Оказіоналізми в рекламному тексті: словотворчий аспект
Вантажиться...
Дата
2014
Автори
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет
Анотація
Для сучасної лінгвістики креативу характерний стійкий інтерес до сфери словотвору, в якій реалізується і потенціал системи мови, і потенціал самого мовця (обумовлений, в тому числі, його лінгвістичною інтуїцією), завдяки чому сьогодні наука "вторгається" у живі
мовленнєві процеси, для яких характерні інновації (оказіонального і потенційного
характеру), метафоризація, мовна рефлексія, мовна гра.
Опис
Філологічні студії : збірник наукових статей студентів філологічного факультету / ОНУ ім. І.І. Мечникова, Філол. ф-т . – Одеса : ОНУ ім. І.І. Мечникова, 2014.
Ключові слова
оказіоналізм, рекламний текст
Бібліографічний опис
Філологічні студії : збірник наукових статей студентів філологічного факультету