Підручники, навчальні посібники та інші науково- та навчально-методичні праці ФПСР, Психологічні науки

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 88
  • Документ
    Методика викладання у вищій школі
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Курова, Анастасія Володимирівна; Kurova, Anastasiia V.
    Методичні рекомендації до виконання самостійної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 053 «Психологія» містять передмову, зміст самостійної роботи з дисципліни «Методика викладання у вищій школі», питання для самоконтролю знань, завдання, список літератури для роботи з науковими першоджерелами. Методичні рекомендації допоможуть у засвоєнні теоретичних знань у сфері методики викладання у вищій школі, а також при oфoрмлeнні робіт при самостійному виконанні завдань, при підготовці до практичних занять. Основною метою є допомога в опануванні теоретичними знаннями та практичними навичками з урахуванням нових досягнень методичної науки, перспективного досвіду роботи викладачів вищих навчальних закладів.
  • Документ
    Кіберпсихологія
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Гудімова, Алісар Халєдівна; Hudimova, Alisar H.
    Методичні рекомендації до виконання самостійної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 053 «Психологія» містять передмову, зміст самостійної роботи з дисципліни, питання для самоконтролю знань, завдання, список літератури для роботи з першоджерелами. Методичні рекомендації до виконання самостійної роботи допоможуть у засвоєнні теоретичних знань у сфері психології кіберпростору та психологічного благополуччя, розрахований на здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 053 «Психологія», аспірантів, викладачів та всіх тих, хто вивчає психологію користувачів соціальних мереж та мережі Інтернет в цілому.
  • Документ
    Психологія креативності
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Гудімова, Алісар Халєдівна; Hudimova, Alisar H.
    Методичні рекомендації до виконання самостійної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 053 «Психологія» містять передмову, зміст самостійної роботи з дисципліни, питання для самоконтролю знань, завдання, список літератури для роботи з першоджерелами. Методичні рекомендації до виконання самостійної роботи допоможуть у засвоєнні теоретичних знань у сфері психології креативності у різних типах діяльності, розрахований на здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 053 «Психологія», аспірантів, викладачів та всіх тих, хто вивчає психологію користувачів соціальних мереж та мережі Інтернет в цілому.
  • Документ
    Навчальна практика
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Гудімова, Алісар Халєдівна; Данілова, Олена Сергіївна; Hudimova, Alisar H.; Danilova, Olena S.
    Методичні рекомендації для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 053 «Психологія» містять передмову, зміст самостійної роботи, завдання, вимоги до оформлення документації, список літератури для роботи з першоджерелами. Методичні рекомендації призначено для здобувачів денної та заочної форм навчання за спеціальністю 053 «Психологія», можуть бути використані викладачами відповідних кафедр як рекомендації до керівництва навчальною практикою.
  • Документ
    Психосоматика та психокорекція
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Литвиненко, Ольга Дмитрівна; Lytvynenko, Olga D.
    У методичних рекомендаціях розкривається програма курсу, даються вказівки для опанування лекційним матеріалом. Методичні рекомендації розроблено для студентів спеціальності 053 «Психологія» освітнього рівня «бакалавр» денної та заочної форми навчання і можуть бути використані студентами для успішного освоєння вмінь та навичок в науково-практичної діяльності, пов’язаною з клінічною та психотерапевтичною роботою з клієнтами та пацієнтами з психосоматичними симптомами та розладами. Ціль методичних рекомендацій – надати методичну допомогу студентам першого (бакалаврського) освітнього рівня для успішного освоєння знань та вмінь у майбутньої наукової та практичної діяльності у напрямку клінічної психології, психосоматики та психокорекції.
  • Документ
    Основи психотерапії
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Литвиненко, Ольга Дмитрівна; Lytvynenko, Olga D.
    У методичних рекомендаціях розкривається програма курсу, даються вказівки для опанування лекційним матеріалом. Методичні рекомендації розроблено для студентів спеціальності 053 «Психологія» освітнього рівня «бакалавр» денної та заочної форми навчання і можуть бути використані студентами для успішного освоєння вмінь та навичок в науково-практичної діяльності, пов’язаною з клінічною та психотерапевтичною роботою з клієнтами та пацієнтами у всіх напрямках психотерапії. Ціль методичних рекомендацій – надати методичну допомогу студентам першого (бакалаврського) освітнього рівня для успішного освоєння знань та вмінь у майбутньої наукової та практичної діяльності у різних напрямках сучасної наукової психотерапії.
  • Документ
    Пcиходинамічна терапія характеру
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Литвиненко, Ольга Дмитрівна; Lytvynenko, Olga D.
    У методичних рекомендаціях розкривається програма курсу, даються вказівки для опанування лекційним матеріалом. Методичні рекомендації розроблено для студентів спеціальності 053 «Психологія» освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» денної та заочної форми навчання і можуть бути використані студентами для успішного освоєння вмінь та навичок в науково-практичної діяльності, пов’язаною з клінічною та психотерапевтичною роботою з клієнтами та пацієнтами у психодинамічному напрямку психотерапії. Ціль методичних рекомендацій – надати методичну допомогу студентам другого (магістерського) освітнього рівня для успішного освоєння знань та вмінь у майбутньої наукової та практичної діяльності у напрямку психодинамічної психотерапії.
  • Документ
    Навчально-ознайомча практика
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Артюхіна, Наталія Вікторівна; Artiukhina, Nataliia V.; Данілова, Олена Сергіївна; Danilova, Olena S.; Швайкін, Станіслав Анатолійович
    У методичних рекомендаціях розглядаються загальні положення проведення навчально-ознайомчої практики, питання її організації, змісту та підведення підсумків практики. Детально розкриті її особливості, вимоги до даного виду практики, рекомендації щодо їхньої реалізації, а також надані критерії оцінювання виконаної студентом роботи. Методичні рекомендації можуть бути корисними керівникам практики від кафедр, викладачам та студентам, усім, хто цікавиться проблемами організації та проведення навчально-ознайомчої практики з психології у ЗВО.
  • Документ
    Інтегративна терапія творчим самовираженням
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Артюхіна, Наталія Вікторівна; Artiukhina, Nataliia V.; Кокоріна, Юлія Євгенівна; Kokorina, Yuliia Ye.
    У методичних рекомендаціях розкривається короткий зміст курсу з інтегративної терапії творчим самовираженням, окреслені загальні вимоги до підготовки студентів, мета та завдання навчальної дисципліни, надаються загальні тези для опанування лекційним матеріалом, вказані питання для самоконтролю та самостійного опрацьовування, також представлені завдання та приклади кейсів для формування практичних вмінь та навичок, вказані питання для підготовки до заліку, літературні джерела та інтернет-ресурси. Методичні рекомендації розроблені для студентів першого освітньо-наукового рівня вищої освіти (бакалавр) і допомагають отримати поглиблені теоретичні й практичні знання в області інтегративної терапії творчим самовираженням. Дані методичні рекомендації повністю відповідають навчальній програмі з дисципліни.
  • Документ
    Юридична психологія
    (Букаєв В. В., 2024) Юнг, Наталія Володимирівна; Yunh, Nataliia V.
    Методичні рекомендації містять всю необхідну інформацію з дисципліни «Юридична психологія»для студентів спеціальності 053 «Психологія» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти на факультеті психології та соціальної роботи ОНУ імені І. І. Мечникова. Методичні рекомендації призначено для студентів денної й заочної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» і можуть бути використані студентами та викладачами відповідних кафедр. Ціль методичних рекомендацій – надати методичну допомогу студентам в підготовці до дисципліни «Юридична психологія».
  • Документ
    Психологія організацій
    (Олді плюс, 2024) Базика, Євгенія Леонідівна; Bazyka, Yevheniia L.
    У методичних рекомендаціях розкривається програма дисципліни, даються рекомендації з освоєння курсом та підготовки до практичних занять та самостійної роботи студентів. Наведено практичні вправи для більш глибшого опрацювання кожної теми. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки та допомагають при підготовці до практичних занять, оформленні робіт при самостійному виконанні завдань.
  • Документ
    Основи організаційної психології
    (Гельветика, 2024) Базика, Євгенія Леонідівна; Bazyka, Yevheniia L.
    Курс лекцій складено відповідно з програмою з обов’язкового курсу «Основи організаційної психології» для студентів факультету психології та соціальної роботи першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 053 «Психологія». Навчальне видання розкриває головні напрями практичного використання основних психологічних надбань функціонування організації та психологічних особливостей активності особистості в організації. Виклад побудовано з урахуванням сучасних тенденцій розвитку організацій та включає чотирнадцять лекцій, запитання для самоконтролю, глосарій і список літератури. Курс лекцій стане в нагоді при підготовці психологів, а також студентів інших гуманітарних спеціальностей та всіх охочих хто цікавиться питаннями ефективного розвитку та керування організаціями.
  • Документ
    Психoлoгія конфлікту
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Курова, Анастасія Володимирівна; Kurova, Anastasiia V.
    У мeтoдичних рeкoмeндaціях рoзкривaється прoгрaмa курсу, дaються вкaзівки для oпaнувaння лeкційним мaтeріaлoм. Мeтoдичні рeкoмeндaції рoзрoблeні для здoбувaчів психoлoгічнoгo нaпрямку тa дoпoмaгaють при підгoтoвці дo відпoвідeй нa прaктичних зaняттях, oфoрмлeнні рoбіт при сaмoстійнoму викoнaнні зaвдaнь, при підгoтoвці дo aтeстaції. Рoзроблені для здoбувaчів 4 курсу пeршoгo рівня вищої освіти (бaкaлaврський рівень) спeціaльнoсті 053 Психoлoгія фaкультeту психoлoгії тa сoціaльнoї рoбoти OНУ імeні І. І. Мeчникoвa.
  • Документ
    Психологічна реабілітація в менеджменті і бізнесі
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Чернявська, Тетяна Павлівна; Chernyavska, Tetyana P.
    Курс лекцій є сучасним виданням, що висвітлює теоретичні та практичні аспекти процесу психологічної реабілітації в менеджменті та бізнесі, які проходять в екстремальних умовах невизначеності та високих швидкостей змін. Рекомендовано для студентів факультету психології та соціальної роботи, що отримують освітньо-кваліфікаційний рівень «Магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» ОНУ імені І. І. Мечникова.
  • Документ
    Розвиток особистісного потенціалу
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Чернявська, Тетяна Павлівна; Chernyavska, Tetyana P.
    Курс лекцій є сучасним виданням, яке висвітлює особистісний потенціал людини як інтегральну характеристику рівня її особистісної зрілості, яка дозволяє проявляти активність, гнучкість, внутрішню свободу та відповідальність, оптимізм, що забезпечують самоефективність, життєстійкість, самореалізацію. Рекомендовано для студентів факультету психології та соціальної роботи, що отримують освітній рівень «магістр» за спеціальністю 053 «Психологія» в ОНУ імені І. І. Мечникова.
  • Документ
    Психологія адиктивної поведінки
    (Астропринт, 2022) Мостова, Тетяна Дмитрівна; Mostova, Tetiana D.
    Методичний посібник розроблений для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 053 «Психологія» для успішного освоєння знань та вмінь у майбутньої наукової та практичної професійної діяльності, а також для надання методичної допомоги студентам в організації навчально-дослідницької діяльності. У посібнику викладено систему теоретичних знань про механізми формування адикцій і адиктивної поведінки, фактори ризику та основні проблеми наркозалежної осо би сто сті, які є найбільш актуальними в контексті організації психопрофілактичної роботи та сприяють розвитку гармонійної, психологічно зрілої особистості.
  • Документ
    Психотравматерапія, теорія та практика стабілізації
    (Бондаренко М.О., 2023) Кирилішина (Лаврова), Марина Геннадіївна; Kyrylishyna (Lavrova), Maryna G.
    Пропоновані методичні рекомендації допомагають при підготовці до відповідей на практичних заняттях, та підготовці до самостійного виконання завдань.  Увагу приділено формуванню розвитку особистості майбутніх психологів, та професійної компетентності у сфері практичної діяльності зі спеціальності. Розраховано для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 053 Психологія факультету психології та соціальної роботи ОНУ імені І. І. Мечникова.
  • Документ
    Основи гештальт-терапії
    (Бондаренко М.О., 2023) Кирилішина (Лаврова), Марина Геннадіївна; Kyrylishyna (Lavrova), Maryna G.
    Пропоновані методичні рекомендації допомагають при підготовці до відповідей на практичних заняттях, та підготовці до самостійного виконання завдань. Увагу приділено формуванню розвитку особистості майбутніх психологів, та професійної компетентності у сфері практичної діяльності зі спеціальності. Розраховано для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 053 Психологія факультету психології та соціальної роботи ОНУ імені І. І. Мечникова.
  • Документ
    Сучасні арт-терапевтичні технології
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Артюхіна, Наталія Вікторівна; Artiukhina, Nataliia V.
    У методичних рекомендаціях розкривається короткий зміст курсу, загальні вимоги до підготовки студентів, викладено мету вивчення дисципліни, представлено опис навчального курсу, тематичні огляди змістових модулів, надаються загальні тези для опанування лекційним матеріалом, вказані теми для практичних занять, надані питання для самостійної та індивідуальної роботи, для підготовки до заліку, міститься перелік літературних джерел та Інтернет-ресурсів. Методичні рекомендації, розроблені для студентів першого освітньо-наукового рівня вищої освіти, допомагають отримати базові знання в області арт-терапії і повністю відповідають навчальній програмі з дисципліни.
  • Документ
    Психодіагностичний потенціал арт-терапії
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Артюхіна, Наталія Вікторівна; Artiukhina, Nataliia V.
    У методичних рекомендаціях розкривається короткий зміст курсу, надаються загальні тези для опанування лекційним матеріалом, розглянуто методи консультативної психологічної роботи та арт-терапевтичної практики. Методичні рекомендації розроблені для студентів другого освітньо-наукового рівня вищої освіти.