Підручники, навчальні посібники та інші науково- та навчально-методичні праці ФПСР, Психологічні науки
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Підручники, навчальні посібники та інші науково- та навчально-методичні праці ФПСР, Психологічні науки за Автор "Kononenko, Oksana I."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Кваліфікаційна робота(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Кременчуцька, Маргарита Костянтинiвна; Кононенко, Оксана Іванівна; Kremenchutska, Margaryta K.; Kononenko, Oksana I.Методичні рекомендації містять відомості про вимоги до організації, виконання, оформлення та захисту випускних кваліфікаційних робіт для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти на факультеті психології та соціальної роботи ОНУ імені І. І. Мечникова. Методичні рекомендації призначено для студентів очної та заочної форм навчання за спеціальністю 053 Психологія і можуть бути використані студентами й викладачами відповідних кафедр як рекомендації до керівництва й підготовки кваліфікаційних робіт.Документ Методичні вказівки до написання кваліфікаційних робіт здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 053 «Психологія»(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2020) Кременчуцька, Маргарита Костянтинiвна; Kremenchutska, Margaryta K.; Кононенко, Оксана Іванівна; Kononenko, Oksana I.Наведені нижче методичні рекомендації до написання та оформлення кваліфікаційних робіт другого (магістерського) рівня вищої освіти розроблені на основі діючого законодавства України, нормативних документів Міністерства освіти і науки України, положень Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Відповідно до Закону України «Про вищу освіту» другий (магістерський) рівень вищої освіти відповідає восьмому рівню Національної рамки кваліфікацій і передбачає здобуття особою поглиблених теоретичних та/або практичних знань, умінь, навичок за обраною спеціальністю (чи спеціалізацією), загальних засад методології наукової та/або професійної діяльності, інших компетентностей, достатніх для ефективного виконання завдань інноваційного характеру відповідного рівня професійної діяльності. Згідно з Положенням про організацію освітнього процесу в Одеському національному університеті імені І. І. Мечникова обов'язковими складовими навчального процесу на другому (магістерському) рівні вищої освіти є дипломні роботи, які оцінюються як самостійний вид навчальної діяльності студента. Дипломна (магістерська) робота є самостійним теоретико- прикладним дослідженням, що виконується слухачем на завершальному етапі здобуття повної вищої освіти за освітньо- кваліфікаційним рівнем «магістр психології». Оформлення результатів роботи відповідно до вимог закладу є важливим етапом узгодження формальної сторони та наукового змісту дослідження. Методичні рекомендації призначені забезпечити єдині критерії до написання та оформлення кваліфікаційної (дипломної) роботи за спеціальністю 053 «Психологія».Документ Методичні вказівки до написання комплексних курсових робіт здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 053 «Психологія»(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2020) Кононенко, Оксана Іванівна; Kononenko, Oksana I.; Кременчуцька, Маргарита Костянтинiвна; Kremenchutska, Margaryta K.Наведені нижче методичні рекомендації до написання та оформлення кваліфікаційних робіт першого (бакалаврського) рівня вищої освіти розроблені на основі діючого законодавства України, нормативних документів Міністерства освіти і науки України, положень Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Згідно з Положенням про організацію освітнього процесу в Одеському національному університеті імені І. І. Мечникова обов'язковими складовими навчального процесу на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти є курсові роботи, які оцінюються як самостійний вид навчальної діяльності студента. Комплексна курсова робота є самостійним теоретико- прикладним дослідженням, що виконується слухачем на завершальному етапі здобуття повної вищої освіти за освітньо- кваліфікаційним рівнем «бакалавр психології». Оформлення результатів роботи відповідно до вимог закладу є важливим етапом узгодження формальної сторони та наукового змісту дослідження. Методичні рекомендації призначені забезпечити єдині критерії до написання та оформлення комплексної курсової роботи за спеціальністю 053 «Психологія».Документ Методичні вказівки з проведення педагогічної (асистентської) практики(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2020) Кононенко, Оксана Іванівна; Kononenko, Oksana I.Педагогічна (асистентська) практика є важливою складовою підготовки здобувачів освітньо-наукового рівня (доктор філософії) у вищих навчальних закладах. Вона передбачає набуття здобувачами професійних навичок та вмінь викладача вищого навчального закладу, досвіду самостійної роботи з викладання фахових дисциплін. Практика спрямована на формування загальних та фахових компетентностей здобувачів, закріплення теоретичних знань, отриманих під час навчання, удосконалення практичних навичок та умінь за відповідною спеціальністю. Метою педагогічної асистентської практики аспірантів є формування системи компетентностей майбутніх науково-педагогічних працівників, здатних здійснювати аналітичне осмислення стану та перспектив розвитку сфери психологічної освіти, створювати та впроваджувати новий зміст освіти та новітні методики (технології) навчання. Завдання практики: - закріплення і поглиблення теоретичних знань, отриманих під час навчання в аспірантурі; - набуття досвіду проведення всіх форм організаціїї освітнього процесу і ви- дів навчальних занять у закладах вищої освіти; - поглиблення та застосування фахових знань у розв’язанні конкретних педагогічних завдань практики; - інтеграції науково-дослідної та педагогічної діяльності практикантів; - розвиток професійно-педагогічних здібностей на основі досвіду практики. Педагогічна (асистентська) практика включає наступні напрями роботи: навчальну, методичну, науково-педагогічну, організаційну, самоосвітню. У процесі виконання функцій викладача вищої школи аспіранти набувають досвіду приймати самостійні рішення під час конкретної роботи в реальних для професійної діяльності умовах, творчо застосовувати набуті теоретичні знання у практичній діяльності.Документ Написання та оформлення курсових та дипломних робіт для здобувачів ступенів вищої освіти “Бакалавр” та “Магістр” спеціальності 053 “Психологія”(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2018) Кононенко, Оксана Іванівна; Гусакова, Марина Петрівна; Коваль, Ганна Шамілівна; Kononenko, Oksana I.; Gusakova, Maryna P.; Koval, Hanna Sh.Розглядається питання щодо структрури, оформлення та написання курсових та магістерських робіт. Наведені правила та вимоги Міністерства освіти і науки до курсової та магістерської роботи. Методичні вказівкеи адресовано студентам та викладачам спеціальності психологія та соціальна робота.Документ Сучасні методи психологічних наукових досліджень(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Кононенко, Оксана Іванівна; Kononenko, Oksana I.У методичних рекомендаціях розкривається програма курсу, даються вказівки для опанування лекційним матеріалом. Увагу приділено формуванню формування у аспірантів знань відносно закономірностей психологічного професійного відбору кандидатів і профорієнтації абітурієнтів. Розраховано для здобувачів 1 курсу третього освітньо- кваліфікаційного рівня (доктор філософії) спеціальності 053 «Психологія» факультету психології та соціальної роботи ОНУ імені І. І. Мечникова.Документ Сучасні методи психологічних наукових досліджень(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021) Кононенко, Оксана Іванівна; Kononenko, Oksana I.Методичні рекомендації з курсу «Сучасні методи психологічних наукових досліджень» розроблені на кафедрі диференціальної і спеціальної психології ОНУ імені І.І. Мечникова на основі освітньо-професійної програми підготовки здобувачів освітньо-кваліфікаційного рівня «третій (доктор філософії)» (ОКРДФ) відповідно до навчального плану для спеціальності 053 «Психологія». Згідно з навчальним планом «Професійна орієнтація і психологічний професійний відбір» є дисципліною вибіркового циклу і її вивчення здійснюється на 1-му курсі навчання здобувачів освітньо-кваліфікаційного третього рівня (доктор філософії). Актуальність даного курсу Сучасні тенденції розвитку українського суспільства зумовлюють розв’язання актуальних питань психологічної науки, серед яких особливого значення набуває формування здатності розв’язувати комплексні проблеми в галузі психології, в тому числі професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних психологічних знань, що сприяє розвитку потенціалу психолога-науковця. Курс спрямований на надання здобувачам третього рівня вищої освіти необхідного обсягу знань у системі методів наукових досліджень, забезпечує підготовку їх до самостійного проведення науково-психологічного дослідження та написання дисертаційної роботи. Завдання курсу полягають у тому, щоб сформувати в здобувачів цілісну систему знань про методи і організацію науково-психологічного дослідження, види науково-психологічного дослідження (теоретичне, емпіричне, прикладне), методологічні принципи та етапи його проведення. Здобувачі набувають необхідні навички щодо розроблення сценарію науково-психологічного дослідження, узагальнення та пояснення наукових фактів.