Моя імерсивна навчальна аудиторія
Альтернативна назва
Вантажиться...
Дата
2024
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Liha-Pres
Анотація
Сучасні покоління Z та Альфа, які зараз навчаються у закладах освіти, потребують нових підходів до навчання, ніж тих, які використовувалися в освітньому процесі 5 та навіть 10 років тому. Нове покоління здобувачів переважну більшість свого часу проводять у ґаджетах через що зменшується їхня концентрація на навчальному процесі. Саме тому викладачі мають пристосовуватися до нових умов XXI століття, адже технології не стоять на місці. З розвитком технологій, з‘являються нові методи навчання. Відповідно викладачу стає все важче зацікавити студента вивчати ту чи іншу дисципліну, відвідувати заняття, готувати матеріал, адже здобувач може скористатися штучним інтелектом без занурення у проблему. Тоді постає питання: яким має бути сучасний викладач?
На мою думку, викладач повинен використовувати різноманітні сучасні технології, щоб зробити процес навчання цікавішим та ефективнішим. Одним із таких механізмів є візуалізація матеріалу.
Опис
Ключові слова
покоління Z, покоління Альфа, освітній процес, новітні освітні технології, імерсія, імерсивні технології навчання, імерсивна навчальна аудиторія, віртуальне середовище
Бібліографічний опис
Хаджилій Т. О. Моя імерсивна навчальна аудиторія / Т. О. Хаджилій // Iмерсивні технології навчання : зб. есе програми авт. курсу (1 жовт. – 30 листоп. 2024 р.) / упоряд.: А. Артюхов, М. Віхляєв. – Львів – Торунь : Liha-Pres, 2024. – С. 69–71.