SMM (social media marketing) як технологія та професійне середовище: специфіка та динаміка

Ескіз недоступний
Дата
2018
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
На сучасному етапі розвитку суспільства відзначається активне проникнення нових інформаційних технологій в усі сфери життя. Не є винятком і канали комунікації. Виникнення та активне використання соціальних мереж поступово призвело до появи нової професійної діяльності, що іменується SMM (social media marketing). З’являються вакантні робочі місця на ринку праці, поступово зростає попит на професію, а разом з цим збільшується кількість освітніх курсів, семінарів, тренінгів у напрямку SMM, адже цій спеціальності не навчають у державних освітніх закладах.
Опис
Ключові слова
054 соціологія, соціальні мережі, ринок праці, SMM-спеціаліст, соціальний портрет
Бібліографічний опис
Сторіяско, К. С. SMM (social media marketing) як технологія та професійне середовище: специфіка та динаміка = SMM (social media marketing) as a technology and professional environment: specificity and dynamics : дипломна робота магістра / К. С. Сторіяско; наук. кер. О. О. Фостачук; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Ф-т міжнар. відносин, політології та соціології, Каф. соціології. – 2018. – 74 с.
DOI
ORCID:
УДК