Статті та доповіді ФПСР (Педагогічні науки)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті та доповіді ФПСР (Педагогічні науки) за Автор "Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання онлайн ресурсів для формування креативного мислення майбутніх викладачів у процесі вивчення іноземної мови(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Мельник, Е. В.; ; Vieilandie, Liliia V.-V.; Вєйландє, Лілія Вольдемар-ВікторівнаАктуальність дослідження використання онлайн ресурсів для формування креативного мислення майбутніх викладачів у процесі вивчення іноземної мови відображає сучасні реалії та потреби освітньої сфери. Завдяки швидкому розвитку технологій та доступу до Інтернету, використання онлайн ресурсів стає все більш популярним і ефективним засобом навчання іноземних мов.Документ Дистанційне навчання: сучасний погляд на проблеми та переваги(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Мітакі, Т. В.; Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна; Vieilandie, Liliia V.-V.Інформаційні технології, зокрема дистанційне навчання, набирають усе більшої популярності у навчальному процесі початкової, середньої та вищої освіти. Згідно з наказом Міністерства освіти і науки України від 25 квітня 2013 р. № 466 «Про затвердження Положення про дистанційне навчання», дистанційне навчання – це індивідуалізований процес набуття знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини, який відбувається в основному за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників навчального процесу у спеціалізованому середовищі, яке функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційнокомунікаційних технологій.Документ Моніторинг як інструмент управління якістю вищої освіти(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Ву, Зієп Лінь; Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна; Vieilandie, Liliia V.-V.Актуальність дослідження визначається розповсюдженням моніторингу як інструменту оцінки ефективності будь–якої практичної діяльності. Моніторингова діяльність не є вже тільки інструментом промислового виробництва, такий вид діяльності активно використовується й у гуманітарній галузі. Актуальність проблеми моніторингу та управління якістю освіти підтверджується рядом міжнародних та вітчизняний документів, у тому числі прийнятої у рамках Болонської конвенції: Закон України «Про вищу освіту», «Стратегія розвитку вищої освіти в Україні на 2022–2032роки» та інші. Використання моніторингу в різних сферах діяльності, зокрема в освітній галузі, розглядається в працях таких дослідників як А. А. Ахмадеєва, М. Б. Гузарова, А. І. Бичкова, І. В. Вавілова, О. М. Касьянов, О. М. Майоров та ін. Методологічні аспекти застосування моніторингу у вищій школі аналізуються на сторінках праць П. Ф. Анісімова, Л. Є. Виноградова, А. І. Галагана, В. О. Кальнея, Т. А. Стефановська.Документ Організація освітнього процесу в умовах військового стану: проблеми та напрями досліджень(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Руда, А. Д.; Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна; Vieilandie, Liliia V.-V.Першочерговим моментом для організації освітнього процесу в умовах військового стану є визначення форми організації освітнього процесу. Організація освітнього процесу може здійснюватися в очному і дистанційному режимах, або за змішаною формою, що поєднує очний і дистанційний режими. Форма організації освітнього процесу залежить від безпекової ситуації в кожному населеному пункті та визначається рішенням військово-цивільних адміністрацій, крім цього рішення приймається за участю батьків.Документ Проблема формування правової компетентності викладача вищої школи(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Краснощок, С. В.; Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна; Vieilandie, Liliia V.-V.Інтенсивність перетворень в функціонуванні суспільного ладу та зміни в життєвому устрою кожної людини, які були спричинення наслідками військової агресії проти України (функціонування економіки у стані війни, масове внутрішнє переселення населення та імміграція за кордон, перебої з постачанням енергетичних ресурсів та інші фактори) з одного боку, а також посилення процесів інтеграції з Європейським Союзом, не лише не змістили фокус уваги з проблеми формування правової компетентності викладача вищої школи, а навпаки активізували додаткові засоби для досягнення поставленої мети. Сьогодні викладач, як носій суспільно– моральних (етичних, правових, ціннісних норм), стає не тільки суб’єктом цих норм, а й транслятором, основою подальшого засвоєння, використання та їх існування. Проблема формування правової компетентності не є нової для педагогічних досліджень.Документ Соціальна місія вчителя в сучасному суспільстві(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Зайцев, М. О.; Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна; Vieilandie, Liliia V.-V.У вирі сучасних подій перед різними соціогуманітарними науками з’являється все більше питань пов’язаних з розумінням того, як саме нам ставитися та реагувати на ті чи інші соціополітичні явища. Саме війна, як сила яка спрямована на знищення та асиміляцію нашого соціуму, має найбільший вплив. Тому й не дивно, що у педагогічній науці ще більше постає питань щодо того, хто такий вчитель та яка його соціальна місія. Вчитель, як практик педагогічної науки, є доволі цікавим об’єктом дослідження, бо його величезна відповідальність, як одного з перших формувальників особистості, а відповідно в певній мірі й суспільства, дає змогу прогнозумати ті чи інші соціальні трансформації.Документ Інструменти гейміфікації освітнього процесу(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Дерманський, І. П.; Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна; Vieilandie, Liliia V.-V.На початку ХХІ століття навчання з використанням ігрових елементів почало носити масовий характер. У сучасних наукових педагогічних дослідженнях ми все частіше зустрічаємо термін «гейміфікація», який розуміється як інтеграція ігрової форми у неігровому процесі, наприклад – навчальному. Теорію гуміфікації у 1980 році почав розробляти Річард Бартл, професор Ессекського університету. При цьому він розділяв поняття «ігрове навчання» - отримання знань та навичок, через конкретну гру, та поняття «гейміфікація» - використання ігрових технік. Хоча, ідея щодо включення до навчання ігрових елементів для вітчизняної педагогічної думки не є новою. Так, ще К. Д. Ушинський говорив, що для учня гра замінює дійсність та робить її більш цікавою, зрозумілою, тому що він сам у процесі гри її створює.