Підручники, навчальні посібники та інші науково- та навчально-методичні праці ФПСР, Соціальна робота
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Підручники, навчальні посібники та інші науково- та навчально-методичні праці ФПСР, Соціальна робота за Автор "Varnava, Uliana V."
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Гендерно-чутливий підхід в соціальній роботі(Бондаренко М.О., 2023) Варнава, Уляна Володимирівна; Varnava, Uliana V.Пропоновані методичні вказівки допомагають при підготовці до практичної роботи соціальних працівників з різними категоріями клієнтів. Увагу приділено формуванню практичних навичок та професійної компетентності соціальних працівників у різних сферах соціальної роботи. Розраховано для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота факультету психології та соціальної роботи ОНУ імені І.І. Мечникова.Документ Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Арт-технології у соціальній роботі» для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 «Соціальна робота»(2021) Варнава, Уляна Володимирівна; Varnava, Uliana V.Методичні рекомендації з курсу «Арт-технології у соціальній роботі» розроблені на кафедрі соціальної роботи ОНУ імені І. І. Мечникова на основі освітньої програми підготовки здобувачів освітнього рівня «бакалавр» відповідно до навчального плану для спеціальності 231 «Соціальна робота».Документ Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Теорія соціальної роботи» для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота(2021) Варнава, Уляна Володимирівна; Varnava, Uliana V.Методичні рекомендації з курсу «Теорія соціальної роботи» розроблені на кафедрі соціальної роботи факультету психології та соціальної роботи ОНУ імені І. І. Мечникова на основі освітньо-професійної програми підготовки здобувачів першого (освітньо-кваліфікаційного) рівня вищої освіти відповідно до навчального плану для спеціальності 231 Соціальна робота. Згідно з навчальним планом «Теорія соціальної роботи» є нормативною дисципліною циклу професійної підготовки. На вивчення навчальної дисципліни відводиться 180 годин, що становить 6 кредитів ЄКТС.Документ Методичні рекомендації до написання дипломних робіт ОКР «бакалавр» напряму підготовки «Соціальна робота»(2016) Дунаєва, Лариса Миколаївна; Варнава, Уляна Володимирівна; Хлівнюк, Тетяна Петрівна; Брагар, Марина Іванівна; Varnava, Uliana V.; Khlivniuk, Tetiana P.; Bragar, Maryna I.; Dunaieva, Larysa M.Тематика дипломних робіт складається провідними викладачами кафедри i затверджується на першому в навчальному році засіданні. Зазначений перелік не є вичерпним, студент може самостійно сформулювати тему дипломної (бакалаврської) роботи i з відповідним обґрунтуванням подати заяву про затвердження завідувачу кафедри. Студенти мають визначитися щодо теми дипломної (бакалаврської) роботи протягом 2–3 тижня, на останньому курсі навчання (вересень-жовтень). При виборі теми необхідно враховувати, що в межах однієї форми навчання, як правило, не допускається виконання дипломної (бакалаврської) роботи за однією i тією ж темою двома чи більше студентами, тому лаборант кафедри має інформувати студентів про вже обрані теми дипломних робіт. В окремих випадках, зумовлених винятковим збігом обставин (зміна законодавства, стажування за кордоном, перехід на іншу роботу тощо), допускається зміна чи уточнення затвердженої теми дипломної (бакалаврської) роботи. Тема роботи повинна відповідати наказу ОНУ імені І.І.Мечникова про затвердження тем дипломних бакалаврських робіт. Студентові слід мати на увазі, що наукове дослідження – це цілеспрямоване вироблення нових знань, які розкривають нові явища в суспільстві та природі, для використання їх у практичній соціальній діяльності. З’ясовуючи об’єкт, предмет, мету й завдання дослідження, необхідно зважати на те, що між ними й темою дипломної (бакалаврської) роботи є системні логічні зв’язки. Виконання бакалаврської роботи передбачає оволодіння й застосування теоретичних знань щодо методології наукового дослідження і практичних навичок його організації та проведення. Уміння поставити наукову проблему, сформулювати її актуальність, спланувати й провести емпіричне дослідження та проаналізувати його результати; самостійно аргументувати висновки; узагальнювати та систематизувати враховуються під час оцінювання бакалаврської роботи як такі, що наочно підтверджують і засвідчують теоретико-методологічний рівень кваліфікації випускника і його спроможність до самостійної роботи. Бакалаврська робота повинна відповідати кваліфікаційним вимогам стосовно змісту, мати структуру, яка дає змогу продемонструвати логіку зв'язків між явищами та процесами, які описуються.Документ Методичні рекомендації до практичних занять та самостійних робіт з навчальної дисципліни «Соціальна робота з особами девіантної поведінки» для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спец. 231 Соціальна робота(2022) Варнава, Уляна Володимирівна; Varnava, Uliana V.Методичні рекомендації допомагають при підготовці до відповідей на практичних заняттях, оформленні робіт при самостійному виконанні завдань, при підготовці до атестації. Увагу приділено формуванню професійної компетентності соціальних працівників у сфері соціальної роботи з особами з девіантною поведінкою. Розраховано для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота факультету психології та соціальної роботи ОНУ імені І.І. Мечникова.Документ Методичні рекомендації до практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Вікова психологія» для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота(2022) Варнава, Уляна Володимирівна; Varnava, Uliana V.Методичні рекомендації допомагають при підготовці до відповідей на практичних заняттях, оформленні робіт при самостійному виконанні завдань, при підготовці до атестації. Увагу приділено формуванню професійної компетентності соціальних працівників у сфері психічної вікової норми та психологічного благополуччя. Розраховано для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота факультету психології та соціальної роботи ОНУ імені І.І. Мечникова.Документ Психодіагностика в соціальній роботі(Бондаренко М.О., 2023) Варнава, Уляна Володимирівна; Varnava, Uliana V.Пропоновані методичні вказівки допомагають при підготовці до відповідей на практичних заняттях, оформленні робіт при самостійному виконанні завдань, при підготовці до атестації. Увагу приділено формуванню практичних навичок та професійної компетентності соціальних працівників у сфері психодіагностики. Розраховано для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота факультету психології та соціальної роботи ОНУ імені І.І. Мечникова.Документ Психологія стресу(Бондаренко М.О., 2023) Варнава, Уляна Володимирівна; Varnava, Uliana V.Пропоновані методичні вказівки допомагають при підготовці до відповідей на практичних заняттях, оформленні робіт при самостійному виконанні завдань, при підготовці до атестації. Увагу приділено формуванню професійної компетентності соціальних працівників у сфері соціально-профілактичної роботи у різних сферах. Розраховано для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота факультету психології та соціальної роботи ОНУ імені І.І. Мечникова.Документ Соціальна профілактика(Бондаренко М.О., 2023) Варнава, Уляна Володимирівна; Varnava, Uliana V.Пропоновані методичні вказівки допомагають при підготовці до відповідей на практичних заняттях, оформленні робіт при самостійному виконанні завдань, при підготовці до атестації. Увагу приділено формуванню професійної компетентності соціальних працівників у сфері соціально-профілактичної роботи у різних сферах Розраховано для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота факультету психології та соціальної роботи ОНУ імені І.І. Мечникова.Документ Соціальна реабілітація(Бондаренко М.О., 2023) Варнава, Уляна Володимирівна; Varnava, Uliana V.Пропоновані методичні вказівки допомагають при підготовці до відповідей на практичних заняттях, оформленні робіт при самостійному виконанні завдань, при підготовці до атестації. Увагу приділено формуванню професійної компетентності соціальних працівни- ків у сфері соціально-профілактичної роботи у різних сферах. Розраховано для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота факультету психології та соціальної роботи ОНУ імені І. І. Мечникова.Документ Соціальна робота з ВІЛ-інфікованими та хворими на СНІД(2023) Варнава, Уляна Володимирівна; Varnava, Uliana V.Пропоновані методичні вказівки допомагають при підготовці до відповідей на практичних заняттях, оформленні робіт при самостійному виконанні завдань, при підготовці до атестації. Увагу приділено формуванню професійної компетентності соціальних працівників у сфері соціальної роботи з ВІЛ-інфікованими та хворими на СНІД особами. Розраховано для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота факультету психології та соціальної роботи ОНУ імені І. І. Мечникова.