Применение модели "убеждающей коммуникации" в прикладной PR-деятельности

Alternative Title
Застосування моделі "переконуючої клмунікації" в прикладній PR-діяльності
THE APPLICATION OF THE PERSUADING COMMUNICATION MODEL IN THE APPLIED PR-ÀCTIVITY
Loading...
Thumbnail Image
Date
2008
Advisor
Compiler
Editor
Journal Title
ISSN
E-ISSN
Volume Title
Publisher
Астропринт
Abstract
В работе рассматривается модель “убеждающей коммуникации” — один из подходов к анализу коммуникативных процессов, и ее основные составляющие в прикладной PR-деятельности. В данном контексте коммуникатор не просто передает сообщение, а пытается внести изменения в пространство восприятия и освоения коммуникации, чтобы перевести своего адресата на новый или иной тип поведения
В роботі розглядається модель переконуючої комунікації як один з підходів до аналізу комунікативних процесів та її основні складові в прикладній PR-діяльності. В даному контексті комунікатор не просто надсилає повідомлення, а намагається внести зміни в простір сприйняття та розуміння комунікації, щоб перевести свого адресата на новий або інший тип поведінки
In this research the persuading communication model as one of the approaches to the communication processes analysis and its basic components in the applied PR-activity is considered. In this context a communicator is not just passing a massage, he (she) is trying to alter the field of perception and absorption of communication in order to make his (her) addressee to choose new or another type of behavior
Description
Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета/ ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса : Астропринт, 2008.- Том 13, Вип.3, Сер."Соціологія, політологія". – укр. і рос
Keywords
модель "убеждающей коммуникации", PR-коммуникация, коммуникатор, канал коммуникации, целевая аудитория, модель "переконуючої коммунікації", PR-комунікація, комунікатор, канал комунікації, лтримувач повідомлення, the persuading communication model, PR-communication, the communicator, the communication channel, target group
Citation
Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета
DOI
ORCID:
УДК