Підручники, навчальні посібники та інші науково- та навчально-методичні праці ЕПФ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Підручники, навчальні посібники та інші науково- та навчально-методичні праці ЕПФ за Автор "Chaikovska, Maryna P."
Зараз показуємо 1 - 12 з 12
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Економіка і організація інформаційного бізнесу(2022) Чайковська, Марина Петрівна; Chaikovska, Maryna P.У методичних вказівках наведено основні положення для підготовки до практичних занять при вивченні дисципліни «Економіка і організація інформаційного бізнесу» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 123 Комп'ютерна інженерія. Основна мета рекомендацій – надати методичну допомогу здобувачам вищої освіти у підготовці до практичних занять при вивченні дисципліни та у процесі самостійної роботи. Матеріал представлено у розрізі змістових модулів та тем.Документ Методичні вказівки до організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Маркетинг програмних продуктів»(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2020) Садченко, Олена Василівна; Садченко, Елена Васильевна; Sadchenko, Olena V.; Чайковська, Марина Петрівна; Чайковская, Марина Петровна; Chaikovska, Maryna P.; Робул, Юрій Володимирович; Робул, Юрий Владимирович; Robul, Yuriy V.Навчальна програма дисципліни «Маркетинг програмних продуктів» складена відповідно до освітньо-професійної/освітньо- наукової програми підготовки магістрів спеціальності 126 «Інформаційні системи та технології». Предметом вивчення навчальної дисципліни є особливості та інструменти маркетингу програмних продуктів та можливості їх використання для досягнення загальних та специфічних цілей маркетингової діяльності ІТ-організації. Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів: 1. Маркетинг інформаційних продуктів у загальній концепції маркетингу. 2. Інструменти та тактики управління інформаційним маркетингом. Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетинг програмних продуктів» є: формування системи теоретичних знань та практичних навичок щодо сучасних моделей, методологій, інструментів управління маркетингом програмних продуктів в динамічному інформаційному середовищі.Документ Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Маркетинг програмних продуктів»(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2020) Садченко, Олена Василівна; Садченко, Елена Васильевна; Sadchenko, Olena V.; Чайковська, Марина Петрівна; Чайковская, Марина Петровна; Chaikovska, Maryna P.; Робул, Юрій Володимирович; Робул, Юрий Владимирович; Robul, Yuriy V.Навчальна програма дисципліни «Маркетинг програмних продуктів» складена відповідно до освітньо-професійної/освітньо- наукової програми підготовки магістрів спеціальності 126 «Інформаційні системи та технології». Предметом вивчення навчальної дисципліни є особливості та інструменти маркетингу програмних продуктів та можливості їх використання для досягнення загальних та специфічних цілей маркетингової діяльності ІТ-організації. Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів: 1. Маркетинг інформаційних продуктів у загальній концепції маркетингу. 2. Інструменти та тактики управління інформаційним маркетингом. Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетинг програмних продуктів» є: формування системи теоретичних знань та практичних навичок щодо сучасних моделей, методологій, інструментів управління маркетингом програмних продуктів в динамічному інформаційному середовищі.Документ Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Теорія систем у менеджменті та маркетингу»(2020) Садченко, Олена Василівна; Чайковська, Марина Петрівна; Робул, Юрій Володимирович; Грінченко, Юрій Леонідович; Залюбінська, Людмила Миколаївна; Литвиненко, Катерина Олександрівна; Sadchenko, Olena V.; Chaikovska, Maryna P.; Robul, Yuriy V.; Hrinchenko, Yurii L.; Zalyubinska, Lyudmyla M.; Lytvynenko, Kateryna O.У сучасних умовах динамічного розвитку соціально-економічного середовища виникла об'єктивна потреба у розвитку системних уявлень і знань у фахівців в галузі економіки, управління та маркетингу. Фундаментальні зміни, що відбуваються в теорії і практиці економіки, а особливо в управлінні суспільним виробництвом, пов'язані з розширенням інтеграційних процесів соціально-економічного розвитку. Мета: вивчення основ системного аналізу, синтезу та моделювання систем, які необхідні при дослідженні міждисциплінарних проблем, їх системно-синергетичних основ і зв'язків; формування системи знань щодо принципів та методів теорії систем і системного аналізу, ознайомлення зі сторонами системності та їх взаємозв’язком та класифікацією методів моделювання систем; ознайомлення з поняттям структури взаємодії та її інваріантами, ознайомлення з поняттям системної якості складного об'єкта і якості системи; ознайомлення з поняттям фрактальності світу; розвиток практичних навичок з управління системами. Мета курсу - понятійно-змістовне, але суворе і в той же час доступне введення в основи аналізу, синтезу та моделювання систем, особливо, інформаційних. Практичне значення системного аналізу полягає в тому, що він є методологією і практикою цілеспрямованого перетворення як самої людини, так і навколишнього світу. Завдання: на понятійно-змістовному рівні, але досить строгому і формальному рівні викладу розглядаються поняття і факти, необхідні при системному, синергетичному і міждисциплінарному розгляді різних проблем, освоєння системних методів управління бізнес-організацією; розвиток навичок з аналізу середовища організації та основних елементів системи, які супроводжуються великою кількістю спеціально підібраних прикладів, що пояснюють суть розглянутих понять і фактів; формування здібностей з оптимізації діяльності підприємства з точки зору системності (інтегрованого) ефективного управління на підприємстві.Документ Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Теорія систем у менеджменті та маркетингу» за темою Еволюція розвитку теорії систем і класифікація систем в маркетингу(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Садченко, Олена Василівна; Садченко, Елена Васильевна; Sadchenko, Olena V.; Чайковська, Марина Петрівна; Чайковская, Марина Петровна; Chaikovska, Maryna P.; Робул, Юрій Володимирович; Робул, Юрий Владимирович; Robul, Yuriy V.; Грінченко, Юрій Леонідович; Гринченко, Юрий Леонидович; Hrinchenko, Yurii L.; Нєнно, Ірина Михайлівна; Ненно, Ирина Михайловна; Nyenno, Iryna M.Мета та завдання навчальної дисципліни Фундаментальні зміни, що відбуваються в теорії і практиці економіки, а особливо в управлінні суспільним виробництвом, пов'язані з розширенням інтеграційних процесів соціально-економічного розвитку. Мета: вивчення основ системного аналізу, синтезу та моделювання систем, які необхідні при дослідженні міждисциплінарних проблем, їх системно-синергетичних основ і зв'язків; формування системи знань щодо принципів та методів теорії систем і системного аналізу, ознайомлення зі сторонами системності та їх взаємозв’язком та класифікацією методів моделювання систем; ознайомлення з поняттям структури взаємодії та її інваріантами, ознайомлення з поняттям системної якості складного об'єкта і якості системи; ознайомлення з поняттям фрактальності світу; розвиток практичних навичок з управління системами. Завдання: Даний курс викладається шляхом поєднання аудиторних занять із самостійною роботою. Лекційні, семінарські, практичні заняття відносяться до аудиторних занять. При підготовці до семінарських занять необхідно, керуючись записами, зробленими під час лекції, а також методичними вказівками до кожної теми, опрацювати відповідні розділи підручника і рекомендовану літературу; знайти та проаналізувати практичні приклади з даної теми. Самостійна підготовка передбачає написання рефератів, доповідей та повідомлень, аналіз літературних джерел, огляд бібліографії, виконання практичних завдань, вирішення задач тощо.Документ Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Теорія систем у менеджменті та маркетингу» за темою: Аналіз систем та умови реалізації властивостей моделей у маркетингу(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Садченко, Олена Василівна; Чайковська, Марина Петрівна; Робул, Юрій Володимирович; Грінченко, Юрій Леонідович; Нєнно, Ірина Михайлівна; Залюбінська, Людмила Миколаївна; Литвиненко, Катерина Олександрівна; Sadchenko, Olena V.; Chaikovska, Maryna P.; Robul, Yuriy V.; Hrinchenko, Yurii L.; Nyenno, Iryna M.; Zalyubinska, Lyudmyla M.; Lytvynenko, Kateryna O.Головною метою вивчення дисципліни "Теорія систем у менеджменте і маркетингу" є методичне представлення знання про системи, виділення всіх аспектів системності, осмислення тенденцій її розвитку, інтеграція різних аспектів системного знання, висвітлених в наукових джерелах, а також опис тих положень теорії систем, які ще не набули значного розвитку. Мета: вивчення основ системного аналізу, синтезу та моделювання систем, які необхідні при дослідженні міждисциплінарних проблем, їх системно-синергетичних основ і зв'язків; формування системи знань щодо принципів та методів теорії систем і системного аналізу, ознайомлення зі сторонами системності та їх взаємозв’язком та класифікацією методів моделювання систем; ознайомлення з поняттям структури взаємодії та її інваріантами, ознайомлення з поняттям системної якості складного об'єкта і якості системи; ознайомлення з поняттям фрактальності світу; розвиток практичних навичок з управління системами. Мета курсу - понятійно-змістовне, але суворе і в той же час доступне введення в основи аналізу, синтезу та моделювання систем, особливо, інформаційних. Практичне значення системного аналізу полягає в тому, що він є методологією і практикою цілеспрямованого перетворення як самої людини, так і навколишнього світу.Документ Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Управління природокористуванням» за темою: Екологічний маркетинг(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Садченко, Олена Василівна; Садченко, Елена Васильевна; Sadchenko, Olena V.; Чайковська, Марина Петрівна; Чайковская, Марина Петровна; Chaikovska, Maryna P.; Робул, Юрій Володимирович; Робул, Юрий Владимирович; Robul, Yuriy V.; Грінченко, Юрій Леонідович; Гринченко, Юрий Леонидович; Hrinchenko, Yurii L.; Нєнно, Ірина Михайлівна; Ненно, Ирина Михайловна; Nyenno, Iryna M.; Залюбінська, Людмила Миколаївна; Залюбинская, Людмила Николаевна; Zalyubinska, Lyudmyla M.; Литвиненко, Катерина Олександрівна; Литвиненко, Екатерина Александровна; Lytvynenko, Kateryna O.Мета - створення активних економічних механізмів регулювання процесів використання природи. Критеріями ефективності такого природокористування є комплексне і раціональне використання природних ресурсів з отриманням не лише економічної, а і соціальної та екологічної вигод. Дисципліна «Управління природокористування» формує екологічно обґрунтовані пріоритети еколого-соціально-економічного розвитку суспільства і шукає найефективніші способи досягнення поставлених цілей. Завдання: • вивчення економічних закономірностей використання суспільством природних ресурсів з метою задоволення своїх потреб; • розробка методів оцінки природних ресурсів з метою їх ефективного використання; • створення економічних механізмів управління раціональним використанням природних ресурсів і охорони навколишнього середовища; • оцінка збитків, заподіяних природі та населенню в результаті непродуманої господарської діяльності; • розробка методів розрахунку економічної ефективності капітальних вкладень у раціональне використання природних ресурсів і охорону природи; • розробка підходів до регулювання і управління природокористуванням у господарському механізмі; • обґрунтування економічних аспектів регіональної та національної екологічної політики.Документ Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Інформаційно-аналітична підтримка управлінських рішень» за змістовним модулем «Інформаційні системи підтримки маркетингових рішень»(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2020) Садченко, Олена Василівна; Садченко, Елена Васильевна; Sadchenko, Olena V.; Чайковська, Марина Петрівна; Чайковская, Марина Петровна; Chaikovska, Maryna P.; Робул, Юрій Володимирович; Робул, Юрий Владимирович; Robul, Yuriy V.Функціонування економіки в умовах інформаційного суспільства потребує принципово нового підходу до формування та реалізації конкурентоспроможної маркетингової політики. Вирішення цього завдання безпосередньо пов’язане з підготовкою фахівців, що володіють сучасними інформаційними системами і технологіями та методами інноваційного управління маркетингом підприємств. Предметом вивчення навчальної дисципліни «Інформаційно- аналітична підтримка управлінських рішень» (ІАПУР) є сучасні інформаційні системи та технології, що використовуються для прийняття управлінських рішень в менеджменті та маркетингу, засоби їх інструментальної реалізації. Метою викладання навчальної дисципліни є: формування системи теоретичних знань та практичних навичок щодо сучасних методологій раціонального використання інформаційних систем (IC) і технологій моделювання щодо підтримки прийняття управлінських рішень (УP) в менеджменті та маркетингової діяльності організації для досягнення загальних та специфічних цілей маркетингової діяльності в умовах переходу організації на використання цифрових каналів.Документ Методичні рекомендації до виконання практичних робіт «CRM- системи в маркетингової діяльності» з навчальної дисципліни «Інформаційно-аналітична підтримка управлінських рішень»(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2020) Садченко, Олена Василівна; Садченко, Елена Васильевна; Sadchenko, Olena V.; Чайковська, Марина Петрівна; Чайковская, Марина Петровна; Chaikovska, Maryna P.; Робул, Юрій Володимирович; Робул, Юрий Владимирович; Robul, Yuriy V.Функціонування економіки в умовах інформаційного суспільства потребує принципово нового підходу до формування та реалізації конкурентоспроможної маркетингової політики. Вирішення цього завдання безпосередньо пов’язане з підготовкою фахівців, що володіють сучасними інформаційними системами і технологіями та методами інноваційного управління маркетингом підприємств. Предметом вивчення навчальної дисципліни «Інформаційно- аналітична підтримка управлінських рішень» (ІАПУР) є сучасні інформаційні системи та технології, що використовуються для прийняття управлінських рішень в менеджменті та маркетингу, засоби їх інструментальної реалізації. Метою викладання навчальної дисципліни є: формування системи теоретичних знань та практичних навичок щодо сучасних методологій раціонального використання інформаційних систем (IC) і технологій моделювання щодо підтримки прийняття управлінських рішень (УP) в менеджменті та маркетингової діяльності організації для досягнення загальних та специфічних цілей маркетингової діяльності в умовах переходу організації на використання цифрових каналів.Документ Методичні рекомендації до практичних занять навчальної дисципліни «Управління природокористуванням» за темою: Практикум: екологічний маркетинг(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Садченко, Олена Василівна; Садченко, Елена Васильевна; Sadchenko, Olena V.; Чайковська, Марина Петрівна; Чайковская, Марина Петровна; Chaikovska, Maryna P.; Робул, Юрій Володимирович; Робул, Юрий Владимирович; Robul, Yuriy V.; Грінченко, Юрій Леонідович; Гринченко, Юрий Леонидович; Hrinchenko, Yurii L.; Нєнно, Ірина Михайлівна; Ненно, Ирина Михайловна; Nyenno, Iryna M.; Залюбінська, Людмила Миколаївна; Залюбинская, Людмила Николаевна; Zalyubinska, Lyudmyla M.; Литвиненко, Катерина Олександрівна; Литвиненко, Екатерина Александровна; Lytvynenko, Kateryna O.Мета - формування наукового світогляду і глибоких знань з теорії екологічного маркетингу, набуття вмінь і навичок конкретної екомаркетингової діяльності, методологічних аспектів організації екомаркетингової діяльності та її пріоритетів у сучасних умовах. Створення активних економічних механізмів регулювання процесів використання природи. Дисципліна «Управління природокористування» формує екологічно обґрунтовані пріоритети еколого-соціально-економічного розвитку суспільства і шукає найефективніші способи досягнення поставлених цілей. Завдання: • вивчення економічних закономірностей використання суспільством природних ресурсів з метою задоволення своїх потреб; • розробка методів оцінки природних ресурсів з метою їх ефективного використання; • створення економічних механізмів управління раціональним використанням природних ресурсів і охорони навколишнього середовища; • оцінка збитків, заподіяних природі та населенню в результаті непродуманої господарської діяльності; • розробка методів розрахунку економічної ефективності капітальних вкладень у раціональне використання природних ресурсів і охорону природи; • розробка підходів до регулювання і управління природокористуванням у господарському механізмі; • обґрунтування економічних аспектів регіональної та національної екологічної політики.Документ Управління проектами, програмами та охорона інтелектуальної власності(2020) Чайковська, Марина Петрівна; Chaikovska, Maryna P.; Чайковская, Марина ПетровнаМетодичні рекомендації складено на кафедрі маркетингу та бізнес- адміністрування Одеського національного університету імені І.І.Мечникова для студентів денного(заочного) відділення усіх спеціальностей. Рівень вищої освіти: третій (освітньо-науковий). Методичні рекомендації містять відомості та матеріали для методичного забезпечення вивчення змістовного модулю “Управління проектами та програмами” курсу “Управління проектами, програмами та охорона інтелектуальної власності”, контрольні питання, список рекомендованої літератури.Документ Інвестування(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Чайковська, Марина Петрівна; Чайковская, Марина Петровна; Chaikovska, Maryna P.Підручник присвячено дослідженню сучасних напрямків управління інвестиційною діяльністю підприємства, прийняття управлінських рішень щодо обґрунтування інвестиційних проектів, обрання ефективної інвестиційної стратегії. Для студентів економічних спеціальностей за напрямом підготовки «Менеджмент організацій».