Міфологічний вимір виборчої кампанії - 2004

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2005
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
У цій статті ми зосередимо основну увагу на міфологічному підґрунті іміджів кандидатів у президенти України — 2004. Сучасні дослідники свідчать, що політична сфера сьогодення все більше сакралізується, змінюючи собою релігійне i традиційно міфологічне у суспільній свідомості.
Опис
Ключові слова
міфологічний вимір, виборча кампанія, кандидат, свідомість
Бібліографічний опис
Діалог: медіа-студії : зб. наук. праць
DOI
ORCID:
УДК