Паралельні світи реклами
Alternative Title
Loading...
Date
2012
Advisor
Compiler
Editor
Journal Title
ISSN
E-ISSN
Volume Title
Publisher
Астропринт
Abstract
У статті зіставляються міфологічний, художній та рекламний типи творчого мислення. Визначається специфіка рекламного контенту. Вона вбачається у високій цілісності, яка дає змогу досягти підсвідомості реципієнта.
В статье сопоставляются мифологический, художественный и рекламный типы творческого мышления. Определяется специфика рекламного контента. Она усматривается в высокой целостности, позволяющей достичь подсознания реципиента.
The mythological, artistic and advertising types of creative thinking are compared in the article. Characteristics of advertising content are also defined. The characteristics are seen in profound wholeness which allows reaching the subconsciousness of the recipient.
В статье сопоставляются мифологический, художественный и рекламный типы творческого мышления. Определяется специфика рекламного контента. Она усматривается в высокой целостности, позволяющей достичь подсознания реципиента.
The mythological, artistic and advertising types of creative thinking are compared in the article. Characteristics of advertising content are also defined. The characteristics are seen in profound wholeness which allows reaching the subconsciousness of the recipient.
Description
Діалог : Медіа-студії : збірник наукових праць / ред. кол. : відп. ред. Александров О. В. [та ін.]. — Одеса : Астропринт, 2012.
Keywords
тип творчого мислення, реклама, артикуляція та синтез, тип творческого мышления, артикуляция и синтез, type of creative thinking, advertisement, articulation and synthesis
Citation
Діалог: Медіа-студії: збірник наукових праць