Навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку: сприйняття і запам’ятовування тексту
Вантажиться...
Файли
Дата
2021
Автори
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
У статті проаналізовано нейропсихолінгвістичні особливості мовленнєвого мислення
дітей молодшого шкільного віку, а саме мовленнєвий розвиток дитини молодшого шкільного
віку, особливості вивчення іноземної мови дітьми в початковій школі. Розглянуто питання
вікових особливостей сприйняття та запам‘ятовування тексту дітьми 6-10 років,
психічних пізнавальних процесів молодшого шкільного віку, особливості розвитку
сприйняття та розуміння у процесі навчальної діяльності. Визначено особливості
формування пам‘яті в молодшому шкільному віці.
Опис
Ключові слова
молодший шкільний вік, іноземна мова, сприйняття, запам‘ятовування, розуміння, мовленнєвий розвиток, психічні пізнавальні процеси
Бібліографічний опис
Філологічні студії