Статті та доповіді ГГФ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті та доповіді ГГФ за Автор "Adobovska, Mariya V."
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Електронні додатки – можливості використання під час дистанційного навчання(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021) Адобовська, Марія Володимирівна; Моц, Олександра Сергіївна; Adobovska, Mariya V.Дистанційне та змішане навчання стали невід’ємними формами організації навчання та повсякденної роботи з учнями в нових умовах. Ми бачимо, що для належної організації навчання необхідні не лише якісне інтернет-підключення і технічне забезпечення, але й опанування та вдосконалення педагогами власних цифрових компетентностей, щоб повноцінно й уміло використовувати можливості цифрових платформ та інструментів для роботи з учнями.Документ Методичні основи підготовки майбутнього вчителя географії із застосуванням інтерактивних технологій(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Адобовська, Марія Володимирівна; Adobovska, Mariya V.Перехід вищої професійної педагогічної освіти на нові стандарти передбачає використання компетентнісного підходу, який надає підготовці вчителя географії практико-орієнтовану спрямованість, орієнтує на оволодіння студентами професійною компетентністю, вмінням вибудовувати перспективні лінії професійного саморозвитку з урахуванням інноваційних тенденцій в сучасній освіті.Документ Міждисциплінарний підхід під час краєзнавчої роботи зі школярами(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021) Адобовська, Марія Володимирівна; Попельницька, Наталія Олександрівна; Adobovska, Mariya V.; Popelnytska, Nataliia O.Розвиток будь-якої науки зумовлено як її внутрішньою логікою, так і зовнішніми викликами, які вимагають вироблення нових підходів. Міждисциплінарний підхід є найважливішою ознакою сучасного географічного знання. Аналіз міждисциплінарних дослідницьких практик може сприяти розкриттю сенсу змін, що відбуваються в інтелектуальній сфері та розвитку краєзнавства як науки, яке традиційно розглядається як вивчення природи, населення, господарства, історії і культури будь-якої частини країни, адміністративного або природного району, населених пунктів, головним чином, силами місцевого населення.Документ Міждисциплінарні підходи при вивчені дисциплін природничого циклу(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021) Адобовська, Марія Володимирівна; Adobovska, Mariya V.Інтеграція у світовий освітній простір є пріоритетним напрямком реформування освіти і передбачає зменшення фактологічності, посилення цілісності і фундаменталізації знань. Одним з провідних методологічних принципів освіти є процес створення цілісної та багатовимірної картини світу, що відповідає реаліям науково-технічного і соціального розвитку, на основі сприйняття явищ об’єктивної дійсності. Міжпредметна інтеграція є відображенням інтеграційних процесів між різними областями наукових знань і означає, перш за все, пошук єдиного підстави для об’єднання різнорідних елементів знання.Документ Організаційно-педагогічні умови та їх реалізація із застосуванням інтерактивних технологій для формування готовності до професійної діяльності майбутніх учителів географії(2019) Адобовська, Марія Володимирівна; Адобовская, Мария Владимировна; Adobovska, Mariya V.В статті розглядаються організаційно-педагогічні умови застосування інтерактивних технологій у підготовці майбутніх учителів географії до професійної діяльності. Розглядається визначення поняття “організаційно-педагогічні умови” у науково-педагогічній літературі. Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя географії до професійної діяльності в рамках нашого дослідження розглядаються в умовах застосування інтерактивних технологій. В роботі запропановано наступні організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх учителів географії: створення оптимальних умов для підвищення мотивації навчальної діяльності студентів шляхом застосування інтерактивних технологій; застосування інтерактивних технологій для моделювання проблемних професійно-комунікативних ситуацій; активізація пізнавальної діяльності із застосуванням інтерактивних технологій. Також представлені методи реалізації вище зазначених організаційно-педагогічних умов. У статті обґрунтовуються переваги застосування інтерактивних технологій для формування готовності до професійної діяльності майбутніх вчителів географії та пропонуються перспективи подальшого розвитку удосконалення застосування інтерактивних технологій в професійній підготовці майбутніх учителів.Документ Оцінка готовності студентів-географів Одеського національного університету імені І. І. Мечникова до майбутньої професійної діяльності у загальноосвітній і вищій школі(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Біланчин, Ярослав Михайлович; Адобовська, Марія Володимирівна; Попельницька, Наталія Олександрівна; Bilanchyn, Yaroslav M.; Adobovska, Mariya V.; Popelnytska, Nataliia O.Основною метою і результатом навчання у закладах вищої освіти (ЗВО) є здобуття особою, що навчається, нових наукових знань і практичних умінь в результаті проведення освітньонаукових досліджень і розробок, оволодіння і впровадження авторських програм та інновацій, нових конкурентоспроможних технологій і проектів, набуття професійно-інноваційних компетентностей, умінь і навичок.Документ Природні умови і сучасний стан ґрунтів басейну Куяльницького лиману(2015) Буяновський, Андрій Олександрович; Біланчин, Ярослав Михайлович; Жанталай, Павло Іванович; Тортик, Микола Йосипович; Адобовська, Марія Володимирівна; Кірюшкіна, Г. М.; Шихалєєва, Г. М.; Буяновский, Андрей Александрович; Биланчин, Ярослав Михайлович; Жанталай, Павел Иванович; Тортик, Николай Иосифович; Адобовская, Мария Владимировна; Кирюшкина, А. Н.; Шихалеева, Г. Н.; Buianovskyi, Andrii O.; Bilanchyn, Yaroslav M.; Zhantalay, Pavlo I.; Tortyk, Mykola Y.; Adobovska, Mariya V.; Kiriushkina, H. M.; Shykhalyeyeva, G. N.Викладено результати вивчення у 2015 р. природно-географічних умов, процесів сучасного ґрунтотворення та ґрунтів басейну Куяльницького лиману. При виконанні робіт та досліджень використано традиційні методи природничо-географічних, ландшафтно-геохімічних і ґрунтово-генетичних досліджень. Рекомендується використання матеріалів досліджень для оцінки сучасного стану та організації моніторингу природно-екологічного середовища і ґрунтів, наукового обґрунтування раціоналізації природокористування в басейні лиману та збереження його унікальної екосистеми.Документ Роль педагогічної практики у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя географії(2019) Адобовська, Марія Володимирівна; Тригуб, Валентина Іванівна; Adobovska, Mariya V.; Trigub, Valentina I.У статті розкривається ідея компетент- нісного підходу в підготовці майбутнього вчителя географії в період педагогічної практики. Педагогічна практика, що має комплексний характер, створює умови для мобілізації отриманих в університеті знань і умінь. Її результати залежать від розуміння цілей і завдань практики, активності студента, вміння правильно об'єднати різні напрями педагогічної діяльності в єдиному навчально-виховному процесі, вести науково-дослідну роботу професійно- педагогічного характеру. Окреслено шляхи вдосконалення педагогічної практики в контексті формування методичної компетентності майбутніх учителів географії.Документ Система формування готовності студентів-географів Одеського національного університету імені І. І. Мечникова до майбутньої професійної діяльності у загальноосвітній і вищій школі(2019) Біланчин, Ярослав Михайлович; Адобовська, Марія Володимирівна; Попельницька, Наталія Олександрівна; Биланчин, Ярослав Михайлович; Адобовская, Мария Владимировна; Попельницкая, Наталья Александровна; Bilanchyn, Yaroslav M.; Adobovska, Mariya V.; Popelnytska, Nataliia O.В статті висвітлено основні завдання і проблеми нинішнього реформування системи вищої освіти держави та процесу освітньо-практичної підготовки студентів-географів, зокрема в Одеському національному університеті імені І. І. Мечникова. Проаналізовано систему заходів з формування готовності студентів-географів до майбутньої професійно-практичної діяльності у загальноосвітній і вищій школі. Наголошується на особливій значимості в умовах сьогодення освітньо-практичної самостійності і самоактивності студентів та їхньої самостійної роботи (самоосвіти) в поглибленні результатів навчання та формуванні й удосконаленні професійно-практичних компетентностей і умінь.Документ Структурно-функціональна модель підготовки майбутніх вчителів географії(2019) Яворська, Вікторія Володимирівна; Адобовська, Марія Володимирівна; Чубрей, О. С.; Адобовская, Мария Владимировна; Яворская, Виктория Владимировна; Чубрей, А. С.; Yavorska, Viktoriia V.; Adobovska, Mariya V.; Chubray, A. S.В статті розглядаються стан підготовки вчителя географії, запропоновано функціональні та структурні компоненти, що входять до моделі підготовки вчителя географії. Проаналізований є опис функціонально структурної моделі підготовки педагога, визначення рівнів готовності майбутнього вчителя географії до майбутньої роботи в школах Проаналізовано основні поняття, що стосуються якісної підготовки майбутніх вчителів географії, показується роль інтерактивних методів в підготовці студентів. Розкрито вплив інтерактивних методів на підвищення якості освіти при застосуванні в професійній підготовці студентів вищих навчальних закладів. У статті розглядаються теоретичні основи побудови моделі формування професійної компетентності майбутніх учителів географії. Наголошено, що в процесі її розроблення потрібно враховувати загальновизнані у педагогічній науці методологічні орієнтири. В роботі проведений аналіз основних положень системного підходу, що дозволяє стверджувати, що процес підготовки майбутніх учителів географії до професійної діяльності із застосуванням інтерактивних технологій може бути визначений як складна педагогічна система, тобто цілісна сукупність різних видів діяльності і елементів, що знаходяться в суперечливій єдності і у взаємозв’язку з зовнішнім середовищем, що передбачає врахування впливу всіх факторів, що впливають на неї і акцентує увагу на взаємозв’язках між її елементами.Документ Ґрунтово-земельні ресурси в межах басейну Куяльницького лиману: минуле та сьогодення(2018) Буяновський, Андрій Олександрович; Біланчин, Ярослав Михайлович; Тортик, Микола Йосипович; Адобовська, Марія Володимирівна; Задорожній, Ігор Володимирович; Buianovskyi, Andrii O.; Bilanchyn, Yaroslav M.; Tortyk, Mykola Y.; Adobovska, Mariya V.; Zadorozhnii, Ihor V.Останні два десятиріччя Куяльницький лиман (Кл) катастрофічно усихає-міліє, швидко втрачаючи здатність до відновлення природного ресурсного потенціалу. Серед головних причин обміління – глобальні зміни клімату (потепління і аридизація) та різке зменшення стоку річок і водотоків, які в нього впадають. Важливою причиною усихання лиману є також стан ґрунтів і земель його басейну.