Перегляд за Автор "Kadurina, Antonina O."
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вплив методики анкетування на проектні рішення в рамках дисципліни «Ландшафтне проектування та дизайн»(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Кадуріна, Антоніна Олегівна; Kadurina, Antonina O.Дисципліна «Ландшафтне проектування та дизайн» є однією з ключових в процесі підготовки студентів спеціальності «Садово-паркове господарство», особливо якщо вони обирають виконання курсового та дипломного проектів проектного спрямування. Процесу безпосередньо проектування попередує великий блок передпроектних досліджень, який умовно можна розподілити на дві частини. Перша частина включає аналіз території, обраної для ландшафтного благоустрою. То ж перші практичні заняття з дисципліни проходять на вулиці, з обмірами, фотофіксацією та ін. За результатами аналізу отриманих даних студенти створюють три аркуші. Це: схема аналізу ситуації на ділянці (що і де розташовано в межах території на рівні комунікацій, елементів благоустрою, озеленення та ін.), обміри та схема аналізу фотофіксації. Таким чином, ми отримуємо всю необхідну інформацію щодо обраної ділянки, з аналізом ходу сонця, вітрів, якості грунтів, характеру озеленення, напрямків руху та ін.Документ Ландшафтна графіка та моделювання: методичні вказівки для студентів 2-го курсу спеціальності 206 «Садово-паркове господарство». Частина 1(2021) Кадуріна, Антоніна Олегівна; Кадурина, Антонина Олеговна; Kadurina, Antonina O.У методичних вказівках розглянуто різні техніки архітектурно-художньої подачі проекту на рівні благоустрою територій садів та парків. Вказано нормативні особливості оформлення ландшафтних креслюнків та різні види художньої подачі проектів з використанням: графічної, акварельної, гуа-шевої та змішаної технік.Документ Ландшафтна графіка та моделювання: методичні вказівки для студентів 2-го курсу спеціальності 206 «Садово-паркове господарство». Частина 2(2021) Кадуріна, Антоніна Олегівна; Кадурина, Антонина Олеговна; Kadurina, Antonina O.У методичних вказівках розглянуто різні техніки архітекту-рно-художньої подачі проектів на рівні благоустрою територій садів та парків. Вивчено різні види художньої подачі проектів в техніці ландшафтного скетчингу. Надано основи мистецтва паперопластики та макетування природних ландшафтів.Документ Ландшафтне проектування та дизайн: методичні вказівки для студентів 3-го курсу спеціальності 206 «Садово-паркове господарство». Частина 1(2021) Кадуріна, Антоніна Олегівна; Назарчук, Юлія Сергіївна; Кадурина, Антонина Олеговна; Назарчук, Юлия Сергеевна; Kadurina, Antonina O.; Nazarchuk, Yuliia S.У методичних вказівках розглядаються основні поняття і послідовність проектування ландшафтних об'єктів, обраних студентом. Це може бути: присадибна ділянка, оформлення території перед громадською будівлею, сад на даху, фрагмент парку і т.д. Передбачається детальне пророблення всіх стадій проектування з оформленням альбому спеціалізова-них креслень.Документ Ландшафтне проектування та дизайн: методичні вказівки для студентів 3-го курсу спеціальності 206 «Садово-паркове господарство». Частина 2(2021) Кадуріна, Антоніна Олегівна; Назарчук, Юлія Сергіївна; Кадурина, Антонина Олеговна; Назарчук, Юлия Сергеевна; Kadurina, Antonina O.; Nazarchuk, Yuliia S.У методичних вказівках розглядаються основи проектування елементів садів та парків. Це розробка дизайну елементів обладнання саду, проектування водних пристроїв та нічного освітлення, садів каменів та квітників, зимових садів та садів на дахах, дитячих та спортивних майданчиків. Передбачається їхнє ескізне проектування з оформленням альбому спеціалізованих креслень та малюнків.Документ Методичні вказівки до виконання та основних вимог щодо оформлення курсових та дипломних робіт проєктного спрямування для студентів спеціальності 206 «Садово-паркове господарство»(2021) Кадуріна, Антоніна Олегівна; Ківганов, Дмитро Анатолійович; Назарчук, Юлія Сергіївна; Кадурина, Антонина Олеговна; Кивганов, Дмитрий Анатольевич; Назарчук, Юлия Сергеевна; Kadurina, Antonina O.; Kivganov, Dmytro A.; Nazarchuk, Yuliia S.Для отримання диплома бакалавра студенти спеціальності 206 Садо-во-паркове господарство протягом навчання мають виконати і захистити кур-сову та дипломну роботу. Виконання та захист курсових робіт дає можливість оцінити вміння студента самостійно аналізувати та узагальнювати матеріал навчальних дис-циплін і провадити дослідницьку та пошукову роботу. Головною метою ви-конання курсової роботи є спроба самостійного вирішення студентом поста-вленої проектної проблеми, що ґрунтується на комплексному вивченні об’єкта проектування. Основними завданнями курсової роботи є систематзація, закріплення та поглиблення теоретичних знань студента, використання їх для вирішення конкретних завдань, а також вдосконалення навичок аналі-зувати літературу, узагальнювати та логічно викладати сучасний стан науко-вих досліджень з конкретної проблеми. Дипломне проєктування є найбільш відповідальним, підсумковим етапом у навчальному процесі підготовки фахівців зі спеціальності 206 «Са-дово-паркове господарство». У дипломному проєкті відображаються здатно-сті та навички студентів, отримані з низки дисциплін протягом навчання: уміння системно і творчо мислити, аналізувати варіанти рішення поставле-них завдань і передбачати перспективи розвитку обраних напрямків, об'єктів; здатність вникнути в суть процесу, що відбувається, проаналізувати ряд об'є-ктивних і людських факторів, вивести закономірності на композиційному, колористичному та функціональному рівні в проєктуванні ландшафтного середовища; уміння точно і вивірено викласти концепцію свого проєкту, грамотно побудувати на захисті доповідь, відповісти на ряд поставлених питань. У завершальній роботі повинне виявитися вміння до самостійної роботи в області проектування благоустрою територій різного функціонального приз-начення, – здатність систематизувати інформацію, розширювати знання для рішення комплексу завдань з ландшафтного дизайну. Вибір теми відбувається відповідно до певної спрямованості спеціа-льності 206 «Садово-паркове господарство». Після вибору і затвердження теми курсового або дипломного проєкту студенти повинні працювати само-стійно в спеціалізованих аудиторіях під керівництвом керівника, завідувача кафедрою і консультанта. У ході проєктування студенти повинні найбільше повно розкрити особливості створення ландшафтного середовища в рамках обраної тематики, поетапно вирішивши питання: формування процесу, ландшафтного середовища і його предметного наповнення.Документ Методичні вказівки до виробничих практик для студентів спеціальності 206 «Садово-паркове господарство»(2021) Назарчук, Юлія Сергіївна; Кадуріна, Антоніна Олегівна; Назарчук, Юлия Сергеевна; Кадурина, Антонина Олеговна; Nazarchuk, Yuliia S.; Kadurina, Antonina O.Виробничі практики студентів (виробничо-технологічна практика та виробнича практика на об'єктах ландшафтного будівництва) є складовою частиною процесу підготовки фахівців садово-паркового господарства у закладах вищої освіти. Вони входять до навчального плану студентів біологічного факультету ОНУ, які здобувають перший (бакалаврський) рівень вищої освіти за спеціальністю 206 Садово-паркове господарство. Практики сприяють ознайомленню студентів із організацією роботи, режимом і правилами техніки безпеки на підприємствах, повʼязаних із вирощуванням декоративних рослин та доглядом за ними; знайомляться із організацією роботи фірм та установ, повʼязаних із проєктуванням, створенням та утриманням об’єктів садово-паркового господарства; знайомляться з конкретними об’єктами садово-паркового господарства, їх планувальним та композиційним рішенням, технологіями створення зелених насаджень різних типів, агротехнікою догляду за насадженнями, методами реконструкції та формування насаджень. Під час практики відбувається ознайомлення студентів з обладнанням, технікою та інструментами, які використовуються у виробництвах; плануванням, організацією і роботою підприємств; закріплення, розширення й поглиблення знань із теоретичних дисциплін. Крім того, під час проходження практики в умовах безпосередньої фахової діяльності студенти вчаться працювати в колективі, набувають умінь планування і проведення виробничих процесів, ознайомлюються з літературою, оволодівають навичками практичної роботи, вчаться аналізувати результати своєї діяльності.Документ Основи ландшафтного озеленення(Назарчук С. Л., 2023) Кадуріна, Антоніна Олегівна; Назарчук, Юлія Сергіївна; Kadurina, Antonina O.; Nazarchuk, Yuliia S.Методичні вказівки для здобувачів 1-го (бакалаврського) рівня вищої освіти Біологічного факультету з дисципліни «Основи ландшафтного озеленення» містять рекомендації до виконання практичних занять, словник з низки питань та перелік питань для контролю щодо історії та основ озеленення садово-паркових об’єктів та формування флористичних композицій. Методичні вказівки призначені для здобувачів закладів вищої освіти усіх форм навчання при вивченні дисципліни «Основи ландшафтного озеленення».Документ Основи озеленення населених місць: методичні вказівки для студентів 4-го курсу спеціальності 206 «Садово-паркове господарство»(2021) Кадуріна, Антоніна Олегівна; Назарчук, Юлія Сергіївна; Кадурина, Антонина Олеговна; Назарчук, Юлия Сергеевна; Kadurina, Antonina O.; Nazarchuk, Yuliia S.У методичних вказівках розглядаються основні поняття що-до системи озеленення міських територій. Розглянуто основи проектування благоустрою: вулиць, бульварів, площ, набережних; територій житлових районів, дитячих садків та шкіл, лікарень та промислових підприємств. Передбачається ескізне проектування благоустрою означених територій.Документ Історія садово-паркового будівництва та ландшафтної архітектури: методичні вказівки для студентів 1-го курсу спеціальності 206 «Садово-паркове господарство»(2021) Кадуріна, Антоніна Олегівна; Кадурина, Антонина Олеговна; Kadurina, Antonina O.Методичні вказівки виконані відповідно до діючої програми по дис- ципліні «Історія садово-паркового будівництва та ландшафтної архітек- тури» для спеціальності 206 «Садово-паркове господарство». Основою пос- лужили роботи провідних теоретиків і практиків у галузі історії садово- паркового мистецтва: С. С. Ожегова, О. Б. Сокольської, Д. С. Ліхачова, В. В. Дормідонтової, А. Д. Жирнова, Л. Ф. Фурсової та ін. Методичні вказівки призначені для навчання студентів вмінню читати планувальну структуру, архітектурно-художнє оформлення та символіку садів і парків у різних стилях садово-паркового мистецтва, починаючи з давнини і до наших днів. Предме- том вивчення дисципліни є загальні закономірності історико-архітектурних та художніх основ проектування садово-паркових об’єктів в різні історичні періоди. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні вміти: - розробляти проекти аналізу історичних садів; - створювати колаж по кожному з типів садів різних історичних періодів; - проводити паралелі та робити порівняльний аналіз між стилями садів різних епох; Студенти повинні знати: - закономірності впливу різних факторів на створення садів в різні історичні епохи; - характерні риси стилів і напрямків в садово-парковому мистецтві; - як пов’язати стилі садів з філософією епохи; - як клімат впливає на особливості створення садів в різних країнах.