Современное образование в дилемме знания и плюрализма

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Астропринт
Анотація
В статье рассматривается сложная противоречивая реальность, созданная, с одной стороны, высокими научными знаниями и их внедрением во все сферы жизни, с другой стороны — распространенными плюралистскими принципами жизни. Данная дилемма рассмотрена на примере системы образования. Выявлены основные проблемные сферы современного образования.
В статті розглядається складна суперечлива реальність, яку, з одного боку, створено великими науковими досягненнями, їх впровадженням у всі сфери життя, з іншого боку — розповсюдженням плюралістських принципів життя. Цю дилему розглянуто на прикладі системи освіти. Виявлені основні проблеми сучасної освіти.
The article examines complicated contradictive reality which has been formed by high scientific knowledge and its inoculation into all life spheres on the one hand, and by pervasion of pluralistic life principles on the other hand. We consider this dilemma in terms of system of education revealing major problem areas in modern education.
Опис
Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета/ ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса: Астропринт, 2013.
Ключові слова
плюрализм, знание, информация, массовое образование, элитарное образование, плюралізм, знання, інформація, масова освіта, елітарна освіта, pluralism, knowledge, information, mass education, elitist education
Бібліографічний опис
Вісник Одеського національного університету = Odesa National University Herald
DOI
ORCID:
УДК