Бакалаври ЕПФ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаври ЕПФ за Автор "Грановська, Софія Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах розвитку Індустрії 4.0(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Грановська, Софія ОлександрівнаУ сучасних умовах глобальної цифровізації економіки, розвиток Індустрії 4.0 став одним з головних факторів, що визначають конкурентоспроможність підприємств. Індустрія 4.0 характеризується інтеграцією передових технологій, таких як інтернет речей (IoT), штучний інтелект (ШІ), великі дані (Big Data) і хмарні обчислення, що дозволяє значно підвищити ефективність виробничих процесів та маркетингової діяльності. Впровадження цих технологій у маркетингову діяльність підприємств відкриває нові можливості для взаємодії з клієнтами, персоналізації пропозицій, оптимізації витрат і підвищення рівня задоволеності споживачів.