності студентської молоді спричинює появу стресу.Документ Діагностика та профілактика емоційного вигорання працівників державних структур(Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Демір, Єлизавета ДмитрівнаПроблема емоційного вигорання серед працівників державних структур є важливою й наразі. У наші часи, соціальні та державні служби взагалі працюють ще активніше ніж у мирний час, тому можна зазначити, що емоційний стан працівників даного сектору є нестабільним. Робота державного працівника є однією з найбільш вимогливих та відповідальних. Відповідно до регульованих завдань та встановлених обов'язків, державний службовець здійснює контрольну та аналітичну роботу, проводить узагальнення досвіду законодавства та забезпечує впровадження державної політики в конкретній сфері управління. Його відданість роботі значною мірою залежить від психічного стану.Документ Особливості емоційних станів як мотивації до навчання(Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2023) Фоміченко, Світлана ВалеріївнаВимоги сучасного світу до людини пов'язані з високим рівнем пристосованості до різноматніх змін у суспільстві, що призводить до необхідності професійної підготовки майбутніх фахівців у конкретній галузі професійної діяльності. При цьому у процесі формування майбутнього професіонала головною рушійною силою виступає мотивація до навчання. Мотивація до навчання це сукупність внутрішніх і зовнішніх рушійних сил, що спонукують до діяльності, задають границі і форми діяльності і додають цій діяльності спрямованість, орієнтовану на досягнення визначених цілей у навчанні. Мотивація до навчання - це спрямованість до різних сторін навчальної діяльності. Тому, якщо вибір майбутньої професії студентом був зроблений не зовсім самостійно та недостатньо усвідомлено, якщо сам процес навчання іде у розріз з інтересами, потребами та цінностями особистості, це буде впливати на мотивацію до навчання.