Перегляд за Автор "Hudimova, Alisar H."
Зараз показуємо 1 - 18 з 18
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вплив мотивації на продуктивність діяльності. Закон Єркса–Додсона. Мотивація досягнення(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Кулаксиз, В. І.; Гудімова, Алісар Халєдівна; Hudimova, Alisar H.Мотивація – сукупність причин, які визначають, підтримують, задають поведінку. На успішність діяльності впливають сила та структура мотивації. Якщо особистості діяльність важлива як така (знання – є мета) – внутрішня мотивація, якщо значні інші потреби – зовнішня мотивація. Відомо, що для того, щоб здійснювалася діяльність, потрібна достатня мотивація. Однак, якщо мотивація занадто сильна, збільшується рівень активності та напруги, внаслідок чого в діяльності ( і в поведінці) настають певні розлади, тобто ефективність погіршується. У разі високий рівень мотивації викликає небажані емоційні реакції (напруга, хвилювання, стрес тощо), що зумовлює погіршення діяльності.Документ Вплив онлайн-навчання на психологічне благополуччя здобувачів освіти(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Шаргородська, А. М.; Гудімова, Алісар Халєдівна ; Hudimova, Alisar H.Впровадження онлайн-навчання в освітній процес стало значущою подією, яка має як позитивні, так і негативні наслідки. З одного боку, воно відкриває нові можливості для доступу до знань та гнучкості у навчанні. З іншого боку, виникають питання щодо його впливу на психологічне благополуччя здобувачів освіти.Документ Вплив самооцінки та впевненості на успішність навчання(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Федорова, К. М.; Гудімова, Алісар Халєдівна; Hudimova, Alisar H.Досить часто сучасні науковці пов’язують самооцінку з мотиваційною сферою особистості. Мотивація є похідним від самооцінки конструктом, який впливає на досягнення успіху у процесі діяльності. При цьому надзвичайно важливо, щоб самооцінка була адекватною, адже її рівень тісно пов’язаний із задоволеністю чи незадоволеністю людиною собою, своєю поведінкою та діями, що є наслідком досягнення успіху або потерпання поразки. Саме чергування досягнень і невдач поступово формують і трансформують самооцінку особистості, яка виражається у її спрямованості діяльності.Документ Віртуальна ідентичність як предиктор трансформації психологічного благополуччя користувачів соціальних мереж(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Гудімова, Алісар Халєдівна; Hudimova, Alisar H.Актуальність дослідження обумовлена тим, що специфікою соцмереж є можливість створювати «нову» особистість, що більш вільна та розкута, ніж в реальному житті. Надмірно захопившись підтримкою онлайн-іміджа, підлітки та юнаки можуть вести два окремих життя в реальності та кіберпросторі. З часом вони починають відчувати тиск з точки зору їх віртуального іміджу, представленого у вигляді світлин в соціальних мережах.Документ Когнітивно–афективні особливості особистості студентів та прокрастинація(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Коротушенко, Б. М.; Гудімова, Алісар Халєдівна; Hudimova, Alisar H.Прокрастинація ( від англ. procrastination–затримка, відкладання) – це звичка відкладати важливі завдання, зосереджуючись на менш нагальних, приємніших і легших справах, незважаючи на те, що, зазвичай, передбачаються потенційні негативні наслідки таких дій. Це відрізняється від ліні, яка є небажанням діяти, або релаксації, яка відновлює енергетичні ресурси. Багато людей прокрастинують, особливо серед студентів. Дослідження показують, що близько 70– 95% студентів прокрастинують тією або іншою мірою.Документ Кіберпсихологія(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Гудімова, Алісар Халєдівна; Hudimova, Alisar H.Методичні рекомендації до виконання самостійної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 053 «Психологія» містять передмову, зміст самостійної роботи з дисципліни, питання для самоконтролю знань, завдання, список літератури для роботи з першоджерелами. Методичні рекомендації до виконання самостійної роботи допоможуть у засвоєнні теоретичних знань у сфері психології кіберпростору та психологічного благополуччя, розрахований на здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 053 «Психологія», аспірантів, викладачів та всіх тих, хто вивчає психологію користувачів соціальних мереж та мережі Інтернет в цілому.Документ Моделі соціального спілкування студентів в інтернеті(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Хмельниченко, С. Р.; Гудімова, Алісар Халєдівна; Hudimova, Alisar H.Актуальність дослідження визначається тим, що в останні роки посилилось значення Інтернет–спілкування – починаючи з 2020 року, спілкування через COVID–19 майже повністю змістилось у простір віртуального світу. Вивчення «онлайн–спілкування» набуло ще більшої актуальності у цих обставинах обставин. З розвитком психологічного знання створювалися різні погляди та ідеї, архіви психології поповнюються щоразу новими концепціями, які утворюють, у свою чергу, психологічні школи, що з різних точок зору розглядають психіку людини. Процес спілкування не оминула доля чисельності наукових дефініцій, які пояснюють процес обміну й отримання інформації з різних боків.Документ Навчальна практика(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Гудімова, Алісар Халєдівна; Данілова, Олена Сергіївна; Hudimova, Alisar H.; Danilova, Olena S.Методичні рекомендації для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 053 «Психологія» містять передмову, зміст самостійної роботи, завдання, вимоги до оформлення документації, список літератури для роботи з першоджерелами. Методичні рекомендації призначено для здобувачів денної та заочної форм навчання за спеціальністю 053 «Психологія», можуть бути використані викладачами відповідних кафедр як рекомендації до керівництва навчальною практикою.Документ Педагогічна психологія(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Гудімова, Алісар Халєдівна; Hudimova, Alisar H.Методичні рекомендації до виконання самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 053 «Психологія» містять передмову, зміст самостійної роботи з дисципліни, питання для самоконтролю знань, завдання, список літератури для роботи з першоджерелами. Методичні рекомендації допоможуть у засвоєнні теоретичних знань у сфері психології педагогів, здобувачів, а також інших учасників освітнього процесу та розрахований на здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 053 «Психологія», аспірантів, викладачів та всіх тих, хто вивчає педагогічну психологію.Документ Порушення сну як наслідок надмірної залученості у соцмережі в умовах пандемії COVID-19(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021) Гудімова, Алісар Халєдівна ; Hudimova, Alisar H.; Псядло, Едуард Михайлович; Псядло, Эдуард Михайлович; Psiadlo, Eduard M.Актуальність дослідження обумовлена розвитком сучасних технологій, зокрема гаджетів, завдяки яким людина постійно знаходиться онлайн, внаслідок чого зростає доля віртуальної комунікації в загальному обсязі соціальних взаємодій індивіда. Метою дослідження є виявити взаємозв’язок порушення психологічного стану юнаків з перебуванням в соціальних мережах в період карантину. Об’єкт дослідження: феномен психологічного благополуччя в контексті використання соцмереж в період карантину. Предмет дослідження: властивості особистості, що зумовлюють надлишкову залученість юнаків у соціальні мережі протягом пандемії Covid-19.Документ Психологія креативності(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Гудімова, Алісар Халєдівна; Hudimova, Alisar H.Методичні рекомендації до виконання самостійної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 053 «Психологія» містять передмову, зміст самостійної роботи з дисципліни, питання для самоконтролю знань, завдання, список літератури для роботи з першоджерелами. Методичні рекомендації до виконання самостійної роботи допоможуть у засвоєнні теоретичних знань у сфері психології креативності у різних типах діяльності, розрахований на здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 053 «Психологія», аспірантів, викладачів та всіх тих, хто вивчає психологію користувачів соціальних мереж та мережі Інтернет в цілому.Документ Психологія освіти(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Гудімова, Алісар Халєдівна; Hudimova, Alisar H.Методичні рекомендації до виконання самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 053 «Психологія» містять передмову, зміст самостійної роботи з дисципліни, питання для самоконтролю знань, завдання, список літератури для роботи з першоджерелами. Методичні рекомендації допоможуть у засвоєнні теоретичних знань у сфері психології освітнього процесу, а також психологічних служб закладів освіти та розрахований на здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 053 «Психологія», аспірантів, викладачів та всіх тих, хто вивчає психологію освіти та психологію організацій.Документ Психологія праці(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Гудімова, Алісар Халєдівна; Hudimova, Alisar H.Методичні рекомендації до виконання самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 053 «Психологія» містять передмову, зміст самостійної роботи з дисципліни, питання для самоконтролю знань, завдання, список літератури для роботи з першоджерелами. Методичні рекомендації до виконання самостійної роботи допоможуть у засвоєнні теоретичних знань у сфері психології професійної діяльності та розрахований на здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 053 «Психологія», аспірантів, викладачів та всіх тих, хто вивчає психологію працівників та психологію організацій.Документ Психосоматичні особливості при порушенні харчової поведінки(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Васильченко, В. П.; Гудімова, Алісар Халєдівна; Hudimova, Alisar H.Проблема психосоматичних особливостей осіб із порушеннями харчової поведінки була актуальною в усі часи; це відбувається через те, що з часом стандарти краси стрімко змінюються, що впливає на індивідуальні особливості естетичного сприйняття особистості. У свідомості багатьох людей закріплено, що бути худим означає бути красивим, успішним, здоровим, дисциплінованим, а маючи зайву вагу, людина бачиться лінивою, некомпетентною і непривабливою.Документ Соціальна ізоляція: фактори виникнення та зв’язок з використанням соціальних мереж(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Садовник, К. С.; Гудімова, Алісар Халєдівна; Hudimova, Alisar H.У сучасному світі соціальні мережі стали невід’ємною частиною нашого життя. Дослідження показують, що люди, які проводять багато часу в соцмережах, частіше страждають від депресії, тривожності та інших психічних розладів. Одним із можливих наслідків проведення багато часу в соцмережах є соціальна ізоляція. Люди, які проводять більше часу в соцмережах, можуть почуватись менш зв'язаними з реальним світом та людьми навколо себе. Вони можуть забувати про соціальні взаємодії та відчувати себе відокремленими від своєї спільноти.Документ Теоретичні аспекти індивідуально–психологічних властивостей педагогів у професійній майстерності в умовах дистанційного навчання(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Бабіна, І. С.; Гудімова, Алісар Халєдівна; Hudimova, Alisar H.Реалії сучасного життя спонукають до пошуку нових підходів до якісної зміни стану всієї системи освіти в Україні, що має відповідати сучасному розвитку економіки й готувати фахівців до інноваційної діяльності. З урахуванням новітнього підходу до освіти, зокрема дистанційного навчання зросла потреба в оновленні методики навчання. Рівень професіоналізму молодого спеціаліста залежить не лише від базових знань з обраного фаху, а й від уміння вибудовувати соціальні контакти, грамотно висловлювати думки, володіти на високому рівні фаховою лексикою, взаємодіяти з міжнародними організаціями, бути конкурентоспроможними в обраному напрямку діяльності.Документ Формування особистісної ідентичності в епоху соціальних мереж(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Соловйова, А. А.; Гудімова, Алісар Халєдівна; Hudimova, Alisar H.Людська ідентичність формується на основі таких атрибутів, як приналежність до спільнот (місцевих, професійних, етнічних, релігійних, політичних, або в силу соціальних категорій (таких як раса, стать, клас, політична приналежність) чи міжособистісних відносин (таких як подружжя, рідний брат, батько, друг, сусід). Все це формує наше реальне–Я.Документ Інженерна психологія та ергономіка програмних систем(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Гудімова, Алісар Халєдівна; Hudimova, Alisar H.Методичні рекомендації до самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 126 «Інформаційні системи та технології» і 122 «Компʼютерні науки» містять передмову, зміст самостійної роботи з дисципліни, питання для самоконтролю знань, завдання, список літератури для роботи з першоджерелами. Методичні рекомендації допоможуть у засвоєнні теоретичних знань у сфері сучасних ІТ технологій та розрахований на здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 126 «Інформаційні системи та технології» та 122 «Компʼютерні науки», аспірантів, викладачів та всіх тих, хто вивчає інформаційні системи та технології, комп’ютерні науки та психологію організацій.