Психолого-педагогічні складові шкільної дезадаптації молодших учнів

Ескіз недоступний
Дата
2019
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
В останні десятиліття особливої актуальності набувають проблеми, пов’язані з дезадаптацією школярів в освтньому просторі. Особливо гостро відчувають труднощі адаптаційного періоду діти на етапі переходу з дошкільної ланки освіти до початкової. Це пов’язано зі зміною соціального статусу дитини і включенням її у новий вид діяльності – навчання. Саме тому проблема шкільної дезадаптації набуває рис універсальності, об’єднуючи зусилля дослідників у галузі психології, педагогіки та дитячої психопатології.
Опис
Ключові слова
6.030102 психологія, дезадаптація, профілактика, учні, шкільний процес, молодші школяри
Бібліографічний опис
Стогорнюк, І. І. Психолого-педагогічні складові шкільної дезадаптації молодших учнів : дипломна робота бакалавра / І. І. Стогорнюк. – Одеса, 2019. – 58 с.
DOI
ORCID:
УДК