Статті та доповіді ФПСР, Педагогічні науки
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті та доповіді ФПСР, Педагогічні науки за Ключові слова "011 Освітні, педагогічні науки"
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Емоційне вигорання викладачів та методи його діагностики(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Бандус, Н. О.; Цокур, Ольга Степанівна; Tsokur, Olha S.Актуальність досліджуваної проблеми зумовлена тим, що представники педагогічних професій найбільш страждають від емоційного вигорання, яке призводить до деформації їхньої педагогічної свідомості, втрати мотивації та почуття задоволеності своєю працею, погіршення психічного і фізичного здоров’я, руйнуванню позитивних стосунків з суб’єктами освітнього середовища та оточуючими. Через це, конкретизація сутності феномена емоційного вигорання та способів його діагности складає мету нашого дослідження, оскільки це може допомогти педагогічним працівникам, зокрема, викладачам ЗВО, зрозуміти, як запобігти цьому стану та як зменшити його негативний вплив на їхню професійно–педагогічну діяльність.Документ Моніторинг як інструмент управління якістю вищої освіти(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Ву, Зієп Лінь; Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна; Vieilandie, Liliia V.-V.Актуальність дослідження визначається розповсюдженням моніторингу як інструменту оцінки ефективності будь–якої практичної діяльності. Моніторингова діяльність не є вже тільки інструментом промислового виробництва, такий вид діяльності активно використовується й у гуманітарній галузі. Актуальність проблеми моніторингу та управління якістю освіти підтверджується рядом міжнародних та вітчизняний документів, у тому числі прийнятої у рамках Болонської конвенції: Закон України «Про вищу освіту», «Стратегія розвитку вищої освіти в Україні на 2022–2032роки» та інші. Використання моніторингу в різних сферах діяльності, зокрема в освітній галузі, розглядається в працях таких дослідників як А. А. Ахмадеєва, М. Б. Гузарова, А. І. Бичкова, І. В. Вавілова, О. М. Касьянов, О. М. Майоров та ін. Методологічні аспекти застосування моніторингу у вищій школі аналізуються на сторінках праць П. Ф. Анісімова, Л. Є. Виноградова, А. І. Галагана, В. О. Кальнея, Т. А. Стефановська.Документ Мотивація здобувачів загальної середньої освіти під час дистанційного навчання(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Артеменко А. О.; Нагорна, Наталія Володимирівна; Nahorna, Nataliia V.Актуальність дослідження визначається тим, що сьогодення об’єктивно вимагає переведення освітнього процесу на активізацію перспективних педагогічних технологій, спрямованих на розвиток і саморозвиток особистості. Найважливішим структурним елементом цієї активності є мотивація, в якій виявляється ставлення до навчання.Документ Освітнє середовище ЗВО: складові компоненти(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Пустовий, І. А.; Павлова, Валерія Валеріївна; Pavlova, Valeriia V.Актуальність дослідження визначається проблемою створення освітнього середовища вищого навчального закладу, котре постає як певна система умов–ресурсів, які забезпечують якісну фахову освіту особистості. Дослідники зосереджують значні зусилля на вивченні такого феномену як освітнє середовище ЗВО.Документ Педагогічні умови використання ділових ігор у закладах вищої освіти(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Рабошапко, А. О.; Павлова, Валерія Валеріївна; Pavlova, Valeriia V.На сучасному етапі розвитку освітнього простору в Україні виникла гостра необхідність орієнтації змісту і технологій навчання на розвиток індивідуальності майбутніх фахівців, які б у максимальному ступені були б спрямовані на професійне вдосконалення під час фахової підготовки. Основне завдання освіти полягає у формуванні у майбутніх фахівців якостей, необхідних для життя в суспільстві та нових соціальних відносин. Забезпечити виконання цих завдань можливо за умови поєднання традиційних методик навчання із новітніми педагогічними технологіями, в тому числі ігровими, чим і визначається актуальність дослідження.Документ Причини та наслідки вживання наркогенних речовин студентською молоддю(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Бойко, В. В.; Рябенко, Михайло Іванович; Riabenko, Mykhailo I.В умовах воєнного стану, коли Україна зазнає суттєвих політичних, соціально–економічних зрушень в суспільному житті. Виникають все більше ситуацій пов'язаних зі стресом. Як наслідок все це може призвести до порушення соціальної адаптації, яке характеризується зловживанням однією або кількома психоактивними речовинами. В цей непростий час, особливу увагу, на наш погляд, необхідно приділити здоров’ю населення України, зокрема учнівської та студентської молоді. Щоб подолати такі складні проблеми, як паління тютюну, вживання алкогольних напоїв, наркотичних засобів, необхідно вивчити соціальні, біологічні та психологічні причини тютюнопаління, вживання алкоголю і наркотиків, створити систему профілактичних мір, націлену на протидію умовам та факторам вживанням наркогенних речовин студентською молоддю.Документ Проблема впровадження інноваційних технологій під час вивчення іноземної мови серед здобувачів ЗВО(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Коврига, О. О.; Нагорна, Наталія Володимирівна; Nahorna, Nataliia V.ХХІ століття – століття інновацій та реформувань традиційної системи освіти. Стрімкий розвиток освіти, науки та усіх сфер життя вимагає створення чогось унікального. Кожен день викладачі стикаються з тим, що стає все важче зацікавити студентів вивченню іноземної мови. Тоді на допомогу приходять інноваційні технології навчання. Мета нашого дослідження полягає у виявлені проблеми впровадження інноваційних технологій під час вивчення іноземної мови серед здобувачів ЗВО.Документ Проблема формування правової компетентності викладача вищої школи(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Краснощок, С. В.; Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна; Vieilandie, Liliia V.-V.Інтенсивність перетворень в функціонуванні суспільного ладу та зміни в життєвому устрою кожної людини, які були спричинення наслідками військової агресії проти України (функціонування економіки у стані війни, масове внутрішнє переселення населення та імміграція за кордон, перебої з постачанням енергетичних ресурсів та інші фактори) з одного боку, а також посилення процесів інтеграції з Європейським Союзом, не лише не змістили фокус уваги з проблеми формування правової компетентності викладача вищої школи, а навпаки активізували додаткові засоби для досягнення поставленої мети. Сьогодні викладач, як носій суспільно– моральних (етичних, правових, ціннісних норм), стає не тільки суб’єктом цих норм, а й транслятором, основою подальшого засвоєння, використання та їх існування. Проблема формування правової компетентності не є нової для педагогічних досліджень.Документ Роль ігрових технології в становленні педагогічної майстерності майбутнього викладача(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Ларюкова, А. В.; Павлова, Валерія Валеріївна; Pavlova, Valeriia V.Актуальність дослідження полягає в тому, що гра в історії людства постійно виконувала дуже важливу роль. Перш за все, вона була і буде однією з основних складових формування особистості, виховання людини–громадянина та завжди викликає зацікавленість у вивченні різного матеріалу. Ігри мають перспективу до змін, але їх мета та сутність залишається однаковою. По-друге, гра є соціальною потребою і виконує певні суспільні функції, а саме забезпечує передавання суспільДокумент Теоретичні підходи до дослідження проблеми адаптації викладачів в закладах вищої освіти(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Краснощок, А. В.; Нагорна, Наталія Володимирівна; Nahorna, Nataliia V.Актуальність дослідження професійної адаптації викладачів закладів вищої освіти (ЗВО), окрім загальної її важливості як елемента цілісної проблеми професійної педагогічної адаптації особистості, обумовлена декількома чинниками. По–перше, тим, що у сучасній науці існує певна невизначеність сутності адаптивних процесів індивіда, а сама адаптація особистості, як методологічна категорія, є фундаментальним поняттям цілого комплексу галузей знань. По–друге, більшість дослідників приділяли достатньо уваги професійній адаптації вчителя, орієнтуючись на можливість поширення результатів на педагогіку вищої школи.