Корекція емоційних станів засобами арт-терапії у молодшому шкільному віці

Ескіз недоступний
Дата
2017
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Уведення шкільного навчання з 6 років і скорочення періоду дошкільного дитинства яскраво виявило недалекоглядність українського суспільства, пов’язану з форсуванням інтелектуального розвитку дитини, байдуже ставлення до її внутрішнього світу, який має наповнитись тим унікальним, неповторним змістом та емоційним досвідом, що дитина отримує саме протягом перших семи років життя. Наслідки цього, нажаль, досить виразно виявляються сьогодні у збільшенні кількості дітей старшого дошкільного віку, які потребують психологічної і психотерапевтичної підтримки, тому що зазнають проблем адаптаційного характеру до навколишнього середовища. Крім того, виникає питання до якого віку відносити 6-ти річних дітей: до старшого дошкільного або молодшого шкільного віку. 6 років, з нашої точки зору, - це межовий вік його можна трактувати (в рамках періодизації Даниїла Борисовича Ельконіна) і як старший дошкільний вік, і як молодший шкільний вік. Оскільки наше дослідження відбувалось на базі центру дошкільного розвитку ми обрали називати респондентів «дітьми старшого дошкільного віку». Проблема впливу емоцій на особистісний та психічний розвиток дітей відноситься до числа значущих і недостатньо вивчених в психології. С. Л. Рубінштейн, Л. І. Божович, І. С. Кон, О. І. Кульчицька, Г. М. Бреслау, В. К. Вілюнас, Л. С. Виготський, А. І. Захаров, B. C. Мухіна, І. Д. Бех, О. В. Запорожець, Я. З. Неверович, Т. І. Бабаєва, В. К. Котирло, М.І. Буянов, у своїх дослідженнях встановили залежність між порушеннями в емоційній сфері і розвитком особистості в цілому, виявили, що емоційні стосунки з близькими, можливість задоволення емоційних потреб багато в чому визначають особистісний розвиток.
Опис
Ключові слова
6.030102 психологія, психологічні особливості, емоційні порушення, арт-терапевтичні засоби
Бібліографічний опис
Хатак, С. Е. Корекція емоційних станів засобами арт-терапії у молодшому шкільному віці = The art -therapeutic correction of the emotional states in the primary school age : дипломна робота бакалавра / С. Е. Хатак ; наук. кер. З. О. Кіреєва ; ОНУ ім. І.І. Мечникова, ІМЕМ, Каф. загальної психології та психології розвитку особистості . – Одеса, 2017 . – 74 с.
DOI
ORCID:
УДК