Психофізіологічна сталість студентів вищого навчального закладу в рамках запровадження Болонськогопроцесу
Вантажиться...
Дата
2008
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Житомирський державний університет імені Івана Франка
Анотація
У статті розглядаються основні психофізіологічні характеристики студентів, які обумовлюють їх
придатність до навчання у вищому навчальному закладі в період запровадження Болонського процесу.
Запропоновані заходи щодо профілактики стресових станів, попередження агресивних настроїв та
збереження здоров’я студентів: аутотренінгові, медитативні та релаксаційні техніки; фізичні вправи,
розвантаження зорового апарату, аромотерапія тощо.
В статье рассматриваются основные психофизиологические характеристики студентов, которые обусловливают их пригодность к обучению в высшем учебном заведении в период внедрения Болонского процесса. Предложены рекомендации по профилактике стрессовых состояний, предупреждения агрессивных настроений и сохранения здоровья студентов: аутотренинговые, медитативные и релаксационные техники, физические упражнения, расслабление зрения, аромотерапия.
The article describes basic psycho-physiological characteristics of students, which stipulate their fitness to the studies in higher educational establishment in the period of the Bologna’ s process introduction. The recommendations on the prophylaxis of the stressing states, warnings of aggressive moods and saving of health of students are suggested: autogenic training, meditative, relaxation techniques, physical exercises, weakening of sight, aromatherapy.
В статье рассматриваются основные психофизиологические характеристики студентов, которые обусловливают их пригодность к обучению в высшем учебном заведении в период внедрения Болонского процесса. Предложены рекомендации по профилактике стрессовых состояний, предупреждения агрессивных настроений и сохранения здоровья студентов: аутотренинговые, медитативные и релаксационные техники, физические упражнения, расслабление зрения, аромотерапия.
The article describes basic psycho-physiological characteristics of students, which stipulate their fitness to the studies in higher educational establishment in the period of the Bologna’ s process introduction. The recommendations on the prophylaxis of the stressing states, warnings of aggressive moods and saving of health of students are suggested: autogenic training, meditative, relaxation techniques, physical exercises, weakening of sight, aromatherapy.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка : наук. журнал