Перегляд за Автор "Bevzyuk, Natalia P."
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Біблійна теологія та екзегеза(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Бевзюк, Наталя Петрівна; Bevzyuk, Natalia P.Теологія – це результат певного церковного досвіду, містичного надхнення. Вона «дає відповіді на питання про людину, світ і Бога. Але дає їх, використовуючи не тільки розум, алей віру, оскільки теологія – все-таки частина релігійного світогляду». Біблійна теологія визначає загальну тематичну єдність на основі окремих уривків, вона показує розвиток ідей в процесі Божого одкровення і виявляє найважливіші істини на основі окремих висловлювань. Німецького екзегета І.-П. Габлера (1753–1826) вважають батьком біблійної теології.Документ Герменевтика радості в посланні апостола Павлі до филип’ян(Акваторія, 2023) Бевзюк, Наталя Петрівна; Bevzyuk, Natalia P.Стаття є спробою здійснення герменевтичного аналізу біблійного тексту Послання апостола Павла до Филип’ян. Стаття є також часткою розвитку біблійної герменевтики в Україні. Основна увага приділена поняттю «радість» як основної константи та смислоутворюючої основи розуміння смислу життя людини. «Радість» розглядається не як почуття, а як дія, завдяки якої людина визначає основні цінності свого існування: віра, служіння Богові і людям, розуміння і прийняття слабкості і нерішучості у важкі часи, прийняття страждань як форми зміцнення своїх переконань, і, в решті решт, велику довіру до Бога. Такі властивості людини, про які говорить апостол Павло, формують цілісність духовного світу, самодисципліну і наповнюють життя. Одночасно вони є основою для сприйняття світу у радості, бо які б досягнення або помилки не спіткали людину, у неї завжди є привід радіти – шлях до Бога веде людину до спасіння, наголошує апостол Павло.Документ Герменевтика труда и протестанская этика хозяйства(Одеський нац. ун-т, 2015) Бевзюк, Наталья Петровна; Бевзюк, Наталя Петрівна; Bevzyuk, Natalia P.В статье предпринята попытка анализа понимания труда как трудовой деятельности, основанной на принципе христианской этики. Хозяйственная деятельность понимается как исполнение проклятия Бога. Акцентируется внимание на том, что основной добродетелью в протестантской этике труда, как основе благопорядочного образа жизни является трудолюбие и анализируется понимание «труда и деятельности» в семиотике Священного Писания.Документ Карл Барт: етика свободи перед Богом(Акваторія, 2023) Бевзюк, Наталя Петрівна; Bevzyuk, Natalia P.Етика Карла Барта є своєрідною етикою божого наказу. Його основна передумова полягає в тому, що Слово Боже через Одкровення і Ісуса Христа є наказом Бога людині щодо шляху свободу. К. Барт наголошує на «безкінечній якісній відмінності» між Богом і людиною, але одночасно, підкреслює «людяність Бога» в Ісусі Христі, через якого людина спроможна досягти такої свободи. Людська свобода – це не вибір життєвої альтернативи, а вибір вдячності і підпорядкування Богові. Свобода людини означає для К. Барта перебування у суверенній свободі Бога. Бог не тільки джерело людської свободи, але одночасно об’єкт і мета людини. Природня свобода людини, яка була загублена через гріх, віддаляє людину від Бога і від самої себе. Тому свобода людини поставлена К. Бартом у залежність від віри в Бога і слідування Ісусу Христу: людина не може мати природньої свободи і духовності, не маючи божественного Духа. Християнська віра – це відповідь на вирок Бога. Вільна людина – це творіння і партнер Бога, і несе відповідальність перед Богом за свою свободу. Така відповідальність має виражатися у любові до Бога і ближнього, і набувати риси людяності, тієї людяності, яку мав Ісус Христос. Людина отримує справжню свободу лише через благодать, від вільного людяного Бога в Ісусі Христі. К. Барт відкидає модерністську тенденцію зводити Бога до інструменту самореалізації людини, навпаки, визнається абсолютна дія Бога в здобутті свободи людини.Документ Основи герметики(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Бевзюк, Наталя Петрівна; Bevzyuk, Natalia P.Методичні вказівки присвячені основним питанням філософської герменевтики. Розглядаються питання розуміння як предмета герменевтики, тексту як об’єкту герменевтиничного аналізу. Історія герменевтичних вчень аналізується через особливості етапів формування герменевтики. Методичні вказівки рекомендовані студентам, викладачам та всім, хто вивчає герменевтику та філософію.Документ Особливості взаємодії соціальної системи і теології культури(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Бевзюк, Наталя Петрівна; Bevzyuk, Natalia P.Теологія культури покликана визначити конкретний релігійний досвід у своєму системному соціальному виявленню. Теологія культури є проявлення релігійного досвіду, який осмислює феномен релігійного як субстанцію культури, а не як одну з його галузей.Документ Религиозное измерение цивилизационных процессов(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2009) Бевзюк, Наталя Петрівна; Bevzyuk, Natalia P.Статья посвящена вопросу национальных отношений в условиях существовании двух основных проблем современности: 1-политизации религиозных институтов в системе двух или многоуровневых отношений; 2 — глобализация и политизация мирового сообщества. Основополагающим моментом данной проблематики является миграция населения, формируя иную культуру и иное религиозное мировоззрение, приводящее к конфликтным ситуациям и геополитическим изменениям. В статье анализируется ассимиляция чужеродных организаций в иных религиозных и культурных образованиях.Документ Релігійні цінності і самоідентифікація українського народу(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2004) Бевзюк, Наталя Петрівна; Bevzyuk, Natalia P.Національна самоідентифікація пов’язана перш за все з виявленням ціннісних характеристик, традицій народу, історичної долі, його політичного і державного устрою, релігійних цінностей.Документ Східна і західна моделі християнства в Україні: соціально- культурний аспект (XVII ст.)(2005) Бевзюк, Наталя Петрівна; Bevzyuk, Natalia P.У зв’язку з розколом, а потім загибеллю Римської імперії (476 р.) поступово формується два геополітичних простори християнства, які оста- точно склалися у Х ст. Вони (православ’я — східне християнство і католицизм — західне християнство) увібрали в себе традиції, вірування, культуру, соціально-політичні та економічні особливості конкретних країн та народів. Згодом це визначило особливості двох християнських світів.Документ Християнська етика господарської діяльності як основа інтеграції суспільства(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Бевзюк, Наталя Петрівна; Bevzyuk, Natalia P.Християнство як релігійна система, своїм вищим завданням вважає досконале буття людини в безпосередньому зв’язку цього буття з буттям Бога. Останнє є упорядкованим початком і джерелом соціально-етичних відношень, які визначають систему цінностей і соціальну поведінку. Екзістенціально-аксіологічні засади існування людини об’єктивно грають роль посередника між абсолютним і відносним. В самому цьому існуванні розкривається феномен любові, сповненої надії та віри, з притаманною тільки йому людяністю. Ця людяність лежить за межами раціональних мотивів. Вона – питання особистого досвіду, який виявляється в процесі соціалізації особистості, «обтяженої досвідом християнської церкви». Гуманізм, який виходить з віри, надії та любові дотримується критичної дистанції по відношенню до існуючого світу і його структур: державним, суспільним, економічним та ін.