Бакалаври ЕПФ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаври ЕПФ за Автор "Друтіс, Марта Олегівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання CRM систем у формуванні конкурентоспроможності підприємства(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Друтіс, Марта ОлегівнаВ умовах сучасного динамічного ринку підприємства стикаються з необхідністю постійного підвищення своєї конкурентоспроможності. Одним із ключових інструментів для досягнення цієї мети є використання CRM-систем (Customer Relationship Management), які дозволяють ефективно управляти відносинами з клієнтами, підвищувати рівень обслуговування та оптимізувати бізнес-процеси. Впровадження CRM-систем сприяє глибшому розумінню потреб клієнтів, що, у свою чергу, веде до підвищення лояльності та збільшення обсягів продажів. Крім того, інтеграція CRM з ERP-системами та цифровими технологіями маркетингу створює додаткові можливості для оптимізації управлінських процесів і підвищення ефективності діяльності підприємства.