Женский образ в телевизионной рекламе (опыт визуального)

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012
Advisor
Compiler
Editor
Journal Title
ISSN
E-ISSN
Volume Title
Publisher
Астропринт
Abstract
У статті проводиться аналіз мікроконтексту телевізійної реклами на прикладі презентації жіночого образу. Показано, що мова репрезентації конструює «вторинний дискурс» соціальної взаємодії.
В статье проводится анализ микроконтекста телевизионной рекламы на примере презентации женского образа. Показано, что язык репрезентации конструирует «вторичный дискурс» социального взаимодействия.
The article analyzes mikrokonteksta television commercials as an example of female presentations. It is shown that the language of representation constructs a «secondary discourse» of social interaction.
Description
Діалог : Медіа-студії : збірник наукових праць / ред. кол. : відп. ред. Александров О. В. [та ін.]. — Одеса : Астропринт, 2012.
Keywords
видиме, візуальність, гендер, жінка, образ, репрезентація, видимое, визуальность, женщина, репрезентация, apparent, visually, gender, female, image, representation
Citation
Діалог: Медіа-студії: збірник наукових праць
DOI
ORCID:
УДК