Інструменти психологічного маркетингу та його місце і роль при розробці конкурентної політиці підприємства

Альтернативна назва
Tools of psychological marketing and its place and role in the development of competitive policy of the enterprise
Ескіз недоступний
Дата
2025
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
У сучасних умовах динамічного розвитку ринкових відносин та високої конкуренції підприємства змушені постійно шукати нові інструменти для формування та реалізації ефективної конкурентної політики. Одним із таких інструментів, що набуває все більшого значення, є психологічний маркетинг, а сутність його полягає у глибокому розумінні поведінки споживачів, їхніх потреб, мотивів і психологічних особливостей, що дає змогу підприємствам формувати конкурентні переваги, засновані на емоційній взаємодії з цільовою аудиторією. Психологічні інструменти маркетингу дозволяють не лише впливати на процес прийняття рішень споживачами, а й формувати довгострокову лояльність до бренду. Використання таких інструментів у рамках розробки конкурентної політики є особливо актуальним в умовах високої насиченості ринку та зростання ролі нематеріальних активів у боротьбі за споживача. У роботі розглянуто теоретичні засади, інструментарій психологічного маркетингу, а також проведено аналіз можливостей їх впровадження на прикладі ПрАТ «ВО «Одеський консервний завод».
Опис
Ключові слова
073 менеджмент, бакалавр, психологічний маркетинг, підприємство, конкурентна політика, система управління, ефективність
Бібліографічний опис
Генова, Ю. І. Інструменти психологічного маркетингу та його місце і роль при розробці конкурентної політиці підприємства = Tools of psychological marketing and its place and role in the development of competitive policy of the enterprise : кваліфікаційна робота бакалавра / Ю. І. Генова. – Одеса, 2025. – 59 с.
DOI
ORCID:
УДК