Комплексне дослідження рекламного впливу в аспекті нейролінгвістичного програмування

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2014
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
В статті висвітлено роль нейролінгвістичного програмування в комплексному аналізі маркерів рекламного впливу. Пропонований підхід уможливлює як теоретичне опрацювання проблематики медійного впливу (зокрема реклами), так і практичний синтез програмованих текстів.
В статье определена роль нейролингвистического программирования в комплексном анализе рекламной суггестии. Предложенный поход может быть актуальным как в теоретических исследованиях медийного влияния (в частности рекламы), так и в практическом синтезе соответствующих текстов.
In the article, the role of neurolinguistic programming in the advertisement influence complex analysis is defined. The approach offered makes it possible both to process the media influence problems (especially advertisement) in theory and to synthesize the programmed texts in practice.
Опис
Ключові слова
реклама, сугестія, нейролінгвістичне програмування, Мілтон-модель, суггестия, нейролингвистическое программирование, Милтон-модель, advertisement, influence, suggestion, neurolinguistic programming, Milton-model
Бібліографічний опис
Вісник Одеського національного університету = Odesa National University Herald
DOI
ORCID:
УДК